quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
de reactie op mijn opmerking over je vrienden niet laten vallen is wat heftig vind ik. Ik bedoel het niet zo hard als dat het er staat. het is alleen iets wat vaak gebeurt.
lk zeg niet dat die date morgen moet zijn. TS zegt dat die date morgen moet zijn, precies op de dag dat ie blijkbaar ook met vrienden iets had afgesproken. Het is voor mij duidelijk dat TS nu momenteel in ieder geval voorkeur geeft aan dat meisje. Hij twijfelt alleen over of hij haar wil zien waar dus ook zijn vrienden bij zijn, of dat hij haar alleen wil zien, maar punt blijft dat hij haar wil zien morgen.quote:
nee ik denk dat we hetzelfde bedoelen alleen anders formuleren. Maarrrr, wie zegt dat die tweede date persé morgen moet terwijl hij al een afspraak heeft met zijn maten? dat tweede afspraakje kan toch ook vrijdag? of zaterdag....gewoon ff lekker SMS-en, babbelen over het concert van morgen en hoe dat evt. aan te pakken.
ik zie niet in wat daar mis mee is.
Wat hij zegt. Lekker makkelijk dit!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:08 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou jij reageert in mijn ogen een beetje overtrokken. Ik heb het alleen maar over de 2e date waar ik niet iedereen bij zou willen hebben direct, maar gewoon nog evne met elkaar de kat wat uit de boom kijken zeg maar, en jij begint over 'vrienden laten vallen'. Dat vind ik nogal overtrokken. Waar jij het over hebt is als je al wat verder in de tijd bent, er sprake is van een relatie, en je niemand meer ziet. Dán ben ik met je eens dat je je vrienden laat vallen, en dat is niet tof.
Maar daar is hier toch geen sprake van joh.
NU LIVE VIA FOK!....quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:27 schreef Prosac het volgende:
Geniaaaaal Trannellius, schitterend en mooi. Gratuliere.![]()
Fucking machtig prachtig dat iedereen hier (incluis ik) een facepalm deed toen jij een cadeautje wou geven en dat ZIJ, ja ZIJ, jou een boek geeft, waar je het 5 maanden geleden over had.
ZE WIL JE!
Je moet je eigen tijdelijke forum, wij gaan jou begeleiden en volgen van de eerste date tot de scheiding over 35 jaar omdat je een 25 jarige juf van je dochter aan de haak hebt geslagen met dezelfde move als 35 jaar daarvoor!
PS we hebben hier in Groningen nog geen mobiel netwerk, dus je zal het via internet aan paps moeten vragen.
Daar zat ik net ook al aan te denken, het leven van TS is vanaf nu The Tranman Showquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:46 schreef Timmor het volgende:
[..]
NU LIVE VIA FOK!....
The Tranman Show!
Net als Truman , alleen weet Trannellius er wel vanaf
Tja, wat ik hiervoor al zei, ik sta bekend om kwaliteitstopics en beleefdheid, en dat krijg je na verloop van tijd dan ook terug.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:34 schreef mafkees01 het volgende:
KK, dit is idd net R&P. Geniale reeks dat dit zo beschaafd gaat
Top voor TS, maar het echte werk moet natuurlijk nog beginnen hè!
en 4,5,6...quote:
Ik ben al een foto aan het zoeken voor de kaft van mijn memoires.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:09 schreef bioloogje het volgende:
[..]
en 4,5,6...![]()
We volgen de 2e date en zoen, de eerste keer sex, de eerste ruzie, het samenwonen, huwelijk, zwangerschap en geboorte. Waarbij de de serie verhuist naar OUD.
Who needs the bunker onlineWij hebben al Trannellius om te volgen.
Wanneer ga je haar de link sturen van deze topics?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:11 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik ben al een foto aan het zoeken voor de kaft van mijn memoires.
Om eerlijk te zijn staat dat niet helemaal bovenaan de lijst qua prioriteitquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:14 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Wanneer ga je haar de link sturen van deze topics?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:11 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik ben al een foto aan het zoeken voor de kaft van mijn memoires.
waarom stil houden? gewoon in het bij zijn van je vrienden volblaffen!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:23 schreef Trannellius het volgende:
Goed, we gaan dus voor optie 3. We gaan met de grote groep mee, en dan maar af en toe een beetje afzonderen enzo
Oh, en die gezamenlijke vriendin is vriendelijk verzocht nog even haar mond te houden tegen de rest. Ben benieuwd of deze roddeltante dat gaat lukken
Wat is er te vertellen? Tran en chick weten waarschijnlijk zelf nog niet eens hoe en wat. Als je dan al een groep vrienden gaat vertellen dat er wat speelt gaan ze alleen maar vragen stellen en druk erop zetten. Hier zit je dan echt niet op te wachten. Beter wachten dus tot er meer duidelijkheid is, dan uiteraard wel vertellen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:27 schreef renedis het volgende:
[..]
waarom stil houden? gewoon in het bij zijn van je vrienden volblaffen!
neeh just kidding.. maar ben wel van mening dat je het moet vertellen tegen je vrienden.. waarom niet zsm inplaats van uitstellen? schiet toch niet op? dan weten ze gelijk waar ze aan toe zijn.
Ze hebben net 1 date gehad hoor. Lijkt me logischer nog even af te wachten tot het echt 'wat' isquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:27 schreef renedis het volgende:
[..]
waarom stil houden? gewoon in het bij zijn van je vrienden volblaffen!
neeh just kidding.. maar ben wel van mening dat je het moet vertellen tegen je vrienden.. waarom niet zsm inplaats van uitstellen? schiet toch niet op? dan weten ze gelijk waar ze aan toe zijn.
ZE SMSTE OF IE HET GISTER GEZELLIG VOND, HOE HIJ SLIEP EN DAT ZE AAN HEM DACHT.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:34 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Wat is er te vertellen? Tran en chick weten waarschijnlijk zelf nog niet eens hoe en wat. Als je dan al een groep vrienden gaat vertellen dat er wat speelt gaan ze alleen maar vragen stellen en druk erop zetten. Hier zit je dan echt niet op te wachten. Beter wachten dus tot er meer duidelijkheid is, dan uiteraard wel vertellen.
Een bioloog heeft verder natuurlijk ook alles te maken met de psychologische kant van het levenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:34 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
ZE SMSTE OF IE HET GISTER GEZELLIG VOND, HOE HIJ SLIEP EN DAT ZE AAN HEM DACHT.
Hoeveel duidelijkheid moet je hebben, bioloogje? (toepasselijke username trouwens, je weet hier namelijk niets vanaf)
Vandaar dat zijn username zo toepasselijk is (in vergelijking met zijn post, want hij weet dus niets van de psychologie afquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een bioloog heeft verder natuurlijk ook alles te maken met de psychologische kant van het leven
Right.. Maar het feit dat iemand een bioloog is betekent ook weer niet dat hij totaal niks van psychologie afweetquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:37 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Vandaar dat zijn username zo toepasselijk is (in vergelijking met zijn post, want hij weet dus niets van de psychologie af)
Lees anders even deel 1.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:43 schreef 2NutZ het volgende:
hah, leuk verhaal.
Raar dat nog niemand heeft geroepen om pics.
Bijdeze:
PICZZ!1!!?
Neuh. Ik post niet eens pics van mijzelf, laat staan van haar.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:43 schreef 2NutZ het volgende:
hah, leuk verhaal.
Raar dat nog niemand heeft geroepen om pics.
Bijdeze:
PICZZ!1!!?
Je 3000e postquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:44 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Neuh. Ik post niet eens pics van mijzelf, laat staan van haar.
En jij checked voortdurend iedereens post count? Of...quote:
Nee, niet echt. Zij is al een paar uur aan het werk, en ik had het vanmiddag ook ff druk, dus even geen tijd gehad. Straks weerquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:45 schreef Dimimash het volgende:
Oh wat een romantische date is dat geweestIk kan niet wachten op het vervolg!
Heb je ondertussen nog spannende smsjes van de dame gehad?
Spannend! Ik denk wel dat dit wat gaat worden hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:49 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Zij is al een paar uur aan het werk, en ik had het vanmiddag ook ff druk, dus even geen tijd gehad. Straks weer
Ik doelde dus uiteraard op het feit dat er geen duidelijkheid was over hoe ver ze nu zijn. Een geslaagde date is nog geen duidelijkheid over een eventuele relatie.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:34 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Hoeveel duidelijkheid moet je hebben, bioloogje? (toepasselijke username trouwens, je weet hier namelijk niets vanaf)
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:35 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Ze hebben net 1 date gehad hoor. Lijkt me logischer nog even af te wachten tot het echt 'wat' is
Precies, daar hoef je geen talent in de psychologie voor te zijn hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:13 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Ik dacht dat je bedoelde dat er geen duidelijkheid is hoe zij over hem denkt, bioloogje.
Wat dat betreft lijkt het me in ieder geval duidelijk dat ze hem wel ziet staan
Huh. Dus... dus??? IK HEB GEEN TALENT ERVOOR?? NEINNNNNquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:20 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Precies, daar hoef je geen talent in de psychologie voor te zijn hoor
Ik keek toevallig in z'n fobo en zag hetquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En jij checked voortdurend iedereens post count? Of...
Dus omdat het duidelijk is dat ze elkaar leuk vinden moet je het gelijk maar aan iedereen vertellen? Nu komt het gedeelte dat je maar eens rustig gaat kijken (door 2de date, 3de date, etc) of het uberhaupt wat kan worden.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:34 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Ok ok,quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:44 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Neuh. Ik post niet eens pics van mijzelf, laat staan van haar.
Waar heb ik gezegd dat hij het gelijk aan iedereen moet vertellen? Als je dat even voor mij kan quoten neem ik je laatste zin voor lief.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:08 schreef Cybey het volgende:
Trannelius is mijn held voor deze week
[..]
Dus omdat het duidelijk is dat ze elkaar leuk vinden moet je het gelijk maar aan iedereen vertellen? Nu komt het gedeelte dat je maar eens rustig gaat kijken (door 2de date, 3de date, etc) of het uberhaupt wat kan worden.
Rustig maar, ook jij zal dit soort dingen leren zodra je een beetje in de puberteit vordert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |