Great. Heb foto's ervan, maar als dit als onzin wordt bestemd: prima. Dan nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:53 schreef remlof het volgende:
Wat doet dit nou weer in KLB?
Schop ONZ.
Terug naar KLB dus, je wordt bedankt remlof.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:40 schreef damsco het volgende:
[..]
Great. Heb foto's ervan, maar als dit als onzin wordt bestemd: prima. Dan niet
tuurlijkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:40 schreef damsco het volgende:
[..]
Great. Heb foto's ervan, maar als dit als onzin wordt bestemd: prima. Dan niet
dat dus SWJquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
tuurlijk![]()
Gewoon een hoopje bullshit dit, zoals verwacht.
Ik heb zelf Mexicaanse Griep gekregen in Turkije. Dus ach, met een beetje mazzel heb ik hem aangestokenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:21 schreef On het volgende:
Hij ziet er altijd alsof hij al een maand terminaal is van de mexicaanse griep, ik zou me maar eens laten checken damsco.
En de gordijnen dicht.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:29 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Om acht uur hartje zomer de lampen al aan hebben.
Ik geloof het nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:19 schreef damsco het volgende:
Voor de TVPers, de foto van Jordy en mijn nichtje. Geniet ervan, ik heb er namelijk niet van genoten
[ afbeelding ]
Dat dus.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik geloof het nietPost eens meer pics van je nichtje om het te bewijzen
Waarom zou iedereen op die foto iets met lange mouwen aanhebben als het 30 graden is?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:19 schreef damsco het volgende:
Voor de TVPers, de foto van Jordy en mijn nichtje. Geniet ervan, ik heb er namelijk niet van genoten
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |