abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72031750
Silktie gefeliciteerd! Wat lijnloos geloof ik al zei, als je geen namen weet zijn we ook wel even tevreden met foto's hoor

Morretje succes strakkies.

En dames, het heeft hier net al even gespetterd en het is bewolkt, is dat beter weer om te bevallen?
  donderdag 20 augustus 2009 @ 09:40:00 #102
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_72031790
Gewoon je kind tijdens een windstoot eruit persen met 110 km/p uur
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_72031914
Silk Tie en Silly, gefeliciteerd met jullie babyjongetje en babymeisje. Een koningspaar wat leuk

Morretje, ik denk aan je. Hoop dat je toch goed nieuws krijgt

D'as inderdaad lullig Leo, maar gelukkig begrepen ze het. Ik heb inmiddels al 2 keer bij de supermarkt gestaan en dat ik ECHT mijn pincode niet meer wist van de pas die ik altijd gebruik. Gelukkig wist ik die van mijn andere pas nog wel na even nadenken . Mijn durft geen boodschappen meer te doen zonder zijn eigen pas mee te nemen .
  donderdag 20 augustus 2009 @ 09:51:11 #104
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72031984
Tan, Zonnatura heeft meerdere thee-soorten w.o. ook groene thee en volgens hen kon je daar rustig 3-4 glazen per dag van drinken...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72032008
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 09:23 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ik lust ook geen thee zonder melk, ik heb nog van ie babythee, half om half. Ik heb het geprobeerd, echt waar, alle smaakjes die je bedenken kan, maar ik vind het zoo vies..

Leo, jou drinken is ook met prik.. Misschien kan ik er mee spoelen, het gaat toch alleen maar om het keel slijm, ik hoef het niet door te slikken toch?
Ook met prik idd, maar ik gebruik het ook tegen de misselijkheid aangezien iets zonder prik dan niet helpt. Dus ik slik het gewoon door
  donderdag 20 augustus 2009 @ 09:56:52 #106
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72032098
Leo, de meeste 'ollanders' kennen Tonissteiner niet. Maar het is inderdaad lekker! Fris en niet zo zoet. Ik zal mijn mam eens vragen of ze weer een kratje meebrengt als ze dit weekend langs komt.

Soms is het niet zo vervelend, wonen in de grensstreek
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 10:12:51 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72032463
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 08:49 schreef huuphuup het volgende:
huh maar Twinkly die diastase, dat wijken van de rechte buikspieren zeg maar, dat komt toch bij iedere zwangere voor? Ik had begrepen dat het zelfs nodig is omdat je baarmoeder anders nooit normaal zou kunnen groeien enzo zeg maar. En dat de buikspieren zich na de zwangerschap vanzelf weer sluiten.
Het wordt pas een probleem geloof k als je na de bevalling nog steeds zo'n dakje hebt.
Hier ook een dakje hoor trouwens maar had nooit gehoord dat je die spieren echt helemaal niet meer mocht gebruiken, enkel dat buikspieroefeningen werden afgeraden. Maar goed, dat omhoog komen uit bed ofzo kun je hardly een oefening noemen
Zo is het mij idd ook verteld.
Je kan bij mij dat puntje altijd zo leuk zien als ik mijn broek ophijs als ik van het toilet kom. Ik kan het niet bewust doen, maar dan is het altijd zo zeg maar.

Morretje, succes vandaag. Ik hoop dat je goed nieuws krijgt.
pi_72032499
Bij iemand waarbij het na de bevalling niet weggegaan is ziet een diastase er zo uit:

Maar zo erg is het bij mij niet hoor Ik begin te vermoeden dat ze een beetje overdreef want ik heb nergens last van en die buikspieren moeten toch ergens naar toe om plaats te maken voor die buik? Nou ja ik vraag het vanmiddag aan de fysio

Haha dat met die pincode heb ik ook een paar keer gehad, dan schaam je je dood he

Ik heb net eventjes af liggen koelen in een lauw bad yummie!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  donderdag 20 augustus 2009 @ 10:14:49 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72032507
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 08:55 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Ja, dat zijn ook de enige keren dat ik het doe, of om meer rechtop in bed te zitten. Ik zal het vandaag eens aan de fysio vragen
Maar ze zei ook dat je niet meer normaal mag omdraaien in bed Je moet als je op je rug ligt het been van de kant die je op wilt draaien strekken en de andere buigen, dan eerst je bekken en dan de rest naar de juiste kant gooien/draaien. Haha erg lastig toch als je "slaapt"
Die mevrouw van jou verteld wel erg 'dwingend' als ik het zo lees hoor.
Er is ook nog zoiets als 'het beste is om...., maar als je het anders doet zal het allemaal wel meevallen als je er zelf geen last bij hebt...'
Ik heb zowel de vorige keer als deze keer geen instructies gehad ove per se om te moeten draaien op een bepaalde manier.
pi_72032552
Morretje had om 10.00 uur een afspraak.
Ik hoop ook dat ze goed nieuws krijgt!
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 09:56 schreef Ca.ra het volgende:
Ik vind dat nooit vervelend (ik zit 10 min van Duitsland en 20 min van Belgie).
Juist leuk!
  donderdag 20 augustus 2009 @ 10:19:58 #111
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72032623
Livelink. Als je zwanger bent gaan je rechte buikspieren vanuit het midden open staan.
Dat moet wel, anders heeft je baarmoeder geen ruimte om te groeien.
Om te voorkomen dat je je buikspieren op een foute manier traint, namelijk tijdens dat 'open staan' mag je geen oefeningen meer doen voor je rechte buikspieren tijdens je zwangerschap.
De schuine buikspieren zou je wel gewoon mogen trainen.

Bij ons werd bij de eerste keer nagym gecontroleerd door de pufjuf in hoeverre dat 'diastase' nog open stond.
Je doet dat door op je rug te gaan liggen, je buikspieren aan te spannen en dan net onder je ribben met je vinger te voelen.
Bij mij was toen (6wk na de bevalling) nog een ruimte van 2cm te voelen en ik mocht dus nog geen oefeningen doen. Dat moest terug naar 1cm als het goed is.

Het risico van het trainen van die buikspieren als ze nog open staan is dat ze blijvend open blijven staan. Ten eerste heb je dan een slechtere bescherming van de organen die eronder liggen én je verzwakt je spiercorset waardoor je bijv. rugklachten kan krijgen.

Maar in principe is het open staan van die spieren heel normaal dus als je zwanger bent.
pi_72032669
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 09:56 schreef Ca.ra het volgende:
Leo, de meeste 'ollanders' kennen Tonissteiner niet. Maar het is inderdaad lekker! Fris en niet zo zoet. Ik zal mijn mam eens vragen of ze weer een kratje meebrengt als ze dit weekend langs komt.

Hebben jullie dat niet? Dat was zelfs niet in mijn opgekomen dat jullie dat niet kenden
pi_72032684
Duidelijk verhaal BE, het klinkt ook allemaal heel logisch, snap niet waarom ze er zo'n probleem van maakte dan.
Mijn plaatje doet het niet en ik kan geen andere vinden, sorry.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_72032698
Voorlopig gaat er hier bevallingswise niks gebeuren, ben een ware stuiterbal op het moment
Morgen met Devin samen voor het eerst wennen op de psz, manlief is as we speak een definitief bod aan het uiitbrengen op het huis waar we als het goed is over een paar maanden gaan wonen....
Ben helemaal hyper

En dan heb ik nog zat was liggen, moet de koelkast nog schoongemaakt en zo heb ik nog veel meer dingen liggen die gedaan moeten voordat ik kan bevallen. Dus??? Wie gaat er eerst???????
.... met gevoel voor drama....
pi_72032706
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 10:23 schreef leonieke het volgende:

[..]

Hebben jullie dat niet? Dat was zelfs niet in mijn opgekomen dat jullie dat niet kenden
Nu ben ik nieuwsgierig!!! -_-
  donderdag 20 augustus 2009 @ 10:31:47 #116
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72032847
hier wel na 3.5 jaar nog steeds flinke diastase, maar komt omdat ze met de KS ook iets niet helemaal goed gedaan hadden ( spier los oeten halen en vastmaken en dat was niet goed gegaan . Krijg van de zkf wel een spiercorrectie compleetvergoed, maar dan mag je geen kindjes meer, aangezien ik hoop dat er ooit nog een pukkie bij komt en die al zeker een KS gaat worden gaan ze het dan direct daarna doen de diastase is hier trouwens 4 cm , kan ook niet alle buikspier oefeningen doen, vertel dit niet om mensen bang te maken, maar om ook buiten alle goede ervaringen het soms niet helemaal goed zit
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 20 augustus 2009 @ 10:34:07 #117
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72032906
Maar da's dus wel omdat er ergens iets niet helemaal goed gegaan is evenstar, niet omdat jij per ongeluk ook wel eens recht overeind kwam toch?
pi_72032931
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 10:24 schreef Kersjes het volgende:
Voorlopig gaat er hier bevallingswise niks gebeuren, ben een ware stuiterbal op het moment
Morgen met Devin samen voor het eerst wennen op de psz, manlief is as we speak een definitief bod aan het uiitbrengen op het huis waar we als het goed is over een paar maanden gaan wonen....
Ben helemaal hyper

En dan heb ik nog zat was liggen, moet de koelkast nog schoongemaakt en zo heb ik nog veel meer dingen liggen die gedaan moeten voordat ik kan bevallen. Dus??? Wie gaat er eerst???????
Goh, zo begon de bevalling van mijn broertje ook hihi mijn moeder stond als een gek het huis schoon te maken en op een trapje de ramen te lappen enzo Normaal is ze nogal erg NIET van het huishouden.
DUS!!! Het is een teken Kersjes!
pi_72032982
Silktie en Silly, van harte gefeliciteerd met jullie koningskoppel!

En Morretje, suc6 met de echo.
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  donderdag 20 augustus 2009 @ 10:37:25 #120
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72032984
Nee bij kwam het echt doordat ze de spieren los moesten halen.
De gyne en internist zeiden beiden dat bij normaal gedrag het niet voorkomt, soms durt het sluiten iets langer, maar 99 van de 100 keer komt dat doordat de spieren niet gebruikt worden en soms Na een KS.
pi_72033035
plaatje gevonden!

maar bij mij is dat dus enkel als ik op mn rug lig en echt mn buikspieren inspan om overeind te komen.
en ik geloof dat t hier ook ietsjes minder breed is.

Ik vind mezelf altijd net zo'n dinosaurus met zo'n rugkam dan
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72033112
oh en for the record nog es, dat is dus mede een reden waarom ik zo'n sluitlaken zou willen gebruiken, daarvan is onder andere ook aangetoond dat ze enorm helpen bij het sluiten van de rechte buikspieren. Hence sluitlaken
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72033141
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 10:38 schreef huuphuup het volgende:
plaatje gevonden!

[ afbeelding ]

maar bij mij is dat dus enkel als ik op mn rug lig en echt mn buikspieren inspan om overeind te komen.
en ik geloof dat t hier ook ietsjes minder breed is.

Ik vind mezelf altijd net zo'n dinosaurus met zo'n rugkam dan
same here
pi_72033243
Jeetje mina zeg, ik krijg notabene mijn derde maar ik heb nog nooit van die dingen gehoord
Ik kom ook wel eens vanuit rugligging rechtop, het is me werkelijk nog nooit opgevallen..
  donderdag 20 augustus 2009 @ 10:47:47 #125
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72033307
vraagje trouwens Lily woon jij toevallig in M.? ga je naar het AZM ?
pi_72033313
* 39 weken 2 dagen zwangere muts meldt zich

Morretje Sterkte. Ben erg benieuwd, hopelijk is alles toch goed...

Kers Wat een spannende dag vandaag joh!!! Hoop dat Devin het naar zijn zin heeft en dat jullie bod geaccepteerd wordt!!!

Barstende koppijn hier en heul moe want zooo slecht geslapen. Maar goed, weer een dag dichterbij mijn meisje

Succes vandaag dames, het is hier in regio Eindhoven al behoorlijk warm en benauwd.
#geen
  donderdag 20 augustus 2009 @ 10:48:10 #127
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72033317
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 10:45 schreef lily het volgende:
Jeetje mina zeg, ik krijg notabene mijn derde maar ik heb nog nooit van die dingen gehoord
Ik kom ook wel eens vanuit rugligging rechtop, het is me werkelijk nog nooit opgevallen..

Nooit te 'oud' om te leren.
pi_72033321
hellow dames

wat fijn dat velen van jullie van8 goed hebben geslapen

@BE sterkte met het vocht vasthouden... vervelend dat je zoveel spanning op je vingers enzo hebt...

@vlindur; sterkte met je keelpijn.... erg lastig en ook vervelend

Ik las iets over het positieve effect met een inleghieltje! wat fijn!

@Silktie en Silly, gefeliciteerd met de geboorte van jullie koningskoppel!

ff voor mezelf jeuj 21 weken vandaag
(en ook goed geslapen)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_72033369
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 10:47 schreef _evenstar_ het volgende:
vraagje trouwens Lily woon jij toevallig in M.? ga je naar het AZM ?
Nee, ik woon in Heerlen en ben sowieso niet in behandeling bij een ziekenhuis (of bedoel je dat niet?)
  donderdag 20 augustus 2009 @ 10:53:13 #130
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72033480
Das toch niet zover er vandaan
Was nieuwsgierig als je naar het zkh zou moeten of je naar Azm zou gaan, of in jou geval nu Heerlen ik kreeg nl. de 20 weken echo destijds in het AZm ( zelfds 2d en 3d en 4d ) ik woonde destijds in Nuth, dus er tussen in. maar had zulke slechte verhalen over heerlen gehoord dat ik toen voor het AZM ging.
pi_72033489
Goedemorgen dikkies!

Silktie & Silly, van harte met jullie koningkoppel

BJ 21 weken

BE met vocht...trekt het wel een beetje weg, later op de dag? En dat is dus vocht ja, als je je vingers niet goed meer buigen kan..is dat ook zo bij tenen? Het het beide sinds een paar dagen...

Kersjes, succes met je wandeling door de hitte vanmiddag!

Davinia, fijn dat zo'n zooltje lijkt te helpen!

Ik ga straks naar het ziekenhuis voor de echo, hopelijk valt het mee. En dan vanavond eerste keer puf-club, ben benieuwd!
Lotte!
Noah!
  donderdag 20 augustus 2009 @ 10:56:52 #132
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72033579
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 10:24 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Nu ben ik nieuwsgierig!!! -_-
Het is bronwater met een smaakje, door natuurlijk vruchtensap als ik me niet vergis (de niet-light variant dan). Minder zoet als gewone frisdrank, en ook niet super-bubbelig. Een beetje in de smaakfamilie van bitter lemon zeg maar. Maar dan lekkerder

Als er familie /vrienden uit Nederland op visite komen moet mijn moeder meestal veel van dat spul inslaan. Een oom van mij neemt standaard ieder bezoek een volle krat mee terug.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 10:58:06 #133
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72033616
Ja, dat is zeer wrsch vocht idd. Althans, bij mij wel en het lijkt me dat dat ook wel in de tenen kan dan idd.
Ik zat toevallig net naar mijn handen te kijken en die zien er al een stuk anders uit dan toen ik net wakker werd. Het slinkt dus wel gedurende de dag.
Vraag het anders zo even aan de echo-mevrouw, vaak weten die ook meer van zwangerschappen dan alleen dat plaatje bekijken.

Succes btw. Ik vroeg me al af wanneer het was. Ik hoop dat alles goed blijkt te zijn!
pi_72033654
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 10:53 schreef _evenstar_ het volgende:
Das toch niet zover er vandaan
Was nieuwsgierig als je naar het zkh zou moeten of je naar Azm zou gaan, of in jou geval nu Heerlen ik kreeg nl. de 20 weken echo destijds in het AZm ( zelfds 2d en 3d en 4d ) ik woonde destijds in Nuth, dus er tussen in. maar had zulke slechte verhalen over heerlen gehoord dat ik toen voor het AZM ging.
ah zo

De 20 weken echo had ik in het diagnostisch centrum in Heerlen. Ik mijd ziekenhuizen liever als dat kan
pi_72033659
hihi Lily ik had er ook niet van gehoord ofzo hoor maar het viel me op een dag ineens op, mn dino-buik dus toen hebk het gevraagd

Linda, hier ook worstteentjes, heerlijk maar ik ben misschien niet helemaal representatief voor vochtproblemen door warmte enzo nu.
Succes met de echo!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 20 augustus 2009 @ 11:00:03 #136
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72033666
ik snap
pi_72033706
Helleu!

Allereerst trotse papa SilkTie...enorm gefeliciteerd met je koningskoppel! Heel veel geluk voor jullie gezin!

En Morretje, ook hier wordt aan je gedacht!

Kers, wat ontzettend spannend vandaag, ik hoop dat jullie bod geaccepteerd wordt en dat Devin het helemaal naar zn zin zal hebben vanmiddag! (al lijkt t me wel heavy ook voor kindjes die warme dagen op een creche, PSZ etc). Ik word trouwens ook niet helemaal rustig van jouw "er gaat hier niks gebeuren wat ik ben helemaal hyperdepieper en alles moet gauw af"post hoor

BJ gefeliciteerd met je 21 weken!! das nie eens meer op de helft, maar gewoon dr over! En morgen zit je gewoon al over de helft van de langst mogelijke zwangerschapsduur! Zie! voor elke termijn is echt een goeie mijlpaal reden te bedenken!

Ik ga zo weer op controle en dan ff meevergaderen op de praktijk met de voornaamste reden dat ik dan lekker van de airco gebruik kan maken Mn buik voelt echt zo zwaar en vol vandaag, echt een continue harde buik, maar niets pijnlijks aan verder.. We shall see!

Edit: Linda, Succes bij de echo!! En laat ze je duidelijke en eerlijke uitleg geven hè!! Niet met vraagtekens naar huis gaan hoor!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_72033727
Silktie gefeliciteerd met jullie koningskoppel, ben benieuwd naar de namen en de foto's

Morretje, ben je de nacht nog goed door gekomen? Succes bij de VK als je al niet geweest bent.

BE, wat een heerlijk bad... zou willen dat ik dat had. Maar gelukkig hebben ze op mn werk airco.

LLM-ers... succes vandaag!

Vanacht niet zo best geslapen werd rond 3 uur wakker om te plassen. En toen ik weer lag kon ik niet in slaap komen om dat balkon deur een beetje bewoog door de wind en dus geluid maakte.
Verder ook nog blij nieuws, mn broer en zijn vriendin gaan trouwen volgend jaar op 6 april zal het gaan gebeuren, echt super leuk! Gister is mn nieuwe bank ook nog gearriveerd, kan ik eindelijk weer zelf standig uit de bank komen Echter is het wel allemaal wat groter dan ik in mn hoofd had, dus dat wordt meubels schuiven vanavond
pi_72033735
Silktie en Silly, gefeliciteerd met jullie koningspaar!
@ Twinkly, dat draaien en omhoog komen via je zij leer je vanzelf als het andere echt pijn doet. Ik doe al maanden niets anders en zelfs op die manier gaat omdraaien bijna niet meer. En oja, hier ook een dakje, maar niet zo extreem als op de foto en ook pas sinds een week of 2.
Worstvingers: check! Doet pijn ja als je die midden in de nacht wilt bewegen. Moet je voor de grap eens proberen iets op te pakken, gaat gewoon niet. Irritant is dat mijn polsen ook mee doen, dat is een rotgevoel.
@ Freecell: hier nog zo een die haar taalgevoel compleet kwijt is. En dat is handig joh, als je voor je werk teksten moet schrijven (not). En mijn man lacht zich suf om alle domme versprekingen die ik doe.
@ Morretje: ik duim voor je dat de echo gewoon een mooi beebje laat zien vandaag!
@ Leonieke: cola werk inderdaad als een tierelier bij misselijkheid, maar je mag er weer niet te veel van hebben ivm caffeine, caffeine vrije cola mag dan weer wel. Maar goed, dan moet je wel echt veel cola drinken (ik deed dat dus vandaar)
@ Ssserptente: ik herken je gevoel over het verlof. Hier ook zo iemand die er enorm tegen opzag. Maar na 2 weken wennen gaat het nu best goed, al komt dat ook doordat ik lichamelijk niet meer zo veel kan. Ik heb voor mezelf een enorme lijst met klussen gemaakt, ben benieuwd of ik daar doorheen ga komen. Succes met wennen aan niets doen!

@ Duchess: meis, die hoofdpijn hoeft niet van de warmte te zijn he...meldt het even bij je vk, beter te veel dan te weinig, toch?

Pfff,wat een nacht ! Het was te heet, mijn voeten deden te veel zeer en de omhelzing met mijn voedingskussen was te heftig, ik werd helemaal stijf wakker van regendruppen! Oke, tis al lang weer droog en de temperatuur loopt hier enorm snel op, dus het heeft niet geholpen, maar toch.
En mijlpaal vandaag: 36 weken! En mijn allereerste echte verlofdag (ik zit al twee weken thuis 'met vakantie', maar toch).
Raar trouwens, een van de dames van gym is vorige week al bevallen terwijl ze rond mijn datum uitgerekend zou zijn. Ze had zwangerschapsvergiftiging vandaar. Hield ook al weken voch vast, veel erger dan ik, maar ik vind het toch ergens maar eng. Maar goed, hier naast de vochtvoetjes en handen nergens anders last van, dus komt vast goed.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72034105
BJ Je bent gewoon over de helft! Vanaf nu gaat het alleen maar nóg sneller!

Linda succes met de echo, ik duim dat alles in orde is... Hoe laat moet je?

Martine wat leuk een voorgenomen huwelijk! En jouw kindje is er dan gewoon al bij!

Mef alweer 36 weken! Volgende week meldplicht!
De hoofdpijn is weer wat gezakt, heb heel veel gedronken

Poppedein ook weer op controle én vergaderen in de airco Niet te hard werken natuurlijk

Lily, waar in Heerlen woon je? * DuchessX komt oorspronkelijk ook uit Heerlen, woon sinds '96 in (regio) Eindhoven
#geen
pi_72034194
Morretje: Hoe is het gegaan?
pi_72034850
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 11:19 schreef ymme het volgende:
Morretje: Hoe is het gegaan?
Nou, ik mag hier uit het lijstje voorlopig. Dank voor alle duimen en enzo, maar ze hebben niet geholpen. Vk was heel lief, over 2 weken terugkomen om te checken of ik helemaal HCG-vrij ben en dan mogen we weer. Hoewel ze aanraadde nog een hele cyclus te wachten, maar daar heb ik geen zin in. Ik zie daar het nut niet zo van in eigenlijk.
Ben er heel rustig onder, baal er natuurlijk wel van, maar we schuiven alle dromen en plannen gewoon op
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  donderdag 20 augustus 2009 @ 11:42:34 #143
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72034888
He wat naar morretje
pi_72034923
He bah Morretje *knuffel*
  donderdag 20 augustus 2009 @ 11:45:38 #145
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_72034974
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 11:41 schreef Morretje het volgende:

[..]

Nou, ik mag hier uit het lijstje voorlopig. Dank voor alle duimen en enzo, maar ze hebben niet geholpen. Vk was heel lief, over 2 weken terugkomen om te checken of ik helemaal HCG-vrij ben en dan mogen we weer. Hoewel ze aanraadde nog een hele cyclus te wachten, maar daar heb ik geen zin in. Ik zie daar het nut niet zo van in eigenlijk.
Ben er heel rustig onder, baal er natuurlijk wel van, maar we schuiven alle dromen en plannen gewoon op
Morrie

Ben je nu alleen dan? Of heb je je moeder al ingelicht?
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 20 augustus 2009 @ 11:45:53 #146
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_72034981
quote:

[..]

Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_72035050
quote:

[..]

He gut.
De volgende keer moet het gewoon blijven plakken.

Wat goed dat je er redelijk nuchter onder bent. Ik kan het mij nog zo goed herinneren, 2 april 2009.. Ik was helemaal over de rooien.

voor jouw meid. En tot snel weer hier!
  donderdag 20 augustus 2009 @ 11:51:41 #148
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72035141
Morretje wat onwijs jammer
Tot gauw in Z&G...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72035173
Morretje, Sterkte met het verwerken en op naar de volgende keer dan maar! Knap dat je zo denken kan trouwens.

Tan, ik kan met honing wel eens proberen. Maar ik ga echt niet nog meer rare smaakjes thee kopen, want dan kan ik dat ook zo weer weggooien

En leo, jullie hebben in Belgie ook 'barbeur' ofzo. Dat vond ik vroeger zo lekker! Ik heb familie in Merksplas dus het een en ander ken ik wel idd

Ik heb zojuist gebroken met mn vriendin. Ik kan het niet meer hebben. Ik wijd er verder niet over uit. Maar het is beter zo. En ja, dat is toch wel even klote :[
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_72035178
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 11:45 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Morrie

Ben je nu alleen dan? Of heb je je moeder al ingelicht?
Ik ben alleen, met Ravage op msn. Ben nog even bij mams langsgeweest, die schrok heul hard van het nieuws.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')