Ook met prik idd, maar ik gebruik het ook tegen de misselijkheid aangezien iets zonder prik dan niet helpt. Dus ik slik het gewoon doorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:23 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik lust ook geen thee zonder melk, ik heb nog van ie babythee, half om half. Ik heb het geprobeerd, echt waar, alle smaakjes die je bedenken kan, maar ik vind het zoo vies..![]()
Leo, jou drinken is ook met prik.. Misschien kan ik er mee spoelen, het gaat toch alleen maar om het keel slijm, ik hoef het niet door te slikken toch?
Zo is het mij idd ook verteld.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:49 schreef huuphuup het volgende:
huh maar Twinkly die diastase, dat wijken van de rechte buikspieren zeg maar, dat komt toch bij iedere zwangere voor? Ik had begrepen dat het zelfs nodig is omdat je baarmoeder anders nooit normaal zou kunnen groeien enzo zeg maar. En dat de buikspieren zich na de zwangerschap vanzelf weer sluiten.
Het wordt pas een probleem geloof k als je na de bevalling nog steeds zo'n dakje hebt.
Hier ook een dakje hoor trouwensmaar had nooit gehoord dat je die spieren echt helemaal niet meer mocht gebruiken, enkel dat buikspieroefeningen werden afgeraden. Maar goed, dat omhoog komen uit bed ofzo kun je hardly een oefening noemen
Die mevrouw van jou verteld wel erg 'dwingend' als ik het zo lees hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:55 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ja, dat zijn ook de enige keren dat ik het doe, of om meer rechtop in bed te zitten. Ik zal het vandaag eens aan de fysio vragen
Maar ze zei ook dat je niet meer normaal mag omdraaien in bedJe moet als je op je rug ligt het been van de kant die je op wilt draaien strekken en de andere buigen, dan eerst je bekken en dan de rest naar de juiste kant gooien/draaien. Haha erg lastig toch als je "slaapt"
Ik vind dat nooit vervelend (ik zit 10 min van Duitsland en 20 min van Belgie).quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:56 schreef Ca.ra het volgende:
Soms is het niet zo vervelend, wonen in de grensstreek
Hebben jullie dat niet?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:56 schreef Ca.ra het volgende:
Leo, de meeste 'ollanders' kennen Tonissteiner niet. Maar het is inderdaad lekker! Fris en niet zo zoet. Ik zal mijn mam eens vragen of ze weer een kratje meebrengt als ze dit weekend langs komt.
Soms is het niet zo vervelend, wonen in de grensstreek
Nu ben ik nieuwsgierig!!! -_-quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hebben jullie dat niet?Dat was zelfs niet in mijn opgekomen dat jullie dat niet kenden
Goh, zo begon de bevalling van mijn broertje ookquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:24 schreef Kersjes het volgende:
Voorlopig gaat er hier bevallingswise niks gebeuren, ben een ware stuiterbal op het moment![]()
Morgen met Devin samen voor het eerst wennen op de psz, manlief is as we speak een definitief bod aan het uiitbrengen op het huis waar we als het goed is over een paar maanden gaan wonen....
Ben helemaal hyper![]()
En dan heb ik nog zat was liggen, moet de koelkast nog schoongemaakt en zo heb ik nog veel meer dingen liggen die gedaan moeten voordat ik kan bevallen. Dus??? Wie gaat er eerst???????
same herequote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:38 schreef huuphuup het volgende:
plaatje gevonden!
[ afbeelding ]
maar bij mij is dat dus enkel als ik op mn rug lig en echt mn buikspieren inspan om overeind te komen.
en ik geloof dat t hier ook ietsjes minder breed is.
Ik vind mezelf altijd net zo'n dinosaurus met zo'n rugkam dan
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:45 schreef lily het volgende:
Jeetje mina zeg, ik krijg notabene mijn derde maar ik heb nog nooit van die dingen gehoord![]()
Ik kom ook wel eens vanuit rugligging rechtop, het is me werkelijk nog nooit opgevallen..
Nee, ik woon in Heerlen en ben sowieso niet in behandeling bij een ziekenhuis (of bedoel je dat niet?)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:47 schreef _evenstar_ het volgende:
vraagje trouwens Lily woon jij toevallig in M.? ga je naar het AZM ?
Het is bronwater met een smaakje, door natuurlijk vruchtensap als ik me niet vergis (de niet-light variant dan). Minder zoet als gewone frisdrank, en ook niet super-bubbelig. Een beetje in de smaakfamilie van bitter lemon zeg maar. Maar dan lekkerderquote:
ah zoquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:53 schreef _evenstar_ het volgende:
Das toch niet zover er vandaan![]()
Was nieuwsgierig als je naar het zkh zou moeten of je naar Azm zou gaan, of in jou geval nu Heerlenik kreeg nl. de 20 weken echo destijds in het AZm ( zelfds 2d en 3d en 4d
) ik woonde destijds in Nuth, dus er tussen in. maar had zulke slechte verhalen over heerlen gehoord dat ik toen voor het AZM ging.
Nou, ik mag hier uit het lijstje voorlopig. Dank voor alle duimen enquote:
Morriequote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:41 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nou, ik mag hier uit het lijstje voorlopig. Dank voor alle duimen enenzo, maar ze hebben niet geholpen. Vk was heel lief, over 2 weken terugkomen om te checken of ik helemaal HCG-vrij ben en dan mogen we weer. Hoewel ze aanraadde nog een hele cyclus te wachten, maar daar heb ik geen zin in. Ik zie daar het nut niet zo van in eigenlijk.
Ben er heel rustig onder, baal er natuurlijk wel van, maar we schuiven alle dromen en plannen gewoon op
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:41 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nou, ik mag hier uit het lijstje voorlopig. Dank voor alle duimen enenzo, maar ze hebben niet geholpen. Vk was heel lief, over 2 weken terugkomen om te checken of ik helemaal HCG-vrij ben en dan mogen we weer. Hoewel ze aanraadde nog een hele cyclus te wachten, maar daar heb ik geen zin in. Ik zie daar het nut niet zo van in eigenlijk.
Ben er heel rustig onder, baal er natuurlijk wel van, maar we schuiven alle dromen en plannen gewoon op
He gut.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:41 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik ben alleen, met Ravage op msn. Ben nog even bij mams langsgeweest, die schrok heul hard van het nieuws.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Morrie![]()
Ben je nu alleen dan? Of heb je je moeder al ingelicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |