Oké vertaal maar, heb nu geen zin om mijn woordenboekje te pakkenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:04 schreef RIGGER het volgende:
[..]
And I would've gone away with it, if it weren't for those meddling kids...![]()
![]()
...![]()
![]()
Hint:quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:06 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Oké vertaal maar, heb nu geen zin om mijn woordenboekje te pakken
Zijn wel bekend hoor, stonden zelfs tijd in me fobo. Waarom wil je dat weten?quote:
Jij was toch die hooligan met dat petje?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:24 schreef damsco het volgende:
[..]
Zijn wel bekend hoor, stonden zelfs tijd in me fobo. Waarom wil je dat weten?
Jazeker, en met dat haagse matje met jonko + trainingsbroek aan.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:25 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Jij was toch die hooligan met dat petje?
Ik kan geen eens schaken manquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:15 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik daag je uit voor een schaakduel, of durf je soms niet?
Nooit behoefte gehad om te gaan schaken. In dammen daarentegen ben ik een ekte baasquote:
ik welquote:
Hier ook, maar ik ging liever voetballen met me vriendjes. En nu kan ik niet schakenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:21 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
ik wel![]()
op de basisschool, ik weet het nog, elke woensdag schaken
we hadden zelfs een competitie
Slechte beslissing, nu kan je ze allebei nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:21 schreef damsco het volgende:
[..]
Hier ook, maar ik ging liever voetballen met me vriendjes. En nu kan ik niet schaken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij ons was het gewoon tijdens de schooluren, dus wel verplicht.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:21 schreef damsco het volgende:
[..]
Hier ook, maar ik ging liever voetballen met me vriendjes. En nu kan ik niet schaken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zag toen al de trivialiteit van schaken inquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:26 schreef Teezie het volgende:
[..]
Slechte beslissing, nu kan je ze allebei niet
je 'fuckt' heel wat afquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:36 schreef Monstarr het volgende:
echt fucking sneu om hierover te liegen
ECHT fucking sneu
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:36 schreef Monstarr het volgende:
echt fucking sneu om hierover te liegen
ECHT fucking sneu
Welkom in ONZ.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:52 schreef Onufriev het volgende:
Eens met Monstarr.
Hoe (fucking) triest ben je, als je op Fok! komt promoten dat die Jordy bij je op visitie is, en daarna vertellen dat het een leugen is_!
Mijn topic was van origine een KLB topic. Ik post namelijk heul geen topics in ONZ (quote:
Nee KLB staat bekend om zijn op waarheid gebaseerde topics.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:04 schreef damsco het volgende:
[..]
Mijn topic was van origine een KLB topic. Ik post namelijk heul geen topics in ONZ ()
de grooste fail is nog dat TS in beide gevallen een loser isquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:52 schreef Onufriev het volgende:
Eens met Monstarr.
Hoe (fucking) triest ben je, als je op Fok! komt promoten dat die Jordy bij je op visitie is, en daarna vertellen dat het een leugen is_!
Jij bent nergens baas inquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:19 schreef damsco het volgende:
[..]
Nooit behoefte gehad om te gaan schaken. In dammen daarentegen ben ik een ekte baas![]()
![]()
Jij kent mij helemaal niet, autistische dwaasquote:
Het topic is bazig doordat TS faalt, en een falende TS is nooit coolquote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:17 schreef Levolution het volgende:
Ik vond het mooi toen TS onderuit gehaald werd maar stiekem vind ik TS wel cool want deze topic is wel bazig.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:28 schreef Rosbief het volgende:
En dat rechtermeisje in Puma shirt is de dochter van Hilbrand Nawijn.
en maar sprookjes vertellenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:35 schreef damsco het volgende:
En het kan mij allemaal niks boeien. Deze boy heeft teveel swag daarvoor.
De gebroeders Grimm zijn er niks bijquote:
Het zou een fail zijn indien ik mij serieus neem op dit forum. Gezien dit niet het geval is, care ik 'm hard.quote:
I lol'dquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:44 schreef damsco het volgende:
[..]
Het zou een fail zijn indien ik mij serieus neem op dit forum. Gezien dit niet het geval is, care ik 'm hard.
Niemand hoeft je te kennen hiervoor hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:52 schreef damsco het volgende:
[..]
Jij kent mij helemaal niet, autistische dwaas
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:59 schreef Rainb0ws het volgende:dit topic ...
![]()
Lieg dan tenminste dat MJ's geest bij je op bezoek is fsoZou je nog meer views hebben gehad.
Gelukkig maar, en als in IRL je het zelfde gedraagt als op Fok! dan denk ik dat ik niet de enige ben die jou niet wil kennen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:52 schreef damsco het volgende:
[..]
Jij kent mij helemaal niet, autistische dwaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |