AnthonyZeus.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:27 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Kutnoob.
Ik heb geen zin om te zoeken, die kerel die dat postte heette iets met "Zeus". Iemand anders heeft vast nog wel de topics ergens.
Ah wacht, dat heb ik ooit wel gelezen jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
AZ #9 - Doe Het Zelf
Dit was iig een topic nadat hij haar gepaald had.
Inderdaad, ik kom hem nog wel eens tegenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:27 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Kutnoob.
Ik heb geen zin om te zoeken, die kerel die dat postte heette iets met "Zeus". Iemand anders heeft vast nog wel de topics ergens.
hier staat een soort samenvatting: AnthonyZeusquote:
AnthonyZeus is op dezelfde als ik jarig! Ik vraag me af op welk account hij nu FOK!t dan kan ik hem feliciterenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:39 schreef TheLD2 het volgende:
Ik heb hier ook nog wat info over AZ gevonden, of was dit ook al bekend![]()
Website: http://www.dew-wrestling.com
Beroep: Student
Interesses: Worstelen, Fitness
Verjaardag: 21-8-1986
Dus, stuur hem een verjaardagskaartje mensen!![]()
Ik was doodnerveus, maar ik ben verdomd blij dat het zo gingquote:
Een oprechte dank terugquote:
ho ho niet te snelquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:46 schreef julian6 het volgende:
Tranellius, baas!
[..]
mag je veranderen
Deze 'Zogenaamde altoquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:51 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Een fok-boks voor jou ook (wel handen wassen graag, alto)
Heuj, verpest het nou niet Cooper. Neem een peuk.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:52 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Deze 'Zogenaamde alto' heeft al wel langer een neukwijf dan jou. Dus bek houwe lul.
Doe ik ook niet, ik ben ook heel blij voor deze man.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:54 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Heuj, verpest het nou niet Cooper. Neem een peuk.
Dankquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:55 schreef BigKahuna het volgende:
Dit doet me deugd om te lezen jongeman.
Ik moet zeggen dat ik écht geraakt was dat ze nog wist welk boek ik wilde hebben terwijl ik het haar 5 maanden geleden had verteld.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:58 schreef pc-fr34k het volgende:
Tran, wat een romanticus ben jij!!
Je zou bijna verwachten dat je met die moeite/skills een loverboy bent..
E-boks voor deze playa-skills en deze(inmiddels) topicreeks!
Is het ook zo dat je eigen topic je steeds meer begon te motiveren door al die reacties om je best te doen?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:58 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Dank
u ik het allemaal terug lees, moet ik ook zeggen dat ik het leuk vind dat ik mij eens dusdanig vrij heb gegeven. Natuurlijk, het blijven mensen waartegen je het zegt die je verder nooit zult zien, maar jullie hebben de afgelopen twee topics een kant van mij gelezen die je niet snel te zien krijgt.
hij moest ook welquote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:02 schreef afcajos het volgende:
[..]
Is het ook zo dat je eigen topic je steeds meer begon te motiveren door al die reacties om je best te doen?
Nu ik erover nadenk, misschien wel. Zoals ik al zei hebben zij en ik vrij veel gemeenschappelijke vrienden, die ik niet wilde 'inschakelen' omdat ik het nog enigszins prive wilde houden. En dan is het erg makkelijk om anoniem op fok een paar tips op te doen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:02 schreef afcajos het volgende:
[..]
Is het ook zo dat je eigen topic je steeds meer begon te motiveren door al die reacties om je best te doen?
You go girlquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:36 schreef Trannellius het volgende:
Pft, het aantal tvp's maakt mij bijna zenuwachtiger dan de meid in kwestie
Afijn rond een uurtje of zeven kwam zij binnen. Verdomd, ik had daar al een tijd naar uit gekeken. het moment dat zij haar jas uit doet en haar haar los schudt is domweg eenwaard.
Vervolgens de woonkamer ingegaan, waarna zij zegt dat ze een fles wijn bij zich heeft en een kadootje, wat (natuurlijk) gevolgd wordt door eenvan mijn kant. Het was een luxe editie van Gerard Reve's De Avonden, een boek waarvan ik 5 maanden geleden ongeveer zei tegen haar dat ik die nog wilde hebben..
Na een tijdje was het eten toch echt klaar, dus gingen we aan tafel. Na het vanzelfsprekende compliment over mijn koken gekregen te hebben(Pasta+Zalm+spinazie-roomsaus) zette ik de cd op die ik haar had willen geven (Beatles - Revolver). Na lekker verder gekeuveld te hebben kwam het onderwerp op stijldansen.
Even een opmerking tussendoor: ik heb de lichaamsbouw van een uit de klei getrokken boer, met de fijngevoeligheid van een Gorilla. Maar let ik net nou wel 3 jaar stijldansen te hebben gedaan![]()
Dus we gingen over op een paar dansjes. Na haar quick-step en een weens wals te hebben geleerd, gingen we over op dé universele dans. Schuivelen![]()
Bij deze is dus Elton John - Don't let the sun go down on me het eerste nummer waarop wij hebben gekust.![]()
![]()
Erna hebben we nog een film gekeken, waarbij we eigenlijk meer oog en aandacht hadden voor elkaar. En net heb ik haar even thuis gebracht.
Klacht: ik ben verliefd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |