abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 augustus 2009 @ 10:32:41 #226
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_72003427
Ik vind dit een erg leuk topic, maar sommige mensen kunnen ook overdrijven zeg. Eigen forum, blablabla, nu wordt het wel erg feelgood. Het lijkt verdomme wel een All You Need Is Love-aflevering.

En ik zou gewoon met haar daar heen gaan.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_72003472
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 09:53 schreef Trannellius het volgende:

Maar kijken vandaag of ik hier een leuke oplossing voor weet
andere dag met haar afspreken geen optie? Anders gewoon met z'n 2en iets doen
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_72003480
Als ik gewoon tegen me vrienden beetje zou vertellen wat er aan de hand is zouden ze me daar gewoon met rust laten ookal kom je ze tegen.
Ga er gewoon heen met je chick en vertel je vrienden gewoon half wat er aan de hand is. Als ze een beetje chill zijn laten ze je daar gewoon met rust of houden ze er iig rekening mee.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2009 10:36:01 ]
  woensdag 19 augustus 2009 @ 10:35:52 #229
227276 renedis
mwaaaaaaaaomm?
pi_72003487
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 10:03 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Een beetje warrig geschreven, dus een kleine samenvatting :
Ik wil graag morgenavond wederom een leuke avond hebben met haar. Hierbij wil ik er graag voor zorgen dat niet meteen iedereen weet dat wij met elkaar aan het uitgaan zijn momenteel, omdat ik eerst wil zien of het daadwerkelijk wat wordt.

Keuze 1) Met haar thuis blijven. Nadeel: moet vrienden afbellen en die gaan erover door vragen.
Keuze 2) Met haar alleen naar een optreden. Nadeel: vrienden lopen rond daar.
Keuze 3) Met vriendengroep daarheen gaan. Nadeel: totaal geen aandacht voor elkaar.
heb het is een beetje zitten lezen..

het laatste; ga gewoon daar heen met je vriendengroep en neem haar mee.. lekker boeiend wat een ander dan denkt. Als je zelfverzekerd over kom dan accepteren ze het vanzelf wel, want ze kunnen er toch niets aan doen. En als er dan nog alcohol in het spel zit en het loopt fout bij je vrienden zeg je gewoon.. mjaa was dronken en was een beetje hitsig.

imo lijk je nu onzeker, dat is het laatste wat je moet doen. ga gewoon plezier maken met haar en je vrienden.
maoam is voor bazen!
pi_72003544
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 10:26 schreef Schokbreker het volgende:

[..]

Ik zou dit doen.
Even de hand langs d'r rug als ze langsloopt, het 'stiekeme' oogcontact. Ahhh die goede oude tijd.

Mooie tijd... moooooie tijd.
Dit is ook zeker waar. Als je gewoon gaat met haar en je vrienden kan je gewoon beetje subtiel aanraken enzo. Dat is echt leuk en spannend
  woensdag 19 augustus 2009 @ 10:40:21 #231
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_72003588
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 10:26 schreef Schokbreker het volgende:

[..]

Ik zou dit doen.
Even de hand langs d'r rug als ze langsloopt, het 'stiekeme' oogcontact. Ahhh die goede oude tijd.

Mooie tijd... moooooie tijd.
niets leuker dan stiekem flirten
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  Moderator woensdag 19 augustus 2009 @ 10:40:51 #232
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_72003600
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 10:28 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Ja uiteindelijk wel, maar eerst moet ik bedenken wat ik zou willen, en daar heb ik jullie bij nodig
Overigens heb ik besloten zelf voor optie 2 te gaan.

En nu maar wachten tot het laat genoeg is om haar te vragen. Die gedragscode bij daten is irritant
WTF? Wat nou gedragscode. Als zij jou net zo leuk vind als jij haar vind, dan zit ze nu elke 20 sec op dr telefoon te kijken of ze al een smsje van je heeft. Aan de andere kant, als ze je ECHT zo leuk vind, dan had ze ook zelf al wel gesmst..

Just kidding. Jongen, stuur dr een smsje man. Ik zou niet iets gaan doen waar een hele hoop andere mensen bij zijn denk ik. Ik zou gewoon wat met haar alleen gaan doen. Je wil toch een beetje aan elkaar wennen, beetje betasten aftasten, en dat gaat niet als je bij een of ander feestje staat waar ook nog eens tig mensen voorbij komen die jou kennen en dus w.s. bij je blijven staan of wat dan ook.
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 19 augustus 2009 @ 10:43:54 #233
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_72003676
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 10:40 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

WTF? Wat nou gedragscode. Als zij jou net zo leuk vind als jij haar vind, dan zit ze nu elke 20 sec op dr telefoon te kijken of ze al een smsje van je heeft. Aan de andere kant, als ze je ECHT zo leuk vind, dan had ze ook zelf al wel gesmst..

Just kidding. Jongen, stuur dr een smsje man. Ik zou niet iets gaan doen waar een hele hoop andere mensen bij zijn denk ik. Ik zou gewoon wat met haar alleen gaan doen. Je wil toch een beetje aan elkaar wennen, beetje betasten aftasten, en dat gaat niet als je bij een of ander feestje staat waar ook nog eens tig mensen voorbij komen die jou kennen en dus w.s. bij je blijven staan of wat dan ook.
Juist niet, zo ben je veel te aanwezig, waarschijnlijk moet dat meisje ook aan 'de nieuwe situatie', voor zover je daarover mag spreken, wennen. Hartstikke beklemmend als je dan te snel en teveel smst. En dat zorgt juist voor een negatief effect.

Gewoon even geduld hebben, dat is het beste.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  woensdag 19 augustus 2009 @ 10:46:07 #234
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_72003741
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 10:40 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

wat een onzin! regel #1 van een nieuwe 'liefde' in je leven is "laat je vrienden niet vallen om elke minuut van de dag bij haar te zijn'
De kans dat het misgaat met het meisje is erg reeel (Sorry TS) en dan kom je weer aanschijten bij je vrienden?
Er komen momenten genoeg om alleen met haar te zijn, en deze afspraak is al gemaakt. Dit komt er alleen bij en kan nog erg leuk en spannend uitpakken voor TS.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  Moderator woensdag 19 augustus 2009 @ 10:47:59 #235
16180 crew  CoolGuy
pi_72003789
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 10:43 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Juist niet, zo ben je veel te aanwezig, waarschijnlijk moet dat meisje ook aan 'de nieuwe situatie', voor zover je daarover mag spreken, wennen. Hartstikke beklemmend als je dan te snel en teveel smst. En dat zorgt juist voor een negatief effect.

Gewoon even geduld hebben, dat is het beste.
Niet mee eens. Als dat meisje hem ECHT ECHT ECHT leuk vind, dan vind ze het totaal niet erg dat hij haar smst. Dan had ze t niet eens erg gevonden als hij haar vannacht nog had gesmst.

Dus als ik iemand heel leuk, net een date mee gehad, mee gezoend, etc etc, en ik lig savonds in bed en dan krijg ik een smsje of de dag erna, dan denk ik toch zeker niet "wtf, waarom sms je me nu al, doe normaal, nu vind ik je niet tof meer'?

Sorry nee, dat geloof ik niet. Als je iemand echt leuk vind dan vind je het maar al te leuk om wat van die persoon te horen.
  Moderator woensdag 19 augustus 2009 @ 10:50:01 #236
16180 crew  CoolGuy
pi_72003841
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 10:46 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

wat een onzin! regel #1 van een nieuwe 'liefde' in je leven is "laat je vrienden niet vallen om elke minuut van de dag bij haar te zijn'
De kans dat het misgaat met het meisje is erg reeel (Sorry TS) en dan kom je weer aanschijten bij je vrienden?
Er komen momenten genoeg om alleen met haar te zijn, en deze afspraak is al gemaakt. Dit komt er alleen bij en kan nog erg leuk en spannend uitpakken voor TS.
Vrienden laten vallen?! Wie zegt dat nou? Als ik een meisje leuk vind (en let wel, we hebben het hier over 1 date die pas geweest is he) dan hoef ik daar op de 2e date niet direct al mijn vrienden bij hebben. Je bent dan nog helemaal niet zeker van elkaar. Alsof je niet meerdere dates met je nieuwe liefde mag hebben zonder dat je vrienden daar bij zijn. Dat en 'vrienden laten vallen' liggen mijlen ver uit elkaar.

Vrienden laten vallen is als je die nooit meer ziet, nooit meer spreekt, in de tijd dat je een relatie hebt, maar dat is hier helemaal niet aan de orde.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 10:53:19 #237
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_72003927
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 10:50 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Vrienden laten vallen?! Wie zegt dat nou? Als ik een meisje leuk vind (en let wel, we hebben het hier over 1 date die pas geweest is he) dan hoef ik daar op de 2e date niet direct al mijn vrienden bij hebben. Je bent dan nog helemaal niet zeker van elkaar. Alsof je niet meerdere dates met je nieuwe liefde mag hebben zonder dat je vrienden daar bij zijn. Dat en 'vrienden laten vallen' liggen mijlen ver uit elkaar.

Vrienden laten vallen is als je die nooit meer ziet, nooit meer spreekt, in de tijd dat je een relatie hebt, maar dat is hier helemaal niet aan de orde.
je vergeet dat het gezamelijke vrienden zijn

al zou die date er niet geweest zijn, dan nog zouden ze misschien met zijn allen daar morgen geweest zijn.
en ja...dat SMS-je kan best wel. Zal ze leuk vinden
pi_72004035
Ja tuurlijk joh, ga vooral geen relatie aan omdat het 'misschien' ooit een keer fout zou kunnen aflopen, dat gaat hem helemaal worden
  woensdag 19 augustus 2009 @ 10:58:04 #239
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_72004072
We hebben nu dus jos, Skylark én ondergetekende die vinden dat je erheen moet gaan. De twijfel is nu wel weg neem ik aan he?
><(({°>
pi_72004080
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 10:46 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Beetje onzinnige regel, vind je niet? Dat soort regels maak je op je 16e, op je 25e weten je vrienden hopelijk beter en zetten ze JOUW geluk op de 1e plaats.
quote:
Welja joh, praat die jongen ff een complex aan
quote:
Blijkbaar niet, want volgens jou mag hij ABSOLUUT TOTAAL NIET zijn vrienden uit het oog verliezen, stel je voor!
  Moderator woensdag 19 augustus 2009 @ 10:59:44 #241
16180 crew  CoolGuy
pi_72004128
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 10:53 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

je vergeet dat het gezamelijke vrienden zijn

al zou die date er niet geweest zijn, dan nog zouden ze misschien met zijn allen daar morgen geweest zijn.
en ja...dat SMS-je kan best wel. Zal ze leuk vinden
Ja, het zijn gezamelijke vrienden. Dus, ze weten heus wel dat er wat broeit. Nou, MIJN vrienden zouden me er dan een beetje mee plagen, maar zouden zeker niet gek op kijken als ik dan, op het moment dat die relatie zich lijkt te gaan ontwikkelen, me voor 1x terug trek, en dat zij dat ook doet, omdat we dan even in alle rust van elkaar willen...genieten, zeg maar.

Misschien dat dat voor jou anders is, maar mijn vrienden zouden dat tof voor me vinden en me alleen maar aanmoedigen.
pi_72004147
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 10:50 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Eensch.
pi_72004233
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 01:26 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ben blij voor je En dat zeg ik niet snel .
Indeed

Jeetje wat een mooie avond. Heb je goed gedaan, Trannellius.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 11:03:48 #244
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_72004259
Beetje overtrokken Scorpie

Hij had gewoon die afspraak al staan om met zijn vrienden daar naartoe te gaan. Waarom zou hij dat nu ineens afzeggen? Als zij erbij is, is het toch alleen maar leuker?
En ik verwacht zeker dat zijn vrienden het leuk vinden als hij een leuk meisje heeft gevonden, anders zijn het geen vrienden. Het is alleen zo dat ik vaker heb gezien dat 'men' op het moment dat ze verliefd worden hun vrienden uit het oog verliezen, om dan weer aan te kloppen als de relatie ofwel wat verder gevorderd is, of wanneer het uit gaat.

Maargoed, schijnbaar wordt ik verkeerd begrepen hier. Er is ook nog zoiets als een middenweg weetje...
  Moderator woensdag 19 augustus 2009 @ 11:08:51 #245
16180 crew  CoolGuy
pi_72004408
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:03 schreef Puckzzz het volgende:

Hij had gewoon die afspraak al staan om met zijn vrienden daar naartoe te gaan. Waarom zou hij dat nu ineens afzeggen? Als zij erbij is, is het toch alleen maar leuker?
En ik verwacht zeker dat zijn vrienden het leuk vinden als hij een leuk meisje heeft gevonden, anders zijn het geen vrienden. Het is alleen zo dat ik vaker heb gezien dat 'men' op het moment dat ze verliefd worden hun vrienden uit het oog verliezen, om dan weer aan te kloppen als de relatie ofwel wat verder gevorderd is, of wanneer het uit gaat.

Maargoed, schijnbaar wordt ik verkeerd begrepen hier. Er is ook nog zoiets als een middenweg weetje...
Nou jij reageert in mijn ogen een beetje overtrokken. Ik heb het alleen maar over de 2e date waar ik niet iedereen bij zou willen hebben direct, maar gewoon nog evne met elkaar de kat wat uit de boom kijken zeg maar, en jij begint over 'vrienden laten vallen'. Dat vind ik nogal overtrokken. Waar jij het over hebt is als je al wat verder in de tijd bent, er sprake is van een relatie, en je niemand meer ziet. Dán ben ik met je eens dat je je vrienden laat vallen, en dat is niet tof.

Maar daar is hier toch geen sprake van joh.
pi_72004488
Wow, en ik dacht dat ik dingen overanalyseerde.
Hoera! Weer een kuttopic!
  woensdag 19 augustus 2009 @ 11:13:36 #247
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_72004556
Als ik TS was zou ik eerst een sms'je eruitdoen met dat je het erg gezellig vond. Punt. Zonder verdere intenties.
Eens kijken wat zij aangeeft. Is dat OK, dan kun je gerust je dilemma even met haar bespreken. Gewoon dat je erg graag samen met haar bent die avond (maar goed, dan ook wat vrienden erbij).
  woensdag 19 augustus 2009 @ 11:13:38 #248
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_72004558
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:08 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou jij reageert in mijn ogen een beetje overtrokken. Ik heb het alleen maar over de 2e date waar ik niet iedereen bij zou willen hebben direct, maar gewoon nog evne met elkaar de kat wat uit de boom kijken zeg maar, en jij begint over 'vrienden laten vallen'. Dat vind ik nogal overtrokken. Waar jij het over hebt is als je al wat verder in de tijd bent, er sprake is van een relatie, en je niemand meer ziet. Dán ben ik met je eens dat je je vrienden laat vallen, en dat is niet tof.

Maar daar is hier toch geen sprake van joh.
de reactie op mijn opmerking over je vrienden niet laten vallen is wat heftig vind ik. Ik bedoel het niet zo hard als dat het er staat. het is alleen iets wat vaak gebeurt.

nee ik denk dat we hetzelfde bedoelen alleen anders formuleren. Maarrrr, wie zegt dat die tweede date persé morgen moet terwijl hij al een afspraak heeft met zijn maten? dat tweede afspraakje kan toch ook vrijdag? of zaterdag....gewoon ff lekker SMS-en, babbelen over het concert van morgen en hoe dat evt. aan te pakken.
ik zie niet in wat daar mis mee is.
pi_72004589
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:03 schreef Puckzzz het volgende:

Het probleem is niet zo zeer dat hij z'n vrienden dan moet afblazen, het probleem is volgens mij dat TS dan met z'n vrienden daar is waar die chick ook bij is en zich dan geen houding weet te geven aangezien het gezamelijke vrienden zijn.
Is het dan een date? Nee. Maar je wilt dan wel laten merken dat je het leuk vindt dat ze er is. Dan moet je inderdaad subtiel aanraken en oogcontact maken etc.
pi_72004624
SMS haar nu het volgende:
"Hey schatje, heb een tandenborstel voor je gekocht. Wanneer trek je bij me in? Gaan we een hond kopen. Kusjes Trannelius"

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2009 11:15:54 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')