Was dat ding waar je je kaart insteekt ook anders?quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach ik denk dat ik weet waar het gebeurt is dus daar pin ik ook niet meer
Ik wist gewoon dat jij als vervelende wijsneus zo'n post ging plaatsen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Een West-Europese staat begrensd door de Noordzee in het westen, Nederland in het noorden, Duitsland in het oosten, Luxemburg in het zuidoosten en Frankrijk in het zuiden.
Klinkt goed.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:18 schreef IQM het volgende:
Maar ik zit morgen ergens in de Ardennen. In een chillaxed huis met eigen zwembad, sauna en pooltafel. Jeweets.
Neuh, ik let er eigenlijk altijd op. Dus niets aan opgemerkt, en daarbij hou ik ook voornamelijk mijn hand ervoor. Maar het mocht niet baten dus.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was dat ding waar je je kaart insteekt ook anders?
De Ardennen, dat staat toch nog in de planning voor deze week.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:23 schreef Maisnon het volgende:
wut je eigen zwembad en sauna, wanneer mogen we langskomen
Ik hoop het ook voor je. De meeste mensen krijgen het geld binnen een aantal werkdagen terug maar er zijn ook gevallen waarbij het enkele maanden kan durenquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
¤1200 ongeveer, een boel geld dus.
ING gebeld en die gaan er mee aan de slag, dus ik hoop het toch wel deze week terug te hebben want anders kan ik niet eens een taart voor mijn gasten kopen woensdag
Veel plezier in dat kutlandquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:28 schreef IQM het volgende:
Ik ga slapen.
Tot over een weekje.(Hihi, dan heeft iedereen een hoger omgpop-level dan ik. [ afbeelding ])
Adios.
P.S. Philip Freriks, ik ben je bitch niet.
Ja je verwacht het ook niet echt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neuh, ik let er eigenlijk altijd op. Dus niets aan opgemerkt, en daarbij hou ik ook voornamelijk mijn hand ervoor. Maar het mocht niet baten dus.
Nooit van gehoord.quote:
Ik hoop dat je het me niet kwalijk neemt als ik een ander ga kiezen?quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:53 schreef Ezio het volgende:
Ik heb een avatar gemaakt voor Lamon
[ afbeelding ]
Ja, yoehei enzo. Maar omgpop?quote:
Dat is die site van die spelletjes.quote:
Jij die denkt dat te beslissenquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:37 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het me niet kwalijk neemt als ik een ander ga kiezen?
Oh, en Crack_ moet ook in de OP, want zij hoort er nu ook bij.
Ja, nee, duidelijk.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is die site van die spelletjes.
duidelijk zat naar mijn bescheiden mening.quote:
Ja, grappig hè.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij die denkt dat te beslissen
Huhu.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
duidelijk zat naar mijn bescheiden mening.
De users hier vinden haar aardig, dus dat hoef ik toch niet te beslissen, dat gaat vanzelf.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij die denkt dat te beslissen
Crack_quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
De users hier vinden haar aardig, dus dat hoef ik toch niet te beslissen, dat gaat vanzelf.
Of heb je iets tegen Crack_ ?
Geen idee wie dat is.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
De users hier vinden haar aardig, dus dat hoef ik toch niet te beslissen, dat gaat vanzelf.
Waaaaat.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
*zapt weer weg..quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:45 schreef bloodysunday het volgende:
Leuk programma op SBS
En ik vind haar heul niet aardigquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Crack_Die aantal keren dat ze hier gepost heeft
En dan?quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het moet maar heel snel 24 augustus worden...
Open een private ding.quote:
Ik zit nu onder de bank.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:47 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
haha je zat het dus ook te kijken?
Dan...quote:
best creepyquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit nu onder de bank.![]()
Dat moet ik dus echt niet kijken nu.
Deze dan?quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:37 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het me niet kwalijk neemt als ik een ander ga kiezen?
Oh, en Crack_ moet ook in de OP, want zij hoort er nu ook bij.
Zeg jij bent toch die ene perverseling?!quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
*zapt naar sbsquote:
Jij wilde toch cabaret? Ik geef je nu al weken wat je wilt, en nog ben je niet tevreden.quote:
opzich wel grappig maar erg creepyquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
*zapt naar sbs
*Ziet iets staan over Bovennatuurlijke dingen
*zapt weer weg
Wie ben je en wat doe je hier?quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jij wilde toch cabaret? Ik geef je nu al weken wat je wilt, en nog ben je niet tevreden.![]()
Lesbo's...
Het is pas 1 uur, wat ben je vroegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |