Kan me voorstellen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:52 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik ben alleen, met Ravage op msn. Ben nog even bij mams langsgeweest, die schrok heul hard van het nieuws.
Dat is zeker klote...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:52 schreef Vlindur het volgende:
Morretje, Sterkte met het verwerken en op naar de volgende keer dan maar! Knap dat je zo denken kan trouwens.
Tan, ik kan met honing wel eens proberen. Maar ik ga echt niet nog meer rare smaakjes thee kopen, want dan kan ik dat ook zo weer weggooien
En leo, jullie hebben in Belgie ook 'barbeur' ofzo. Dat vond ik vroeger zo lekker! Ik heb familie in Merksplas dus het een en ander ken ik wel idd
Ik heb zojuist gebroken met mn vriendin. Ik kan het niet meer hebben. Ik wijd er verder niet over uit. Maar het is beter zo. En ja, dat is toch wel even klote :[
Wij komen ook aan de beurtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:17 schreef DuchessX het volgende:
Morrie wat jammer en verdrietig. Ik vind je heel sterk overkomen ondanks het slechte nieuws. Loop jezelf niet voorbij hé?
Vlindur, wat naar dat je gebroken hebt met je vriendin. Was ze je beste vriendin, waren jullie al lang vriendinnen? Sterkte, iemand 'verliezen' (weet even geen andere benaming) doet pijn en als je dus breekt met iemand heeft er wrs al een conflict gespeeld waar jullie niet uitkwamen. Toch pijnlijk. Nooit meer dingen delen, zeker niet betreffende je zwangerschap. Sterkte![]()
Ik zie net dat iemand van mijn cursus 'Samen Bevallen' bevallen is! En ze was later uitgerekend dan ik...Stom maar ik voel me een beetje jaloers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |