Een tijdje ben ik al een beetje verkikkerd op een meisje die ik via via ken. Maar zoals meestal klap ik dus weer helemaal dicht zodra ik haar spreek. Maar laat ik eerst maar wat achtergrondinformatie geven:
Een vriend (genaamd E.) van mij heeft sinds een jaartje oid met een meid, genaamd A. Deze heeft een kleine vriendinnengroep die op de meeste mensen vrij apart overkomen. Slechts enkelen worden door hun geaccepteerd (danwel goedgekeurd), en ik ben blijkbaar in de loop van de tijd door die keuring heen gekomen. Sindsdien ga ik wel eens met die groep mee stappen, 's avonds een spelletje doen of ik eet wel eens met die groep mee.
De meid in kwestie zit dus in die vriendinnengroep. En elke keer dat ik haar in dat gezelschap spreek is het hardstikke leuk. Zelfde interesses, zelfde humor, je kent het wel. En gisteren had ik mijzelf eindelijk zo ver gekregen, ik ging haar mee uit vragen om bij mij te komen eten!

Na even nagedacht te hebben zei ze dat ze vanavond wel kon, en om een uurtje of 6 bij mij thuis zou zijn. Gisteren dus meteen de ingredienten gekocht om haar te overdonderen met mijn geraffineerde kookkunsten

Klacht: ik stuur haar net een smsje dat ik vanavond wat later thuis ben, dus of ze een half uurtje later kan komen. Ik krijg een ebricht terug dat dat geen punt is en dat ze om half 7 op de stoep zouden staan. Dus ik reageer met de strekking "ze?...".
Blijkbaar was ze onder de veronderstelling dat die hele groep was uitgenodigd. Datw as neit de bedoeling.....;(