je bedoelt de behulpzame joodquote:
Hoe krijgt ze dat voor elkaar?quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:45 schreef wolvendagen het volgende:
Ha, ik heb de computer van mn zusje gemaakt. Die had dat total security virus.
Die breezers klikken overal op man.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe krijgt ze dat voor elkaar?
En jouw hard drive doet het ook weer?quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:45 schreef wolvendagen het volgende:
Ha, ik heb de computer van mn zusje gemaakt. Die had dat total security virus.
Goed bezig, misschien moet ik ook wat met mijn T-mobile punten gaan doen..quote:
* leest.quote:
Door jouw verhaal ben ik voor de zekerheid even mijn saldo wezen checken.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Goed bezig, misschien moet ik ook wat met mijn T-mobile punten gaan doen..
Nu ik toch geen geld meer heb door zo'n kankerhoerekutskimmer.
Ach ik denk dat ik weet waar het gebeurt is dus daar pin ik ook niet meerquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Door jouw verhaal ben ik voor de zekerheid even mijn saldo wezen checken.
Kent iemand hem?quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:04 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik ben heel bekend in slowchat klaagbak dus voor mensen die mij niet kennen![]()
Maar dit gaat over boswachter en niet over mij
Definieer België?quote:
Geen idee hoeveel van die punten ik heb, inloggen op MyT-mobile toe ik ook zelden. Ik ben te lui om dat wachtwoord te wijzigen en heb dus na ±3 jaar nog steeds een wachtwoord bestaande uit een hele reek getallen waardoor ik altijd mijn wachtwoord moet opvragen via sms.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Goed bezig, misschien moet ik ook wat met mijn T-mobile punten gaan doen..
Nu ik toch geen geld meer heb door zo'n kankerhoerekutskimmer.
Een West-Europese staat begrensd door de Noordzee in het westen, Nederland in het noorden, Duitsland in het oosten, Luxemburg in het zuidoosten en Frankrijk in het zuiden.quote:
¤1200 ongeveer, een boel geld dus.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:14 schreef LudoSanders het volgende:
Geen idee hoeveel van die punten ik heb, inloggen op MyT-mobile toe ik ook zelden. Ik ben te lui om dat wachtwoord te wijzigen en heb dus na ±3 jaar nog steeds een wachtwoord bestaande uit een hele reek getallen waardoor ik altijd mijn wachtwoord moet opvragen via sms.
Maar geskimmed, dat is kut! Veel geld kwijtgeraakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |