Ik hoop dat ie liegt, anders krijgen we pics van dat kutjong.quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:27 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie liegt, anders krijgen we pics van dat kutjong.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:31 schreef Ritmo het volgende:
Wtf? En jij rent naar je PC? Ga naar beneden en wurg dat joch.en maak pics om op fok te posten
quote:
quote:
Niemand gaat vrijwillig naar beneden als Jordy er isquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:26 schreef damsco het volgende:
Heb geen tijd om het helemaal uit te leggen, ga nu weer naar beneden.
Ja, als je zoiets verzint, zorg dat het geloofwaardig blijft.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:37 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Niemand gaat vrijwillig naar beneden als Jordy er is
Daar hebben zijn ouders nu Jordy van geboektquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:46 schreef Mortaxx het volgende:
jij had toch ook een ton gewonnen met de Staatsloterij TS?
Now its on biatchquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:53 schreef remlof het volgende:
Wat doet dit nou weer in KLB?
Schop ONZ.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:53 schreef damsco het volgende:
Ben ik weer. Hij is het klaar met zingen, maar hij zit nu wel vrolijk een biertje te drinken terwijl hij enkel is ingehuurd om even op te treden. Ben bang dat hij straks weer een paar nummers opvoert, het is niet te hopen. Wat een vervelende druiloor is het toch ook.
Ik ga op dit moment even eten, hopelijk eet hij niet mee. Maar ik zie mijn familie er voor aan het wel te vragen, gezien "hij toch zo leuk en schattig is". Ikop Jordy en zijn poephoofd.
Mijn tenen krullen terug naar mijn enkel.quote:
Op een of andere manier, niemand weet hoe, is hij 16.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:13 schreef mrSPLIFFY het volgende:
biertje te drinken??? Shandy hoop ik??
hij is toch 13 ofzo???
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Op een of andere manier, niemand weet hoe, is hij 16.
Great. Heb foto's ervan, maar als dit als onzin wordt bestemd: prima. Dan nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:53 schreef remlof het volgende:
Wat doet dit nou weer in KLB?
Schop ONZ.
Terug naar KLB dus, je wordt bedankt remlof.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:40 schreef damsco het volgende:
[..]
Great. Heb foto's ervan, maar als dit als onzin wordt bestemd: prima. Dan niet
tuurlijkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:40 schreef damsco het volgende:
[..]
Great. Heb foto's ervan, maar als dit als onzin wordt bestemd: prima. Dan niet
dat dus SWJquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
tuurlijk![]()
Gewoon een hoopje bullshit dit, zoals verwacht.
Ik heb zelf Mexicaanse Griep gekregen in Turkije. Dus ach, met een beetje mazzel heb ik hem aangestokenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:21 schreef On het volgende:
Hij ziet er altijd alsof hij al een maand terminaal is van de mexicaanse griep, ik zou me maar eens laten checken damsco.
En de gordijnen dicht.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:29 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Om acht uur hartje zomer de lampen al aan hebben.
Ik geloof het nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:19 schreef damsco het volgende:
Voor de TVPers, de foto van Jordy en mijn nichtje. Geniet ervan, ik heb er namelijk niet van genoten
[ afbeelding ]
Dat dus.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik geloof het nietPost eens meer pics van je nichtje om het te bewijzen
Waarom zou iedereen op die foto iets met lange mouwen aanhebben als het 30 graden is?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:19 schreef damsco het volgende:
Voor de TVPers, de foto van Jordy en mijn nichtje. Geniet ervan, ik heb er namelijk niet van genoten
[ afbeelding ]
Scherpquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:56 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Waarom zou iedereen op die foto iets met lange mouwen aanhebben als het 30 graden is?
Die foto is niet van vandaag, lijkt me...
En dat vest ook ja.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:56 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Waarom zou iedereen op die foto iets met lange mouwen aanhebben als het 30 graden is?
Die foto is niet van vandaag, lijkt me...
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:21 schreef TweeBallenZak het volgende:
In januari had ie een kras in z'n gezicht.
[ afbeelding ]
Hier ook:
[ afbeelding ]
Maar nu kijk ik naar recentelijke foto's van zijn school en ik zie geen kras. En de foto wat jij liet zien, had ie ook een kras in zn gezicht.
Recente foto:
[ afbeelding ]
Ook in januari. Conclussie:quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:26 schreef Rosbief het volgende:
Juist! En die krab heeft z'n zusje gemaakt![]()
Bron (vanaf 1:50):
Dit is echt typisch CSI of Law & Order-achtig detective werk.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:21 schreef TweeBallenZak het volgende:
In januari had ie een kras in z'n gezicht.
[ afbeelding ]
Hier ook:
[ afbeelding ]
Maar nu kijk ik naar recentelijke foto's van zijn school en ik zie geen kras. En de foto wat jij liet zien, had ie ook een kras in zn gezicht.
Recente foto:
[ afbeelding ]
Moet jij niet de wandelaar uithangen?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:55 schreef damsco het volgende:
Ik geef het toe, ik heb gelogen
Stelletje Scooby Doo gekken, als jullie mij niet hadden ontmaskerd was mijn plannetje gelukt.
And I would've gone away with it, if it weren't for those meddling kids...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:55 schreef damsco het volgende:
Ik geef het toe, ik heb gelogen
Stelletje Scooby Doo gekken, als jullie mij niet hadden ontmaskerd was mijn plannetje gelukt.
Oké vertaal maar, heb nu geen zin om mijn woordenboekje te pakkenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:04 schreef RIGGER het volgende:
[..]
And I would've gone away with it, if it weren't for those meddling kids...![]()
![]()
...![]()
![]()
Hint:quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:06 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Oké vertaal maar, heb nu geen zin om mijn woordenboekje te pakken
Zijn wel bekend hoor, stonden zelfs tijd in me fobo. Waarom wil je dat weten?quote:
Jij was toch die hooligan met dat petje?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:24 schreef damsco het volgende:
[..]
Zijn wel bekend hoor, stonden zelfs tijd in me fobo. Waarom wil je dat weten?
Jazeker, en met dat haagse matje met jonko + trainingsbroek aan.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:25 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Jij was toch die hooligan met dat petje?
Ik kan geen eens schaken manquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:15 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik daag je uit voor een schaakduel, of durf je soms niet?
Nooit behoefte gehad om te gaan schaken. In dammen daarentegen ben ik een ekte baasquote:
ik welquote:
Hier ook, maar ik ging liever voetballen met me vriendjes. En nu kan ik niet schakenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:21 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
ik wel![]()
op de basisschool, ik weet het nog, elke woensdag schaken
we hadden zelfs een competitie
Slechte beslissing, nu kan je ze allebei nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:21 schreef damsco het volgende:
[..]
Hier ook, maar ik ging liever voetballen met me vriendjes. En nu kan ik niet schaken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij ons was het gewoon tijdens de schooluren, dus wel verplicht.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:21 schreef damsco het volgende:
[..]
Hier ook, maar ik ging liever voetballen met me vriendjes. En nu kan ik niet schaken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zag toen al de trivialiteit van schaken inquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:26 schreef Teezie het volgende:
[..]
Slechte beslissing, nu kan je ze allebei niet
je 'fuckt' heel wat afquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:36 schreef Monstarr het volgende:
echt fucking sneu om hierover te liegen
ECHT fucking sneu
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:36 schreef Monstarr het volgende:
echt fucking sneu om hierover te liegen
ECHT fucking sneu
Welkom in ONZ.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:52 schreef Onufriev het volgende:
Eens met Monstarr.
Hoe (fucking) triest ben je, als je op Fok! komt promoten dat die Jordy bij je op visitie is, en daarna vertellen dat het een leugen is_!
Mijn topic was van origine een KLB topic. Ik post namelijk heul geen topics in ONZ (quote:
Nee KLB staat bekend om zijn op waarheid gebaseerde topics.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:04 schreef damsco het volgende:
[..]
Mijn topic was van origine een KLB topic. Ik post namelijk heul geen topics in ONZ ()
de grooste fail is nog dat TS in beide gevallen een loser isquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:52 schreef Onufriev het volgende:
Eens met Monstarr.
Hoe (fucking) triest ben je, als je op Fok! komt promoten dat die Jordy bij je op visitie is, en daarna vertellen dat het een leugen is_!
Jij bent nergens baas inquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:19 schreef damsco het volgende:
[..]
Nooit behoefte gehad om te gaan schaken. In dammen daarentegen ben ik een ekte baas![]()
![]()
Jij kent mij helemaal niet, autistische dwaasquote:
Het topic is bazig doordat TS faalt, en een falende TS is nooit coolquote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:17 schreef Levolution het volgende:
Ik vond het mooi toen TS onderuit gehaald werd maar stiekem vind ik TS wel cool want deze topic is wel bazig.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:28 schreef Rosbief het volgende:
En dat rechtermeisje in Puma shirt is de dochter van Hilbrand Nawijn.
en maar sprookjes vertellenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:35 schreef damsco het volgende:
En het kan mij allemaal niks boeien. Deze boy heeft teveel swag daarvoor.
De gebroeders Grimm zijn er niks bijquote:
Het zou een fail zijn indien ik mij serieus neem op dit forum. Gezien dit niet het geval is, care ik 'm hard.quote:
I lol'dquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:44 schreef damsco het volgende:
[..]
Het zou een fail zijn indien ik mij serieus neem op dit forum. Gezien dit niet het geval is, care ik 'm hard.
Niemand hoeft je te kennen hiervoor hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:52 schreef damsco het volgende:
[..]
Jij kent mij helemaal niet, autistische dwaas
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:59 schreef Rainb0ws het volgende:dit topic ...
![]()
Lieg dan tenminste dat MJ's geest bij je op bezoek is fsoZou je nog meer views hebben gehad.
Gelukkig maar, en als in IRL je het zelfde gedraagt als op Fok! dan denk ik dat ik niet de enige ben die jou niet wil kennen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:52 schreef damsco het volgende:
[..]
Jij kent mij helemaal niet, autistische dwaas
Pure nonsens. Psychologie van de koude grond. Je kunt geen profielschets maken van een persoon aan de hand van een gekozen karakter op een forum. Laat staan van één topic!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:01 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]
Niemand hoeft je te kennen hiervoor hoor1 topic zegt meer dan je denkt
Nogmaals, je kent mij niet. En dat wil ik graag zo houden ook.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:21 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Gelukkig maar, en als in IRL je het zelfde gedraagt als op Fok! dan denk ik dat ik niet de enige ben die jou niet wil kennen. [ afbeelding ]
Verzonnen topics in KLBquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:04 schreef damsco het volgende:
[..]
Mijn topic was van origine een KLB topic. Ik post namelijk heul geen topics in ONZ ()
Dat dacht ik ookquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:24 schreef damsco het volgende:
[..]
Pure nonsens. Psychologie van de koude grond. Je kunt geen profielschets maken van een persoon aan de hand van een gekozen karakter op een forum. Laat staan van één topic!
KLB: 1
ONZ: -1
En dan nog perfecte ONZ (quote:
Serieus gaan reageren in ONZ met een puntentelling... FAALquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:24 schreef damsco het volgende:
[..]
Pure nonsens. Psychologie van de koude grond. Je kunt geen profielschets maken van een persoon aan de hand van een gekozen karakter op een forum. Laat staan van één topic!
KLB: 1
ONZ: -1
Dat zie je verkeerd Jimmie Wurm.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Verzonnen topics in KLB![]()
Pure vorm van aandachttekort.
Kijk daar heb je de volgende potentiele ONZ userquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:31 schreef Mr.Cooper het volgende:
Kijk die ONZers jaloers zijn op leuke Topics van KLB, ze verplaatsen het niet voor Jan kanker naar ONZ, puur om het niveau wat omhoog te halen.
Wat kom je doen in ONZ als het "niveau" niet hoog genoeg is voor je?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:31 schreef Mr.Cooper het volgende:
Kijk die ONZers jaloers zijn op leuke Topics van KLB, ze verplaatsen het niet voor Jan kanker naar ONZ, puur om het niveau wat omhoog te halen.
Omdat dit eerst in KLB stond, sukkel.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:32 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Kijk daar heb je de volgende potentiele ONZ user
plamuurface
Kom Jim, ONZ rules hevigquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:33 schreef SuperwormJim het volgende:
Users die krampachtig proberen vast te houden aan één subforum
Omdat dit eerst in KLB stond, sukkel.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:34 schreef Verreke het volgende:
[..]
Wat kom je doen in ONZ als het "niveau" niet hoog genoeg is voor je?
Heeft waarschijnlijk met de kaste te maken. Als je namelijk te weinig gehosselt hebt, worden er dagdagpunten weggehaald en daal je in de kaste. Dan ben je minder baas en krijg je straf .....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:34 schreef Verreke het volgende:
[..]
Wat kom je doen in ONZ als het "niveau" niet hoog genoeg is voor je?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Heeft waarschijnlijk met de kaste te maken. Als je namelijk te weinig gehosselt hebt, worden er dagdagpunten weggehaald en daal je in de kaste. Dan ben je minder baas en krijg je straf .....
Je lijkt wel een klein kind.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Heeft waarschijnlijk met de kaste te maken. Als je namelijk te weinig gehosselt hebt, worden er dagdagpunten weggehaald en daal je in de kaste. Dan ben je minder baas en krijg je straf .....
Boehoee... hij zegt sukkel tegen mij.... topic is zielig.. of het nu in ONZ staat of in KLB, vieze dikke hondenspleet....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:35 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Omdat dit eerst in KLB stond, sukkel.
Nee jij bent zielig, met je hoofd.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:37 schreef Verreke het volgende:
[..]
Boehoee... hij zegt sukkel tegen mij.... topic is zielig.. of het nu in ONZ staat of in KLB, vieze dikke hondenspleet....
Was die kaste shit niet afkomstig van een brildragende puistenkop van 15 jaar?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, jij.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:38 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En daarmee bevestig je meteen het niveau van KLB.
Emimich, inderdaad. Mensen die fan van de kaste waren waren gewoon sneu.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:39 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Was die kaste shit niet afkomstig van een brildragende puistenkop van 15 jaar?
In ONZ worden er kut reacties gegeven door kutusers, in KLB worden er leukere reacties gegeven door vaak kutusers maar vaak ook bazen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Leg me nou eens wat het uitmaakt of dit topic in KLB of in ONZ staat.
ik zielig? ik kom niet klagen in ONZ... daar hebben we KLB voor....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:38 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nee jij bent zielig, met je hoofd.
Moeten de mods sommige Topics maar niet verplaatsen wat eigenlijk eerst een klacht was.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:40 schreef Verreke het volgende:
[..]
ik zielig? ik kom niet klagen in ONZ... daar hebben we KLB voor....
Kutverdomme... daar hebbie gelijk in... ach.. dan ga ik zo mijn onzin ook maar eens droppen in KLB....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:41 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Moeten de mods sommige Topics maar niet verplaatsen wat eigenlijk eerst een klacht was.
Mr. Cooper is fan van Jordy van Loonquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:31 schreef Mr.Cooper het volgende:
In KLB zijn de eerste 20 reactie's vaak om de TS te bashen, dus die vlieger gaat niet opquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:40 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
In ONZ worden er kut reacties gegeven door kutusers, in KLB worden er leukere reacties gegeven door vaak kutusers maar vaak ook bazen.
Damsco wil aandachtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:42 schreef damsco het volgende:
!!!!!! ATTENTIE !!!!!
Even OT graag. Jullie waren bezig met mij te bashen, niet Cooper.
Dat betekent dus dat sommigen alleen zouden reageren in dit topic als het in KLB zou staan ..... dat is zielig. Of het topic leuk is of niet wordt echt niet bepaalt door het subforum (ONZ of KLB). Als de KLB'ers nu eens verder zouden kijken dan hun eigen straatje en hun onzintopics nou eens zouden openen in ONZ (en daar ook in reageren), maar nee hoor .....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:40 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
In ONZ worden er kut reacties gegeven door kutusers, in KLB worden er leukere reacties gegeven door vaak kutusers maar vaak ook bazen.
bazen, faalhazen bedoel jequote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:40 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Dit was geen klacht. Dit is een verzonnen topic dat thuishoort in ONZ.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:41 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Moeten de mods sommige Topics maar niet verplaatsen wat eigenlijk eerst een klacht was.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:30 schreef Rainb0ws het volgende:
Heel stiekem is dit een Damsco-Bash Mr.Cooper bash topic geworden
Ben je dom, op het begin was het toch nog niet duidelijk dat dit Topic verzonnen was, dat is pas later gezegd en daarvoor was het al verplaatst.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:44 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dit was geen klacht. Dit is een verzonnen topic dat thuishoort in ONZ.
Daar heb jij ONZ niet voor nodigquote:
Omnomnomquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
POPCORN TE KOOP!!!
¤1,- voor een kleine bak
¤2,- voor een grote
[ afbeelding ]
Doen jullie wel lief tegen die aardige TS. Hij kan er ook niks aan doen dat zijn papa en mama ook broer en zus zijn.
Geen popcorn, maar je tieten postenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
POPCORN TE KOOP!!!
¤1,- voor een kleine bak
¤2,- voor een grote
[ afbeelding ]
Doen jullie wel lief tegen die aardige TS. Hij kan er ook niks aan doen dat zijn papa en mama ook broer en zus zijn.
Toen was al lang duidelijk dat het verzonnen wasquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:50 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ben je dom, op het begin was het toch nog niet duidelijk dat dit Topic verzonnen was, dat is pas later gezegd en daarvoor was het al verplaatst.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:50 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Daar heb jij ONZ niet voor nodig
Ik hoef je maar op die misselijke opmerking te wijzen over die 4 omgekomen jongetjes in Kampen.
gewoon misselijkmakend
Werd niet bevestigd door Damsco, dus nee.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:51 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Toen was al lang duidelijk dat het verzonnen was
Of het aan het begin wel of niet duidelijk was verandert niets aan het feit dat het verzonnen is.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:50 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ben je dom, op het begin was het toch nog niet duidelijk dat dit Topic verzonnen was, dat is pas later gezegd en daarvoor was het al verplaatst.
Als je mijn tieten op fok wilt hebben zorg je zelf maar voor een fotoquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:51 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Geen popcorn, maar je tieten posten
Alsof je die bevestiging nodig hebt om te begrijpen dat dit verzonnen is.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:52 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Werd niet bevestigd door Damsco, dus nee.
dude serious. het gaat over Jordy van Loon. Of het nou verzonnen is of niet dat onderwerp is ONZ, was ONZ en zal altijd ONZ blijvenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:50 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Alsof je die bevestiging nodig hebt om te begrijpen dat dit verzonnen is.
Doe eens een echte stoere baas zijn, en plaats die opmerking hier eens.....quote:
Klopt, alleen het verschil is dat alleen Damsco zeker wist of dat het verzonnen was of niet, dus is het niet ONZ waardig.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Of het aan het begin wel of niet duidelijk was verandert niets aan het feit dat het verzonnen is.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:42 schreef damsco het volgende:
!!!!!! ATTENTIE !!!!!
Even OT graag. Jullie waren bezig met mij te bashen, niet Cooper.
Was dat je familie of zo, faalkind.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:55 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Doe eens een echte stoere baas zijn, en plaats die opmerking hier eens.....
Dan zal je vernemen hoe men in ONZ bashen kan, geschminkte snol
Schei toch uit.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:55 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Klopt, alleen het verschil is dat alleen Damsco zeker wist of dat het verzonnen was of niet, dus is het niet ONZ waardig.
Daar gaat het toch niet om.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:56 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Schei toch uit.Als je aan het begin al niet doorhad dat dit verzonnen is, is er iets mis met je.
HET IS JORDY VAN LOON NOTABENE.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:55 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Klopt, alleen het verschil is dat alleen Damsco zeker wist of dat het verzonnen was of niet, dus is het niet ONZ waardig.
Doe dan eens posten achterlijke gebarsten sluitspier?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:55 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Was dat je familie of zo, faalkind.Homo.
Waarom wil je dat, geil je op die dode kinderen of zo? Zieke geest.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:57 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Doe dan eens posten achterlijke gebarsten sluitspier?
Of durf je nu niet te zeggen hoeveel plezier je aan hun dood had?
Blablabla, ik weet wat je bedoel, maar daar goed het niet om nu... Blablabla.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HET IS JORDY VAN LOON NOTABENE.
ALS ER IETS ONZ WAARDIG IS IS HET DAT KUTKIND TOCH WEL.
Jezus coop wat kan jij zeiken en zeuren gadver je lijkt wel een wijf
Kunnen ze hier zien wie ze bashen moeten, ziekelijke stuiptrekkerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:58 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Waarom wil je dat, geil je op die dode kinderen of zo? Zieke geest.
Dat doe je goed. Hebben we het een andere keer wel over ok?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:57 schreef damsco het volgende:
Binnenkort trouwens mijn verjaardag hier. Zit hier nu bijna 1 jaar op FOK!, waarvan de helft waarschijnlijk een ban is geweest.![]()
![]()
![]()
Ahw hielden je papa en mama niet van je? Schop je daarom zo tegen alles en iedereen aan? Voel je je stoer omdat je kan lachen om de dood van 4 onschuldige kinderen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:55 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Was dat je familie of zo, faalkind.Homo.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat doe je goed. Hebben we het een andere keer wel over ok?
huhquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:59 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Blablabla, ik weet wat je bedoel, maar daar goed het niet om nu... Blablabla.
Haha, jij bent echt dom, leer wat bij in plaats van onzin te verkondigen, ik heb nooit gezegd dat ik plezier had om de dood, integendeel zelfs, alleen dat de moeder waarschijnlijk een uitgelubberde kut heeft omdat ze 15 kinderen heeft.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:59 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Kunnen ze hier zien wie ze bashen moeten, ziekelijke stuiptrekker
Stoer man. En nu terug naar je zolder met een lolly, je moeder stopt je vanavond wel in.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:57 schreef damsco het volgende:
Binnenkort trouwens mijn verjaardag hier. Zit hier nu bijna 1 jaar op FOK!, waarvan de helft waarschijnlijk een ban is geweest.![]()
![]()
![]()
Je moederquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:02 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Stoer man. En nu terug naar je zolder met een lolly, je moeder stopt je vanavond wel in.
En zelf zie je echt niet in hoe respectloos dat was?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:01 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Haha, jij bent echt dom, leer wat bij in plaats van onzin te verkondigen, ik heb nooit gezegd dat ik plezier had om de dood, integendeel zelfs, alleen dat de moeder waarschijnlijk een uitgelubberde kut heeft omdat ze 15 kinderen heeft.
Balen lijkt me dat dat je uit de kont van je moeder bent gekomen ipv uit de kut.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat doe je goed. Hebben we het een andere keer wel over ok?
[..]
Ahw hielden je papa en mama niet van je? Schop je daarom zo tegen alles en iedereen aan? Voel je je stoer omdat je kan lachen om de dood van 4 onschuldige kinderen?
Jongetje je zou eens goed in een spiegel moeten kijken
Leer lezen wat ik heb gezegd, Jord Van Loon kan een klacht zijn omdat die bij je kan zijn of zo, dat hoeft niet per definitie een ONZ onderwerp te zijn. Het werd later pas bekenbaar gemaakt dat alles een leuen was terwijl die ervoor gekickt is naar ONZ.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
huh
het gaat over of DIT topic ONZ waardig is of niet. DIT topic gaat over jordy die is per definitie al ONZ waardig en dan ga jij roepen dat het daar nu niet over gaat
Het ging meer om je timing.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:01 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Haha, jij bent echt dom, leer wat bij in plaats van onzin te verkondigen, ik heb nooit gezegd dat ik plezier had om de dood, integendeel zelfs, alleen dat de moeder waarschijnlijk een uitgelubberde kut heeft omdat ze 15 kinderen heeft.
Dankje dat je medelijden met me hebt, maar waarschijnlijk weet je niet eens dat ik alleen de TT had gelezen en daar stond in gezin met 15 kinderen of iets dergelijks.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En zelf zie je echt niet in hoe respectloos dat was?![]()
Ik heb medelijden met jou echt waar
Trust me bij mijn Loeder kan je beter uit dr kont komen dan uit dr kutquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:03 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Balen lijkt me dat dat je uit de kont van je moeder bent gekomen ipv uit de kut.
[..]
Leer lezen wat ik heb gezegd, Jord Van Loon kan een klacht zijn omdat die bij je kan zijn of zo, dat hoeft niet per definitie een ONZ onderwerp te zijn. Het werd later pas bekenbaar gemaakt dat alles een leuen was terwijl die ervoor gekickt is naar ONZ.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dat is dus nog dommer van je. Och gut arm schaapquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:04 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Dankje dat je medelijden met me hebt, maar waarschijnlijk weet je niet eens dat ik alleen de TT had gelezen en daar stond in gezin met 15 kinderen of iets dergelijks.
Maargoed doe maar lekker denken en niet weten.
Ik ben niet gek, ik waarschuw slechts voor de reptillians! Open je ogen mensen, en zie hoe het echt is!quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Trust me bij mijn Loeder kan je beter uit dr kont komen dan uit dr kut![]()
Je wil gewoon niet snappen dat alles omtrent Jordy onzin is en dus ONZ waardig. Maar even wat anders. Baal je nu niet als een stekker dat er weer een ONZ topic tussen je MyAT's staat?Nee, boeiend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
Ik wist wel dat ze bestaan. Diekut reptillians ook altijd. Gisteren zat er weer één op mijn kamer. Meteen het huis uitgetraptquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik ben niet gek, ik waarschuw slechts voor de reptillians! Open je ogen mensen, en zie hoe het echt is!
[ afbeelding ]
Doe mij maar een grote... het verhaal gaat alle kanten op.. ik wacht op het spannende slot...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
POPCORN TE KOOP!!!
¤1,- voor een kleine bak
¤2,- voor een grote
[ afbeelding ]
Dat was Cooper die je dr uit kicktequote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:08 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ze bestaan. Diekut reptillians ook altijd. Gisteren zat er weer één op mijn kamer. Meteen het huis uitgetrapt
Ik hoorde trouwens dat Remlof ook een reptillian is
En wat heb je ervan geleerd?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
Zo jij bent grappig, zieke geest. Gedachten hebben dat andere personen het leuk vinden dat er kinderen dood zijn gegaan, ziek kind.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:08 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ze bestaan. Diekut reptillians ook altijd. Gisteren zat er weer één op mijn kamer. Meteen het huis uitgetrapt
Ik hoorde trouwens dat Remlof ook een reptillian is
Wat zit je mij nou te beledigen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
POPCORN TE KOOP!!!
¤1,- voor een kleine bak
¤2,- voor een grote
[ afbeelding ]
ga jij nu maar weer op je triangel pingelen klapjostiquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
Zo jij bent grappig, zieke geest. Gedachten hebben dat andere personen het leuk vinden dat er kinderen dood zijn gegaan, ziek kind.
Onder andere, ik heb zelfs excuus aangeboden toen die tijd. En ik heb er ook van geleerd dat er zieke mensen zijn die het schijnbaar leuk vinden dat er mensen zijn omgekomen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En wat heb je ervan geleerd?
Voortaan eerst de OP lezen en dan pas reageren.
Zo die is nieuw, ga lekker aan dode kinderen denken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:18 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ga jij nu maar weer op je triangel pingelen klapjosti
Dat maakt het idd minder kwalijk, al wist ik bij het lezen van de TT al wel waar het over gingquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En wat heb je ervan geleerd?
Voortaan eerst de OP lezen en dan pas reageren.
Ik zat die dag toen te neuken, en buiten in de zon te chillen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat maakt het idd minder kwalijk, al wist ik bij het lezen van de TT al wel waar het over gingWas de hele dag op het nieuws.
haha, en zijn eigen maar druk maken he, epileptische egelquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:22 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik ga even hosselen in Nima, doei.
Ga nou maar kansloos chickies hosselen met je hoofd... Jankerd...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:12 schreef Mr.Cooper het volgende:
Alweer zoeen ONZ kneusje die denkt grappig te zijn.
nog geen chickie gehosseld in de activiteitenzaal daar bij je in het gesticht, uit de zeik getrokken gorko?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:12 schreef Mr.Cooper het volgende:
Alweer zoeen ONZ kneusje die denkt grappig te zijn.
Je lijkt wel een homo.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:13 schreef Verreke het volgende:
[..]
Ga nou maar kansloos chickies hosselen met je hoofd... Jankerd...
Ik ga binnenkort trouwen met me vriendin, ik woon al lang samen en het gaat allemaal goed, jammer hè dat je dingen probeerd aan te praten waar je zelf in vast zit.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:19 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nog geen chickie gehosseld in de activiteitenzaal daar bij je in het gesticht, uit de zeik getrokken gorko?
Ja, hoorde al van Remlof dat zijn oma weer ging samenwonen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:39 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Je lijkt wel een homo.
[..]
Ik ga binnenkort trouwen met me vriendin, ik woon al lang samen en het gaat allemaal goed, jammer hè dat je dingen probeerd aan te praten waar je zelf in vast zit.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:57 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ja, hoorde al van Remlof dat zijn oma weer ging samenwonen.
Succes er mee, fossielenragger
[..]
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:13 schreef Verreke het volgende:
[..]
[..]
Zit je weer aan je leuter te sjorren RickoCum?quote:
Beter als homo.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:57 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Jij zou bij de EO moeten gaan, met zo'n uiterlijk krijg je homo's zo weer straight.quote:
Dus je geeft toe dat je gay bent?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:07 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Jij zou bij de EO moeten gaan, met zo'n uiterlijk krijg je homo's zo weer straight.
Volgens mij heb jij ergens dat diep in je weggestopt zittenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat je gay bent?
Nee, ik geef aan hoe lelijk jij bent, je zou nog n troll aan de dunne krijgenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat je gay bent?
Nee die foto's van jou zeggen niet veel wil je zeggen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij ergens dat diep in je weggestopt zittenJe loopt de hele dag random mensen voor 'homo' uit te schelden. Waarschijnlijk hopend op dat eentje positief antwoord, dan kan je hem meteen platspammen met vieze voorstelletjes. Je bent schijnbaar zo gefixeerd op homo's dat dat het enige is wat je de hele dag uit loopt te kramen
Jij bent kankerlelijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:12 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Nee, ik geef aan hoe lelijk jij bent, je zou nog n troll aan de dunne krijgen
Zeg jij, kanker is naar jou vernoemdquote:
Wat ben jij sneu zeg, eerst lopen te huilen over die kinders en nu zo gaan praten, vieze dwaas.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:21 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Zeg jij, kanker is naar jou vernoemd
De hond van de buren had net zo'n mislukte bek als jij, de buurman heeft z'n kont kaal geschoren en de hond achteruit laten lopen
Ik hou ook van jouquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:26 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Wat ben jij sneu zeg, eerst lopen te huilen over die kinders en nu zo gaan praten, vieze dwaas.Lijkt me lastig als je vroeger altijd gepest bent en je vader je heeft misbruikt.
Ga jij maar lekker NIET chimeids hosselenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:13 schreef Verreke het volgende:
[..]
Over kwaliteit gesprokenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
Dit topic is wel een pareltje geworden.
Claude Kellyquote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:29 schreef Lastpost het volgende:
Het zullen je ouders maar zijn, zou dat liever niet kenbaar maken aan derden.
GODVERDOMME is dat het broertje van Jamai of?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:25 schreef Gizmo112 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog zo'n topper _________________
Zij zit op Partyflock.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:44 schreef Het_hupt het volgende:
Mr. Cooper en z'n chick
(Met dank aan Remlof)
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:44 schreef Het_hupt het volgende:
Mr. Cooper en z'n chick
(Met dank aan Remlof)
[ afbeelding ]
ik dacht dat het horrorflock wasquote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:44 schreef Het_hupt het volgende:
Mr. Cooper en z'n chick
(Met dank aan Remlof)
[ afbeelding ]