haha, en zijn eigen maar druk maken he, epileptische egelquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:22 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik ga even hosselen in Nima, doei.
Ga nou maar kansloos chickies hosselen met je hoofd... Jankerd...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:12 schreef Mr.Cooper het volgende:
Alweer zoeen ONZ kneusje die denkt grappig te zijn.
nog geen chickie gehosseld in de activiteitenzaal daar bij je in het gesticht, uit de zeik getrokken gorko?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:12 schreef Mr.Cooper het volgende:
Alweer zoeen ONZ kneusje die denkt grappig te zijn.
Je lijkt wel een homo.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:13 schreef Verreke het volgende:
[..]
Ga nou maar kansloos chickies hosselen met je hoofd... Jankerd...
Ik ga binnenkort trouwen met me vriendin, ik woon al lang samen en het gaat allemaal goed, jammer hè dat je dingen probeerd aan te praten waar je zelf in vast zit.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:19 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nog geen chickie gehosseld in de activiteitenzaal daar bij je in het gesticht, uit de zeik getrokken gorko?
Ja, hoorde al van Remlof dat zijn oma weer ging samenwonen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:39 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Je lijkt wel een homo.
[..]
Ik ga binnenkort trouwen met me vriendin, ik woon al lang samen en het gaat allemaal goed, jammer hè dat je dingen probeerd aan te praten waar je zelf in vast zit.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:57 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ja, hoorde al van Remlof dat zijn oma weer ging samenwonen.
Succes er mee, fossielenragger
[..]
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:13 schreef Verreke het volgende:
[..]
Ga nou maar kansloos chickies hosselen met je hoofd... Jankerd...
[..]
Zit je weer aan je leuter te sjorren RickoCum?quote:
Beter als homo.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:57 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Jij zou bij de EO moeten gaan, met zo'n uiterlijk krijg je homo's zo weer straight.quote:
Dus je geeft toe dat je gay bent?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:07 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Jij zou bij de EO moeten gaan, met zo'n uiterlijk krijg je homo's zo weer straight.
Volgens mij heb jij ergens dat diep in je weggestopt zittenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat je gay bent?
Nee, ik geef aan hoe lelijk jij bent, je zou nog n troll aan de dunne krijgenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat je gay bent?
Nee die foto's van jou zeggen niet veel wil je zeggen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij ergens dat diep in je weggestopt zittenJe loopt de hele dag random mensen voor 'homo' uit te schelden. Waarschijnlijk hopend op dat eentje positief antwoord, dan kan je hem meteen platspammen met vieze voorstelletjes. Je bent schijnbaar zo gefixeerd op homo's dat dat het enige is wat je de hele dag uit loopt te kramen
Jij bent kankerlelijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:12 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Nee, ik geef aan hoe lelijk jij bent, je zou nog n troll aan de dunne krijgen
Zeg jij, kanker is naar jou vernoemdquote:
Wat ben jij sneu zeg, eerst lopen te huilen over die kinders en nu zo gaan praten, vieze dwaas.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:21 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Zeg jij, kanker is naar jou vernoemd
De hond van de buren had net zo'n mislukte bek als jij, de buurman heeft z'n kont kaal geschoren en de hond achteruit laten lopen
Ik hou ook van jouquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:26 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Wat ben jij sneu zeg, eerst lopen te huilen over die kinders en nu zo gaan praten, vieze dwaas.Lijkt me lastig als je vroeger altijd gepest bent en je vader je heeft misbruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |