abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71885041
Maar nu willen we meer updates natuurlijk.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_71886796
Ik heb het verhaal met een glimlach --> gelezen.

Jij bent vast zo'n jongen met een Elmo T-shirt!

En succes zondag. Ik zou gaan voor een lekker stukje zalm uit de oven! maar dat is omdat ik daar nu zin in heb
pi_71938481
En?
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  maandag 17 augustus 2009 @ 02:26:11 #204
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_71940325
Ik vat het feit dat TS nog niet gepost heeft op als zeer positief
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
pi_71940451
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 02:26 schreef Japsnars het volgende:
Ik vat het feit dat TS nog niet gepost heeft op als zeer positief
Hij is zijn afwijzing van vanavond aan het wegzuipen?
pi_71940575
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 02:40 schreef devl1nsect het volgende:

[..]

Hij is zijn afwijzing van vanavond aan het wegzuipen?
nee, ts neukt op dit moment nog
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_71940605
Tvp voor de tweede zondag date update
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_71940675
tvp!
  maandag 17 augustus 2009 @ 07:15:27 #209
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71941030
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 03:06 schreef Zapato het volgende:
Tvp voor de tweede zondag date update
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_71941930
Zaterdagavond werd ik tijdens een barbeque opgebeld door een vriend om 's avonds in een plaatselijke kroeg wat te gaan drinken. Die barbeque liep toch al op zijn einde, dus besloot ik mij thuis even op te frissen en ook richting tap te gaan.
Rond een uurtje of twaalf wordt ik begroet met twee zoenen op de wang door een bos blond haar, zij was er ook met twee van haar vriendinnen Deze vriendinnen kende ik verder niet, maar blijkbaar vond die vriend van mij hun al best leuk, want die ving ze meteen op
Afijn, een uurtje of twee daar rond gehangen, gepraat, beetje gedanst. Omdat ik de volgende ochtend zou sporten zat ik aan het fris, terwijl de rest om mij heen redelijk aangeschoten werd.
Op het moment dat we weg gingen, moest zij blijkbaar alleen naar huis want haar vriendinnen woonden de andere kant op. Balen Na een paar minuten stonden we voor haar huis, waar we allebei een beetje nerveus leken te worden. Na een paar onhandige pogingen heb ik haar een nachtzoen op haar wang gegeven en ben weg gegaan

Natuurlijk baalde ik toen ik naar huis reed, maar zoals ik al eerder zei, ik heb simpelweg de cojones van een 15-jarige puber Dus gisterochtend een redelijke kutochtend gehad.
Gistermiddag kreeg ik van haar een smsje dat ze zondagavond niet zou redden, en of we het dan dinsdag zouden kunnen doen, dus toen baalde ik al helemaal. Die gedachten aan wat je op de avond anders hadden moeten doen zijn zooo kut

Maar! Gisteravond kreeg ik een smsje van die vriendin via wie ik haar ken met de vraag wat ik allemaal had gedaan tegen haar? Ze was haar al de hele dag met vragen over mij aan het bestoken, of ik het vaak over haar had enzo. En blijkbaar was ze in eerste instantie helemaal verbaasd dat ze werd afgewezen terwijl ze enigszins aangeschoten was, maar vond ze het een van de liefste dingen die een jongen voor haar had gedaan in jaren.

Afijn, allemaal best vaag, maar het lijkt erop dat ik een erg goede kans maak. Ben benieuwd dinsdag
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_71941978
jouw vrienden hebben wel vreemde namen
  Moderator maandag 17 augustus 2009 @ 09:21:29 #212
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71942022
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 09:21 schreef jitzzzze het volgende:
TS
Gebrek aan ballen/testosteron
  Moderator maandag 17 augustus 2009 @ 09:24:24 #214
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71942051
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 09:23 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Gebrek aan ballen/testosteron
Zo zie jij het, maar zij duidelijk niet. Dus is er niets aan de hand. Geen zorgen om maken.
pi_71942089
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 09:24 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Zo zie jij het, maar zij duidelijk niet. Dus is er niets aan de hand. Geen zorgen om maken.
Mjah, het schijnt dat zij tegen haar vriendinnen heeft gezegd dat "ze het een verademing vond eens niet door een bronstige baviaan besprongen te worden"
Ik moest lachen toen ik dat hoorde
  Moderator maandag 17 augustus 2009 @ 09:27:18 #216
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71942111
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 09:26 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Mjah, het schijnt dat zij tegen haar vriendinnen heeft gezegd dat "ze het een verademing vond eens niet door een bronstige baviaan besprongen te worden"
Ik moest lachen toen ik dat hoorde
Een bronstige baviaan

Nou ja, dit spreekt echt boekdelen. Dit is alleen maar goed voor jouw credits die je bij haar hebt.
  maandag 17 augustus 2009 @ 09:28:11 #217
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71942124
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 09:27 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Een bronstige baviaan

Nou ja, dit spreekt echt boekdelen. Dit is alleen maar goed voor jouw credits die je bij haar hebt.
Ja, maar dit blijft ze niet eeuwig leuk vinden, vergeet dat vooral niet TS.
  Moderator maandag 17 augustus 2009 @ 09:29:33 #218
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71942143
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 09:28 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nou inderdaad. Dit kan je 1 keer doen bij haar, misschien 2 keer, maar vaker zeker niet.
pi_71942150
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 09:28 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nee inderdaad, morgen zal ik toch echt wat moeten doen denk ik.
*bibbers*
pi_71942164
Je pakt het goed aan hoor Trannellius!
Ik gun je een leuk meisje
Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
pi_71942192
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 09:29 schreef Trannellius het volgende:

[..]

*bibbers*
iig niet gaan bibberen waar zij bij is he
pi_71942279
Volgens mij komt het helemaal goed hoor
  maandag 17 augustus 2009 @ 09:48:06 #223
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_71942469
quote:

[..]

*bibbers*

Oh dat vind ik ook altijd het ergste moment. Dat je weet dat je moet gaan zoenen. Je wilt maar doe maar eens sexy die eerste stap zetten Daarbij helpen ervaringen waarbij je je gezicht moest lostrekken uit een vacuüm of een volledig ondergekwijld gezicht ook niet echt mee
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_71942534
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 09:48 schreef Cat_Tank het volgende:

[..]

Oh dat vind ik ook altijd het ergste moment. Dat je weet dat je moet gaan zoenen. Je wilt maar doe maar eens sexy die eerste stap zetten Daarbij helpen ervaringen waarbij je je gezicht moest lostrekken uit een vacuüm of een volledig ondergekwijld gezicht ook niet echt mee
Yep, je kunt bijna nog beter die eerste zoen gehad hebben op een bezopen stapavond, zodat dat nieuwe ervan af is en je bij een normale date het wat normaler kunt aanpakken
Trouwens, een van onze gezamenlijke interesses is muziek. Nu zit ik erover te denken om een cd die zij nog graag wilde hebben te bestellen en als kadootje te geven. Is een dergelijk kado normaal voor zo'n eerste date of is het een beetje not done?
  maandag 17 augustus 2009 @ 09:55:23 #225
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71942587
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 09:52 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Yep, je kunt bijna nog beter die eerste zoen gehad hebben op een bezopen stapavond, zodat dat nieuwe ervan af is en je bij een normale date het wat normaler kunt aanpakken
Trouwens, een van onze gezamenlijke interesses is muziek. Nu zit ik erover te denken om een cd die zij nog graag wilde hebben te bestellen en als kadootje te geven. Is een dergelijk kado normaal voor zo'n eerste date of is het een beetje not done?
Ik zou je raar aankijken.
pi_71942606
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 09:55 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik zou je raar aankijken.
Zulks een vermoeden had ik al.
  maandag 17 augustus 2009 @ 10:25:05 #227
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_71943187
quote:

[..]

*bibbers*
Keihard in de kont nemen?
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_71943324
TS:

† In Memoriam † maandag 17 augustus 2009 @ 10:50:38 #229
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_71943659
quote:

[..]

Het is een eerste date, maar je kende haar al toch? Je bent niet verplicht iets te kopen voor een date, maar als je iets geeft wat zij graag wilt hebben laat dat wel zien dat je weet wat ze wilt en het als een leuk cadeautje kan zien.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_71943692
TS, je bent al de goede kant op aan het gaan met dr! Komt helemaal goed.
Blijf gewoon jezelf
pi_71943830
quote:

Ik zou hem bestellen en opzetten vanaf ze aanbelt. En hem haar schenken aan het eind van de avond 'als herinnering aan vandaag'. En als ze die dan afspeelt, denkt ze iedere keer weer aan je

Of je houdt hem bij en zegt: "Als je hem nog eens wil beluisteren, zal je terug moeten komen "
4) Niet iedereen mag even veel hier in onzin. Als er iemand anders iets meer mag, is dat een uitzonderingsregel. Ga niet proberen hetzelfde te mogen.
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:11:17 #232
154880 Bolter
Awesomeness
pi_71944088
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 10:58 schreef Batmobiel het volgende:

[..]

Ik zou hem bestellen en opzetten vanaf ze aanbelt. En hem haar schenken aan het eind van de avond 'als herinnering aan vandaag'. En als ze die dan afspeelt, denkt ze iedere keer weer aan je

Of je houdt hem bij en zegt: "Als je hem nog eens wil beluisteren, zal je terug moeten komen "

Leuk als je 15 bent misschien.
Houd dat idee in je achterhoofd en als het over een paar weken nog steeds leuk is, geef 'm dan. Bereik je twee dingen mee: de "oh je hebt het onthouden!"-reactie (waarmee ze eigenlijk bedoelt, je luistert écht naar wat ik zeg) en je komt niet gelijk over als iemand die blijkbaar cadeautjes nodig heeft om een meisje te overtuigen.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:13:46 #233
81894 godigita
Trollercoaster
pi_71944150
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 10:58 schreef Batmobiel het volgende:

[..]

Smooth.
pi_71944229
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:11 schreef Bolter het volgende:

[..]

Leuk als je 15 bent misschien.
Houd dat idee in je achterhoofd en als het over een paar weken nog steeds leuk is, geef 'm dan. Bereik je twee dingen mee: de "oh je hebt het onthouden!"-reactie (waarmee ze eigenlijk bedoelt, je luistert écht naar wat ik zeg) en je komt niet gelijk over als iemand die blijkbaar cadeautjes nodig heeft om een meisje te overtuigen.
Inderdaad, daar was ik al een beetje bang voor. Ik hou de cd achter de hand voor later
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:17:03 #235
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_71944234
Ik vind het nog steeds een superverhaal! Sommige passages ook herkenbaar Ik denk dat een cd een supercadeau is voor een eerste date! "Ik heb nog een kleinigheidje voor je meegenomen! ".
pi_71944558
Dit geloof je toch niet, sympathie, medeleven en complimenten in klaagbaak. Ik dacht even in r&p verzeild te zijn maar ik ben gewoon in het afvalputje van fok! en dan dit! de wonderen zijn de wereld- etc.

TVP, Nou eens kijken hoe je dit dinsdag gaat verprutsen, je beseft toch dat ze al weet wat je wilt en toch komt ze, je kan dus eigenlijk niet missen... Lees voor extra cojones alle mislukte pogingen van fokkers in R&P er anders even op na, dan weet je hoe het niet moet.

Heb je al condooms gekocht, man waar is de popcorn!!? ik ben net zo enthousiast en zenuwachtig als de TS. Nog 36 uur!
Does the name Dr Pavlov ring a bell?
pi_71944651
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:30 schreef steeg het volgende:
Dit geloof je toch niet, symphatie, medeleven en complimenten in klaagbaak. Ik dacht even in r&p verzeild te zijn maar ik ben gewoon in het afvalputje van fok! en dan dit! de wonderen zijn de wereld- etc.

TVP, Nou eens kijken hoe je dit dinsdag gaat verprutsen, je beseft toch dat ze al weet wat je wilt en toch komt ze, je kan dus eigenlijk niet missen... Lees voor extra cojones alle mislukte pogingen van fokkers in R&P er anders even op na, dan weet je hoe het niet moet.

Heb je al condooms gekocht, man waar is de popcorn!!? ik ben net zo enthousiast en zenuwachtig als de TS. Nog 36 uur!
Tja, als je in KLB een beetje je best doet wordt er ook normaal op je gereageerd. Ik sta nu eenmaal bekend om mijn goede topics en constructieve feedback op anderen, dus dat krijg je ook terug

En inderdaad, het is inmiddels erg duidelijk dat ze mij ook wel ziet zitten (en anders doet ze wel erg veel moeite om mij een blauwtje te laten lopen ). Maar ja, nu komen we weer bij mijn zwakke punt: ik word nerveus
  † In Memoriam † maandag 17 augustus 2009 @ 11:40:43 #238
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_71944883
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:16 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Inderdaad, daar was ik al een beetje bang voor. Ik hou de cd achter de hand voor later
Ach ze zal het vast niet zien als een manier van omkopen oid aangezien ze je al leuk vind en het een incidenteel cadeautje is en je haar niet constant overspoeld met allerlei cadeau"tjes" als een pooier of iemand die haar liefde probeert te kopen. Het is een spontane en lieve actie en zet je voor een eerste date al gelijk in een (nog beter dan vrouwmensch in kwestie al van mening is,) goed daglicht.
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:33 schreef Trannellius het volgende:

[..]

En inderdaad, het is inmiddels erg duidelijk dat ze mij ook wel ziet zitten (en anders doet ze wel erg veel moeite om mij een blauwtje te laten lopen ). Maar ja, nu komen we weer bij mijn zwakke punt: ik word nerveus
Kijk nou eens goed naar die 2 zinnen Het is erg duidelijk dat ze je al leuk vind, dan is het nerveus zijn niet nodig want je weet al waar je aan toen bent

Dit topic
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
  maandag 17 augustus 2009 @ 12:07:07 #239
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_71945735
Ik zou die CD niet geven, maar gewoon opzetten en als ze je aankijkt van wtf haar een veelzeggende blik geven.

Verder goed aangepakt . Als je haar als vriendin wilt moet je ook echt alleen kussen morgen, niet verder gaan, ook al wilt zij van wel. Als ze dan vraagt waarom niet kun je zeggen: Ik wil niet te snel met je gaan .
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  maandag 17 augustus 2009 @ 12:12:55 #240
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_71945917
Zet een paar handtekeningen op de cd, en vertel haar dat je een vriend bent van de manager van die band

pi_71945954
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:12 schreef Yozzz het volgende:
Zet een paar handtekeningen op de cd, en vertel haar dat je een vriend bent van de manager van die band

het is een cd van de Beatles, gaat hem niet worden ben ik bang
  Moderator maandag 17 augustus 2009 @ 12:14:51 #242
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71945983
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:13 schreef Trannellius het volgende:

[..]

het is een cd van de Beatles, gaat hem niet worden ben ik bang
Dan ben je ineens manager van de Beatles en heb je nog een handtekening van John Lennon gevonden
Daar valt ze als een blok voor, dat weet ik zeker
  † In Memoriam † maandag 17 augustus 2009 @ 12:25:10 #243
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_71946299
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:07 schreef Skylark. het volgende:
Ik zou die CD niet geven, maar gewoon opzetten en als ze je aankijkt van wtf haar een veelzeggende blik geven.

Verder goed aangepakt . Als je haar als vriendin wilt moet je ook echt alleen kussen morgen, niet verder gaan, ook al wilt zij van wel. Als ze dan vraagt waarom niet kun je zeggen: Ik wil niet te snel met je gaan .
Ja ga even moeilijk doen Kijk als je er serieus wat mee wilt is de seks natuurlijk van ondergeschikt belang. Maar als je beiden wilt batsen waarom zou je dan moeilijk doen?
Daarnaast komt het op een meisje dat wilt neuken best aan als een dis als een jongen haar aanbod afslaat met een reden die bijna geen jongen zou gebruiken/menen
pi_71946346
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:14 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Dan ben je ineens manager van de Beatles en heb je nog een handtekening van John Lennon gevonden
Daar valt ze als een blok voor, dat weet ik zeker
Tja, ze heeft aardig wat kennis van popmuziek (een van haar pluspunten) dus ik vermoed dat ze dat wel door gaat hebben.
Misschien kan ik het proberen met Nirvana, misschien weet zij ook nog niet dat die uit elkaar zijn
pi_71946479
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:25 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Ja ga even moeilijk doen Kijk als je er serieus wat mee wilt is de seks natuurlijk van ondergeschikt belang. Maar als je beiden wilt batsen waarom zou je dan moeilijk doen?
Daarnaast komt het op een meisje dat wilt neuken best aan als een dis als een jongen haar aanbod afslaat met een reden die bijna geen jongen zou gebruiken/menen
Ik kan eerlijk zeggen dat ik het wel zou menen morgen. Geen idee hoe ze erop zou reageren, maar van mij hoeft het echt niet op een eerste afspraak, wanneer het van mijn kant serieus zou kunnen worden.
  † In Memoriam † maandag 17 augustus 2009 @ 12:33:50 #246
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_71946550
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:31 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Ik kan eerlijk zeggen dat ik het wel zou menen morgen. Geen idee hoe ze erop zou reageren, maar van mij hoeft het echt niet op een eerste afspraak, wanneer het van mijn kant serieus zou kunnen worden.
Ja dat zeg ik. Je meent het wel als je serieus bent dat het niet hoeft. Maar als het meisje laat weten dat ze je wilt wil jij zeggen dat je zelf uit de grond van je hart zegt dat je het aanbod afslaat omdat je het serieus neemt?
  Moderator maandag 17 augustus 2009 @ 12:34:28 #247
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71946566
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:26 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Tja, ze heeft aardig wat kennis van popmuziek (een van haar pluspunten) dus ik vermoed dat ze dat wel door gaat hebben.
Misschien kan ik het proberen met Nirvana, misschien weet zij ook nog niet dat die uit elkaar zijn
Handtekening van Kurt Cobain. Of je bent manager van 2pac, of Bob Marley?
  maandag 17 augustus 2009 @ 12:35:28 #248
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71946590
Och hemel, KLBers met seksadvies
pi_71946619
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:33 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Ja dat zeg ik. Je meent het wel als je serieus bent dat het niet hoeft. Maar als het meisje laat weten dat ze je wilt wil jij zeggen dat je zelf uit de grond van je hart zegt dat je het aanbod afslaat omdat je het serieus neemt?
Ik denk serieus dat ik dat zou kunnen doen.
  maandag 17 augustus 2009 @ 12:36:13 #250
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_71946626
Ik vind je goed bezig, jongeman. Een puik topic. Boks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')