andere dag met haar afspreken geen optie? Anders gewoon met z'n 2en iets doenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:53 schreef Trannellius het volgende:
Maar kijken vandaag of ik hier een leuke oplossing voor weet
heb het is een beetje zitten lezen..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:03 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Een beetje warrig geschreven, dus een kleine samenvatting:
Ik wil graag morgenavond wederom een leuke avond hebben met haar. Hierbij wil ik er graag voor zorgen dat niet meteen iedereen weet dat wij met elkaar aan het uitgaan zijn momenteel, omdat ik eerst wil zien of het daadwerkelijk wat wordt.
Keuze 1) Met haar thuis blijven. Nadeel: moet vrienden afbellen en die gaan erover door vragen.
Keuze 2) Met haar alleen naar een optreden. Nadeel: vrienden lopen rond daar.
Keuze 3) Met vriendengroep daarheen gaan. Nadeel: totaal geen aandacht voor elkaar.
Dit is ook zeker waar. Als je gewoon gaat met haar en je vrienden kan je gewoon beetje subtiel aanraken enzo. Dat is echt leuk en spannendquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:26 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Ik zou dit doen.
Even de hand langs d'r rug als ze langsloopt, het 'stiekeme' oogcontact. Ahhh die goede oude tijd.
Mooie tijd... moooooie tijd.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:26 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Ik zou dit doen.
Even de hand langs d'r rug als ze langsloopt, het 'stiekeme' oogcontact. Ahhh die goede oude tijd.
Mooie tijd... moooooie tijd.
WTF? Wat nou gedragscode. Als zij jou net zo leuk vind als jij haar vind, dan zit ze nu elke 20 sec op dr telefoon te kijken of ze al een smsje van je heeft. Aan de andere kant, als ze je ECHT zo leuk vind, dan had ze ook zelf al wel gesmst..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:28 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk wel, maar eerst moet ik bedenken wat ik zou willen, en daar heb ik jullie bij nodig
Overigens heb ik besloten zelf voor optie 2 te gaan.
En nu maar wachten tot het laat genoeg is om haar te vragen. Die gedragscode bij daten is irritant
Juist niet, zo ben je veel te aanwezig, waarschijnlijk moet dat meisje ook aan 'de nieuwe situatie', voor zover je daarover mag spreken, wennen. Hartstikke beklemmend als je dan te snel en teveel smst. En dat zorgt juist voor een negatief effect.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:40 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
WTF? Wat nou gedragscode. Als zij jou net zo leuk vind als jij haar vind, dan zit ze nu elke 20 sec op dr telefoon te kijken of ze al een smsje van je heeft. Aan de andere kant, als ze je ECHT zo leuk vind, dan had ze ook zelf al wel gesmst..![]()
Just kidding. Jongen, stuur dr een smsje man. Ik zou niet iets gaan doen waar een hele hoop andere mensen bij zijn denk ik. Ik zou gewoon wat met haar alleen gaan doen. Je wil toch een beetje aan elkaar wennen, beetje betasten aftasten, en dat gaat niet als je bij een of ander feestje staat waar ook nog eens tig mensen voorbij komen die jou kennen en dus w.s. bij je blijven staan of wat dan ook.
wat een onzin!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:40 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
WTF? Wat nou gedragscode. Als zij jou net zo leuk vind als jij haar vind, dan zit ze nu elke 20 sec op dr telefoon te kijken of ze al een smsje van je heeft. Aan de andere kant, als ze je ECHT zo leuk vind, dan had ze ook zelf al wel gesmst..![]()
Just kidding. Jongen, stuur dr een smsje man. Ik zou niet iets gaan doen waar een hele hoop andere mensen bij zijn denk ik. Ik zou gewoon wat met haar alleen gaan doen. Je wil toch een beetje aan elkaar wennen, beetje betasten aftasten, en dat gaat niet als je bij een of ander feestje staat waar ook nog eens tig mensen voorbij komen die jou kennen en dus w.s. bij je blijven staan of wat dan ook.
Niet mee eens. Als dat meisje hem ECHT ECHT ECHT leuk vind, dan vind ze het totaal niet erg dat hij haar smst. Dan had ze t niet eens erg gevonden als hij haar vannacht nog had gesmst.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Juist niet, zo ben je veel te aanwezig, waarschijnlijk moet dat meisje ook aan 'de nieuwe situatie', voor zover je daarover mag spreken, wennen. Hartstikke beklemmend als je dan te snel en teveel smst. En dat zorgt juist voor een negatief effect.
Gewoon even geduld hebben, dat is het beste.
Vrienden laten vallen?! Wie zegt dat nou? Als ik een meisje leuk vind (en let wel, we hebben het hier over 1 date die pas geweest is he) dan hoef ik daar op de 2e date niet direct al mijn vrienden bij hebben. Je bent dan nog helemaal niet zeker van elkaar. Alsof je niet meerdere dates met je nieuwe liefde mag hebben zonder dat je vrienden daar bij zijn. Dat en 'vrienden laten vallen' liggen mijlen ver uit elkaar.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wat een onzin!regel #1 van een nieuwe 'liefde' in je leven is "laat je vrienden niet vallen om elke minuut van de dag bij haar te zijn'
De kans dat het misgaat met het meisje is erg reeel (Sorry TS) en dan kom je weer aanschijten bij je vrienden?
Er komen momenten genoeg om alleen met haar te zijn, en deze afspraak is al gemaakt. Dit komt er alleen bij en kan nog erg leuk en spannend uitpakken voor TS.
je vergeet dat het gezamelijke vrienden zijnquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Vrienden laten vallen?! Wie zegt dat nou? Als ik een meisje leuk vind (en let wel, we hebben het hier over 1 date die pas geweest is he) dan hoef ik daar op de 2e date niet direct al mijn vrienden bij hebben. Je bent dan nog helemaal niet zeker van elkaar. Alsof je niet meerdere dates met je nieuwe liefde mag hebben zonder dat je vrienden daar bij zijn. Dat en 'vrienden laten vallen' liggen mijlen ver uit elkaar.
Vrienden laten vallen is als je die nooit meer ziet, nooit meer spreekt, in de tijd dat je een relatie hebt, maar dat is hier helemaal niet aan de orde.
Beetje onzinnige regel, vind je niet? Dat soort regels maak je op je 16e, op je 25e weten je vrienden hopelijk beter en zetten ze JOUW geluk op de 1e plaats.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wat een onzin!regel #1 van een nieuwe 'liefde' in je leven is "laat je vrienden niet vallen om elke minuut van de dag bij haar te zijn'
Welja joh, praat die jongen ff een complex aanquote:De kans dat het misgaat met het meisje is erg reeel (Sorry TS) en dan kom je weer aanschijten bij je vrienden?
Blijkbaar niet, want volgens jou mag hij ABSOLUUT TOTAAL NIET zijn vrienden uit het oog verliezen, stel je voor!quote:Er komen momenten genoeg om alleen met haar te zijn, en deze afspraak is al gemaakt. Dit komt er alleen bij en kan nog erg leuk en spannend uitpakken voor TS.
Ja, het zijn gezamelijke vrienden. Dus, ze weten heus wel dat er wat broeit. Nou, MIJN vrienden zouden me er dan een beetje mee plagen, maar zouden zeker niet gek op kijken als ik dan, op het moment dat die relatie zich lijkt te gaan ontwikkelen, me voor 1x terug trek, en dat zij dat ook doet, omdat we dan even in alle rust van elkaar willen...genieten, zeg maar.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
je vergeet dat het gezamelijke vrienden zijn
al zou die date er niet geweest zijn, dan nog zouden ze misschien met zijn allen daar morgen geweest zijn.
en ja...dat SMS-je kan best wel. Zal ze leuk vinden
Eensch.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Vrienden laten vallen?! Wie zegt dat nou? Als ik een meisje leuk vind (en let wel, we hebben het hier over 1 date die pas geweest is he) dan hoef ik daar op de 2e date niet direct al mijn vrienden bij hebben. Je bent dan nog helemaal niet zeker van elkaar. Alsof je niet meerdere dates met je nieuwe liefde mag hebben zonder dat je vrienden daar bij zijn. Dat en 'vrienden laten vallen' liggen mijlen ver uit elkaar.
Vrienden laten vallen is als je die nooit meer ziet, nooit meer spreekt, in de tijd dat je een relatie hebt, maar dat is hier helemaal niet aan de orde.
Indeedquote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:26 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ben blij voor jeEn dat zeg ik niet snel
.
Nou jij reageert in mijn ogen een beetje overtrokken. Ik heb het alleen maar over de 2e date waar ik niet iedereen bij zou willen hebben direct, maar gewoon nog evne met elkaar de kat wat uit de boom kijken zeg maar, en jij begint over 'vrienden laten vallen'. Dat vind ik nogal overtrokken. Waar jij het over hebt is als je al wat verder in de tijd bent, er sprake is van een relatie, en je niemand meer ziet. Dán ben ik met je eens dat je je vrienden laat vallen, en dat is niet tof.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:03 schreef Puckzzz het volgende:
Beetje overtrokken Scorpie
Hij had gewoon die afspraak al staan om met zijn vrienden daar naartoe te gaan. Waarom zou hij dat nu ineens afzeggen? Als zij erbij is, is het toch alleen maar leuker?
En ik verwacht zeker dat zijn vrienden het leuk vinden als hij een leuk meisje heeft gevonden, anders zijn het geen vrienden. Het is alleen zo dat ik vaker heb gezien dat 'men' op het moment dat ze verliefd worden hun vrienden uit het oog verliezen, om dan weer aan te kloppen als de relatie ofwel wat verder gevorderd is, of wanneer het uit gaat.
Maargoed, schijnbaar wordt ik verkeerd begrepen hier. Er is ook nog zoiets als een middenweg weetje...
de reactie op mijn opmerking over je vrienden niet laten vallen is wat heftig vind ik. Ik bedoel het niet zo hard als dat het er staat. het is alleen iets wat vaak gebeurt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:08 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou jij reageert in mijn ogen een beetje overtrokken. Ik heb het alleen maar over de 2e date waar ik niet iedereen bij zou willen hebben direct, maar gewoon nog evne met elkaar de kat wat uit de boom kijken zeg maar, en jij begint over 'vrienden laten vallen'. Dat vind ik nogal overtrokken. Waar jij het over hebt is als je al wat verder in de tijd bent, er sprake is van een relatie, en je niemand meer ziet. Dán ben ik met je eens dat je je vrienden laat vallen, en dat is niet tof.
Maar daar is hier toch geen sprake van joh.
Het probleem is niet zo zeer dat hij z'n vrienden dan moet afblazen, het probleem is volgens mij dat TS dan met z'n vrienden daar is waar die chick ook bij is en zich dan geen houding weet te geven aangezien het gezamelijke vrienden zijn.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:03 schreef Puckzzz het volgende:
Beetje overtrokken Scorpie
Hij had gewoon die afspraak al staan om met zijn vrienden daar naartoe te gaan. Waarom zou hij dat nu ineens afzeggen? Als zij erbij is, is het toch alleen maar leuker?
En ik verwacht zeker dat zijn vrienden het leuk vinden als hij een leuk meisje heeft gevonden, anders zijn het geen vrienden. Het is alleen zo dat ik vaker heb gezien dat 'men' op het moment dat ze verliefd worden hun vrienden uit het oog verliezen, om dan weer aan te kloppen als de relatie ofwel wat verder gevorderd is, of wanneer het uit gaat.
Maargoed, schijnbaar wordt ik verkeerd begrepen hier. Er is ook nog zoiets als een middenweg weetje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |