Ik hoop dat ie liegt, anders krijgen we pics van dat kutjong.quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:27 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie liegt, anders krijgen we pics van dat kutjong.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:31 schreef Ritmo het volgende:
Wtf? En jij rent naar je PC? Ga naar beneden en wurg dat joch.en maak pics om op fok te posten
quote:
quote:
Niemand gaat vrijwillig naar beneden als Jordy er isquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:26 schreef damsco het volgende:
Heb geen tijd om het helemaal uit te leggen, ga nu weer naar beneden.
Ja, als je zoiets verzint, zorg dat het geloofwaardig blijft.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:37 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Niemand gaat vrijwillig naar beneden als Jordy er is
Daar hebben zijn ouders nu Jordy van geboektquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:46 schreef Mortaxx het volgende:
jij had toch ook een ton gewonnen met de Staatsloterij TS?
Now its on biatchquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:53 schreef remlof het volgende:
Wat doet dit nou weer in KLB?
Schop ONZ.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:53 schreef damsco het volgende:
Ben ik weer. Hij is het klaar met zingen, maar hij zit nu wel vrolijk een biertje te drinken terwijl hij enkel is ingehuurd om even op te treden. Ben bang dat hij straks weer een paar nummers opvoert, het is niet te hopen. Wat een vervelende druiloor is het toch ook.
Ik ga op dit moment even eten, hopelijk eet hij niet mee. Maar ik zie mijn familie er voor aan het wel te vragen, gezien "hij toch zo leuk en schattig is". Ikop Jordy en zijn poephoofd.
Mijn tenen krullen terug naar mijn enkel.quote:
Op een of andere manier, niemand weet hoe, is hij 16.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:13 schreef mrSPLIFFY het volgende:
biertje te drinken??? Shandy hoop ik??
hij is toch 13 ofzo???
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Op een of andere manier, niemand weet hoe, is hij 16.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |