laatste ontwikkelingquote:Een tijdje ben ik al een beetje verkikkerd op een meisje die ik via via ken. Maar zoals meestal klap ik dus weer helemaal dicht zodra ik haar spreek. Maar laat ik eerst maar wat achtergrondinformatie geven:
Een vriend (genaamd E.) van mij heeft sinds een jaartje oid met een meid, genaamd A. Deze heeft een kleine vriendinnengroep die op de meeste mensen vrij apart overkomen. Slechts enkelen worden door hun geaccepteerd (danwel goedgekeurd), en ik ben blijkbaar in de loop van de tijd door die keuring heen gekomen. Sindsdien ga ik wel eens met die groep mee stappen, 's avonds een spelletje doen of ik eet wel eens met die groep mee.
De meid in kwestie zit dus in die vriendinnengroep. En elke keer dat ik haar in dat gezelschap spreek is het hardstikke leuk. Zelfde interesses, zelfde humor, je kent het wel. En gisteren had ik mijzelf eindelijk zo ver gekregen, ik ging haar mee uit vragen om bij mij te komen eten!
Na even nagedacht te hebben zei ze dat ze vanavond wel kon, en om een uurtje of 6 bij mij thuis zou zijn. Gisteren dus meteen de ingredienten gekocht om haar te overdonderen met mijn geraffineerde kookkunsten
Klacht: ik stuur haar net een smsje dat ik vanavond wat later thuis ben, dus of ze een half uurtje later kan komen. Ik krijg een ebricht terug dat dat geen punt is en dat ze om half 7 op de stoep zouden staan. Dus ik reageer met de strekking "ze?...".
Blijkbaar was ze onder de veronderstelling dat die hele groep was uitgenodigd. Datw as neit de bedoeling.....;(
Lukt het Trannellius dan uiteindelijk wel vanavond>?quote:[quote]Op maandag 17 augustus 2009 09:17 schreef Trannellius het volgende:
Zaterdagavond werd ik tijdens een barbeque opgebeld door een vriend om 's avonds in een plaatselijke kroeg wat te gaan drinken. Die barbeque liep toch al op zijn einde, dus besloot ik mij thuis even op te frissen en ook richting tap te gaan.
Rond een uurtje of twaalf wordt ik begroet met twee zoenen op de wang door een bos blond haar, zij was er ook met twee van haar vriendinnenDeze vriendinnen kende ik verder niet, maar blijkbaar vond die vriend van mij hun al best leuk, want die ving ze meteen op
Afijn, een uurtje of twee daar rond gehangen, gepraat, beetje gedanst. Omdat ik de volgende ochtend zou sporten zat ik aan het fris, terwijl de rest om mij heen redelijk aangeschoten werd.
Op het moment dat we weg gingen, moest zij blijkbaar alleen naar huis want haar vriendinnen woonden de andere kant op. BalenNa een paar minuten stonden we voor haar huis, waar we allebei een beetje nerveus leken te worden. Na een paar onhandige pogingen heb ik haar een nachtzoen op haar wang gegeven en ben weg gegaan
Natuurlijk baalde ik toen ik naar huis reed, maar zoals ik al eerder zei, ik heb simpelweg de cojones van een 15-jarige puberDus gisterochtend een redelijke kutochtend gehad.
Gistermiddag kreeg ik van haar een smsje dat ze zondagavond niet zou redden, en of we het dan dinsdag zouden kunnen doen, dus toen baalde ik al helemaal. Die gedachten aan wat je op de avond anders hadden moeten doen zijn zooo kut
Maar! Gisteravond kreeg ik een smsje van die vriendin via wie ik haar ken met de vraag wat ik allemaal had gedaan tegen haar? Ze was haar al de hele dag met vragen over mij aan het bestoken, of ik het vaak over haar had enzo. En blijkbaar was ze in eerste instantie helemaal verbaasd dat ze werd afgewezen terwijl ze enigszins aangeschoten was, maar vond ze het een van de liefste dingen die een jongen voor haar had gedaan in jaren.
Afijn, allemaal best vaag, maar het lijkt erop dat ik een erg goede kans maak. Ben benieuwd dinsdag
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:33 schreef Panzerknacker666 het volgende:
zulks een lief topic, ik steun TS!
quote:
thanks, maar ik denk dat je Trannellius bedoeld ;pquote:
quote:Na een paar onhandige pogingen heb ik haar een nachtzoen op haar wang gegeven en ben weg gegaan
Dat kan ik.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:59 schreef Timmor het volgende:
Trann kan je trouwens iets uitweiden over
[..]
Tja, wat ik hiervoor al meerdere keren heb gezegd, is dat ik enigszins onhandig ben qua vrouwen. Wanneer ik een meid voor een avond tegenkom is het niet een probleem, maar als ik daadwerkelijk een meid tegen kom waarbij ik het gevoel heb dat het voor langere tijd gaat worden, tja, dan word ik erg onhandigquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:04 schreef Salvad0R het volgende:
Hier had ik ook altijd last van. Op de kleuterschool.
Nee, van dat idee ben ik afgestapt, die cd komt een andere keer welquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:44 schreef LudoSanders het volgende:
Je hebt toch geen cadeautje meer gekocht hč? Je bent al binnen, geld gaat het nog genoeg kosten.
Maak een mix-cassettebandje voor haar!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:07 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nee, van dat idee ben ik afgestapt, die cd komt een andere keer wel
Waarom tyf je zelf niet ff lekker op?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:39 schreef Sjibble het volgende:
Waarom tieft iedereen niet op met zn TVP
Herkenbaarquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:06 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Tja, wat ik hiervoor al meerdere keren heb gezegd, is dat ik enigszins onhandig ben qua vrouwen. Wanneer ik een meid voor een avond tegenkom is het niet een probleem, maar als ik daadwerkelijk een meid tegen kom waarbij ik het gevoel heb dat het voor langere tijd gaat worden, tja, dan word ik erg onhandig
prutserquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:02 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Dat kan ik.
Je weet het wel, haar een zoen willen geven, dat zij dan haar hoofd net een beetje draait, jij dat ziet en daardoor stopt, maar dat zij te laat zag dat je haar wilt zoenen en daarna je dus verwachtingsvol aankijkt enzo
Oh, en ongemakkelijke stiltes
Ik weet zeker dat 90% van de Fok!kertjes ook zo is, maar hier op internet stoer lopen doenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:06 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Tja, wat ik hiervoor al meerdere keren heb gezegd, is dat ik enigszins onhandig ben qua vrouwen. Wanneer ik een meid voor een avond tegenkom is het niet een probleem, maar als ik daadwerkelijk een meid tegen kom waarbij ik het gevoel heb dat het voor langere tijd gaat worden, tja, dan word ik erg onhandig
maar jij bent ook een echte baasquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:04 schreef Salvad0R het volgende:
Hier had ik ook altijd last van. Op de kleuterschool.
Zeer herkenbaar! Kan prima met vrouwen omgaan en kan makkelijk leuke gesprekken voeren en het gezellig met ze maken maar zodra ik gevoel krijg voor een meid gaat het fout. Ben nu ook helemaal gek van een meid en daardoor ga ik alles over-analyseren en draaien m'n hersens overuren met allerlei scenario's. Verliefd zijn zuigt zo hard..quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:06 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Gewoon recht voor je doel gaan beste man! Je moet de 90/10 regel toepassen. Jij reikt voor 90% naar haar mond en dan zal zij de andere 10% doen. Doet ze dat niet, doe je alsof je haar een kusje op de wang geeftquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:02 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Dat kan ik.
Je weet het wel, haar een zoen willen geven, dat zij dan haar hoofd net een beetje draait, jij dat ziet en daardoor stopt, maar dat zij te laat zag dat je haar wilt zoenen en daarna je dus verwachtingsvol aankijkt enzo
Ah, de klassieker.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:11 schreef afcajos het volgende:
[..]
Gewoon recht voor je doel gaan beste man! Je moet de 90/10 regel toepassen. Jij reikt voor 90% naar haar mond en dan zal zij de andere 10% doen. Doet ze dat niet, doe je alsof je haar een kusje op de wang geeft
Jep. Overigens pas ik dit zelf zelden toe omdat ik 9 van de 10 keer bezopen ben en het meisje gewoon lomp op haar bek pakquote:
Getver, wat een scenario.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:14 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jep. Overigens pas ik dit zelf zelden toe omdat ik 9 van de 10 keer bezopen ben en het meisje gewoon lomp op haar bek pak
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:02 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Dat kan ik.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:14 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jep. Overigens pas ik dit zelf zelden toe omdat ik 9 van de 10 keer bezopen ben en het meisje gewoon lomp op haar bek pak
Dat wil je nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:12 schreef Afwazig het volgende:
Jos doe eens normaal, anders play ik je zusje
Jij welquote:
Te laat.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:12 schreef Afwazig het volgende:
Jos doe eens normaal, anders play ik je zusje
Neuh, ik rij alleen af en toe even tegen haar billen aanquote:
Ik denk dat ze nu heerlijk aan het genieten zijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:20 schreef maarten66 het volgende:
is de buit binnen? vertel het me, VERTEL HET ME!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OF
we krijgen zoderekt een post als dit ;quote:ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!
Ik heb haar HELEMAAL de tyfus in geneukt...een [insert random age] jarige vrouw met veel ervaring...alleen weinig goede sex partners...BRILJANT! Ze kreunde: BEEST!! Hoe kan jij zo goed neuken voor een [insert Trannelius' age]-jarige!!!
Ik zal zometeen de foto's ff sturen...Heb niets gemaakt tijdens het neuken, maar wel nadat we de douche uit stapten...paar mooie dingen gefilmdDeathlift or Die.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nu heerlijk aan het genieten zijnIk weet nog toen die gast dat postteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OF
we krijgen zoderekt een post als dit ;
[..]
En hoe hij daarna werd geowned.
Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal
Link?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:25 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik weet nog toen die gast dat postte
En hoe hij daarna werd geowned.
Kutnoobquote:
AnthonyZeus.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:27 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Kutnoob.
Ik heb geen zin om te zoeken, die kerel die dat postte heette iets met "Zeus". Iemand anders heeft vast nog wel de topics ergens.
Ah wacht, dat heb ik ooit wel gelezen jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
AZ #9 - Doe Het Zelf
Dit was iig een topic nadat hij haar gepaald had.
Inderdaad, ik kom hem nog wel eens tegenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:27 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Kutnoob.
Ik heb geen zin om te zoeken, die kerel die dat postte heette iets met "Zeus". Iemand anders heeft vast nog wel de topics ergens.
hier staat een soort samenvatting: AnthonyZeusquote:
AnthonyZeus is op dezelfde als ik jarig! Ik vraag me af op welk account hij nu FOK!t dan kan ik hem feliciterenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:39 schreef TheLD2 het volgende:
Ik heb hier ook nog wat info over AZ gevonden, of was dit ook al bekend![]()
Website: http://www.dew-wrestling.com
Beroep: Student
Interesses: Worstelen, Fitness
Verjaardag: 21-8-1986
Dus, stuur hem een verjaardagskaartje mensen!![]()
Ik was doodnerveus, maar ik ben verdomd blij dat het zo gingquote:
Een oprechte dank terugquote:
ho ho niet te snelquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:46 schreef julian6 het volgende:
Tranellius, baas!
[..]
mag je veranderen
Deze 'Zogenaamde altoquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:51 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Een fok-boks voor jou ook (wel handen wassen graag, alto)
Heuj, verpest het nou niet Cooper. Neem een peuk.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:52 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Deze 'Zogenaamde alto' heeft al wel langer een neukwijf dan jou. Dus bek houwe lul.
Doe ik ook niet, ik ben ook heel blij voor deze man.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:54 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Heuj, verpest het nou niet Cooper. Neem een peuk.
Dankquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:55 schreef BigKahuna het volgende:
Dit doet me deugd om te lezen jongeman.
Ik moet zeggen dat ik écht geraakt was dat ze nog wist welk boek ik wilde hebben terwijl ik het haar 5 maanden geleden had verteld.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:58 schreef pc-fr34k het volgende:
Tran, wat een romanticus ben jij!!
Je zou bijna verwachten dat je met die moeite/skills een loverboy bent..
E-boks voor deze playa-skills en deze(inmiddels) topicreeks!
Is het ook zo dat je eigen topic je steeds meer begon te motiveren door al die reacties om je best te doen?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:58 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Dank
u ik het allemaal terug lees, moet ik ook zeggen dat ik het leuk vind dat ik mij eens dusdanig vrij heb gegeven. Natuurlijk, het blijven mensen waartegen je het zegt die je verder nooit zult zien, maar jullie hebben de afgelopen twee topics een kant van mij gelezen die je niet snel te zien krijgt.
hij moest ook welquote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:02 schreef afcajos het volgende:
[..]
Is het ook zo dat je eigen topic je steeds meer begon te motiveren door al die reacties om je best te doen?
Nu ik erover nadenk, misschien wel. Zoals ik al zei hebben zij en ik vrij veel gemeenschappelijke vrienden, die ik niet wilde 'inschakelen' omdat ik het nog enigszins prive wilde houden. En dan is het erg makkelijk om anoniem op fok een paar tips op te doen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:02 schreef afcajos het volgende:
[..]
Is het ook zo dat je eigen topic je steeds meer begon te motiveren door al die reacties om je best te doen?
You go girlquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:36 schreef Trannellius het volgende:
Pft, het aantal tvp's maakt mij bijna zenuwachtiger dan de meid in kwestie
Afijn rond een uurtje of zeven kwam zij binnen. Verdomd, ik had daar al een tijd naar uit gekeken. het moment dat zij haar jas uit doet en haar haar los schudt is domweg eenwaard.
Vervolgens de woonkamer ingegaan, waarna zij zegt dat ze een fles wijn bij zich heeft en een kadootje, wat (natuurlijk) gevolgd wordt door eenvan mijn kant. Het was een luxe editie van Gerard Reve's De Avonden, een boek waarvan ik 5 maanden geleden ongeveer zei tegen haar dat ik die nog wilde hebben..
Na een tijdje was het eten toch echt klaar, dus gingen we aan tafel. Na het vanzelfsprekende compliment over mijn koken gekregen te hebben(Pasta+Zalm+spinazie-roomsaus) zette ik de cd op die ik haar had willen geven (Beatles - Revolver). Na lekker verder gekeuveld te hebben kwam het onderwerp op stijldansen.
Even een opmerking tussendoor: ik heb de lichaamsbouw van een uit de klei getrokken boer, met de fijngevoeligheid van een Gorilla. Maar let ik net nou wel 3 jaar stijldansen te hebben gedaan![]()
Dus we gingen over op een paar dansjes. Na haar quick-step en een weens wals te hebben geleerd, gingen we over op dé universele dans. Schuivelen![]()
Bij deze is dus Elton John - Don't let the sun go down on me het eerste nummer waarop wij hebben gekust.![]()
![]()
Erna hebben we nog een film gekeken, waarbij we eigenlijk meer oog en aandacht hadden voor elkaar. En net heb ik haar even thuis gebracht.
Klacht: ik ben verliefd
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:18 schreef pc-fr34k het volgende:
Of is dit alles een slim gedetailleerd plan om de harten van de Fok!dames te winnen en deze in de prostitutie te laten werken.[/BNW]
Na 15 bier dans ik als Michael Jackson.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:20 schreef L0t.. het volgende:
Ohja, een jongen die danstAls ik ooit nog eens met m'n vriend wil dansen zal ik met 'm moeten trouwen denk ik
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:26 schreef afcajos het volgende:
[..]
Na 15 bier dans ik als Michael Jackson.
Misschien heeft het een wel met het ander te maken?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:36 schreef maarten66 het volgende:
het is te mooi om waar te zijn, waar blijft de gemene boze heks, in dit tot nu toe prachtige sprookje![]()
gefeliciteerd met je aanwinst! nu de pics maybe
we willen wel weten wat er nou zo speciaal was
De gemene boze heks was toch die meid die Trannellius aan zijnquote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:36 schreef maarten66 het volgende:
het is te mooi om waar te zijn, waar blijft de gemene boze heks, in dit tot nu toe prachtige sprookje![]()
gefeliciteerd met je aanwinst! nu de pics maybe
we willen wel weten wat er nou zo speciaal was
dit dus.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:46 schreef Trollface. het volgende:
Ik krijg een glimlach op m'n gezicht van dit topic
Trannelius; je bent een heldquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:36 schreef Trannellius het volgende:
Afijn rond een uurtje of zeven kwam zij binnen. Verdomd, ik had daar al een tijd naar uit gekeken. het moment dat zij haar jas uit doet en haar haar los schudt is domweg eenwaard.
Vervolgens de woonkamer ingegaan, waarna zij zegt dat ze een fles wijn bij zich heeft en een kadootje, wat (natuurlijk) gevolgd wordt door eenvan mijn kant. Het was een luxe editie van Gerard Reve's De Avonden, een boek waarvan ik 5 maanden geleden ongeveer zei tegen haar dat ik die nog wilde hebben..
Na een tijdje was het eten toch echt klaar, dus gingen we aan tafel. Na het vanzelfsprekende compliment over mijn koken gekregen te hebben(Pasta+Zalm+spinazie-roomsaus) zette ik de cd op die ik haar had willen geven (Beatles - Revolver). Na lekker verder gekeuveld te hebben kwam het onderwerp op stijldansen.
Even een opmerking tussendoor: ik heb de lichaamsbouw van een uit de klei getrokken boer, met de fijngevoeligheid van een Gorilla. Maar let ik net nou wel 3 jaar stijldansen te hebben gedaan![]()
Dus we gingen over op een paar dansjes. Na haar quick-step en een weens wals te hebben geleerd, gingen we over op dé universele dans. Schuivelen![]()
Bij deze is dus Elton John - Don't let the sun go down on me het eerste nummer waarop wij hebben gekust.![]()
![]()
Erna hebben we nog een film gekeken, waarbij we eigenlijk meer oog en aandacht hadden voor elkaar. En net heb ik haar even thuis gebracht.
Kan ik mij voorstellen. Ik zou zelf denk ik ook eenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:37 schreef jitzzzze het volgende:
Ik kan zoveel verzinnen om je belachelijk te maken, maar ik vind dit zo leuk voor je dat ik het allemaal voor mezelf hou
Nee, ik vermoed dat ze nog ligt te slapen (ze houdt elke nacht een halve winterslaapquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:14 schreef CoolGuy het volgende:
heeeeeeeeeeeeeel gaaf dit![]()
Zeg, maar dit was allemaal gisteravond en zo, en je hebt d'r thuis gebracht e.d. Is er daarna nog contact geweest? Als in, smsjes gisteravond/vannacht/vanmorgen? of nog een belletje ofzo?![]()
![]()
Kom op, meer details/info!![]()
hmm, en nu? Hoe ga je dat nu verder aanpakken? Ik bedoel, zijn er gisteren nog dingen besproken? Dingen gezegd? Ik bedoel meer van, weet jij hoe zij het verder ziet? Want zij slaapt nu...dénk je, maar ja, wie gaat dan als eerste smsen/bellen/iets laten horen?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:17 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nee, ik vermoed dat ze nog ligt te slapen (ze houdt elke nacht een halve winterslaap)
Nee, ik heb haar gisteren niet gevraagd of we er verder mee gaan of dat het voor even was, zo snugger ben ik nog net welquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:24 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
hmm, en nu? Hoe ga je dat nu verder aanpakken? Ik bedoel, zijn er gisteren nog dingen besproken? Dingen gezegd? Ik bedoel meer van, weet jij hoe zij het verder ziet? Want zij slaapt nu...dénk je, maar ja, wie gaat dan als eerste smsen/bellen/iets laten horen?![]()
als jullie beiden op elkaar wachten schiet 't niet op natuurlijk..
ik word helemaal blij van dit topic!![]()
Super voor je.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:36 schreef Trannellius het volgende:
![]()
naja, omdat iemand hier zei van dat je je relatiestatus aan kon passen nu, maar dat vond ik ook wat snel, tenzij daar iets over geroepen is gisteren toevallig ofzo. ik bedoel, het lijkt mij dat dit wel goed gaat komen, maar ja, hoe weet je dat nou zeker he..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:31 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nee, ik heb haar gisteren niet gevraagd of we er verder mee gaan of dat het voor even was, zo snugger ben ik nog net wel
En inderdaad, ik zou echt niet zeker weten of ze nu slaapt of niet. Maar dat smsje komt vanmiddag wel, heb niet meteen de behoefte om haar helemaal te verstikken
Ik zie dat ik een foutje heb gemaakt, het was de Engelse walsquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Super voor je.
Alleen over dat dikgedrukte stuk maak ik me zorgen: Gasten die goed kunnen walsen en schuifelen..... uhm ja.....
Maar je snapt nu wel dat de druk van de 2nd date VEEEEEEEEEEEEEEEEEL hoger is héquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:31 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nee, ik heb haar gisteren niet gevraagd of we er verder mee gaan of dat het voor even was, zo snugger ben ik nog net wel
En inderdaad, ik zou echt niet zeker weten of ze nu slaapt of niet. Maar dat smsje komt vanmiddag wel, heb niet meteen de behoefte om haar helemaal te verstikken
Mjah, dat was inderdaad wel een beetje te enthousiast gereageerd ja. Sowieso is dat hele relatiestatus een beetje onzin, en gaat dat niet veranderen na 1 afspraakje.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
naja, omdat iemand hier zei van dat je je relatiestatus aan kon passen nu, maar dat vond ik ook wat snel, tenzij daar iets over geroepen is gisteren toevallig ofzo. ik bedoel, het lijkt mij dat dit wel goed gaat komen, maar ja, hoe weet je dat nou zeker he..
* Cybey heeft tot goud gedanst en is vrij goed in ballroom dansen...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:34 schreef de_boswachter het volgende:
Alleen over dat dikgedrukte stuk maak ik me zorgen: Gasten die goed kunnen walsen en schuifelen..... uhm ja.....
Over een kwaliteit gesproken waar vrijwel elke meid als een blok voor valt.....quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:42 schreef Cybey het volgende:
[..]
* Cybey heeft tot goud gedanst en is vrij goed in ballroom dansen...
Hell, yeah!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:50 schreef Timmor het volgende:
Poll: Trannellius moet een tijdelijk Forum krijgen!JA!!!! (N)einz!!!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik bedenk mij nu net dat Het Goede Doel morgenavond optreed in Hoofddorp. En dat brengt een dilemma met zich meequote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:42 schreef Timmor het volgende:
GRATZ TRAN! Goed bezig ouwepikkesteijn...
[..]
Maar je snapt nu wel dat de druk van de 2nd date VEEEEEEEEEEEEEEEEEL hoger is hé
Nu moet je de vorige date overtreffen, zijn de makkelijke keuvel onderwerpen al besproken en uiteindelijk moet toch een keer je piemelmans in actie komen...
Maar tot die tijd lekker nagenieten van de avond en idd niet verstikken nu met een sms-bom....
Optyfen boer, stijldansen is voor bazenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Super voor je.
Jij begrijpt hetquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:53 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Optyfen boer, stijldansen is voor bazen.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:53 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Optyfen boer, stijldansen is voor bazen.
Een beetje warrig geschreven, dus een kleine samenvattingquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:53 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik bedenk mij nu net dat Het Goede Doel morgenavond optreed in Hoofddorp. En dat brengt een dilemma met zich mee
Ik weet van haar dat zij wel de humor van dergelijke bands in kan zien, en ik kan het eigenlijk ook wel waarderen. Dus zou het leuk zijn om met haar daarheen te gaan. Maaaarrrrr:
- Het is allemaal vrij massaal en er zijn erg veel mensen daarvoor op de been. Dus niet echt aandacht voor enkel elkaar, wat ik haar toch voorlopig nog wel wil schenken.
- Ik ken vrij veel mensen die daar ook komen. En als je die allemaal moet begroeten als ze langs lopen, zou ik mij in haar geval best ongemakkelijk voelen als je telkens wordt gezien als scharrel/date/whatever, wat toch wel gaat gebeuren aangezien je met z'n 2-en bent.
Ik weet van haar dat voor haar het ook niet zo hoeft dat meteen iedereen weet dat wij met elkaar gaan. Eerst maar eens zien hoe het loopt, om na een tijdje het mensen te vertellen.
En ik had al afgesproken met vrienden (waaronder ook een deel van haar vriendinnengroep) om er morgen heen te gaan, en als ik nu bij hun af zeg om met haar alleen bij mij thuis te zitten oid ga ik daar ook vragen over krijgen. Maar ik heb ook geen zin om met haar en een grote groep daar te staan en doen alsof mijn neus bloed
Maar kijken vandaag of ik hier een leuke oplossing voor weet
tuurlijk wel! af en toe een veelbetekenende blik naar elkaar werpen, knipoogje tussendoor, 'per ongeluk' ff aanraken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:03 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Keuze 3) Met vriendengroep daarheen gaan. Nadeel: totaal geen aandacht voor elkaar.
Nee, ik schaam mij niet voor haar, integendeelquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:11 schreef afcajos het volgende:
Gewoon keuze 2. Ook daar kan je genoeg aandacht voor elkaar hebben. En je schaamt je toch niet voor haar? Als zij de hele tijd wegloopt weet je trouwens dat je fout zit
Als er iets kut is, is het om je vrienden AF te zeggen voor een chick. Dat is bij ons not-done.
Dat huwelijk gaat nog irritant worden trouwens. Haar vader woont ergens in de provincie Groningen, en het gaat dus een aardige tijd kosten om met het ov bij hem te komen om hem zijn toestemming te vragen voor het huwelijkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:11 schreef BigKahuna het volgende:
Ik zou erheen gaan, natuurlijk zijn er genoeg mogelijkheden op zo'n avond! En na afloop ga je even mee naar huis, waar je niet verder gaat dan een nachtkus. Je bewaart jezelf tot na het huwelijk, hoor je me!?
Prima, ik ben te herkennen aan mijn lengte, blond haar en dromerige blik in m'n ogenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:13 schreef afcajos het volgende:
Ik denk dat ik morgen ook maar even naar Hoofddorp ga, kijken of alles nog goed gaat
Stuur je toch een smsjequote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:16 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Dat huwelijk gaat nog irritant worden trouwens. Haar vader woont ergens in de provincie Groningen, en het gaat dus een aardige tijd kosten om met het ov bij hem te komen om hem zijn toestemming te vragen voor het huwelijk
Is er al een netwerk in Groningen?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:19 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Stuur je toch een smsje?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:17 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Prima, ik ben te herkennen aan mijn lengte, blond haar en dromerige blik in m'n ogen
OMG, dat ik daar niet aan heb gedacht!1quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:20 schreef Jahr00n het volgende:
Je had haar gelijk in de kont moeten batsen!!!!
Dit?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:21 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nee, ik heb meer een kapsel a la Nick Carter
Ja, komt er redelijk bij in de buurt. En dan een stoppelbaard van een dag of 3 erbij denken.quote:
Ik zou dit doen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
tuurlijk wel! af en toe een veelbetekenende blik naar elkaar werpen, knipoogje tussendoor, 'per ongeluk' ff aanraken.
Kan nog best spannend worden
en als het kan ff een momentje samen ergens stelen
Ja uiteindelijk wel, maar eerst moet ik bedenken wat ik zou willen, en daar heb ik jullie bij nodigquote:
Fuck die gedragscode. Misschien zit ze nu wel al uren met d'r telefoon in d'r hand, heeft ze al 14 SMSjes gemaakt en gewist. Gewoon SMSenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:28 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk wel, maar eerst moet ik bedenken wat ik zou willen, en daar heb ik jullie bij nodig
Overigens heb ik besloten zelf voor optie 2 te gaan.
En nu maar wachten tot het laat genoeg is om haar te vragen. Die gedragscode bij daten is irritant
andere dag met haar afspreken geen optie? Anders gewoon met z'n 2en iets doenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:53 schreef Trannellius het volgende:
Maar kijken vandaag of ik hier een leuke oplossing voor weet
heb het is een beetje zitten lezen..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:03 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Een beetje warrig geschreven, dus een kleine samenvatting:
Ik wil graag morgenavond wederom een leuke avond hebben met haar. Hierbij wil ik er graag voor zorgen dat niet meteen iedereen weet dat wij met elkaar aan het uitgaan zijn momenteel, omdat ik eerst wil zien of het daadwerkelijk wat wordt.
Keuze 1) Met haar thuis blijven. Nadeel: moet vrienden afbellen en die gaan erover door vragen.
Keuze 2) Met haar alleen naar een optreden. Nadeel: vrienden lopen rond daar.
Keuze 3) Met vriendengroep daarheen gaan. Nadeel: totaal geen aandacht voor elkaar.
Dit is ook zeker waar. Als je gewoon gaat met haar en je vrienden kan je gewoon beetje subtiel aanraken enzo. Dat is echt leuk en spannendquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:26 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Ik zou dit doen.
Even de hand langs d'r rug als ze langsloopt, het 'stiekeme' oogcontact. Ahhh die goede oude tijd.
Mooie tijd... moooooie tijd.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:26 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Ik zou dit doen.
Even de hand langs d'r rug als ze langsloopt, het 'stiekeme' oogcontact. Ahhh die goede oude tijd.
Mooie tijd... moooooie tijd.
WTF? Wat nou gedragscode. Als zij jou net zo leuk vind als jij haar vind, dan zit ze nu elke 20 sec op dr telefoon te kijken of ze al een smsje van je heeft. Aan de andere kant, als ze je ECHT zo leuk vind, dan had ze ook zelf al wel gesmst..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:28 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk wel, maar eerst moet ik bedenken wat ik zou willen, en daar heb ik jullie bij nodig
Overigens heb ik besloten zelf voor optie 2 te gaan.
En nu maar wachten tot het laat genoeg is om haar te vragen. Die gedragscode bij daten is irritant
Juist niet, zo ben je veel te aanwezig, waarschijnlijk moet dat meisje ook aan 'de nieuwe situatie', voor zover je daarover mag spreken, wennen. Hartstikke beklemmend als je dan te snel en teveel smst. En dat zorgt juist voor een negatief effect.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:40 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
WTF? Wat nou gedragscode. Als zij jou net zo leuk vind als jij haar vind, dan zit ze nu elke 20 sec op dr telefoon te kijken of ze al een smsje van je heeft. Aan de andere kant, als ze je ECHT zo leuk vind, dan had ze ook zelf al wel gesmst..![]()
Just kidding. Jongen, stuur dr een smsje man. Ik zou niet iets gaan doen waar een hele hoop andere mensen bij zijn denk ik. Ik zou gewoon wat met haar alleen gaan doen. Je wil toch een beetje aan elkaar wennen, beetje betasten aftasten, en dat gaat niet als je bij een of ander feestje staat waar ook nog eens tig mensen voorbij komen die jou kennen en dus w.s. bij je blijven staan of wat dan ook.
wat een onzin!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:40 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
WTF? Wat nou gedragscode. Als zij jou net zo leuk vind als jij haar vind, dan zit ze nu elke 20 sec op dr telefoon te kijken of ze al een smsje van je heeft. Aan de andere kant, als ze je ECHT zo leuk vind, dan had ze ook zelf al wel gesmst..![]()
Just kidding. Jongen, stuur dr een smsje man. Ik zou niet iets gaan doen waar een hele hoop andere mensen bij zijn denk ik. Ik zou gewoon wat met haar alleen gaan doen. Je wil toch een beetje aan elkaar wennen, beetje betasten aftasten, en dat gaat niet als je bij een of ander feestje staat waar ook nog eens tig mensen voorbij komen die jou kennen en dus w.s. bij je blijven staan of wat dan ook.
Niet mee eens. Als dat meisje hem ECHT ECHT ECHT leuk vind, dan vind ze het totaal niet erg dat hij haar smst. Dan had ze t niet eens erg gevonden als hij haar vannacht nog had gesmst.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Juist niet, zo ben je veel te aanwezig, waarschijnlijk moet dat meisje ook aan 'de nieuwe situatie', voor zover je daarover mag spreken, wennen. Hartstikke beklemmend als je dan te snel en teveel smst. En dat zorgt juist voor een negatief effect.
Gewoon even geduld hebben, dat is het beste.
Vrienden laten vallen?! Wie zegt dat nou? Als ik een meisje leuk vind (en let wel, we hebben het hier over 1 date die pas geweest is he) dan hoef ik daar op de 2e date niet direct al mijn vrienden bij hebben. Je bent dan nog helemaal niet zeker van elkaar. Alsof je niet meerdere dates met je nieuwe liefde mag hebben zonder dat je vrienden daar bij zijn. Dat en 'vrienden laten vallen' liggen mijlen ver uit elkaar.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wat een onzin!regel #1 van een nieuwe 'liefde' in je leven is "laat je vrienden niet vallen om elke minuut van de dag bij haar te zijn'
De kans dat het misgaat met het meisje is erg reeel (Sorry TS) en dan kom je weer aanschijten bij je vrienden?
Er komen momenten genoeg om alleen met haar te zijn, en deze afspraak is al gemaakt. Dit komt er alleen bij en kan nog erg leuk en spannend uitpakken voor TS.
je vergeet dat het gezamelijke vrienden zijnquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Vrienden laten vallen?! Wie zegt dat nou? Als ik een meisje leuk vind (en let wel, we hebben het hier over 1 date die pas geweest is he) dan hoef ik daar op de 2e date niet direct al mijn vrienden bij hebben. Je bent dan nog helemaal niet zeker van elkaar. Alsof je niet meerdere dates met je nieuwe liefde mag hebben zonder dat je vrienden daar bij zijn. Dat en 'vrienden laten vallen' liggen mijlen ver uit elkaar.
Vrienden laten vallen is als je die nooit meer ziet, nooit meer spreekt, in de tijd dat je een relatie hebt, maar dat is hier helemaal niet aan de orde.
Beetje onzinnige regel, vind je niet? Dat soort regels maak je op je 16e, op je 25e weten je vrienden hopelijk beter en zetten ze JOUW geluk op de 1e plaats.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wat een onzin!regel #1 van een nieuwe 'liefde' in je leven is "laat je vrienden niet vallen om elke minuut van de dag bij haar te zijn'
Welja joh, praat die jongen ff een complex aanquote:De kans dat het misgaat met het meisje is erg reeel (Sorry TS) en dan kom je weer aanschijten bij je vrienden?
Blijkbaar niet, want volgens jou mag hij ABSOLUUT TOTAAL NIET zijn vrienden uit het oog verliezen, stel je voor!quote:Er komen momenten genoeg om alleen met haar te zijn, en deze afspraak is al gemaakt. Dit komt er alleen bij en kan nog erg leuk en spannend uitpakken voor TS.
Ja, het zijn gezamelijke vrienden. Dus, ze weten heus wel dat er wat broeit. Nou, MIJN vrienden zouden me er dan een beetje mee plagen, maar zouden zeker niet gek op kijken als ik dan, op het moment dat die relatie zich lijkt te gaan ontwikkelen, me voor 1x terug trek, en dat zij dat ook doet, omdat we dan even in alle rust van elkaar willen...genieten, zeg maar.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
je vergeet dat het gezamelijke vrienden zijn
al zou die date er niet geweest zijn, dan nog zouden ze misschien met zijn allen daar morgen geweest zijn.
en ja...dat SMS-je kan best wel. Zal ze leuk vinden
Eensch.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Vrienden laten vallen?! Wie zegt dat nou? Als ik een meisje leuk vind (en let wel, we hebben het hier over 1 date die pas geweest is he) dan hoef ik daar op de 2e date niet direct al mijn vrienden bij hebben. Je bent dan nog helemaal niet zeker van elkaar. Alsof je niet meerdere dates met je nieuwe liefde mag hebben zonder dat je vrienden daar bij zijn. Dat en 'vrienden laten vallen' liggen mijlen ver uit elkaar.
Vrienden laten vallen is als je die nooit meer ziet, nooit meer spreekt, in de tijd dat je een relatie hebt, maar dat is hier helemaal niet aan de orde.
Indeedquote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:26 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ben blij voor jeEn dat zeg ik niet snel
.
Nou jij reageert in mijn ogen een beetje overtrokken. Ik heb het alleen maar over de 2e date waar ik niet iedereen bij zou willen hebben direct, maar gewoon nog evne met elkaar de kat wat uit de boom kijken zeg maar, en jij begint over 'vrienden laten vallen'. Dat vind ik nogal overtrokken. Waar jij het over hebt is als je al wat verder in de tijd bent, er sprake is van een relatie, en je niemand meer ziet. Dán ben ik met je eens dat je je vrienden laat vallen, en dat is niet tof.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:03 schreef Puckzzz het volgende:
Beetje overtrokken Scorpie
Hij had gewoon die afspraak al staan om met zijn vrienden daar naartoe te gaan. Waarom zou hij dat nu ineens afzeggen? Als zij erbij is, is het toch alleen maar leuker?
En ik verwacht zeker dat zijn vrienden het leuk vinden als hij een leuk meisje heeft gevonden, anders zijn het geen vrienden. Het is alleen zo dat ik vaker heb gezien dat 'men' op het moment dat ze verliefd worden hun vrienden uit het oog verliezen, om dan weer aan te kloppen als de relatie ofwel wat verder gevorderd is, of wanneer het uit gaat.
Maargoed, schijnbaar wordt ik verkeerd begrepen hier. Er is ook nog zoiets als een middenweg weetje...
de reactie op mijn opmerking over je vrienden niet laten vallen is wat heftig vind ik. Ik bedoel het niet zo hard als dat het er staat. het is alleen iets wat vaak gebeurt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:08 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou jij reageert in mijn ogen een beetje overtrokken. Ik heb het alleen maar over de 2e date waar ik niet iedereen bij zou willen hebben direct, maar gewoon nog evne met elkaar de kat wat uit de boom kijken zeg maar, en jij begint over 'vrienden laten vallen'. Dat vind ik nogal overtrokken. Waar jij het over hebt is als je al wat verder in de tijd bent, er sprake is van een relatie, en je niemand meer ziet. Dán ben ik met je eens dat je je vrienden laat vallen, en dat is niet tof.
Maar daar is hier toch geen sprake van joh.
Het probleem is niet zo zeer dat hij z'n vrienden dan moet afblazen, het probleem is volgens mij dat TS dan met z'n vrienden daar is waar die chick ook bij is en zich dan geen houding weet te geven aangezien het gezamelijke vrienden zijn.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:03 schreef Puckzzz het volgende:
Beetje overtrokken Scorpie
Hij had gewoon die afspraak al staan om met zijn vrienden daar naartoe te gaan. Waarom zou hij dat nu ineens afzeggen? Als zij erbij is, is het toch alleen maar leuker?
En ik verwacht zeker dat zijn vrienden het leuk vinden als hij een leuk meisje heeft gevonden, anders zijn het geen vrienden. Het is alleen zo dat ik vaker heb gezien dat 'men' op het moment dat ze verliefd worden hun vrienden uit het oog verliezen, om dan weer aan te kloppen als de relatie ofwel wat verder gevorderd is, of wanneer het uit gaat.
Maargoed, schijnbaar wordt ik verkeerd begrepen hier. Er is ook nog zoiets als een middenweg weetje...
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
de reactie op mijn opmerking over je vrienden niet laten vallen is wat heftig vind ik. Ik bedoel het niet zo hard als dat het er staat. het is alleen iets wat vaak gebeurt.
lk zeg niet dat die date morgen moet zijn. TS zegt dat die date morgen moet zijn, precies op de dag dat ie blijkbaar ook met vrienden iets had afgesproken. Het is voor mij duidelijk dat TS nu momenteel in ieder geval voorkeur geeft aan dat meisje. Hij twijfelt alleen over of hij haar wil zien waar dus ook zijn vrienden bij zijn, of dat hij haar alleen wil zien, maar punt blijft dat hij haar wil zien morgen.quote:
nee ik denk dat we hetzelfde bedoelen alleen anders formuleren. Maarrrr, wie zegt dat die tweede date persé morgen moet terwijl hij al een afspraak heeft met zijn maten? dat tweede afspraakje kan toch ook vrijdag? of zaterdag....gewoon ff lekker SMS-en, babbelen over het concert van morgen en hoe dat evt. aan te pakken.
ik zie niet in wat daar mis mee is.
Wat hij zegt. Lekker makkelijk dit!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:08 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou jij reageert in mijn ogen een beetje overtrokken. Ik heb het alleen maar over de 2e date waar ik niet iedereen bij zou willen hebben direct, maar gewoon nog evne met elkaar de kat wat uit de boom kijken zeg maar, en jij begint over 'vrienden laten vallen'. Dat vind ik nogal overtrokken. Waar jij het over hebt is als je al wat verder in de tijd bent, er sprake is van een relatie, en je niemand meer ziet. Dán ben ik met je eens dat je je vrienden laat vallen, en dat is niet tof.
Maar daar is hier toch geen sprake van joh.
NU LIVE VIA FOK!....quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:27 schreef Prosac het volgende:
Geniaaaaal Trannellius, schitterend en mooi. Gratuliere.![]()
Fucking machtig prachtig dat iedereen hier (incluis ik) een facepalm deed toen jij een cadeautje wou geven en dat ZIJ, ja ZIJ, jou een boek geeft, waar je het 5 maanden geleden over had.
ZE WIL JE!
Je moet je eigen tijdelijke forum, wij gaan jou begeleiden en volgen van de eerste date tot de scheiding over 35 jaar omdat je een 25 jarige juf van je dochter aan de haak hebt geslagen met dezelfde move als 35 jaar daarvoor!
PS we hebben hier in Groningen nog geen mobiel netwerk, dus je zal het via internet aan paps moeten vragen.
Daar zat ik net ook al aan te denken, het leven van TS is vanaf nu The Tranman Showquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:46 schreef Timmor het volgende:
[..]
NU LIVE VIA FOK!....
The Tranman Show!
Net als Truman , alleen weet Trannellius er wel vanaf
Tja, wat ik hiervoor al zei, ik sta bekend om kwaliteitstopics en beleefdheid, en dat krijg je na verloop van tijd dan ook terug.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:34 schreef mafkees01 het volgende:
KK, dit is idd net R&P. Geniale reeks dat dit zo beschaafd gaat
Top voor TS, maar het echte werk moet natuurlijk nog beginnen hč!
en 4,5,6...quote:
Ik ben al een foto aan het zoeken voor de kaft van mijn memoires.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:09 schreef bioloogje het volgende:
[..]
en 4,5,6...![]()
We volgen de 2e date en zoen, de eerste keer sex, de eerste ruzie, het samenwonen, huwelijk, zwangerschap en geboorte. Waarbij de de serie verhuist naar OUD.
Who needs the bunker onlineWij hebben al Trannellius om te volgen.
Wanneer ga je haar de link sturen van deze topics?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:11 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik ben al een foto aan het zoeken voor de kaft van mijn memoires.
Om eerlijk te zijn staat dat niet helemaal bovenaan de lijst qua prioriteitquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:14 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Wanneer ga je haar de link sturen van deze topics?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:11 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik ben al een foto aan het zoeken voor de kaft van mijn memoires.
waarom stil houden? gewoon in het bij zijn van je vrienden volblaffen!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:23 schreef Trannellius het volgende:
Goed, we gaan dus voor optie 3. We gaan met de grote groep mee, en dan maar af en toe een beetje afzonderen enzo
Oh, en die gezamenlijke vriendin is vriendelijk verzocht nog even haar mond te houden tegen de rest. Ben benieuwd of deze roddeltante dat gaat lukken
Wat is er te vertellen? Tran en chick weten waarschijnlijk zelf nog niet eens hoe en wat. Als je dan al een groep vrienden gaat vertellen dat er wat speelt gaan ze alleen maar vragen stellen en druk erop zetten. Hier zit je dan echt niet op te wachten. Beter wachten dus tot er meer duidelijkheid is, dan uiteraard wel vertellen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:27 schreef renedis het volgende:
[..]
waarom stil houden? gewoon in het bij zijn van je vrienden volblaffen!
neeh just kidding.. maar ben wel van mening dat je het moet vertellen tegen je vrienden.. waarom niet zsm inplaats van uitstellen? schiet toch niet op? dan weten ze gelijk waar ze aan toe zijn.
Ze hebben net 1 date gehad hoor. Lijkt me logischer nog even af te wachten tot het echt 'wat' isquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:27 schreef renedis het volgende:
[..]
waarom stil houden? gewoon in het bij zijn van je vrienden volblaffen!
neeh just kidding.. maar ben wel van mening dat je het moet vertellen tegen je vrienden.. waarom niet zsm inplaats van uitstellen? schiet toch niet op? dan weten ze gelijk waar ze aan toe zijn.
ZE SMSTE OF IE HET GISTER GEZELLIG VOND, HOE HIJ SLIEP EN DAT ZE AAN HEM DACHT.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:34 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Wat is er te vertellen? Tran en chick weten waarschijnlijk zelf nog niet eens hoe en wat. Als je dan al een groep vrienden gaat vertellen dat er wat speelt gaan ze alleen maar vragen stellen en druk erop zetten. Hier zit je dan echt niet op te wachten. Beter wachten dus tot er meer duidelijkheid is, dan uiteraard wel vertellen.
Een bioloog heeft verder natuurlijk ook alles te maken met de psychologische kant van het levenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:34 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
ZE SMSTE OF IE HET GISTER GEZELLIG VOND, HOE HIJ SLIEP EN DAT ZE AAN HEM DACHT.
Hoeveel duidelijkheid moet je hebben, bioloogje? (toepasselijke username trouwens, je weet hier namelijk niets vanaf)
Vandaar dat zijn username zo toepasselijk is (in vergelijking met zijn post, want hij weet dus niets van de psychologie afquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een bioloog heeft verder natuurlijk ook alles te maken met de psychologische kant van het leven
Right.. Maar het feit dat iemand een bioloog is betekent ook weer niet dat hij totaal niks van psychologie afweetquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:37 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Vandaar dat zijn username zo toepasselijk is (in vergelijking met zijn post, want hij weet dus niets van de psychologie af)
Lees anders even deel 1.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:43 schreef 2NutZ het volgende:
hah, leuk verhaal.
Raar dat nog niemand heeft geroepen om pics.
Bijdeze:
PICZZ!1!!?
Neuh. Ik post niet eens pics van mijzelf, laat staan van haar.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:43 schreef 2NutZ het volgende:
hah, leuk verhaal.
Raar dat nog niemand heeft geroepen om pics.
Bijdeze:
PICZZ!1!!?
Je 3000e postquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:44 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Neuh. Ik post niet eens pics van mijzelf, laat staan van haar.
En jij checked voortdurend iedereens post count? Of...quote:
Nee, niet echt. Zij is al een paar uur aan het werk, en ik had het vanmiddag ook ff druk, dus even geen tijd gehad. Straks weerquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:45 schreef Dimimash het volgende:
Oh wat een romantische date is dat geweestIk kan niet wachten op het vervolg!
Heb je ondertussen nog spannende smsjes van de dame gehad?
Spannend! Ik denk wel dat dit wat gaat worden hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:49 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Zij is al een paar uur aan het werk, en ik had het vanmiddag ook ff druk, dus even geen tijd gehad. Straks weer
Ik doelde dus uiteraard op het feit dat er geen duidelijkheid was over hoe ver ze nu zijn. Een geslaagde date is nog geen duidelijkheid over een eventuele relatie.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:34 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Hoeveel duidelijkheid moet je hebben, bioloogje? (toepasselijke username trouwens, je weet hier namelijk niets vanaf)
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:35 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Ze hebben net 1 date gehad hoor. Lijkt me logischer nog even af te wachten tot het echt 'wat' is
Precies, daar hoef je geen talent in de psychologie voor te zijn hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:13 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Ik dacht dat je bedoelde dat er geen duidelijkheid is hoe zij over hem denkt, bioloogje.
Wat dat betreft lijkt het me in ieder geval duidelijk dat ze hem wel ziet staan
Huh. Dus... dus??? IK HEB GEEN TALENT ERVOOR?? NEINNNNNquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:20 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Precies, daar hoef je geen talent in de psychologie voor te zijn hoor
Ik keek toevallig in z'n fobo en zag hetquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En jij checked voortdurend iedereens post count? Of...
Dus omdat het duidelijk is dat ze elkaar leuk vinden moet je het gelijk maar aan iedereen vertellen? Nu komt het gedeelte dat je maar eens rustig gaat kijken (door 2de date, 3de date, etc) of het uberhaupt wat kan worden.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:34 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Ok ok,quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:44 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Neuh. Ik post niet eens pics van mijzelf, laat staan van haar.
Waar heb ik gezegd dat hij het gelijk aan iedereen moet vertellen? Als je dat even voor mij kan quoten neem ik je laatste zin voor lief.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:08 schreef Cybey het volgende:
Trannelius is mijn held voor deze week
[..]
Dus omdat het duidelijk is dat ze elkaar leuk vinden moet je het gelijk maar aan iedereen vertellen? Nu komt het gedeelte dat je maar eens rustig gaat kijken (door 2de date, 3de date, etc) of het uberhaupt wat kan worden.
Rustig maar, ook jij zal dit soort dingen leren zodra je een beetje in de puberteit vordert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |