Laat me maar alleenquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Same here.
Oeh, morgen op vakantie. [ afbeelding ]
Goddank, hoelang blijf je weg?quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Same here.
Oeh, morgen op vakantie. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Goddank, hoelang blijf je weg?
Hihi, doe maar.quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Laat me maar alleen!
Ik kan wel even langskomen, ik woon toch praktisch in Belgie.
Een weekje, NG. Maar kop op, voor je het weet ben ik weer terug.quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Goddank, hoelang blijf je weg?
Huistuinenkeukentips:quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:23 schreef Broekpaling het volgende:
Gisteren echte koning hamburgers gebouwd, alleen nu meuren m'n handen nog steeds naar ui. Ik heb m'n handen al tig keer gewassen.
kutjoduquote:
Moet ik de kraan wrijven?quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Huistuinenkeukentips:
Bij knoflook helpt het om je handen langs de kraan te wrijven en daarna goed af te wassen met zeep. Aangezien uien soort van familie zijn van knoflook helpt het misschien.
Einde.
Die poste ik nog in het livetopic bij een goalquote:
Weet ik. Volgens mij heb ik 'm ook daar vandaan.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Die poste ik nog in het livetopic bij een goal. Geniaal was dat.
zoquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:39 schreef IQM het volgende:
[..]
http://www.omgpop.com/arc(...)32355a684bc7ef3d2dc1
Met je handen dus...quote:
jaquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:12 schreef wolvendagen het volgende:
http://www.omgpop.com/arc(...)24edf250ac845c0f0ba6
Ik kan niet balloono'en want hij legt de ballonnen automatisch neer waar ik sta dus ik ben gelijk dood. Het reageert niet op mn spatiebalk.quote:
Dat maakt niet uit ik pwn je toch welquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kan niet balloono'en want hij legt de ballonnen automatisch neer waar ik sta dus ik ben gelijk dood. Het reageert niet op mn spatiebalk.
En dan?quote:
Weet jij nog dat nummer, beetje zwoel was het, met Mark dinges en huppelepup Campbell?quote:
Lol yesh, had het net gevonden. Come On Over, Turn Me On.quote:
Heb ik dat nummer ooit naar jou gestuurd?quote:
Nee, anders had ik wel gezegd dat ik een nummer van ene Campbell kende, hè.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb ik dat nummer ooit naar jou gestuurd?
Why? Huidige is goed. 't Staat nu op 'private' ingesteld.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:24 schreef bloodysunday het volgende:
nieuw
http://www.omgpop.com/#/a(...)3dece547b88d5d0f0ba6
ok is goedquote:Op zondag 16 augustus 2009 16:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Why? Huidige is goed. 't Staat nu op 'private' ingesteld.
Deze dus: http://www.omgpop.com/arc(...)32355a684bc7ef3d2dc1
Kom online dan, hoertje.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, anders had ik wel gezegd dat ik een nummer van ene Campbell kende, hè.Maar je mag 'm best sturen.
Ja, half. Alleen ik moet weer even fatsoenlijk gaan eten enzo, ik voel me ongetwijfeld pas over een paar dagen weer echt goedquote:Op zondag 16 augustus 2009 17:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heuj
Beetje bij kunnen komen van de afgelopen week?
werkt nietquote:Op zondag 16 augustus 2009 17:43 schreef wolvendagen het volgende:
Ik kickte mezelfquote:Op zondag 16 augustus 2009 17:43 schreef wolvendagen het volgende:
Ja, ik ben bezig maar die kutsite ik word helemaal gekquote:
hahahahahahahahahahahquote:Op zondag 16 augustus 2009 17:50 schreef Syb-rund. het volgende:
Godverdekanker, ik ben mijn portemonnee met 150 euro kwijt
quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:50 schreef Syb-rund. het volgende:
Ik heb je portemonnee bij het politiebureau afgegeven, de 150 euro heb ik gehouden.quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:50 schreef Syb-rund. het volgende:
voor jou tijgerquote:
quote:
Ik snap niet wat daar ranzig aan is. De ene heeft een piemel, en die ander stopt 'm in z'n mond.quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:54 schreef bloodysunday het volgende:
http://www.omgpop.com/#/a(...)3dece547b88d5d0f0ba6
ik vind het kkviesquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik snap niet wat daar ranzig aan is. De ene heeft een piemel, en die ander stopt 'm in z'n mond.
Nouja, dat laatste doe ik zelf ook dus ik weet niet wat het smerige deel nu precies is.
ik vind het kkviesquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik snap niet wat daar ranzig aan is. De ene heeft een piemel, en die ander stopt 'm in z'n mond.
Nouja, dat laatste doe ik zelf ook dus ik weet niet wat het smerige deel nu precies is.
Maar jij bent een meid, dat zijn 2 dudiesquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lekker boeiend.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar jij bent een meid, dat zijn 2 dudies
Ik dacht hetzelfde. Echt precies.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vrouwenquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde. Echt precies.
quote:
Tekenenquote:
kanker toch lekker op met die site, stomme plant. Ik zie die kutlink op elke paginaquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:38 schreef Lakitu het volgende:
http://www.omgpop.com/#/a(...)a4974c4856ed5c2a266c
MENSEN KOM TEKENEN MET MIJ IQM EN GERS NU
Wat is er niet leuk aan dan?quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kanker toch lekker op met die site, stomme plant. Ik zie die kutlink op elke pagina
kom vechten danquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kanker toch lekker op met die site, stomme plant. Ik zie die kutlink op elke pagina
Doe eens dimmenquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja of dat nou een mannenhoofd is of een vrouwenhoofd..quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde. Echt precies.
Dag BT, hier je vader. Ik wil niet dat je je in zulke situaties begeeft. Daarom geen zakgeld,meer.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Prima hoor pap.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:16 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dag BT, hier je vader. Ik wil niet dat je je in zulke situaties begeeft. Daarom geen zakgeld,meer.
'There was a problem joining the match.'quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:15 schreef IQM het volgende:
Balloono:
http://www.omgpop.com/arc(...)32355a684bc7ef3d2dc1
Jij bent te sad om te joinenquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
'There was a problem joining the match.'
KK SUKKEL ONZE HELE MATCH IS VERPEST DOOR JOU!!!!!!1quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:25 schreef IQM het volgende:
WTF, m'n internet kapte ermee. Maar dat had ik niet door.Ik zag iedereen stil staan, terwijl ik zelf wel kon bewegen.
En jij was juist diegene die stil stond.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:25 schreef IQM het volgende:
WTF, m'n internet kapte ermee. Maar dat had ik niet door.Ik zag iedereen stil staan, terwijl ik zelf wel kon bewegen.
We hebben je ritueel afgeslacht.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:25 schreef IQM het volgende:
Ja, echt wel joh.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:29 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb zulke boeiende vakken komend jaarheb er echt zin in!
Periode Nr. Type Code Naam Taal ECTS Uren
semester I 6 verplicht EBP665B05 English I for IB&M Engels 5
23 verplicht EBP003A05 Introduction International Business Engels 5
semester I a 11 verplicht EBP651A05 History of Management Engels 5 2
19 verplicht EBP670B05 International Management I Engels 5
semester I b 8 verplicht EBP802A05 Financial Accounting for E&BE/IB&M Engels 5
20 verplicht EBP654B05 International Management II Engels 5
semester II 7 verplicht EBP667B05 English II for IB&M Engels 5
13 verplicht EBP656A05 International Business Law I Engels 5
semester II a 21 verplicht EBP661B05 International Marketing Engels 5
30 verplicht EBP657A05 Statistics I for IB&M Engels 5
semester II b 4 verplicht EBP660A05 Economics for International Business Engels 5
27 verplicht EBP662A05 Research Methods I for IB&M Engels 5
Ja, best wel.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee wat jij hebt is leuk wou je zeggen.
Financial Accounting is pure kanker. Serieus. Tyfus zeg, wat een kutvak. Ongelooflijk.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:29 schreef Breathtaking het volgende:
English I for IB&M
Introduction International Business
History of Management
International Management I
Financial Accounting for E&BE/IB&M
International Management II
English II for IB&M
International Business Law
International Marketing
Statistics I for IB&M
Economics for International Business
Research Methods I for IB&M
Dat vraag ik me ook af.quote:
Ik sta al 10 minuten in de wachtrij, dus veel geluk daarmeequote:
Ik ga hier nog eens naar vragen na een halfjaar.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:29 schreef Breathtaking het volgende:
English I for IB&M
Introduction International Business
History of Management
International Management I
Financial Accounting for E&BE/IB&M
International Management II
English II for IB&M
International Business Law
International Marketing
Statistics I for IB&M
Economics for International Business
Research Methods I for IB&M
Hihi.quote:
Handig.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:48 schreef bloodysunday het volgende:
Ik weet nog niet eens wanneer ik begin, wat voor boeken ik moet halen, en wat voor vakken ik krijg
Ja maar jullie deden toch één of ander kutspel. Niet dat tekenen toch?quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hihi.Ik ga weg uit het spel, maar volgens mij komt Lakitu dan aan de beurt, sorry.
Balloono, en nee dat is geen kutspel.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar jullie deden toch één of ander kutspel. Niet dat tekenen toch?
klinkt wel aardig ben ik nu een homoquote:
Hierzoquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar jullie deden toch één of ander kutspel. Niet dat tekenen toch?
Nee, je bent gewoon vrouwelijk.quote:
Oké, doegggggggggggggggg!quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:56 schreef Breathtaking het volgende:
IK WIL GEEN SPELLETJES (MEER) DOEN. Ik ga chillen met m'n BFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF. Doei![]()
!
Boyfriend of best friend?quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:56 schreef Breathtaking het volgende:
IK WIL GEEN SPELLETJES (MEER) DOEN. Ik ga chillen met m'n BFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF. Doei![]()
!
Buurfrouw?quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:56 schreef Breathtaking het volgende:
!
Bifiquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boyfriend of best friend?
Of bifi?
dan kunnen wij seksdatenquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon vrouwelijk.
quote:
Alledrie.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boyfriend of best friend?
Of bifi?
Zo is Bt, kwaliteit boven kwantiteit.quote:
de roemenen bedanken jequote:Op zondag 16 augustus 2009 20:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Geskimmed, kankerhoerekutkankerteringhomo's
Nah het is gewoon hier opgenomen dus.quote:
Wb.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:33 schreef Ezio het volgende:
Even om mijn naam te zuiveren: ik ben geen kloon van een gebande, dat was een huisgenoot van mij, maar die is ook permanent weg
quote:
Lolquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:47 schreef RickoKun het volgende:
BT is opgenomen op webcam met een haarborstel in haar vasjien!!!!!!!!
wat een koningquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:49 schreef Ezio het volgende:
[..]
Lol![]()
Bij ons op school werd het legendarische verhaal verteld dat er op een andere school in de stad een meisje zo hopeloos verliefd was op een jongen, dat toen hij haar vroeg om een haarborstel in haar kont te stoppen in ruil voor verkering, ze dat deed. Voor de webcam.
En dat die gast toen printscreens had genomen en door de school had opgehangen
quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:47 schreef RickoKun het volgende:
BT is opgenomen op webcam met een haarborstel in haar vasjien!!!!!!!!
Doet me denken aan Kelly Huizenquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:49 schreef Ezio het volgende:
[..]
Lol![]()
Bij ons op school werd het legendarische verhaal verteld dat er op een andere school in de stad een meisje zo hopeloos verliefd was op een jongen, dat toen hij haar vroeg om een haarborstel in haar kont te stoppen in ruil voor verkering, ze dat deed. Voor de webcam.
En dat die gast toen printscreens had genomen en door de school had opgehangen
quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:57 schreef Adelante het volgende:
Dagdag kappen met mailen, we zoeken nog geen nieuwe mod !
linkjequote:Op zondag 16 augustus 2009 20:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
![]()
[..]
Doet me denken aan Kelly Huizen
ZOEKEN JULLIE EEN NIEUWE MODquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:57 schreef Adelante het volgende:
Dagdag kappen met mailen, we zoeken nog geen nieuwe mod !
Dit verhaal is in ieder geval zeker echt:quote:
zie medquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:58 schreef gers het volgende:
[..]
ZOEKEN JULLIE EEN NIEUWE MOD
DAGDAG ZOU EEN HELE GOEIE ZIJN
Klassiekerquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:03 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dit verhaal is in ieder geval zeker echt:
Een oom van een vriend van mij had ook een vrouwelijke aanbidster.
Hij gaf haar toen een keuze: als hij haar 3x in haar gezicht mocht spugen zou hij haar vriendje zijn.
Dat vond ze goed![]()
Dus die gast rochelt ff flink en spuugt in haar gezicht, zo veel als hij kon. Daarna deed hij dit voor de tweede keer
Daarna liep hij weg
Ik heb vandaag te horen gekregen dat het niet lukt om mij op het luzac te plaatsen ivm wat financiële problemen (Midden in de verhuizing, 2 hypotheken, 4 huizen te onderhouden, etc)quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:48 schreef bloodysunday het volgende:
Ik weet nog niet eens wanneer ik begin, wat voor boeken ik moet halen, en wat voor vakken ik krijg
Ouder wordenquote:
Dan bent u jarig, waerde 4EBE?quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het moet maar heel snel 24 augustus worden...
Samequote:Op zondag 16 augustus 2009 22:16 schreef GasTurbine het volgende:
Over een maand en een paar daagjes autorijlessen!
quote:
Ik klaag over het in adolescentie verkeren terwijl kindertijd leuker was.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:19 schreef Japsnars het volgende:
O wacht, je klaagt over ouder worden terwijl je nog geen eens 18 bent?
Dat krijg ik morgen joechei!quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, studiefinanciering, mijn beste GT
![]()
Oh en loon
Wat apart dat je morgen stufi krijgtquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:21 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dat krijg ik morgen joechei!
Werk je nogsteeds bij die bezorgservice of allang niet meer.
Neen ik bedoel loon mein freundin.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat apart dat je morgen stufi krijgt![]()
Neen, ik werk nu bij de TNT![]()
Niet als bezorger overigens.
Zit jij nog steeds in de cavia business?
Michael Jackson adeptquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:20 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik klaag over het in adolescentie verkeren terwijl kindertijd leuker was.
Oh ik dacht alquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:26 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Neen ik bedoel loon mein freundin.
Soort van, de laatste 10 cavia's moeten de deur nog uit maar er komen er geen bij meer.
Werk nu bij de AH achter het vlees
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Binnenkort ga ik een flat voor ze kopen en dan kunnen er weer 4 bij![]()
Zoeen op wielen en verlichting.quote:
invite mequote:Op zondag 16 augustus 2009 22:35 schreef IQM het volgende:
http://www.omgpop.com/arc(...)31596d5c8fbc4935dd1f
Alle kleuren en geuren (letterlijkquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ik dacht al![]()
![]()
Ahhh, wat voor cavia's heb je eigenlijk?
Binnenkort ga ik een flat voor ze kopen en dan kunnen er weer 4 bij![]()
Moet je dan ook zo'n tof AH petje op?
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:56 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Alle kleuren en geuren (letterlijk)
Ja. een koksmuts (de fouragemutjes van de andere afdelingen brood en delikaas zijn niet aan mij besteedt)
Ik ben een baas achter de Grill&Steak en ik snij vlees zoals biefstuk, ribeye etc.
Moet je voor de lol eens een keer botjes laten zitten in het vlees van een bejaarde, kun je lachenquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:56 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Alle kleuren en geuren (letterlijk)
Ja. een koksmuts (de fouragemutjes van de andere afdelingen brood en delikaas zijn niet aan mij besteedt)
Ik ben een baas achter de Grill&Steak en ik snij vlees zoals biefstuk, ribeye etc.
je bedoelt de behulpzame joodquote:
Hoe krijgt ze dat voor elkaar?quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:45 schreef wolvendagen het volgende:
Ha, ik heb de computer van mn zusje gemaakt. Die had dat total security virus.
Die breezers klikken overal op man.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe krijgt ze dat voor elkaar?
En jouw hard drive doet het ook weer?quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:45 schreef wolvendagen het volgende:
Ha, ik heb de computer van mn zusje gemaakt. Die had dat total security virus.
Goed bezig, misschien moet ik ook wat met mijn T-mobile punten gaan doen..quote:
* leest.quote:
Door jouw verhaal ben ik voor de zekerheid even mijn saldo wezen checken.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Goed bezig, misschien moet ik ook wat met mijn T-mobile punten gaan doen..
Nu ik toch geen geld meer heb door zo'n kankerhoerekutskimmer.
Ach ik denk dat ik weet waar het gebeurt is dus daar pin ik ook niet meerquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Door jouw verhaal ben ik voor de zekerheid even mijn saldo wezen checken.
Kent iemand hem?quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:04 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik ben heel bekend in slowchat klaagbak dus voor mensen die mij niet kennen![]()
Maar dit gaat over boswachter en niet over mij
Definieer België?quote:
Geen idee hoeveel van die punten ik heb, inloggen op MyT-mobile toe ik ook zelden. Ik ben te lui om dat wachtwoord te wijzigen en heb dus na ±3 jaar nog steeds een wachtwoord bestaande uit een hele reek getallen waardoor ik altijd mijn wachtwoord moet opvragen via sms.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Goed bezig, misschien moet ik ook wat met mijn T-mobile punten gaan doen..
Nu ik toch geen geld meer heb door zo'n kankerhoerekutskimmer.
Een West-Europese staat begrensd door de Noordzee in het westen, Nederland in het noorden, Duitsland in het oosten, Luxemburg in het zuidoosten en Frankrijk in het zuiden.quote:
¤1200 ongeveer, een boel geld dus.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:14 schreef LudoSanders het volgende:
Geen idee hoeveel van die punten ik heb, inloggen op MyT-mobile toe ik ook zelden. Ik ben te lui om dat wachtwoord te wijzigen en heb dus na ±3 jaar nog steeds een wachtwoord bestaande uit een hele reek getallen waardoor ik altijd mijn wachtwoord moet opvragen via sms.
Maar geskimmed, dat is kut! Veel geld kwijtgeraakt?
Was dat ding waar je je kaart insteekt ook anders?quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach ik denk dat ik weet waar het gebeurt is dus daar pin ik ook niet meer
Ik wist gewoon dat jij als vervelende wijsneus zo'n post ging plaatsen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Een West-Europese staat begrensd door de Noordzee in het westen, Nederland in het noorden, Duitsland in het oosten, Luxemburg in het zuidoosten en Frankrijk in het zuiden.
Klinkt goed.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:18 schreef IQM het volgende:
Maar ik zit morgen ergens in de Ardennen. In een chillaxed huis met eigen zwembad, sauna en pooltafel. Jeweets.
Neuh, ik let er eigenlijk altijd op. Dus niets aan opgemerkt, en daarbij hou ik ook voornamelijk mijn hand ervoor. Maar het mocht niet baten dus.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was dat ding waar je je kaart insteekt ook anders?
De Ardennen, dat staat toch nog in de planning voor deze week.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:23 schreef Maisnon het volgende:
wut je eigen zwembad en sauna, wanneer mogen we langskomen
Ik hoop het ook voor je. De meeste mensen krijgen het geld binnen een aantal werkdagen terug maar er zijn ook gevallen waarbij het enkele maanden kan durenquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
¤1200 ongeveer, een boel geld dus.
ING gebeld en die gaan er mee aan de slag, dus ik hoop het toch wel deze week terug te hebben want anders kan ik niet eens een taart voor mijn gasten kopen woensdag
Veel plezier in dat kutlandquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:28 schreef IQM het volgende:
Ik ga slapen.
Tot over een weekje.(Hihi, dan heeft iedereen een hoger omgpop-level dan ik. [ afbeelding ])
Adios.
P.S. Philip Freriks, ik ben je bitch niet.
Ja je verwacht het ook niet echt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neuh, ik let er eigenlijk altijd op. Dus niets aan opgemerkt, en daarbij hou ik ook voornamelijk mijn hand ervoor. Maar het mocht niet baten dus.
Nooit van gehoord.quote:
Ik hoop dat je het me niet kwalijk neemt als ik een ander ga kiezen?quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:53 schreef Ezio het volgende:
Ik heb een avatar gemaakt voor Lamon
[ afbeelding ]
Ja, yoehei enzo. Maar omgpop?quote:
Dat is die site van die spelletjes.quote:
Jij die denkt dat te beslissenquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:37 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het me niet kwalijk neemt als ik een ander ga kiezen?
Oh, en Crack_ moet ook in de OP, want zij hoort er nu ook bij.
Ja, nee, duidelijk.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is die site van die spelletjes.
duidelijk zat naar mijn bescheiden mening.quote:
Ja, grappig hè.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij die denkt dat te beslissen
Huhu.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
duidelijk zat naar mijn bescheiden mening.
De users hier vinden haar aardig, dus dat hoef ik toch niet te beslissen, dat gaat vanzelf.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij die denkt dat te beslissen
Crack_quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
De users hier vinden haar aardig, dus dat hoef ik toch niet te beslissen, dat gaat vanzelf.
Of heb je iets tegen Crack_ ?
Geen idee wie dat is.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
De users hier vinden haar aardig, dus dat hoef ik toch niet te beslissen, dat gaat vanzelf.
Waaaaat.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
*zapt weer weg..quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:45 schreef bloodysunday het volgende:
Leuk programma op SBS
En ik vind haar heul niet aardigquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Crack_Die aantal keren dat ze hier gepost heeft
En dan?quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het moet maar heel snel 24 augustus worden...
Open een private ding.quote:
Ik zit nu onder de bank.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:47 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
haha je zat het dus ook te kijken?
Dan...quote:
best creepyquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit nu onder de bank.![]()
Dat moet ik dus echt niet kijken nu.
Deze dan?quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:37 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het me niet kwalijk neemt als ik een ander ga kiezen?
Oh, en Crack_ moet ook in de OP, want zij hoort er nu ook bij.
Zeg jij bent toch die ene perverseling?!quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
*zapt naar sbsquote:
Jij wilde toch cabaret? Ik geef je nu al weken wat je wilt, en nog ben je niet tevreden.quote:
opzich wel grappig maar erg creepyquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
*zapt naar sbs
*Ziet iets staan over Bovennatuurlijke dingen
*zapt weer weg
Wie ben je en wat doe je hier?quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jij wilde toch cabaret? Ik geef je nu al weken wat je wilt, en nog ben je niet tevreden.![]()
Lesbo's...
Het is pas 1 uur, wat ben je vroegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |