Nee, van dat idee ben ik afgestapt, die cd komt een andere keer welquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:44 schreef LudoSanders het volgende:
Je hebt toch geen cadeautje meer gekocht hè? Je bent al binnen, geld gaat het nog genoeg kosten.
Maak een mix-cassettebandje voor haar!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:07 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nee, van dat idee ben ik afgestapt, die cd komt een andere keer wel
Waarom tyf je zelf niet ff lekker op?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:39 schreef Sjibble het volgende:
Waarom tieft iedereen niet op met zn TVP
Herkenbaarquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:06 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Tja, wat ik hiervoor al meerdere keren heb gezegd, is dat ik enigszins onhandig ben qua vrouwen. Wanneer ik een meid voor een avond tegenkom is het niet een probleem, maar als ik daadwerkelijk een meid tegen kom waarbij ik het gevoel heb dat het voor langere tijd gaat worden, tja, dan word ik erg onhandig
prutserquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:02 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Dat kan ik.
Je weet het wel, haar een zoen willen geven, dat zij dan haar hoofd net een beetje draait, jij dat ziet en daardoor stopt, maar dat zij te laat zag dat je haar wilt zoenen en daarna je dus verwachtingsvol aankijkt enzo
Oh, en ongemakkelijke stiltes
Ik weet zeker dat 90% van de Fok!kertjes ook zo is, maar hier op internet stoer lopen doenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:06 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Tja, wat ik hiervoor al meerdere keren heb gezegd, is dat ik enigszins onhandig ben qua vrouwen. Wanneer ik een meid voor een avond tegenkom is het niet een probleem, maar als ik daadwerkelijk een meid tegen kom waarbij ik het gevoel heb dat het voor langere tijd gaat worden, tja, dan word ik erg onhandig
maar jij bent ook een echte baasquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:04 schreef Salvad0R het volgende:
Hier had ik ook altijd last van. Op de kleuterschool.
Zeer herkenbaar! Kan prima met vrouwen omgaan en kan makkelijk leuke gesprekken voeren en het gezellig met ze maken maar zodra ik gevoel krijg voor een meid gaat het fout. Ben nu ook helemaal gek van een meid en daardoor ga ik alles over-analyseren en draaien m'n hersens overuren met allerlei scenario's. Verliefd zijn zuigt zo hard..quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:06 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Gewoon recht voor je doel gaan beste man! Je moet de 90/10 regel toepassen. Jij reikt voor 90% naar haar mond en dan zal zij de andere 10% doen. Doet ze dat niet, doe je alsof je haar een kusje op de wang geeftquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:02 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Dat kan ik.
Je weet het wel, haar een zoen willen geven, dat zij dan haar hoofd net een beetje draait, jij dat ziet en daardoor stopt, maar dat zij te laat zag dat je haar wilt zoenen en daarna je dus verwachtingsvol aankijkt enzo
Ah, de klassieker.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:11 schreef afcajos het volgende:
[..]
Gewoon recht voor je doel gaan beste man! Je moet de 90/10 regel toepassen. Jij reikt voor 90% naar haar mond en dan zal zij de andere 10% doen. Doet ze dat niet, doe je alsof je haar een kusje op de wang geeft
Jep. Overigens pas ik dit zelf zelden toe omdat ik 9 van de 10 keer bezopen ben en het meisje gewoon lomp op haar bek pakquote:
Getver, wat een scenario.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:14 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jep. Overigens pas ik dit zelf zelden toe omdat ik 9 van de 10 keer bezopen ben en het meisje gewoon lomp op haar bek pak
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:02 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Dat kan ik.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:14 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jep. Overigens pas ik dit zelf zelden toe omdat ik 9 van de 10 keer bezopen ben en het meisje gewoon lomp op haar bek pak
Dat wil je nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:12 schreef Afwazig het volgende:
Jos doe eens normaal, anders play ik je zusje
Jij welquote:
Te laat.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:12 schreef Afwazig het volgende:
Jos doe eens normaal, anders play ik je zusje
Neuh, ik rij alleen af en toe even tegen haar billen aanquote:
Ik denk dat ze nu heerlijk aan het genieten zijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:20 schreef maarten66 het volgende:
is de buit binnen? vertel het me, VERTEL HET ME!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OF
we krijgen zoderekt een post als dit ;quote:ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!
Ik heb haar HELEMAAL de tyfus in geneukt...een [insert random age] jarige vrouw met veel ervaring...alleen weinig goede sex partners...BRILJANT! Ze kreunde: BEEST!! Hoe kan jij zo goed neuken voor een [insert Trannelius' age]-jarige!!!
Ik zal zometeen de foto's ff sturen...Heb niets gemaakt tijdens het neuken, maar wel nadat we de douche uit stapten...paar mooie dingen gefilmdDeathlift or Die.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nu heerlijk aan het genieten zijnIk weet nog toen die gast dat postteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OF
we krijgen zoderekt een post als dit ;
[..]
En hoe hij daarna werd geowned.
Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal
Link?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:25 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik weet nog toen die gast dat postte
En hoe hij daarna werd geowned.
Kutnoobquote:
Forum Opties | |
---|---|