Laat me maar alleenquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Same here.
Oeh, morgen op vakantie. [ afbeelding ]
Goddank, hoelang blijf je weg?quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Same here.
Oeh, morgen op vakantie. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Goddank, hoelang blijf je weg?
Hihi, doe maar.quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Laat me maar alleen!
Ik kan wel even langskomen, ik woon toch praktisch in Belgie.
Een weekje, NG. Maar kop op, voor je het weet ben ik weer terug.quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Goddank, hoelang blijf je weg?
Huistuinenkeukentips:quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:23 schreef Broekpaling het volgende:
Gisteren echte koning hamburgers gebouwd, alleen nu meuren m'n handen nog steeds naar ui. Ik heb m'n handen al tig keer gewassen.
kutjoduquote:
Moet ik de kraan wrijven?quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Huistuinenkeukentips:
Bij knoflook helpt het om je handen langs de kraan te wrijven en daarna goed af te wassen met zeep. Aangezien uien soort van familie zijn van knoflook helpt het misschien.
Einde.
Die poste ik nog in het livetopic bij een goalquote:
Weet ik. Volgens mij heb ik 'm ook daar vandaan.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Die poste ik nog in het livetopic bij een goal. Geniaal was dat.
zoquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:39 schreef IQM het volgende:
[..]
http://www.omgpop.com/arc(...)32355a684bc7ef3d2dc1
Met je handen dus...quote:
jaquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:12 schreef wolvendagen het volgende:
http://www.omgpop.com/arc(...)24edf250ac845c0f0ba6
Ik kan niet balloono'en want hij legt de ballonnen automatisch neer waar ik sta dus ik ben gelijk dood. Het reageert niet op mn spatiebalk.quote:
Dat maakt niet uit ik pwn je toch welquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kan niet balloono'en want hij legt de ballonnen automatisch neer waar ik sta dus ik ben gelijk dood. Het reageert niet op mn spatiebalk.
En dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |