Handig.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:48 schreef bloodysunday het volgende:
Ik weet nog niet eens wanneer ik begin, wat voor boeken ik moet halen, en wat voor vakken ik krijg
Ja maar jullie deden toch één of ander kutspel. Niet dat tekenen toch?quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hihi.Ik ga weg uit het spel, maar volgens mij komt Lakitu dan aan de beurt, sorry.
Balloono, en nee dat is geen kutspel.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar jullie deden toch één of ander kutspel. Niet dat tekenen toch?
klinkt wel aardig ben ik nu een homoquote:
Hierzoquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar jullie deden toch één of ander kutspel. Niet dat tekenen toch?
Nee, je bent gewoon vrouwelijk.quote:
Oké, doegggggggggggggggg!quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:56 schreef Breathtaking het volgende:
IK WIL GEEN SPELLETJES (MEER) DOEN. Ik ga chillen met m'n BFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF. Doei![]()
!
Boyfriend of best friend?quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:56 schreef Breathtaking het volgende:
IK WIL GEEN SPELLETJES (MEER) DOEN. Ik ga chillen met m'n BFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF. Doei![]()
!
Buurfrouw?quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:56 schreef Breathtaking het volgende:
!
Bifiquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boyfriend of best friend?
Of bifi?
dan kunnen wij seksdatenquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon vrouwelijk.
quote:
Alledrie.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boyfriend of best friend?
Of bifi?
Zo is Bt, kwaliteit boven kwantiteit.quote:
de roemenen bedanken jequote:Op zondag 16 augustus 2009 20:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Geskimmed, kankerhoerekutkankerteringhomo's
Nah het is gewoon hier opgenomen dus.quote:
Wb.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:33 schreef Ezio het volgende:
Even om mijn naam te zuiveren: ik ben geen kloon van een gebande, dat was een huisgenoot van mij, maar die is ook permanent weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |