Samequote:Op zondag 16 augustus 2009 22:16 schreef GasTurbine het volgende:
Over een maand en een paar daagjes autorijlessen!
quote:
Ik klaag over het in adolescentie verkeren terwijl kindertijd leuker was.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:19 schreef Japsnars het volgende:
O wacht, je klaagt over ouder worden terwijl je nog geen eens 18 bent?
Dat krijg ik morgen joechei!quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, studiefinanciering, mijn beste GT
![]()
Oh en loon
Wat apart dat je morgen stufi krijgtquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:21 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dat krijg ik morgen joechei!
Werk je nogsteeds bij die bezorgservice of allang niet meer.
Neen ik bedoel loon mein freundin.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat apart dat je morgen stufi krijgt![]()
Neen, ik werk nu bij de TNT![]()
Niet als bezorger overigens.
Zit jij nog steeds in de cavia business?
Michael Jackson adeptquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:20 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik klaag over het in adolescentie verkeren terwijl kindertijd leuker was.
Oh ik dacht alquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:26 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Neen ik bedoel loon mein freundin.
Soort van, de laatste 10 cavia's moeten de deur nog uit maar er komen er geen bij meer.
Werk nu bij de AH achter het vlees
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Binnenkort ga ik een flat voor ze kopen en dan kunnen er weer 4 bij![]()
Zoeen op wielen en verlichting.quote:
invite mequote:Op zondag 16 augustus 2009 22:35 schreef IQM het volgende:
http://www.omgpop.com/arc(...)31596d5c8fbc4935dd1f
Alle kleuren en geuren (letterlijkquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ik dacht al![]()
![]()
Ahhh, wat voor cavia's heb je eigenlijk?
Binnenkort ga ik een flat voor ze kopen en dan kunnen er weer 4 bij![]()
Moet je dan ook zo'n tof AH petje op?
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:56 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Alle kleuren en geuren (letterlijk)
Ja. een koksmuts (de fouragemutjes van de andere afdelingen brood en delikaas zijn niet aan mij besteedt)
Ik ben een baas achter de Grill&Steak en ik snij vlees zoals biefstuk, ribeye etc.
Moet je voor de lol eens een keer botjes laten zitten in het vlees van een bejaarde, kun je lachenquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:56 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Alle kleuren en geuren (letterlijk)
Ja. een koksmuts (de fouragemutjes van de andere afdelingen brood en delikaas zijn niet aan mij besteedt)
Ik ben een baas achter de Grill&Steak en ik snij vlees zoals biefstuk, ribeye etc.
je bedoelt de behulpzame joodquote:
Hoe krijgt ze dat voor elkaar?quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:45 schreef wolvendagen het volgende:
Ha, ik heb de computer van mn zusje gemaakt. Die had dat total security virus.
Die breezers klikken overal op man.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe krijgt ze dat voor elkaar?
En jouw hard drive doet het ook weer?quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:45 schreef wolvendagen het volgende:
Ha, ik heb de computer van mn zusje gemaakt. Die had dat total security virus.
Goed bezig, misschien moet ik ook wat met mijn T-mobile punten gaan doen..quote:
* leest.quote:
Door jouw verhaal ben ik voor de zekerheid even mijn saldo wezen checken.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Goed bezig, misschien moet ik ook wat met mijn T-mobile punten gaan doen..
Nu ik toch geen geld meer heb door zo'n kankerhoerekutskimmer.
Ach ik denk dat ik weet waar het gebeurt is dus daar pin ik ook niet meerquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Door jouw verhaal ben ik voor de zekerheid even mijn saldo wezen checken.
Kent iemand hem?quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:04 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik ben heel bekend in slowchat klaagbak dus voor mensen die mij niet kennen![]()
Maar dit gaat over boswachter en niet over mij
Definieer België?quote:
Geen idee hoeveel van die punten ik heb, inloggen op MyT-mobile toe ik ook zelden. Ik ben te lui om dat wachtwoord te wijzigen en heb dus na ±3 jaar nog steeds een wachtwoord bestaande uit een hele reek getallen waardoor ik altijd mijn wachtwoord moet opvragen via sms.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Goed bezig, misschien moet ik ook wat met mijn T-mobile punten gaan doen..
Nu ik toch geen geld meer heb door zo'n kankerhoerekutskimmer.
Een West-Europese staat begrensd door de Noordzee in het westen, Nederland in het noorden, Duitsland in het oosten, Luxemburg in het zuidoosten en Frankrijk in het zuiden.quote:
¤1200 ongeveer, een boel geld dus.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:14 schreef LudoSanders het volgende:
Geen idee hoeveel van die punten ik heb, inloggen op MyT-mobile toe ik ook zelden. Ik ben te lui om dat wachtwoord te wijzigen en heb dus na ±3 jaar nog steeds een wachtwoord bestaande uit een hele reek getallen waardoor ik altijd mijn wachtwoord moet opvragen via sms.
Maar geskimmed, dat is kut! Veel geld kwijtgeraakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |