Ik hoop dat ie liegt, anders krijgen we pics van dat kutjong.quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:27 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie liegt, anders krijgen we pics van dat kutjong.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:31 schreef Ritmo het volgende:
Wtf? En jij rent naar je PC? Ga naar beneden en wurg dat joch.en maak pics om op fok te posten
quote:
quote:
Niemand gaat vrijwillig naar beneden als Jordy er isquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:26 schreef damsco het volgende:
Heb geen tijd om het helemaal uit te leggen, ga nu weer naar beneden.
Ja, als je zoiets verzint, zorg dat het geloofwaardig blijft.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:37 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Niemand gaat vrijwillig naar beneden als Jordy er is
Daar hebben zijn ouders nu Jordy van geboektquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:46 schreef Mortaxx het volgende:
jij had toch ook een ton gewonnen met de Staatsloterij TS?
Now its on biatchquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:53 schreef remlof het volgende:
Wat doet dit nou weer in KLB?
Schop ONZ.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:53 schreef damsco het volgende:
Ben ik weer. Hij is het klaar met zingen, maar hij zit nu wel vrolijk een biertje te drinken terwijl hij enkel is ingehuurd om even op te treden. Ben bang dat hij straks weer een paar nummers opvoert, het is niet te hopen. Wat een vervelende druiloor is het toch ook.
Ik ga op dit moment even eten, hopelijk eet hij niet mee. Maar ik zie mijn familie er voor aan het wel te vragen, gezien "hij toch zo leuk en schattig is". Ikop Jordy en zijn poephoofd.
Mijn tenen krullen terug naar mijn enkel.quote:
Op een of andere manier, niemand weet hoe, is hij 16.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:13 schreef mrSPLIFFY het volgende:
biertje te drinken??? Shandy hoop ik??
hij is toch 13 ofzo???
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Op een of andere manier, niemand weet hoe, is hij 16.
Great. Heb foto's ervan, maar als dit als onzin wordt bestemd: prima. Dan nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:53 schreef remlof het volgende:
Wat doet dit nou weer in KLB?
Schop ONZ.
Terug naar KLB dus, je wordt bedankt remlof.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:40 schreef damsco het volgende:
[..]
Great. Heb foto's ervan, maar als dit als onzin wordt bestemd: prima. Dan niet
tuurlijkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:40 schreef damsco het volgende:
[..]
Great. Heb foto's ervan, maar als dit als onzin wordt bestemd: prima. Dan niet
dat dus SWJquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
tuurlijk![]()
Gewoon een hoopje bullshit dit, zoals verwacht.
Ik heb zelf Mexicaanse Griep gekregen in Turkije. Dus ach, met een beetje mazzel heb ik hem aangestokenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:21 schreef On het volgende:
Hij ziet er altijd alsof hij al een maand terminaal is van de mexicaanse griep, ik zou me maar eens laten checken damsco.
En de gordijnen dicht.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:29 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Om acht uur hartje zomer de lampen al aan hebben.
Ik geloof het nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:19 schreef damsco het volgende:
Voor de TVPers, de foto van Jordy en mijn nichtje. Geniet ervan, ik heb er namelijk niet van genoten
[ afbeelding ]
Dat dus.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik geloof het nietPost eens meer pics van je nichtje om het te bewijzen
Waarom zou iedereen op die foto iets met lange mouwen aanhebben als het 30 graden is?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:19 schreef damsco het volgende:
Voor de TVPers, de foto van Jordy en mijn nichtje. Geniet ervan, ik heb er namelijk niet van genoten
[ afbeelding ]
Scherpquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:56 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Waarom zou iedereen op die foto iets met lange mouwen aanhebben als het 30 graden is?
Die foto is niet van vandaag, lijkt me...
En dat vest ook ja.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:56 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Waarom zou iedereen op die foto iets met lange mouwen aanhebben als het 30 graden is?
Die foto is niet van vandaag, lijkt me...
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:21 schreef TweeBallenZak het volgende:
In januari had ie een kras in z'n gezicht.
[ afbeelding ]
Hier ook:
[ afbeelding ]
Maar nu kijk ik naar recentelijke foto's van zijn school en ik zie geen kras. En de foto wat jij liet zien, had ie ook een kras in zn gezicht.
Recente foto:
[ afbeelding ]
Ook in januari. Conclussie:quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:26 schreef Rosbief het volgende:
Juist! En die krab heeft z'n zusje gemaakt![]()
Bron (vanaf 1:50):
Dit is echt typisch CSI of Law & Order-achtig detective werk.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:21 schreef TweeBallenZak het volgende:
In januari had ie een kras in z'n gezicht.
[ afbeelding ]
Hier ook:
[ afbeelding ]
Maar nu kijk ik naar recentelijke foto's van zijn school en ik zie geen kras. En de foto wat jij liet zien, had ie ook een kras in zn gezicht.
Recente foto:
[ afbeelding ]
Moet jij niet de wandelaar uithangen?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:55 schreef damsco het volgende:
Ik geef het toe, ik heb gelogen
Stelletje Scooby Doo gekken, als jullie mij niet hadden ontmaskerd was mijn plannetje gelukt.
And I would've gone away with it, if it weren't for those meddling kids...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:55 schreef damsco het volgende:
Ik geef het toe, ik heb gelogen
Stelletje Scooby Doo gekken, als jullie mij niet hadden ontmaskerd was mijn plannetje gelukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |