Nee, mijn nieuwe alinea inderling is kapotquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:56 schreef Netsplitter het volgende:
Kan je je tekst verdelen in alinea's??
Is toch gewoon een gouden kans om te laten zien dat je een perfecte gastheer bent?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:57 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nee, mijn nieuwe alinea inderling is kapot
Maar voor jou een kleine samenvatting:
eindelijk een bepaalde meid gedurft te vragen of ze bij mij komt eten, en zij vat het op als een uitnodiging voor onze gezamenlijke vriendengroep
Das zuur.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:57 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nee, mijn nieuwe alinea inderling is kapot
Maar voor jou een kleine samenvatting:
eindelijk een bepaalde meid gedurft te vragen of ze bij mij komt eten, en zij vat het op als een uitnodiging voor onze gezamenlijke vriendengroep
Dat zal het inderdaad zijn ja.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:00 schreef Rosbief het volgende:
En TS heeft blijkbaar niet de conditie om meerdere wijven tegelijk te neuken.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:01 schreef J.Herrer het volgende:
En die foto van Heitinga is best wel scary
Om eerlijk te zijn weet ik niet meer 100% mijn formulering, maar we hadden het over mijn kookkunsten (ze had van anderen gehoord dat hun erg enthousiast waren over mijn kookkwaliteiten op vakantie) en toen stelde ik voor dat ik eens voor haar zou koken oid.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:00 schreef BorusBulldog het volgende:
Tijd voor extra ingredienten of een afhaal chinees.
Maaruh, hoe heb je het haar gevraagd dan? Heeft ze je met jullie verward in de vraag:
"Kom je van de week gezellig bij mij een hapje eten?"
Ik ben te teleurgesteld om mij druk te maken over een letter tquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:01 schreef Rosbief het volgende:
En tevens dikke FAIL voor de spelfout in je TT
Ik wil een vriendinnetje om eens echte liefde te ervaren. En omdat ik mijzelf voor het huwelijk bewaar, heb ik geheel niks aan zo'n groepquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:02 schreef _Led_ het volgende:
wacht even, in plaats van een kans met 1 meid heb je de kans op groupsex en je loopt te zeuren ?
want een echte klaagbaas hosselt gewoon alle 6 die chimeidsquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:02 schreef _Led_ het volgende:
wacht even, in plaats van een kans met 1 meid heb je de kans op groupsex en je loopt te zeuren ?
Wie zegt dat echte liefde niet met z'n tienen kan ?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:04 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik wil een vriendinnetje om eens echte liefde te ervaren. En omdat ik mijzelf voor het huwelijk bewaar, heb ik geheel niks aan zo'n groep
Ik, omdat ik maar 1 van die meiden daadwerkelijk leuk vind.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:05 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Wie zegt dat echte liefde niet met z'n tienen kan ?
Aangezien dat in het echte leven plaats gaat vinden, is de kans op groepsex kleiner dan de kans die hij had als alleen zij kwam om sex te hebben.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:02 schreef _Led_ het volgende:
Tja, er zit niet veel anders op, en het kan nog best gezellig worden ook.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:06 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Aangezien dat in het echte leven plaats gaat vinden, is de kans op groepsex kleiner dan de kans die hij had als alleen zij kwam om sex te hebben.
Ergo ik snap zijn frustratie helemaal.
Gewoon koken voor 6 TS, goede indruk maken en dan kan je daarna alsnog vragen of ze een keer alleen bij jou wilt komen eten.
Uuuh, juist jaquote:
Mensen die Latijnse (leen)woorden gaan gebruiken om slim te lijkenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:06 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Aangezien dat in het echte leven plaats gaat vinden, is de kans op groepsex kleiner dan de kans die hij had als alleen zij kwam om sex te hebben.
Ergo ik snap zijn frustratie helemaal.
Gewoon koken voor 6 TS, goede indruk maken en dan kan je daarna alsnog vragen of ze een keer alleen bij jou wilt komen eten.
Ja want die behoren absoluut niet tot de nederlandse taalquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Mensen die Latijnse (leen)woorden gaan gebruiken om slim te lijken
Jij wilt weten wat het geheim van mijn recept is?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:04 schreef IJsblock het volgende:
Je gaat toch wel even op de meest cruciale plaatsen een aantal webcams en een livestream aanleggen?
Oeh, dus het is aan mij om mij te bewijzen als potentiele match door hun smaakpapillen te strelen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:23 schreef Bolter het volgende:
Ze heeft je uitnodiging aangenomen, dit aan haar vriendinnen verteld, die hebben jou weer afgekeurd waarna ze deze "mix-up" gebruiken om haar te redden.
Voor de meeste meiden van hun wel, maar degene waar ik op val ga ik pas sinds een maand oid mee uit, dus daar zal het wel bij meevallen hoop ikquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:28 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Balen TS, maareh ben je niet sowieso al te diep in de friendzone beland? Je gaat stappen, eten en spelletjes doen met die meiden. Denken ze niet toevallig dat je homo bent?
Ik dacht zelf aan pasta met een roomsaus, maar ik heb er niet genoeg voorquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:33 schreef _Led_ het volgende:
Vergeet niet wat van je geheime ingredient te gebruiken ! [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |