quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:18 schreef pc-fr34k het volgende:
Of is dit alles een slim gedetailleerd plan om de harten van de Fok!dames te winnen en deze in de prostitutie te laten werken.[/BNW]
Na 15 bier dans ik als Michael Jackson.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:20 schreef L0t.. het volgende:
Ohja, een jongen die danstAls ik ooit nog eens met m'n vriend wil dansen zal ik met 'm moeten trouwen denk ik
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:26 schreef afcajos het volgende:
[..]
Na 15 bier dans ik als Michael Jackson.
Misschien heeft het een wel met het ander te maken?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:36 schreef maarten66 het volgende:
het is te mooi om waar te zijn, waar blijft de gemene boze heks, in dit tot nu toe prachtige sprookje![]()
gefeliciteerd met je aanwinst! nu de pics maybe
we willen wel weten wat er nou zo speciaal was
De gemene boze heks was toch die meid die Trannellius aan zijnquote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:36 schreef maarten66 het volgende:
het is te mooi om waar te zijn, waar blijft de gemene boze heks, in dit tot nu toe prachtige sprookje![]()
gefeliciteerd met je aanwinst! nu de pics maybe
we willen wel weten wat er nou zo speciaal was
dit dus.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:46 schreef Trollface. het volgende:
Ik krijg een glimlach op m'n gezicht van dit topic
Trannelius; je bent een heldquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:36 schreef Trannellius het volgende:
Pft, het aantal tvp's maakt mij bijna zenuwachtiger dan de meid in kwestie
Afijn rond een uurtje of zeven kwam zij binnen. Verdomd, ik had daar al een tijd naar uit gekeken. het moment dat zij haar jas uit doet en haar haar los schudt is domweg eenwaard.
Vervolgens de woonkamer ingegaan, waarna zij zegt dat ze een fles wijn bij zich heeft en een kadootje, wat (natuurlijk) gevolgd wordt door eenvan mijn kant. Het was een luxe editie van Gerard Reve's De Avonden, een boek waarvan ik 5 maanden geleden ongeveer zei tegen haar dat ik die nog wilde hebben..
Na een tijdje was het eten toch echt klaar, dus gingen we aan tafel. Na het vanzelfsprekende compliment over mijn koken gekregen te hebben(Pasta+Zalm+spinazie-roomsaus) zette ik de cd op die ik haar had willen geven (Beatles - Revolver). Na lekker verder gekeuveld te hebben kwam het onderwerp op stijldansen.
Even een opmerking tussendoor: ik heb de lichaamsbouw van een uit de klei getrokken boer, met de fijngevoeligheid van een Gorilla. Maar let ik net nou wel 3 jaar stijldansen te hebben gedaan![]()
Dus we gingen over op een paar dansjes. Na haar quick-step en een weens wals te hebben geleerd, gingen we over op dé universele dans. Schuivelen![]()
Bij deze is dus Elton John - Don't let the sun go down on me het eerste nummer waarop wij hebben gekust.![]()
![]()
Erna hebben we nog een film gekeken, waarbij we eigenlijk meer oog en aandacht hadden voor elkaar. En net heb ik haar even thuis gebracht.
Klacht: ik ben verliefd
Kan ik mij voorstellen. Ik zou zelf denk ik ook eenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:37 schreef jitzzzze het volgende:
Ik kan zoveel verzinnen om je belachelijk te maken, maar ik vind dit zo leuk voor je dat ik het allemaal voor mezelf hou
Nee, ik vermoed dat ze nog ligt te slapen (ze houdt elke nacht een halve winterslaapquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:14 schreef CoolGuy het volgende:
heeeeeeeeeeeeeel gaaf dit![]()
Zeg, maar dit was allemaal gisteravond en zo, en je hebt d'r thuis gebracht e.d. Is er daarna nog contact geweest? Als in, smsjes gisteravond/vannacht/vanmorgen? of nog een belletje ofzo?![]()
![]()
Kom op, meer details/info!![]()
hmm, en nu? Hoe ga je dat nu verder aanpakken? Ik bedoel, zijn er gisteren nog dingen besproken? Dingen gezegd? Ik bedoel meer van, weet jij hoe zij het verder ziet? Want zij slaapt nu...dénk je, maar ja, wie gaat dan als eerste smsen/bellen/iets laten horen?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:17 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nee, ik vermoed dat ze nog ligt te slapen (ze houdt elke nacht een halve winterslaap)
Nee, ik heb haar gisteren niet gevraagd of we er verder mee gaan of dat het voor even was, zo snugger ben ik nog net welquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:24 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
hmm, en nu? Hoe ga je dat nu verder aanpakken? Ik bedoel, zijn er gisteren nog dingen besproken? Dingen gezegd? Ik bedoel meer van, weet jij hoe zij het verder ziet? Want zij slaapt nu...dénk je, maar ja, wie gaat dan als eerste smsen/bellen/iets laten horen?![]()
als jullie beiden op elkaar wachten schiet 't niet op natuurlijk..
ik word helemaal blij van dit topic!![]()
Super voor je.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:36 schreef Trannellius het volgende:
Pft, het aantal tvp's maakt mij bijna zenuwachtiger dan de meid in kwestie
Afijn rond een uurtje of zeven kwam zij binnen. Verdomd, ik had daar al een tijd naar uit gekeken. het moment dat zij haar jas uit doet en haar haar los schudt is domweg eenwaard.
Vervolgens de woonkamer ingegaan, waarna zij zegt dat ze een fles wijn bij zich heeft en een kadootje, wat (natuurlijk) gevolgd wordt door eenvan mijn kant. Het was een luxe editie van Gerard Reve's De Avonden, een boek waarvan ik 5 maanden geleden ongeveer zei tegen haar dat ik die nog wilde hebben..
Na een tijdje was het eten toch echt klaar, dus gingen we aan tafel. Na het vanzelfsprekende compliment over mijn koken gekregen te hebben(Pasta+Zalm+spinazie-roomsaus) zette ik de cd op die ik haar had willen geven (Beatles - Revolver). Na lekker verder gekeuveld te hebben kwam het onderwerp op stijldansen.
Even een opmerking tussendoor: ik heb de lichaamsbouw van een uit de klei getrokken boer, met de fijngevoeligheid van een Gorilla. Maar let ik net nou wel 3 jaar stijldansen te hebben gedaan![]()
Dus we gingen over op een paar dansjes. Na haar quick-step en een weens wals te hebben geleerd, gingen we over op dé universele dans. Schuivelen![]()
Bij deze is dus Elton John - Don't let the sun go down on me het eerste nummer waarop wij hebben gekust.![]()
![]()
Erna hebben we nog een film gekeken, waarbij we eigenlijk meer oog en aandacht hadden voor elkaar. En net heb ik haar even thuis gebracht.
Klacht: ik ben verliefd
naja, omdat iemand hier zei van dat je je relatiestatus aan kon passen nu, maar dat vond ik ook wat snel, tenzij daar iets over geroepen is gisteren toevallig ofzo. ik bedoel, het lijkt mij dat dit wel goed gaat komen, maar ja, hoe weet je dat nou zeker he..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:31 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nee, ik heb haar gisteren niet gevraagd of we er verder mee gaan of dat het voor even was, zo snugger ben ik nog net wel
En inderdaad, ik zou echt niet zeker weten of ze nu slaapt of niet. Maar dat smsje komt vanmiddag wel, heb niet meteen de behoefte om haar helemaal te verstikken
Ik zie dat ik een foutje heb gemaakt, het was de Engelse walsquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Super voor je.
Alleen over dat dikgedrukte stuk maak ik me zorgen: Gasten die goed kunnen walsen en schuifelen..... uhm ja.....
Maar je snapt nu wel dat de druk van de 2nd date VEEEEEEEEEEEEEEEEEL hoger is héquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:31 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nee, ik heb haar gisteren niet gevraagd of we er verder mee gaan of dat het voor even was, zo snugger ben ik nog net wel
En inderdaad, ik zou echt niet zeker weten of ze nu slaapt of niet. Maar dat smsje komt vanmiddag wel, heb niet meteen de behoefte om haar helemaal te verstikken
Mjah, dat was inderdaad wel een beetje te enthousiast gereageerd ja. Sowieso is dat hele relatiestatus een beetje onzin, en gaat dat niet veranderen na 1 afspraakje.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
naja, omdat iemand hier zei van dat je je relatiestatus aan kon passen nu, maar dat vond ik ook wat snel, tenzij daar iets over geroepen is gisteren toevallig ofzo. ik bedoel, het lijkt mij dat dit wel goed gaat komen, maar ja, hoe weet je dat nou zeker he..
* Cybey heeft tot goud gedanst en is vrij goed in ballroom dansen...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:34 schreef de_boswachter het volgende:
Alleen over dat dikgedrukte stuk maak ik me zorgen: Gasten die goed kunnen walsen en schuifelen..... uhm ja.....
Over een kwaliteit gesproken waar vrijwel elke meid als een blok voor valt.....quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:42 schreef Cybey het volgende:
[..]
* Cybey heeft tot goud gedanst en is vrij goed in ballroom dansen...
Hell, yeah!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:50 schreef Timmor het volgende:
Poll: Trannellius moet een tijdelijk Forum krijgen!JA!!!! (N)einz!!!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik bedenk mij nu net dat Het Goede Doel morgenavond optreed in Hoofddorp. En dat brengt een dilemma met zich meequote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:42 schreef Timmor het volgende:
GRATZ TRAN! Goed bezig ouwepikkesteijn...
[..]
Maar je snapt nu wel dat de druk van de 2nd date VEEEEEEEEEEEEEEEEEL hoger is hé
Nu moet je de vorige date overtreffen, zijn de makkelijke keuvel onderwerpen al besproken en uiteindelijk moet toch een keer je piemelmans in actie komen...
Maar tot die tijd lekker nagenieten van de avond en idd niet verstikken nu met een sms-bom....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |