Oké vertaal maar, heb nu geen zin om mijn woordenboekje te pakkenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:04 schreef RIGGER het volgende:
[..]
And I would've gone away with it, if it weren't for those meddling kids...![]()
![]()
...![]()
![]()
Hint:quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:06 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Oké vertaal maar, heb nu geen zin om mijn woordenboekje te pakken
Zijn wel bekend hoor, stonden zelfs tijd in me fobo. Waarom wil je dat weten?quote:
Jij was toch die hooligan met dat petje?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:24 schreef damsco het volgende:
[..]
Zijn wel bekend hoor, stonden zelfs tijd in me fobo. Waarom wil je dat weten?
Jazeker, en met dat haagse matje met jonko + trainingsbroek aan.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:25 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Jij was toch die hooligan met dat petje?
Ik kan geen eens schaken manquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:15 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik daag je uit voor een schaakduel, of durf je soms niet?
Nooit behoefte gehad om te gaan schaken. In dammen daarentegen ben ik een ekte baasquote:
ik welquote:
Hier ook, maar ik ging liever voetballen met me vriendjes. En nu kan ik niet schakenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:21 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
ik wel![]()
op de basisschool, ik weet het nog, elke woensdag schaken
we hadden zelfs een competitie
Slechte beslissing, nu kan je ze allebei nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:21 schreef damsco het volgende:
[..]
Hier ook, maar ik ging liever voetballen met me vriendjes. En nu kan ik niet schaken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij ons was het gewoon tijdens de schooluren, dus wel verplicht.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:21 schreef damsco het volgende:
[..]
Hier ook, maar ik ging liever voetballen met me vriendjes. En nu kan ik niet schaken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zag toen al de trivialiteit van schaken inquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:26 schreef Teezie het volgende:
[..]
Slechte beslissing, nu kan je ze allebei niet
je 'fuckt' heel wat afquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:36 schreef Monstarr het volgende:
echt fucking sneu om hierover te liegen
ECHT fucking sneu
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:36 schreef Monstarr het volgende:
echt fucking sneu om hierover te liegen
ECHT fucking sneu
Welkom in ONZ.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:52 schreef Onufriev het volgende:
Eens met Monstarr.
Hoe (fucking) triest ben je, als je op Fok! komt promoten dat die Jordy bij je op visitie is, en daarna vertellen dat het een leugen is_!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |