quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Mss ff een handige tip; als je * G * zonder spaties doet, krijg je
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Mss ff een handige tip; als je * G * zonder spaties doet, krijg je
Aan iedereen hierquote:
Als ze bij oh-oh zijn komen ze met mij en de hoeslakens mee.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:36 schreef Harajuku. het volgende:
Hoe zat het nu eik met de pillen die ohoh geregeld had, zijn die al ergens?
Ha, weet jij ook eens hoe het voelt!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:41 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij had iemand een afspraak om die pillen te halen, daarna heb ik niks meer gehoord, ik zal es gaan spitten in mn inbox
ja hey, ik mocht niet bij de organisaaasie, dan wil ik ook niet zo een volle inbox hequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ha, weet jij ook eens hoe het voelt!
Ja dat gaan we begin volgende week even doen, als Ing weer bijgekomen is van haar bbq weekendquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:36 schreef Cat22 het volgende:
Dusch.... hoe zit het met keukenrollen? Blijkbaar zijn er in het hele land vrijwilligers die ze willen kopen. Nog andere zaken nodig die decentraal gekocht kunnen worden?
Gaat maar eens een taakverdeling maken organisatiechicks!
Hoeft niet vanavond.![]()
Je geeft je bij deze vast op voor volgend jaar?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ja hey, ik mocht niet bij de organisaaasie, dan wil ik ook niet zo een volle inbox he
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Je geeft je bij deze vast op voor volgend jaar?![]()
(Aangezien jij en Q nu ineens wonderbáárlijk goed door één deur blijken te kunnen![]()
)
das gewoon echt veelquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Heeeeeerlijk dat we gewoon voor 2000 euro kunnen sjoppen!![]()
Er is nu ruim 400 van gebruikt
Ja he!quote:
zijn dat de inkomsten van de vlooienmarkt?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:49 schreef Greys het volgende:
We kunnen nu voor 1800 shoppen he?
Nog geen 2000!
Ik snap um niet?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:49 schreef Greys het volgende:
We kunnen nu voor 1800 shoppen he?
Nog geen 2000!
De vlooienmarkt heeft IETS meer dan 2000 opgebrachtquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zijn dat de inkomsten van de vlooienmarkt?
Ongeveer, maar we gaan sowieso voor een gedeelte van de totaalopbrengst shoppen, de rest krijgen ze op rekenin.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zijn dat de inkomsten van de vlooienmarkt?
leukquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
De vlooienmarkt heeft IETS meer dan 2000 opgebracht
Maar we willen graag een mooi rond bedrag op de cheque (bv 5000!) en aangezien we nu 6800 hebben...
Nou, als we 5000 op de cheque willen...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik snap um niet?
Oooooh, nu wel![]()
Dus nu nog 1200 bedoel je/
Da's ook leuk, maar dan kunnen we minder shoppenquote:
Nog meer dan 2 weken te gaanquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's ook leuk, maar dan kunnen we minder shoppen
Maar misschien houden we dat wel over!
Nóg niemand!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:52 schreef Loveless85 het volgende:
7000 al bijna![]()
Wie heeft daar zn kontje voor moeten verkopen
Dettol + handschoenen, wat was dat ook alweer, 148,70?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Heeeeeerlijk dat we gewoon voor 2000 euro kunnen sjoppen!![]()
Er is nu ruim 400 van gebruikt
tip; op de haagse markt kun je flessen dettol kopen voor een aardige prijsquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dettol + handschoenen, wat was dat ook alweer, 148,70?
En de onderleggers 265?
Ja uuuhquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij en niet durven! Dat ik dat mag meemaken!![]()
Dettol hebben we als het goed is voor zn goedkoopstquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
tip; op de haagse markt kun je flessen dettol kopen voor een aardige prijs
mooiquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dettol hebben we als het goed is voor zn goedkoopst
Wat ga ik lachen als jij een schriel mannetje blijkt te zijnquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja uuuh![]()
Heel topic vol hitsige dertigers, en dan moet ik met m'n goddelijke lichaam pronken, dat loopt nooit goed af
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat ga ik lachen als jij een schriel mannetje blijkt te zijn
c'est moi:quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat ga ik lachen als jij een schriel mannetje blijkt te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ontopique, is er nog ergens assistentie bij nodig oid?![]()
Hihihihi!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja uuuh![]()
Heel topic vol hitsige dertigers, en dan moet ik met m'n goddelijke lichaam pronken, dat loopt nooit goed af
19 zelfs nogquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:02 schreef Greys het volgende:
Ik vind Dettol sowieso best schrikbarend duur, ik snap nu dat ze daar behoefte aan hadden!
[..]
Hihihihi!
Er zijn ook twintigers hoor! En ik zie er uit als 22(Oke Greys, en nu zonder te lachen
).
Komt goed!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:01 schreef rene90 het volgende:
Flink shoppen, wel goed bij bepaalde producten letten op houdbaarheidsdatum aangezien dat best van belang kan zijn omdat je veel inkoopt
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
c'est moi:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ontopique, is er nog ergens assistentie bij nodig oid?das heul niet gelijk met de inhoud van je FoBo
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Kweej propt er in elk geval 140 in d'r Aygo!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik denk dat we trouwens die keukenrollen idd moeten verdelen.
Ik zie me de Aldi al in lopen " hallo, mag ik 300 pakken keukenrol?"
Dettol is tot 2013quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Komt goed!
Want de meeste spullen hebben haast geen houdbaarheidsdatum!
Bij het kattenvoer enzo gaan we er zeker op letten, maar gezien de hoeveelheid dieren daar hoeven we niet bang te zijn voor overschrijden van die datum denk ik.
Gewoon even bellen met zo'n filiaal van tevoren, kan je gewoon bestellen hoor en dan zit het nog mooi handig in dichte dozenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik denk dat we trouwens die keukenrollen idd moeten verdelen.
Ik zie me de Aldi al in lopen " hallo, mag ik 300 pakken keukenrol?"
De echte?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:05 schreef oh-oh het volgende:
Oh hey, ik weet niet wat jullie voor die dettol betaald hebben, maar ik koop dat altijd heel goedkoop op de markt, 7.50 voor een literfles kost het daar maar!
Dat is een KLB user die eeuwig met zijn hoofd gepest wordt, beetje jammer van je Lovelessquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:04 schreef Ynske het volgende:
[..]das heul niet gelijk met de inhoud van je FoBo
Yups!quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is een KLB user die eeuwig met zijn hoofd gepest wordt, beetje jammer van je Loveless
Soms zeg je best slimme dingen!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:05 schreef rene90 het volgende:
[..]
Gewoon even bellen met zo'n filiaal van tevoren, kan je gewoon bestellen hoor en dan zit het nog mooi handig in dichte dozen
Dan moet er iemand op de markt nog even wat van die flessen gaan halen denk ik!quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is een KLB user die eeuwig met zijn hoofd gepest wordt, beetje jammer van je Loveless
Maakt toch niet uit? Die van jou zat in grote verpakkingen van 5 liter toch?quote:
Wijsheid komt met de jarenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Soms zeg je best slimme dingen!
Qwea, zeg idd dat ze die bergen rollen van jou in de doos laten zitten!
[..]
Dan moet er iemand op de markt nog even wat van die flessen gaan halen denk ik!
Komen we ook na het weekend op terug!
Jerrycan; 2 x 5 literquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit? Die van jou zat in grote verpakkingen van 5 liter toch?
Of zijn dat ook losse litterflessen?
Jij komt uit... Rotterdam toch? Even uit mijn hoofd?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]Emimich FTW
maar ik kan spullen en/of mensen vervoeren! Roept u maar, oh en ik wil wel gezelschap mee, anders durf ik niet na Hara's gemene opmerkingen
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
c'est moi:Een man.. die in een topic vol vrouwen vraagt of hij mag gaan sjoppen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ontopique, is er nog ergens assistentie bij nodig oid?
![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik laat Chips er een voor jóu meenemenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Tip: neem een diepvrieskuiken mee, is Hara direct stil....of juist niet
klopt, mocht nodig zijn, ik heb een pasjequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:11 schreef rene90 het volgende:
Voor grootverpakkingen kan je ook naar de Makro trouwens, ook leuke prijzen
Whehehe, als jullie proberen in te stappen trap ik op het gasquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik laat Chips er een voor jóu meenemen
5 euro voor de kleine flessen, 7,50 voor de allergrootste!quote:
Je kunt ook gewoon niet komenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehe, als jullie proberen in te stappen trap ik op het gas![]()
En dan maar hopen dat ie niet af slaat
Ik loop tien edities achter, weet ik veel dat jullie volop aan het sjoppen zijn. Dat mogen jullie lekker zelf doenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een man.. die in een topic vol vrouwen vraagt of hij mag gaan sjoppen?![]()
ja, ik vind ze oke... die rollen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb nu die 6 dozen in de hal staan, de auto kwam direct weer een meter omhoog![]()
Heb JJH gevraagd of het mogelijk is de dozen naar Zwolle te brengen en alvast in het busje te stallen oid.
Dan heb ik nog een complete kofferbak excl. gastank + halve achterbank voor keukenrollen.
Maar ze zijn dus wel een beetje dik Q?
Ik heb zelf altijd die van de Lidl, da's net Edet oid. 2,99 per 4.
*kijkt op fles*quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
5 euro voor de kleine flessen, 7,50 voor de allergrootste!
Stout gaat ook mee.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:36 schreef Harajuku. het volgende:
Wie gaan heen de 12e:
Trutten on top
Muis & mister
Greys & Maes
Ingetje & Chipszak & Hara
Qwea & MM
Cat22
Re & MissBliss + Dipkip
Nokwanda & Nokmanda
ElisaB
Draculettetje
Loveless85 -> Wil wel volk vervoeren Regio Rotterdam/Delft/Zwijndrecht
bigbird & mister
DABAMaster
JJH -> Eventueel nog ruimte vóór 8 andere personen die tussen Zwolle en Aarle Rixtel in willen stappen.
Iedereen die mee wil mag dus gewoon mee
PM mij even als je nog niet in de lijst staat maar wel heen gaat.
Wat een verrassende wending! Waar vandaan dan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, ik vind ze oke... die rollen.
En ze komen niet van de aldi! En het lijkt mij handig dat 1 iemand die keuken rollen gaat halen
Ik zou 1 iemand die rollen laten halen, dan is er ws (mag ik hopen) een korting te fixenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat gaan we begin volgende week even doen, als Ing weer bijgekomen is van haar bbq weekend
Er moeten nog wat mensen een paar dozen kattenvoer gaan kopen.
Carnibest wil ik eigenlijk laten bezorgen door een firma die daar in de buurt zit, wegens ontdooi gevaar.
Keukenrollen gaat Kweej doen en misschien wil JJH ook een berg halen voor in zijn busje.
Of we vragen JJH een paar dozen bleek te halen en een paar dozen kattenvoer en we doen allemaal nog 20 pakken keukenrol ofzoWe kijken wel even na het weekend en dan doen we hier een lijstje (
) om te vragen wie wat wil en kan halen (uiteraard krijgt diegene dan geld van de asielrekening om te shoppen).
Joa, maar geen enkele personenauto kan 300 pakken keukenrol kwijt, als je tenminste nog iets in je spiegel wilt kunnen zienquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou 1 iemand die rollen laten halen, dan is er ws (mag ik hopen) een korting te fixen
Mijn pa heeft volvo v70, kan toch flink wat in met de bank platquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Joa, maar geen enkele personenauto kan 300 pakken keukenrol kwijt, als je tenminste nog iets in je spiegel wilt kunnen zien
Dekamarkt. En die kerel is best een aardige gozer... hij zou me vandaag terug bellen voor korting. Ik denk dat stout sowieso wel 50 kan houden, en wij denk wel 150... stout heb station... dus ik zal morgen er eens achteraan gaanquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat een verrassende wending! Waar vandaan dan?
Ik had al met stout gefixed dat die vanuit mijn huis keukenrollen mee zou nemen. Die komt toch langs voor het matras enzo. De vraag is even of ze 150 ook kan houden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Joa, maar geen enkele personenauto kan 300 pakken keukenrol kwijt, als je tenminste nog iets in je spiegel wilt kunnen zien
Q, je bent soms ook fantastisch he!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dekamarkt. En die kerel is best een aardige gozer... hij zou me vandaag terug bellen voor korting. Ik denk dat stout sowieso wel 50 kan houden, en wij denk wel 150... stout heb station... dus ik zal morgen er eens achteraan gaan
Soms?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Q, je bent soms ook fantastisch he!![]()
![]()
Bijna altijdquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Soms?
En als die kerel me geen korting wil doen... ga ik het proberen bij 1 v/d andere 2 deka's
Altijd Q hè!! Wat een schatje ook. Q..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Soms?
En als die kerel me geen korting wil doen... ga ik het proberen bij 1 v/d andere 2 deka's
Ik wil géén kuikens zien de 12e hoor. Kunnen ze die zelf niet kopenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:01 schreef Greys het volgende:
Kuikenbroederij in Brabant, eventueel voor de eendagskuikens:
http://www.kuikenbroederijvanhulst.nl
Alleen toen ik de plaatjes zag moest ik al haast huilen, dus ik moet hier niet te lang aan denken![]()
![]()
k zou dat ook niet kunnen hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:01 schreef Greys het volgende:
Alleen toen ik de plaatjes zag moest ik al haast huilen, dus ik moet hier niet te lang aan denken![]()
![]()
Die gaan ik morg mailen!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:01 schreef Greys het volgende:
![]()
Hoeft niet hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:05 schreef Qwea het volgende:
Die gaan ik morg mailen!
Kunnen ze die niet gewoon NIET meer voerenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wil géén kuikens zien de 12e hoor. Kunnen ze die zelf niet kopen
Saai?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:50 schreef TheYoung1 het volgende:
Bof, vrijdag-avond en het lijkt een stormlooptopic
Wat zijn we ook saai afentoe hè...
Ooit een stukje docu van zo'n "kuikenfarm" op discovery gezien......quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:01 schreef Greys het volgende:
![]()
piepneuzen, het zijn gewoon kuikens, alleen dan dood.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Kunnen ze die niet gewoon NIET meer voeren![]()
[..]
Q, er zitten pluizige gele lévende kuikentjes op die foto's in een sorteerapparaat en dan flikkeren ze op een lopende band enzoquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
piepneuzen, het zijn gewoon kuikens, alleen dan dood.
Jaaaa maarrr,quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zegt zij, die MM bijna de kop insloeg nadat hij haar achterna zat met een piepkuiken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik eet best een kip, maar dan eentje die gescharreld heeft en in één keer dood is gemaakt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik vind dat ook niet zielig, ik eet zelf ook kippetjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik eet best een kip, maar dan eentje die gescharreld heeft en in één keer dood is gemaakt.
Die kuikens die zitten in sorteerapparaten enzo![]()
Dit vind ik een nare fotoMooi dat je tags failden want ik móet altijd klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Ik vind jou helemaal geen leuk persoon meer.quote:
Wellus!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind jou helemaal geen leuk persoon meer.
Nope.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wilde Q even overtuigen. Wat denk je? Gelukt?
Yup, in de roos schat ik zo.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wilde Q even overtuigen. Wat denk je? Gelukt?
If anything neemt ze nu een keer zoveel meequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:16 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Yup, in de roos schat ik zo.
-HOOP IK-
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik eet best een kip, maar dan eentje die gescharreld heeft en in één keer dood is gemaakt.
Die kuikens die zitten in sorteerapparaten enzo![]()
Dit vind ik een nare fotoAwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Das wel zielig, maar helaas door de consument in stand gehouden.
Dit soort mensen mogen van mij echter meteen nekschot:
http://www.telegraaf.nl/b(...)etakeld__.html?p=9,2
Ik ook niet hoor.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:16 schreef ElisaB het volgende:
Godver...
Bite me, maar ik kan er echt niet tegen
Ik 'hoop' maar dat het gekomen is door een rotongeluk en niet door iemand die dat moedwillig gedaan heeftquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aww![]()
Das wel zielig, maar helaas door de consument in stand gehouden.
Dit soort mensen mogen van mij echter meteen nekschot:
http://www.telegraaf.nl/b(...)etakeld__.html?p=9,2
Ik denk vooral niet na bij wat ik eet. In de zin van hoe of waar het vandaan komt. Ik zou anders accuut kappen met eten überhaupt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:18 schreef Harajuku. het volgende:
Ik was 10 jaar vegetarier, nu eet ik met moeite sporadisch wat kip omdat ik niets binnenkrijg anders ( ja sue me, die vervangers zijn goor en ik lust bijna niets) maar ik krijg t dus echt mn strot niet door hè. Met moeite 3 kleine stukjes, denk dat ik er maar helemaal weer mee ophoud. In deze mate zal t toch weinig toevoegen.
'k Kan maar niet begrijpen waarom de overheid ed zo lichtzinnig over alles met dieren doet. Dieren worden echt pas interessant als een seriemoordenaar ze vruugah mishandelde.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik 'hoop' maar dat het gekomen is door een rotongeluk en niet door iemand die dat moedwillig gedaan heeft
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als iemand het al voor elkaar krijg om zo'n weerloos beest dier iets aan te doen spoor je toch gewoon niet.
Ja, dat probeer ik maar lukt dus niet echtquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:23 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ik denk vooral niet na bij wat ik eet. In de zin van hoe of waar het vandaan komt. Ik zou anders accuut kappen met eten überhaupt.
Er moeten véél zwaardere straffen komen voor dat soort dingen. Wat dat betreft mogen ze hier een voorbeeld nemen aan Amerika (niet wat alles betreft, maar wat dat betreft welquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
'k Kan maar niet begrijpen waarom de overheid ed zo lichtzinnig over alles met dieren doet. Dieren worden echt pas interessant als een seriemoordenaar ze vruugah mishandelde.
Als iemand het al voor elkaar krijg om zo'n weerloos beest iets aan te doen spoor je toch gewoon niet.
Oh ja, dat had ik gelezen ook.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Er moeten véél zwaardere straffen komen voor dat soort dingen. Wat dat betreft mogen ze hier een voorbeeld nemen aan Amerika (niet wat alles betreft, maar wat dat betreft wel).
Vorig jaar waren er in Delft (geloof ik) mensen die ruzie als stel met elkaar hadden en de een mikte de hond en kat van de ander uit het raam van zoveel hoog. Om de ander daar lekker mee te pakken
Kunnen die dieren lekker wat aan doen, dat zij ruzie hadden!
Maar goed, da's misschien niet een onderwerp echt voor hier. Anders kunnen we nog wel dagen doorgaan denk ik met voorbeelden helaas
Het gebeurt toch, net zoals alle onrecht op deze aardkloot. Met sommige onuitstaanbare dingen, moet je je gewoon zien af te vinden. Anders worden het windmolens....quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat probeer ik maar lukt dus niet echt
Zware straffen schrikken in elk geval een béétje af misschien, voor sommige types.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh ja, dat had ik gelezen ook.
Nu ja, juist door die dingen moeten wij met deze actie komen.
Amerika is best ok met jaar celstraf of 1000 dollah boete, máár, zij doen ook echt alleen aan symptoombestrijding. En dat lost dus ook vrij weinig op.
Ik snap ook echt niet dat puppy factories gewoon mogen bestaanEcht wtf, waar is je verstand dan om niet in te zien dat dat gewoon pure mishandeling is.
Ja ik zei dat tegen Hara en toen lachtte ze me vet uitquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:52 schreef Greys het volgende:
We moeten wel allemaal deze keer een plakkerd op ons shirtje met onze FOK! nick he?
Dan weten we tenminste wie wie is, want dat weet ik van sommige mensen van de Zwolle asielactie nu nog steeds niet geloof ik
Ik weet ook nog steeds niet wie nou wie was bij de donatie bij onze kliniek... Ik weet dat nokwanda en morretje mee waren, maar wie nou wie is??quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:52 schreef Greys het volgende:
We moeten wel allemaal deze keer een plakkerd op ons shirtje met onze FOK! nick he?
Dan weten we tenminste wie wie is, want dat weet ik van sommige mensen van de Zwolle asielactie nu nog steeds niet geloof ik
WIJ doen in elk geval een plakkerd op!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik zei dat tegen Hara en toen lachtte ze me vet uit
Ja want ik ken hullie allemaal heul niet, ik kom nooit op meets enzoquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:07 schreef Greys het volgende:
[..]
WIJ doen in elk geval een plakkerd op!
En dan zet jij er op Her b3sT fr13nD 4evah! met een pijl naar mij.
En ik dan andersom
En dan zou Hara willen dat ze ook zo'n plakkerd had![]()
Ja shit, geen idee. Dat zag ik ook toen ik t deed copypastaen, en toen had ik t weggehaaldquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:16 schreef Greys het volgende:
Wat doen die streepjes op 'vóór' bij JJH eigenlijk?
Zie je wel dat jij een naar mens bent!!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:22 schreef Greys het volgende:
Geeft ook niets hoor, ik moest er om lachen.
En ach, bedolven onder de onderleggerts en de 634 pakken keukenrollen heeft ie in dat busje straks toch geen plek meer vóór 8 personen
(JJH, grapje hoor!)
Volgens mij gaan wij de 12e keigoede seks hebben.quote:
Pleurt op, ik kom voor die beessies niet voor jouquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:26 schreef Harajuku. het volgende:
Volgens mij gaan wij de 12e keigoede seks hebben.
Das waarquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:32 schreef Greys het volgende:
Die berg keukenrollen biedt best perspectieven volgens mij daar!
Da's origineler dan hooi.
Nok was er niet bij, toch? Q, kom helpen!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:06 schreef jora23 het volgende:
[..]
Ik weet ook nog steeds niet wie nou wie was bij de donatie bij onze kliniek... Ik weet dat nokwanda en morretje mee waren, maar wie nou wie is??![]()
Gelukkig herken ik Q al van verre![]()
Ik vind het zo jammer dat ik niet met jullie mee kan de 12e... Ik moet nu weer wachten tot december.
Hey babe.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:06 schreef jora23 het volgende:
[..]
Ik weet ook nog steeds niet wie nou wie was bij de donatie bij onze kliniek... Ik weet dat nokwanda en morretje mee waren, maar wie nou wie is??![]()
Gelukkig herken ik Q al van verre![]()
Ik vind het zo jammer dat ik niet met jullie mee kan de 12e... Ik moet nu weer wachten tot december.
Ja? En?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Q, er zitten pluizige gele lévende kuikentjes op die foto's in een sorteerapparaat en dan flikkeren ze op een lopende band enzo
Ja, hallo. Ze hebben in je vriezer is 1, ermee achtervolgd worden hoeft van mij nietquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zegt zij, die MM bijna de kop insloeg nadat hij haar achterna zat met een piepkuiken.
Of zit er nog een Qwea hier?
de hypocritiequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor.
Toen ik die plaatjes zag dacht ik meteen dat we mooi geen kuikens voor ze gaan kopen
Jakkes. Kan dat niet op een normale manier gaan daar, die visuele controle?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 05:28 schreef JJH het volgende:
Ik heb ook al eens voor Fok! op een Ikeamatras ín een auto gelegen. Mij is niet te dol. Maar als ik nog moet sturen prefereer ik wat meer ruimte.
Nou ja, daar hebben we het al eerder over gehad.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
de hypocritieJe eet zelf koeien, kip, varkens, ect.
!
Last time I checked at ik geen hond of katquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, daar hebben we het al eerder over gehad.
Het is zieliger om het te ZIEN van die kleine pluizige kuikentjes dan. Dan maar hypocriet
Dan is het ook hypocriet dat we deze actie doen voor de asieldieren.
"Want we eten ook dieren".
@Ing, héél veel plezier op je BBQ weekend! Je hebt er in elk geval goed weer voor!
Ik ook ja! Heb jij hoop op korting nog? Omdat ie gister niet terug belde?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:00 schreef Qwea het volgende:
Nou, deka gebeld, kerel is ff weg, belt zo terug. Ik ben benieuwd
Nah, hij is vet druk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook ja! Heb jij hoop op korting nog? Omdat ie gister niet terug belde?
Ben echt benieuwd!
Ja daar heb je ook wel een puntquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:03 schreef Qwea het volgende:
Trouwens... 36 cent per 2... wat voor korting zou je daar dan eventueel af kunnen schooien vraag ik me af.
Nou, neequote:
Geen idee! Echt niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, neeik bedoelde het eigk serieus.... ze hebben altijd een winst marge. Maar ik vraag me dus serieus af hoeveel die is. Is die bv 10 cent per pak?
150? ik dacht 300quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee! Echt niet.
Hij moet ons gewoon 5 cent per pak korting geven ofzo
Keer 150 is toch 7,50 euro
Zal ik dan afspreken met die gozer dat ik mn auto volpleur... + 10? dozen extra voor stout?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:12 schreef Greys het volgende:
Waar woont DABA dan? In de buurt van Den Helder?
We kunnen niet definitief bepalen hoeveel als we nog niet weten hoeveel er vanuit Den Helder vervoerd kunnen worden toch?
Als het aan mij ligt mogen het ook best 300 pakken worden, maar als er mensen ver voor moeten gaan omrijden vind ik dat zonde, dan kost het meer aan benzine (in verhouding) dan dat we besparen op die rollen.
Dus gewoon hoeveel jij kunt zorgen dat er mee kunnen, maar er moeten niet mensen speciaal voor naar Den Helder gaan rijden (Stout kwam sowieso al, da's wat anders).
En dan haalt JJH desnoods nog 100 pakken in een supermarkt bij hem in de buurt voor in zijn busje!
ruimte zat volgens joraquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:14 schreef Ynske het volgende:
misschien een gekke vraag, maar kan t dierenthuis 300 pakken kwijt?
Ja hoor, ze hadden ruimte zat hadden ze tegen Jora gezegd volgens mij.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:14 schreef Ynske het volgende:
misschien een gekke vraag, maar kan t dierenthuis 300 pakken kwijt?
Zoiets jaquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zal ik dan afspreken met die gozer dat ik mn auto volpleur... + 10? dozen extra voor stout?
En dan zien we wel hoeveel er in de auto past... en dan reken ik het af. Goed idee?
Ik schiet het eerst wel ff voor, en dan hoor je wel hoeveel het wasquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hoor, ze hadden ruimte zat hadden ze tegen Jora gezegd volgens mij.
En anders leggen ze het maar op zolder ofzoZe wilden graag véél spullen, dat vonden ze fijner en beter dan alleen maar geld, hebben ze zelf gezegd
(Scheelt ze ook weer tijd enzo om zelf spullen te moeten gaan halen, dus dat snap ik wel!)
[..]
Zoiets jaAuto vol plus even goed inschatten wat Stout nog kwijt zou kunnen naast een matras en stretcher. En dan reken je af en haal je die dozen van Stout nog even een keertje op als je de rest thuis hebt gebracht. Dat lijkt me handig.
Laat maar weten of je het dan even een dag voor kunt schieten en dat ik het van de Asielrekening aan je overmaak zodra je me het totaalbedrag noemt, of dat je meteen geld nodig hebt
(Maar dat er niet speciaal mensen voor moeten gaan rijden ben je wel met me eens he?).
Nou ik heb jaren in supermarkt gewerkt, en ik kan je vertellen dat echt op pleepapier en keukenpapier enzo echt alleen de dure A-merken wat opleveren, B-merken en huismerken worden soms gewoon met -20% of -30% marge verkochtquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, neeik bedoelde het eigk serieus.... ze hebben altijd een winst marge. Maar ik vraag me dus serieus af hoeveel die is. Is die bv 10 cent per pak?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:36 schreef Harajuku. het volgende:
Wie gaan heen de 12e:
Trutten on top
Muis & mister
Greys & Maes
Qwea & MM
Cat22
Re & MissBliss + Dipkip
Nokwanda & Nokmanda
ElisaB
Draculettetje
bigbird & mister
DABAMaster
JJH -> Eventueel nog ruimte vóór 8 andere personen die tussen Zwolle en Aarle Rixtel in willen stappen.
Geen probleem hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:42 schreef Greys het volgende:
TirannetjeWat ben je goed bezig!
En sorry als we je aanbod over het hoofd hebben gezien in de drukte
Wie gaan heen de 12e:quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:40 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Haai
Ja de pillen heb ikEn dat had ik ook gemeld in het topic maar jullie gaan te snel
En er staat een bench in de buurt van Ehv te wachten die ik 12 sept. wilde ophalen om dan door naar Dierenthuis te rijden!
Ik had tijdje terug ook al gelezen dat er een bench in Culemborg? stond...
Moet ik die ook nog ophalen?
Ik had t toen ook aangeboden. Maar kon jullie vervolgens niet meer bijhouden met dat geklets en mijn baas die me te hard laat werken
maar ja ik wil dus ook komen
Mijn gezelschap voor in de auto/co-piloot ontbreekt nog in het lijstjequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wie gaan heen de 12e:
Trutten on top
Muis & mister
Greys & Maes
Qwea & MM
Cat22
Re & MissBliss + Dipkip
Nokwanda & Nokmanda
ElisaB
Draculettetje
bigbird & mister
DABAMaster
JJH -> Eventueel nog ruimte voor 8 andere personen die tussen Zwolle en Aarle Rixtel in willen stappen.
Stout
tirannetje24
You're there!
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mijn gezelschap voor in de auto/co-piloot ontbreekt nog in het lijstje
Nee joh, je hebt geen tijd om Ben & Jerries te eten onderweg!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geen BJ tijdens het rijden dus
Haha we kijken wel, ik vind het idd leuker om niet helemaal alleen daar aan te komenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:02 schreef Greys het volgende:
Dizzy-Miss-Lizzy zocht ook nog een rijder (omg. Den Haag) of die ging misschien met Nokwanda mee.
Maar anders kunnen Maes en ik en Loveless altijd samen gaan vanuit regio Rotterdam als je geen zin hebt om alleen te gaan hoor Loveless. We kijken wel even wie er nog bijkomen
Dankjewel!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:02 schreef sinemet het volgende:
Heb even een linkje naar dit topic op buurtlink gezet
Logisch hoor! Zou ik ook niet gezellig vinden om daar alleen aan te komen. En het hele stuk alleen rijden lijkt me ook minder leuk dan samen. Nou ja, ligt een beetje aan het gezelschap natuurlijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Haha we kijken wel, ik vind het idd leuker om niet helemaal alleen daar aan te komenAangezien ik écht helemaal niemand 'ken'.
Het is nog 4 weken, komen vast nog hoop mensen bij, en dan kijken we zo rond die tijd wel even wat het handigste is qua vervoer enzoquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Dankjewel!![]()
[..]
Logisch hoor! Zou ik ook niet gezellig vinden om daar alleen aan te komen. En het hele stuk alleen rijden lijkt me ook minder leuk dan samen. Nou ja, ligt een beetje aan het gezelschap natuurlijk
Komt er aan!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:10 schreef Re het volgende:
kan iemand ff rekening nummer PMen... moet nog wat kraampjesgeld overmaken
Dat soort dingen liever in het F&F SC topic spammen alsjeblieft.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:28 schreef TheYoung1 het volgende:
Ff een zielig topic spammen....
Oude gezonde kat met nier problemen
okidokiequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat soort dingen liever in het F&F SC topic spammen alsjeblieft.
Dat is er veel meer geschikt voor dan het asieltopic
netjes!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:34 schreef Ravage het volgende:
Ik zag dat het vlooienmarkt-topic dicht is, maar vandaag dus eindelijk de Digitenne decoder verkocht voor 25 euro
Woehoehoeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:34 schreef Ravage het volgende:
Ik zag dat het vlooienmarkt-topic dicht is, maar vandaag dus eindelijk de Digitenne decoder verkocht voor 25 euro
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Woehoehoeeeeeeeeee
Ik zag het al! Echt tof! Nog meer vlooienmarkt opbrengst, wat is het goed gegaan he?
Top, Ravage!
@Oh-oh, ik heb ook je Belgische vriendin bedankt voor haar donatie per mail hoor! En gezegd dat we haar via jou of zelf wat foto's van de overdracht zullen mailen na 12 september!
Zijn mijn centjes al bij je?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]voor Ravage!
Thnx Greys, ze komt mss morgen hier wandelen dus dan zal ik haar nog eens in t eggie bedanken!
Aaahh oke, op die fiets. Dan doet rustig wakker wordenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb nachtdienst gehad hè, dus ik zit zat heerlijk met een bak koffie wakker te worden.
Sorry, helemaal overheen gelezen, net ff gekeken en ja ze zijn binnen, dank jequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Zijn mijn centjes al bij je?
De boeken zijn dus in elk geval al binnen!
Is er al een offciele nieuwe stand?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:04 schreef TheYoung1 het volgende:
Elisaaaaaa, doe eens wat streepjes zetten in het goktopic aubeetjes!!!
De origamiedames zijn van de zon aan het genieten, schijnbaarquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is er al een offciele nieuwe stand?
Orgiedames las....quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:20 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
De origamiedames zijn van de zon aan het genieten, schijnbaar![]()
En terecht
2106,18quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
Cat22: 212,50
Muis006: 52.50
Greys en Maes:: 135
MissBliss: 232
Re: 82,50
Pagan/Strega: 40,00
Poohy: 14,00
ChipsZak.: 23,00
Qwea: 65,75 = 66 euro!
Dipkip: 182,75
Nokwanda: 205,00
ElisaB: 285,00
Pisces29: 12,00
verita: 135,00
conleche: 10,00
JJH:15.00
Morretje: 15,50
Angelcakes: 28.25
Whiskers: 30,00
Disana 79,84
oh-oh: 190,34
Ynske: 60,00
Ik heb dit bovenstaande lijstje nu 3 keer opgeteld met 3 keer een andere uitkomst
Is het nou 2216,02 of 2066,22 of 2106,18?
Heeft er iemand een rekenmachine?
Oh gelukkig, heb het net maar van ellende in een Excellsheetje zitten invullen en toen kwam ik daar ook op uit!quote:
Ik weet het niet eigenlijk...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:41 schreef conleche het volgende:
Ik was er van overtuigd dat ik een tshirt zou winnen!! Maar ik denk dat we over de 7500 heengaan!!!
Nee, vanochtend kwam wel de postmeneer met een pakje van H&M, net voordat ik weer de deur uit moest en hij jubelde: o je bent er een keertje wel! Ik was er van de week ook met EEN HEEEEEL ZWAAR PAKKET!!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:45 schreef oh-oh het volgende:
Co, heb je je doos opgehaald inmiddels?
Wat goed dat we al op 7000 zitten zeg![]()
Dit klinkt wel heel dubieus!!quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:01 schreef Greys het volgende:
Co, we hebben je doos nog besproken vanmiddag in F&F SC
Dat inmiddels niet meer, maar wel helemaal stijf! We hebben griep in tha house, dus het valt heul niet mee!quote:
HAAAAAAAI!quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:48 schreef Loveless85 het volgende:
HALLO!
Had ik trouwens al gezegd dat mijn poesjah beroemd wordTenminste poes waar m'n ex en ik de voogdij over delen (
) en die nu bij mij is
Ze staat in dit boek:quote:
Muts...You know who!quote:Van 6.000 tot en met 6.999:
6.800 - TheYoung1
6.853 - bbfakir
6.947 - Ole
6.976 - Whiskers
Tof! Heb je de foto ook?quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze staat in dit boek:
http://www.amazon.com/How-Take-Over-Teh-Wurld/dp/1592405169/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1250376616&sr=8-1
Toch geen griepje met sobrero?quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat inmiddels niet meer, maar wel helemaal stijf! We hebben griep in tha house, dus het valt heul niet mee!
quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Tof! Heb je de foto ook?
Voor pussy van Loveless en voor de tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet eens heel speciaal ofzo, maar had al maanden terug mail of toestemming gaf die foto te gebruiken en paar weken geleden mail dattie het boek heeft gehaald
Scheen met zo'n lasertje op de muurquote:Op zondag 16 augustus 2009 01:03 schreef Greys het volgende:Leuk, Loveless. Sprong hij net, of waar hing hij aan?
Ik zie nog wel wat lichte vlekken in je groen trouwens.
Groen! En zo zijn toch weer ontopic!![]()
OMG, geweldigquote:Op zondag 16 augustus 2009 08:30 schreef Tahiti het volgende:
Speciaal voor de lieve dames hier die alles regelen![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:15 schreef Qwea het volgende:
Ik wilde heel hard gillen " keuken papier is in de aanbieding! 2 pakken voor 1,25!"
Maar we hadden die van 36 centdus ik gil niet
have funquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:22 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Overigens ben ik zo weg en om een uur of half negen pas weer thuis voor tussenstanden o.i.d.Fijne dag allemaal!
Done!quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:22 schreef verita het volgende:
Kan iemand even het rekeningnummer in mijn pm gooien? bedankt
Hier ook graag!quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:22 schreef verita het volgende:
Kan iemand even het rekeningnummer in mijn pm gooien? bedankt
Ik speel effe Miss Organiseesjun: PM!quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik speel effe Miss Organiseesjun: PM!
Ik ga trouwens niet over groen. Da's iets voor de chicks, er zal gauw genoeg iemand langskomen met een pot verf.
Apart moment om over slapen te beginnenquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga straks wel ff bijlezen; nu eerst bijslapen
Ik ben net wakker, was een beetje tegen de bedoeling in op de bank in slaap gevallen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Apart moment om over slapen te beginnen
Beetje redelijk normale tijd voor jouw toch?quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben net wakker, was een beetje tegen de bedoeling in op de bank in slaap gevallen.
Nee, maar. Vandaag eigenlijk niet. Ben vandaag vrij en wil weer naar overdag leven. Meestal slaap ik dan een uurtje of anderhalf ofzo, nu dus iets teveel.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:38 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Beetje redelijk normale tijd voor jouw toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |