Vandaar dat zijn username zo toepasselijk is (in vergelijking met zijn post, want hij weet dus niets van de psychologie afquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een bioloog heeft verder natuurlijk ook alles te maken met de psychologische kant van het leven
Right.. Maar het feit dat iemand een bioloog is betekent ook weer niet dat hij totaal niks van psychologie afweetquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:37 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Vandaar dat zijn username zo toepasselijk is (in vergelijking met zijn post, want hij weet dus niets van de psychologie af)
Lees anders even deel 1.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:43 schreef 2NutZ het volgende:
hah, leuk verhaal.
Raar dat nog niemand heeft geroepen om pics.
Bijdeze:
PICZZ!1!!?
Neuh. Ik post niet eens pics van mijzelf, laat staan van haar.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:43 schreef 2NutZ het volgende:
hah, leuk verhaal.
Raar dat nog niemand heeft geroepen om pics.
Bijdeze:
PICZZ!1!!?
Je 3000e postquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:44 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Neuh. Ik post niet eens pics van mijzelf, laat staan van haar.
En jij checked voortdurend iedereens post count? Of...quote:
Nee, niet echt. Zij is al een paar uur aan het werk, en ik had het vanmiddag ook ff druk, dus even geen tijd gehad. Straks weerquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:45 schreef Dimimash het volgende:
Oh wat een romantische date is dat geweestIk kan niet wachten op het vervolg!
Heb je ondertussen nog spannende smsjes van de dame gehad?
Spannend! Ik denk wel dat dit wat gaat worden hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:49 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Zij is al een paar uur aan het werk, en ik had het vanmiddag ook ff druk, dus even geen tijd gehad. Straks weer
Ik doelde dus uiteraard op het feit dat er geen duidelijkheid was over hoe ver ze nu zijn. Een geslaagde date is nog geen duidelijkheid over een eventuele relatie.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:34 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
ZE SMSTE OF IE HET GISTER GEZELLIG VOND, HOE HIJ SLIEP EN DAT ZE AAN HEM DACHT.
Hoeveel duidelijkheid moet je hebben, bioloogje? (toepasselijke username trouwens, je weet hier namelijk niets vanaf)
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:35 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Ze hebben net 1 date gehad hoor. Lijkt me logischer nog even af te wachten tot het echt 'wat' is
Precies, daar hoef je geen talent in de psychologie voor te zijn hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:13 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Ik dacht dat je bedoelde dat er geen duidelijkheid is hoe zij over hem denkt, bioloogje.
Wat dat betreft lijkt het me in ieder geval duidelijk dat ze hem wel ziet staan
Huh. Dus... dus??? IK HEB GEEN TALENT ERVOOR?? NEINNNNNquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:20 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Precies, daar hoef je geen talent in de psychologie voor te zijn hoor
Ik keek toevallig in z'n fobo en zag hetquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En jij checked voortdurend iedereens post count? Of...
Dus omdat het duidelijk is dat ze elkaar leuk vinden moet je het gelijk maar aan iedereen vertellen? Nu komt het gedeelte dat je maar eens rustig gaat kijken (door 2de date, 3de date, etc) of het uberhaupt wat kan worden.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:34 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
ZE SMSTE OF IE HET GISTER GEZELLIG VOND, HOE HIJ SLIEP EN DAT ZE AAN HEM DACHT.
Hoeveel duidelijkheid moet je hebben, bioloogje? (toepasselijke username trouwens, je weet hier namelijk niets vanaf)
Ok ok,quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:44 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Neuh. Ik post niet eens pics van mijzelf, laat staan van haar.
Waar heb ik gezegd dat hij het gelijk aan iedereen moet vertellen? Als je dat even voor mij kan quoten neem ik je laatste zin voor lief.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:08 schreef Cybey het volgende:
Trannelius is mijn held voor deze week
[..]
Dus omdat het duidelijk is dat ze elkaar leuk vinden moet je het gelijk maar aan iedereen vertellen? Nu komt het gedeelte dat je maar eens rustig gaat kijken (door 2de date, 3de date, etc) of het uberhaupt wat kan worden.
Rustig maar, ook jij zal dit soort dingen leren zodra je een beetje in de puberteit vordert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |