Hihihihi!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja uuuh![]()
Heel topic vol hitsige dertigers, en dan moet ik met m'n goddelijke lichaam pronken, dat loopt nooit goed af
19 zelfs nogquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:02 schreef Greys het volgende:
Ik vind Dettol sowieso best schrikbarend duur, ik snap nu dat ze daar behoefte aan hadden!
[..]
Hihihihi!
Er zijn ook twintigers hoor! En ik zie er uit als 22(Oke Greys, en nu zonder te lachen
).
Komt goed!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:01 schreef rene90 het volgende:
Flink shoppen, wel goed bij bepaalde producten letten op houdbaarheidsdatum aangezien dat best van belang kan zijn omdat je veel inkoopt
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
c'est moi:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ontopique, is er nog ergens assistentie bij nodig oid?das heul niet gelijk met de inhoud van je FoBo
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Kweej propt er in elk geval 140 in d'r Aygo!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik denk dat we trouwens die keukenrollen idd moeten verdelen.
Ik zie me de Aldi al in lopen " hallo, mag ik 300 pakken keukenrol?"
Dettol is tot 2013quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Komt goed!
Want de meeste spullen hebben haast geen houdbaarheidsdatum!
Bij het kattenvoer enzo gaan we er zeker op letten, maar gezien de hoeveelheid dieren daar hoeven we niet bang te zijn voor overschrijden van die datum denk ik.
Gewoon even bellen met zo'n filiaal van tevoren, kan je gewoon bestellen hoor en dan zit het nog mooi handig in dichte dozenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik denk dat we trouwens die keukenrollen idd moeten verdelen.
Ik zie me de Aldi al in lopen " hallo, mag ik 300 pakken keukenrol?"
De echte?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:05 schreef oh-oh het volgende:
Oh hey, ik weet niet wat jullie voor die dettol betaald hebben, maar ik koop dat altijd heel goedkoop op de markt, 7.50 voor een literfles kost het daar maar!
Dat is een KLB user die eeuwig met zijn hoofd gepest wordt, beetje jammer van je Lovelessquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:04 schreef Ynske het volgende:
[..]das heul niet gelijk met de inhoud van je FoBo
Yups!quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is een KLB user die eeuwig met zijn hoofd gepest wordt, beetje jammer van je Loveless
Soms zeg je best slimme dingen!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:05 schreef rene90 het volgende:
[..]
Gewoon even bellen met zo'n filiaal van tevoren, kan je gewoon bestellen hoor en dan zit het nog mooi handig in dichte dozen
Dan moet er iemand op de markt nog even wat van die flessen gaan halen denk ik!quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is een KLB user die eeuwig met zijn hoofd gepest wordt, beetje jammer van je Loveless
Maakt toch niet uit? Die van jou zat in grote verpakkingen van 5 liter toch?quote:
Wijsheid komt met de jarenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Soms zeg je best slimme dingen!
Qwea, zeg idd dat ze die bergen rollen van jou in de doos laten zitten!
[..]
Dan moet er iemand op de markt nog even wat van die flessen gaan halen denk ik!
Komen we ook na het weekend op terug!
Jerrycan; 2 x 5 literquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit? Die van jou zat in grote verpakkingen van 5 liter toch?
Of zijn dat ook losse litterflessen?
Jij komt uit... Rotterdam toch? Even uit mijn hoofd?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]Emimich FTW
maar ik kan spullen en/of mensen vervoeren! Roept u maar, oh en ik wil wel gezelschap mee, anders durf ik niet na Hara's gemene opmerkingen
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
c'est moi:Een man.. die in een topic vol vrouwen vraagt of hij mag gaan sjoppen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ontopique, is er nog ergens assistentie bij nodig oid?
![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |