Pure nonsens. Psychologie van de koude grond. Je kunt geen profielschets maken van een persoon aan de hand van een gekozen karakter op een forum. Laat staan van één topic!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:01 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]
Niemand hoeft je te kennen hiervoor hoor1 topic zegt meer dan je denkt
Nogmaals, je kent mij niet. En dat wil ik graag zo houden ook.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:21 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Gelukkig maar, en als in IRL je het zelfde gedraagt als op Fok! dan denk ik dat ik niet de enige ben die jou niet wil kennen. [ afbeelding ]
Verzonnen topics in KLBquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:04 schreef damsco het volgende:
[..]
Mijn topic was van origine een KLB topic. Ik post namelijk heul geen topics in ONZ ()
Dat dacht ik ookquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:24 schreef damsco het volgende:
[..]
Pure nonsens. Psychologie van de koude grond. Je kunt geen profielschets maken van een persoon aan de hand van een gekozen karakter op een forum. Laat staan van één topic!
KLB: 1
ONZ: -1
En dan nog perfecte ONZ (quote:
Serieus gaan reageren in ONZ met een puntentelling... FAALquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:24 schreef damsco het volgende:
[..]
Pure nonsens. Psychologie van de koude grond. Je kunt geen profielschets maken van een persoon aan de hand van een gekozen karakter op een forum. Laat staan van één topic!
KLB: 1
ONZ: -1
Dat zie je verkeerd Jimmie Wurm.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Verzonnen topics in KLB![]()
Pure vorm van aandachttekort.
Kijk daar heb je de volgende potentiele ONZ userquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:31 schreef Mr.Cooper het volgende:
Kijk die ONZers jaloers zijn op leuke Topics van KLB, ze verplaatsen het niet voor Jan kanker naar ONZ, puur om het niveau wat omhoog te halen.
Wat kom je doen in ONZ als het "niveau" niet hoog genoeg is voor je?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:31 schreef Mr.Cooper het volgende:
Kijk die ONZers jaloers zijn op leuke Topics van KLB, ze verplaatsen het niet voor Jan kanker naar ONZ, puur om het niveau wat omhoog te halen.
Omdat dit eerst in KLB stond, sukkel.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:32 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Kijk daar heb je de volgende potentiele ONZ user
plamuurface
Kom Jim, ONZ rules hevigquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:33 schreef SuperwormJim het volgende:
Users die krampachtig proberen vast te houden aan één subforum
Omdat dit eerst in KLB stond, sukkel.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:34 schreef Verreke het volgende:
[..]
Wat kom je doen in ONZ als het "niveau" niet hoog genoeg is voor je?
Heeft waarschijnlijk met de kaste te maken. Als je namelijk te weinig gehosselt hebt, worden er dagdagpunten weggehaald en daal je in de kaste. Dan ben je minder baas en krijg je straf .....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:34 schreef Verreke het volgende:
[..]
Wat kom je doen in ONZ als het "niveau" niet hoog genoeg is voor je?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Heeft waarschijnlijk met de kaste te maken. Als je namelijk te weinig gehosselt hebt, worden er dagdagpunten weggehaald en daal je in de kaste. Dan ben je minder baas en krijg je straf .....
Je lijkt wel een klein kind.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Heeft waarschijnlijk met de kaste te maken. Als je namelijk te weinig gehosselt hebt, worden er dagdagpunten weggehaald en daal je in de kaste. Dan ben je minder baas en krijg je straf .....
Boehoee... hij zegt sukkel tegen mij.... topic is zielig.. of het nu in ONZ staat of in KLB, vieze dikke hondenspleet....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:35 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Omdat dit eerst in KLB stond, sukkel.
Nee jij bent zielig, met je hoofd.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:37 schreef Verreke het volgende:
[..]
Boehoee... hij zegt sukkel tegen mij.... topic is zielig.. of het nu in ONZ staat of in KLB, vieze dikke hondenspleet....
Was die kaste shit niet afkomstig van een brildragende puistenkop van 15 jaar?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, jij.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:38 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En daarmee bevestig je meteen het niveau van KLB.
Emimich, inderdaad. Mensen die fan van de kaste waren waren gewoon sneu.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:39 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Was die kaste shit niet afkomstig van een brildragende puistenkop van 15 jaar?
In ONZ worden er kut reacties gegeven door kutusers, in KLB worden er leukere reacties gegeven door vaak kutusers maar vaak ook bazen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Leg me nou eens wat het uitmaakt of dit topic in KLB of in ONZ staat.
ik zielig? ik kom niet klagen in ONZ... daar hebben we KLB voor....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:38 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nee jij bent zielig, met je hoofd.
Moeten de mods sommige Topics maar niet verplaatsen wat eigenlijk eerst een klacht was.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:40 schreef Verreke het volgende:
[..]
ik zielig? ik kom niet klagen in ONZ... daar hebben we KLB voor....
Kutverdomme... daar hebbie gelijk in... ach.. dan ga ik zo mijn onzin ook maar eens droppen in KLB....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:41 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Moeten de mods sommige Topics maar niet verplaatsen wat eigenlijk eerst een klacht was.
Mr. Cooper is fan van Jordy van Loonquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:31 schreef Mr.Cooper het volgende:
In KLB zijn de eerste 20 reactie's vaak om de TS te bashen, dus die vlieger gaat niet opquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:40 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
In ONZ worden er kut reacties gegeven door kutusers, in KLB worden er leukere reacties gegeven door vaak kutusers maar vaak ook bazen.
Damsco wil aandachtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:42 schreef damsco het volgende:
!!!!!! ATTENTIE !!!!!
Even OT graag. Jullie waren bezig met mij te bashen, niet Cooper.
Dat betekent dus dat sommigen alleen zouden reageren in dit topic als het in KLB zou staan ..... dat is zielig. Of het topic leuk is of niet wordt echt niet bepaalt door het subforum (ONZ of KLB). Als de KLB'ers nu eens verder zouden kijken dan hun eigen straatje en hun onzintopics nou eens zouden openen in ONZ (en daar ook in reageren), maar nee hoor .....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:40 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
In ONZ worden er kut reacties gegeven door kutusers, in KLB worden er leukere reacties gegeven door vaak kutusers maar vaak ook bazen.
bazen, faalhazen bedoel jequote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:40 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Dit was geen klacht. Dit is een verzonnen topic dat thuishoort in ONZ.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:41 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Moeten de mods sommige Topics maar niet verplaatsen wat eigenlijk eerst een klacht was.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:30 schreef Rainb0ws het volgende:
Heel stiekem is dit een Damsco-Bash Mr.Cooper bash topic geworden
Ben je dom, op het begin was het toch nog niet duidelijk dat dit Topic verzonnen was, dat is pas later gezegd en daarvoor was het al verplaatst.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:44 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dit was geen klacht. Dit is een verzonnen topic dat thuishoort in ONZ.
Daar heb jij ONZ niet voor nodigquote:
Omnomnomquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
POPCORN TE KOOP!!!
¤1,- voor een kleine bak
¤2,- voor een grote
[ afbeelding ]
Doen jullie wel lief tegen die aardige TS. Hij kan er ook niks aan doen dat zijn papa en mama ook broer en zus zijn.
Geen popcorn, maar je tieten postenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
POPCORN TE KOOP!!!
¤1,- voor een kleine bak
¤2,- voor een grote
[ afbeelding ]
Doen jullie wel lief tegen die aardige TS. Hij kan er ook niks aan doen dat zijn papa en mama ook broer en zus zijn.
Toen was al lang duidelijk dat het verzonnen wasquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:50 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ben je dom, op het begin was het toch nog niet duidelijk dat dit Topic verzonnen was, dat is pas later gezegd en daarvoor was het al verplaatst.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:50 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Daar heb jij ONZ niet voor nodig
Ik hoef je maar op die misselijke opmerking te wijzen over die 4 omgekomen jongetjes in Kampen.
gewoon misselijkmakend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |