Werd niet bevestigd door Damsco, dus nee.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:51 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Toen was al lang duidelijk dat het verzonnen was
Of het aan het begin wel of niet duidelijk was verandert niets aan het feit dat het verzonnen is.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:50 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ben je dom, op het begin was het toch nog niet duidelijk dat dit Topic verzonnen was, dat is pas later gezegd en daarvoor was het al verplaatst.
Als je mijn tieten op fok wilt hebben zorg je zelf maar voor een fotoquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:51 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Geen popcorn, maar je tieten posten
Alsof je die bevestiging nodig hebt om te begrijpen dat dit verzonnen is.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:52 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Werd niet bevestigd door Damsco, dus nee.
dude serious. het gaat over Jordy van Loon. Of het nou verzonnen is of niet dat onderwerp is ONZ, was ONZ en zal altijd ONZ blijvenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:50 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ben je dom, op het begin was het toch nog niet duidelijk dat dit Topic verzonnen was, dat is pas later gezegd en daarvoor was het al verplaatst.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Alsof je die bevestiging nodig hebt om te begrijpen dat dit verzonnen is.
Doe eens een echte stoere baas zijn, en plaats die opmerking hier eens.....quote:
Klopt, alleen het verschil is dat alleen Damsco zeker wist of dat het verzonnen was of niet, dus is het niet ONZ waardig.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Of het aan het begin wel of niet duidelijk was verandert niets aan het feit dat het verzonnen is.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:42 schreef damsco het volgende:
!!!!!! ATTENTIE !!!!!
Even OT graag. Jullie waren bezig met mij te bashen, niet Cooper.
Was dat je familie of zo, faalkind.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:55 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Doe eens een echte stoere baas zijn, en plaats die opmerking hier eens.....
Dan zal je vernemen hoe men in ONZ bashen kan, geschminkte snol
Schei toch uit.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:55 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Klopt, alleen het verschil is dat alleen Damsco zeker wist of dat het verzonnen was of niet, dus is het niet ONZ waardig.
Daar gaat het toch niet om.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:56 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Schei toch uit.Als je aan het begin al niet doorhad dat dit verzonnen is, is er iets mis met je.
HET IS JORDY VAN LOON NOTABENE.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:55 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Klopt, alleen het verschil is dat alleen Damsco zeker wist of dat het verzonnen was of niet, dus is het niet ONZ waardig.
Doe dan eens posten achterlijke gebarsten sluitspier?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:55 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Was dat je familie of zo, faalkind.Homo.
Waarom wil je dat, geil je op die dode kinderen of zo? Zieke geest.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:57 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Doe dan eens posten achterlijke gebarsten sluitspier?
Of durf je nu niet te zeggen hoeveel plezier je aan hun dood had?
Blablabla, ik weet wat je bedoel, maar daar goed het niet om nu... Blablabla.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HET IS JORDY VAN LOON NOTABENE.
ALS ER IETS ONZ WAARDIG IS IS HET DAT KUTKIND TOCH WEL.
Jezus coop wat kan jij zeiken en zeuren gadver je lijkt wel een wijf
Kunnen ze hier zien wie ze bashen moeten, ziekelijke stuiptrekkerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:58 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Waarom wil je dat, geil je op die dode kinderen of zo? Zieke geest.
Dat doe je goed. Hebben we het een andere keer wel over ok?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:57 schreef damsco het volgende:
Binnenkort trouwens mijn verjaardag hier. Zit hier nu bijna 1 jaar op FOK!, waarvan de helft waarschijnlijk een ban is geweest.![]()
![]()
![]()
Ahw hielden je papa en mama niet van je? Schop je daarom zo tegen alles en iedereen aan? Voel je je stoer omdat je kan lachen om de dood van 4 onschuldige kinderen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:55 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Was dat je familie of zo, faalkind.Homo.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat doe je goed. Hebben we het een andere keer wel over ok?
huhquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:59 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Blablabla, ik weet wat je bedoel, maar daar goed het niet om nu... Blablabla.
Haha, jij bent echt dom, leer wat bij in plaats van onzin te verkondigen, ik heb nooit gezegd dat ik plezier had om de dood, integendeel zelfs, alleen dat de moeder waarschijnlijk een uitgelubberde kut heeft omdat ze 15 kinderen heeft.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:59 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Kunnen ze hier zien wie ze bashen moeten, ziekelijke stuiptrekker
Stoer man. En nu terug naar je zolder met een lolly, je moeder stopt je vanavond wel in.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:57 schreef damsco het volgende:
Binnenkort trouwens mijn verjaardag hier. Zit hier nu bijna 1 jaar op FOK!, waarvan de helft waarschijnlijk een ban is geweest.![]()
![]()
![]()
Je moederquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:02 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Stoer man. En nu terug naar je zolder met een lolly, je moeder stopt je vanavond wel in.
En zelf zie je echt niet in hoe respectloos dat was?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:01 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Haha, jij bent echt dom, leer wat bij in plaats van onzin te verkondigen, ik heb nooit gezegd dat ik plezier had om de dood, integendeel zelfs, alleen dat de moeder waarschijnlijk een uitgelubberde kut heeft omdat ze 15 kinderen heeft.
Balen lijkt me dat dat je uit de kont van je moeder bent gekomen ipv uit de kut.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat doe je goed. Hebben we het een andere keer wel over ok?
[..]
Ahw hielden je papa en mama niet van je? Schop je daarom zo tegen alles en iedereen aan? Voel je je stoer omdat je kan lachen om de dood van 4 onschuldige kinderen?
Jongetje je zou eens goed in een spiegel moeten kijken
Leer lezen wat ik heb gezegd, Jord Van Loon kan een klacht zijn omdat die bij je kan zijn of zo, dat hoeft niet per definitie een ONZ onderwerp te zijn. Het werd later pas bekenbaar gemaakt dat alles een leuen was terwijl die ervoor gekickt is naar ONZ.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
huh
het gaat over of DIT topic ONZ waardig is of niet. DIT topic gaat over jordy die is per definitie al ONZ waardig en dan ga jij roepen dat het daar nu niet over gaat
Het ging meer om je timing.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:01 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Haha, jij bent echt dom, leer wat bij in plaats van onzin te verkondigen, ik heb nooit gezegd dat ik plezier had om de dood, integendeel zelfs, alleen dat de moeder waarschijnlijk een uitgelubberde kut heeft omdat ze 15 kinderen heeft.
Dankje dat je medelijden met me hebt, maar waarschijnlijk weet je niet eens dat ik alleen de TT had gelezen en daar stond in gezin met 15 kinderen of iets dergelijks.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En zelf zie je echt niet in hoe respectloos dat was?![]()
Ik heb medelijden met jou echt waar
Trust me bij mijn Loeder kan je beter uit dr kont komen dan uit dr kutquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:03 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Balen lijkt me dat dat je uit de kont van je moeder bent gekomen ipv uit de kut.
[..]
Leer lezen wat ik heb gezegd, Jord Van Loon kan een klacht zijn omdat die bij je kan zijn of zo, dat hoeft niet per definitie een ONZ onderwerp te zijn. Het werd later pas bekenbaar gemaakt dat alles een leuen was terwijl die ervoor gekickt is naar ONZ.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dat is dus nog dommer van je. Och gut arm schaapquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:04 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Dankje dat je medelijden met me hebt, maar waarschijnlijk weet je niet eens dat ik alleen de TT had gelezen en daar stond in gezin met 15 kinderen of iets dergelijks.
Maargoed doe maar lekker denken en niet weten.
Ik ben niet gek, ik waarschuw slechts voor de reptillians! Open je ogen mensen, en zie hoe het echt is!quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Trust me bij mijn Loeder kan je beter uit dr kont komen dan uit dr kut![]()
Je wil gewoon niet snappen dat alles omtrent Jordy onzin is en dus ONZ waardig. Maar even wat anders. Baal je nu niet als een stekker dat er weer een ONZ topic tussen je MyAT's staat?Nee, boeiend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
Ik wist wel dat ze bestaan. Diekut reptillians ook altijd. Gisteren zat er weer één op mijn kamer. Meteen het huis uitgetraptquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik ben niet gek, ik waarschuw slechts voor de reptillians! Open je ogen mensen, en zie hoe het echt is!
[ afbeelding ]
Doe mij maar een grote... het verhaal gaat alle kanten op.. ik wacht op het spannende slot...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
POPCORN TE KOOP!!!
¤1,- voor een kleine bak
¤2,- voor een grote
[ afbeelding ]
Doen jullie wel lief tegen die aardige TS. Hij kan er ook niks aan doen dat zijn papa en mama ook broer en zus zijn.
Dat was Cooper die je dr uit kicktequote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:08 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ze bestaan. Diekut reptillians ook altijd. Gisteren zat er weer één op mijn kamer. Meteen het huis uitgetrapt
Ik hoorde trouwens dat Remlof ook een reptillian is
En wat heb je ervan geleerd?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
Zo jij bent grappig, zieke geest. Gedachten hebben dat andere personen het leuk vinden dat er kinderen dood zijn gegaan, ziek kind.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:08 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ze bestaan. Diekut reptillians ook altijd. Gisteren zat er weer één op mijn kamer. Meteen het huis uitgetrapt
Ik hoorde trouwens dat Remlof ook een reptillian is
Wat zit je mij nou te beledigen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
POPCORN TE KOOP!!!
¤1,- voor een kleine bak
¤2,- voor een grote
[ afbeelding ]
Doen jullie wel lief tegen die aardige TS. Hij kan er ook niks aan doen dat zijn papa en mama ook broer en zus zijn.
ga jij nu maar weer op je triangel pingelen klapjostiquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
Zo jij bent grappig, zieke geest. Gedachten hebben dat andere personen het leuk vinden dat er kinderen dood zijn gegaan, ziek kind.
Onder andere, ik heb zelfs excuus aangeboden toen die tijd. En ik heb er ook van geleerd dat er zieke mensen zijn die het schijnbaar leuk vinden dat er mensen zijn omgekomen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En wat heb je ervan geleerd?
Voortaan eerst de OP lezen en dan pas reageren.
Zo die is nieuw, ga lekker aan dode kinderen denken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:18 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ga jij nu maar weer op je triangel pingelen klapjosti
Dat maakt het idd minder kwalijk, al wist ik bij het lezen van de TT al wel waar het over gingquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En wat heb je ervan geleerd?
Voortaan eerst de OP lezen en dan pas reageren.
Ik zat die dag toen te neuken, en buiten in de zon te chillen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat maakt het idd minder kwalijk, al wist ik bij het lezen van de TT al wel waar het over gingWas de hele dag op het nieuws.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |