Ik laat Chips er een voor jóu meenemenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Tip: neem een diepvrieskuiken mee, is Hara direct stil....of juist niet
klopt, mocht nodig zijn, ik heb een pasjequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:11 schreef rene90 het volgende:
Voor grootverpakkingen kan je ook naar de Makro trouwens, ook leuke prijzen
Whehehe, als jullie proberen in te stappen trap ik op het gasquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik laat Chips er een voor jóu meenemen
5 euro voor de kleine flessen, 7,50 voor de allergrootste!quote:
Je kunt ook gewoon niet komenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehe, als jullie proberen in te stappen trap ik op het gas![]()
En dan maar hopen dat ie niet af slaat
Ik loop tien edities achter, weet ik veel dat jullie volop aan het sjoppen zijn. Dat mogen jullie lekker zelf doenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een man.. die in een topic vol vrouwen vraagt of hij mag gaan sjoppen?![]()
ja, ik vind ze oke... die rollen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb nu die 6 dozen in de hal staan, de auto kwam direct weer een meter omhoog![]()
Heb JJH gevraagd of het mogelijk is de dozen naar Zwolle te brengen en alvast in het busje te stallen oid.
Dan heb ik nog een complete kofferbak excl. gastank + halve achterbank voor keukenrollen.
Maar ze zijn dus wel een beetje dik Q?
Ik heb zelf altijd die van de Lidl, da's net Edet oid. 2,99 per 4.
*kijkt op fles*quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
5 euro voor de kleine flessen, 7,50 voor de allergrootste!
Stout gaat ook mee.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:36 schreef Harajuku. het volgende:
Wie gaan heen de 12e:
Trutten on top
Muis & mister
Greys & Maes
Ingetje & Chipszak & Hara
Qwea & MM
Cat22
Re & MissBliss + Dipkip
Nokwanda & Nokmanda
ElisaB
Draculettetje
Loveless85 -> Wil wel volk vervoeren Regio Rotterdam/Delft/Zwijndrecht
bigbird & mister
DABAMaster
JJH -> Eventueel nog ruimte vóór 8 andere personen die tussen Zwolle en Aarle Rixtel in willen stappen.
Iedereen die mee wil mag dus gewoon mee
PM mij even als je nog niet in de lijst staat maar wel heen gaat.
Hoe zat het nu eik met de pillen die ohoh geregeld had, zijn die al ergens?
Wat een verrassende wending! Waar vandaan dan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, ik vind ze oke... die rollen.
En ze komen niet van de aldi! En het lijkt mij handig dat 1 iemand die keuken rollen gaat halen
Ik zou 1 iemand die rollen laten halen, dan is er ws (mag ik hopen) een korting te fixenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat gaan we begin volgende week even doen, als Ing weer bijgekomen is van haar bbq weekend
Er moeten nog wat mensen een paar dozen kattenvoer gaan kopen.
Carnibest wil ik eigenlijk laten bezorgen door een firma die daar in de buurt zit, wegens ontdooi gevaar.
Keukenrollen gaat Kweej doen en misschien wil JJH ook een berg halen voor in zijn busje.
Of we vragen JJH een paar dozen bleek te halen en een paar dozen kattenvoer en we doen allemaal nog 20 pakken keukenrol ofzoWe kijken wel even na het weekend en dan doen we hier een lijstje (
) om te vragen wie wat wil en kan halen (uiteraard krijgt diegene dan geld van de asielrekening om te shoppen).
Joa, maar geen enkele personenauto kan 300 pakken keukenrol kwijt, als je tenminste nog iets in je spiegel wilt kunnen zienquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou 1 iemand die rollen laten halen, dan is er ws (mag ik hopen) een korting te fixen
Mijn pa heeft volvo v70, kan toch flink wat in met de bank platquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Joa, maar geen enkele personenauto kan 300 pakken keukenrol kwijt, als je tenminste nog iets in je spiegel wilt kunnen zien
Dekamarkt. En die kerel is best een aardige gozer... hij zou me vandaag terug bellen voor korting. Ik denk dat stout sowieso wel 50 kan houden, en wij denk wel 150... stout heb station... dus ik zal morgen er eens achteraan gaanquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat een verrassende wending! Waar vandaan dan?
Ik had al met stout gefixed dat die vanuit mijn huis keukenrollen mee zou nemen. Die komt toch langs voor het matras enzo. De vraag is even of ze 150 ook kan houden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Joa, maar geen enkele personenauto kan 300 pakken keukenrol kwijt, als je tenminste nog iets in je spiegel wilt kunnen zien
Q, je bent soms ook fantastisch he!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dekamarkt. En die kerel is best een aardige gozer... hij zou me vandaag terug bellen voor korting. Ik denk dat stout sowieso wel 50 kan houden, en wij denk wel 150... stout heb station... dus ik zal morgen er eens achteraan gaan
Soms?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Q, je bent soms ook fantastisch he!![]()
![]()
Bijna altijdquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Soms?
En als die kerel me geen korting wil doen... ga ik het proberen bij 1 v/d andere 2 deka's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |