Geen idee wie dat is.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
De users hier vinden haar aardig, dus dat hoef ik toch niet te beslissen, dat gaat vanzelf.
Of heb je iets tegen Crack_ ?
Waaaaat.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
De users hier vinden haar aardig, dus dat hoef ik toch niet te beslissen, dat gaat vanzelf.
*zapt weer weg..quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:45 schreef bloodysunday het volgende:
Leuk programma op SBS
En ik vind haar heul niet aardigquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Crack_Die aantal keren dat ze hier gepost heeft
En dan?quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het moet maar heel snel 24 augustus worden...
Open een private ding.quote:
Ik zit nu onder de bank.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:47 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
haha je zat het dus ook te kijken?
Dan...quote:
best creepyquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit nu onder de bank.![]()
Dat moet ik dus echt niet kijken nu.
Deze dan?quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:37 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het me niet kwalijk neemt als ik een ander ga kiezen?
Oh, en Crack_ moet ook in de OP, want zij hoort er nu ook bij.
Zeg jij bent toch die ene perverseling?!quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
*zapt naar sbsquote:
Jij wilde toch cabaret? Ik geef je nu al weken wat je wilt, en nog ben je niet tevreden.quote:
opzich wel grappig maar erg creepyquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
*zapt naar sbs
*Ziet iets staan over Bovennatuurlijke dingen
*zapt weer weg
Wie ben je en wat doe je hier?quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jij wilde toch cabaret? Ik geef je nu al weken wat je wilt, en nog ben je niet tevreden.![]()
Lesbo's...
Het is pas 1 uur, wat ben je vroegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |