Nou, ik zei dus tegen grees dat die van 40 cent echt geen drol opnamen.... ze zien er idd niet zo uit als edet en ze zien er echt vet simpel uit... maar mn sinas was echt vetje snel opgenomenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:26 schreef oh-oh het volgende:
Ja echt die aldikeukenrollen hier kunnen dr ook wat van hoor!
Duhquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is een pak van twee dan neem ik aan?
Mooi, en stout kan wat meenemen alst niet past.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:27 schreef Greys het volgende:
5 liter dus ongeveer per pak van twee.
Dus dan zou je 130-140 pakken er in moeten kunnen proppen in je Aygo!
(Rekening houdend met tussenruimte/lucht).
Ja, echt goedkoop!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:29 schreef Qwea het volgende:
maar las je dat nog van die van 40 cent?
Heer G trok een verongelijkt gezicht toen ik niet direct wist hoeveel kubieke cm's een liter isquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:30 schreef oh-oh het volgende:
Oh oh als dr mannen meelezen liggen ze echt in een deuk nu.
Tis weer een typisch voorbeeld van vrouwen en ruimtelijk inzicht en zo
Ja, maar dan hebben we voor niets al die rijders geregeld vanuit het hele landquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:41 schreef hecoson het volgende:
beste organisatiedames .
waarom doen jullie niet in aarle rixtel *daar zit dierenthuis toch * .
een winkel binnenstappen en daar een hele lading opkopen en vragen of bezorgen mogelijk is
ik zie meerdere supermarkten op http://www.super-zoeker.nl/Noord-Brabant/Aarle%20rixtel/\
lijkt mij een stuk sneller en slimmer of niet .
Nou, de Appie heeft al een eigen bezorgdienst in elk gevalquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:43 schreef Harajuku. het volgende:
Sinds wanneer bezorgen supermarkten?
Ik zweer, mn sinas was zo opgenomen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, echt goedkoop!En als die het gewoon goed doen, mij prima hoor!
[..]
Heer G trok een verongelijkt gezicht toen ik niet direct wist hoeveel kubieke cm's een liter is
Dus dan zijn we maar 40 euro kwijt per 100 pakken?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zweer, mn sinas was zo opgenomen.
Het is zo geil om alle auto's uit te pakken, en dan heel die binnenplaats volquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:43 schreef Greys het volgende:
Wel lief dat je meedenkt en leuk dat je meeleest trouwens.
Waarom ben jij nog niet groen?![]()
![]()
Je kan rekenen! Zullen we er dan 200 halen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus dan zijn we maar 40 euro kwijt per 100 pakken?
Ja, maar das andersquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, de Appie heeft al een eigen bezorgdienst in elk geval
Oh da's klote inderdaad. En geld dat je niet hebt kan je ook niet uitgeven.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:46 schreef hecoson het volgende:
@ greys helaas ik wilde wel doneren maar de belastingdienst was net iets sneller *belastingdienst leuker kunnen we je niet naaien wel makkelijker
Oh!quote:
Doe dan maar 300 pakkenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:48 schreef Qwea het volgende:
ik zit zelfs op mn briefje te kijken van wat ze nou kosten (had het opgeschreven) en daar staat zelfs 36 cent op
300quote:
Nee dat was een grapjequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
300fuck me. Ik ga eerst ff stout PM'en dan
Nou, ik heb nou al gevraagdquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat was een grapje
Tenminste, als jij nou 150 rollen regelt (Stout heeft ook nog een stretcher en matras in die auto joh!Dan zit ie wel vol hoor!) dan kunnen we toch bv vragen of een ander ook nog 150 rollen haalt en rijdt?
Als ik het hier goed lees bij de Aldi.quote:
* Cat22 bijt op haar tong*quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:15 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb ook nog ruimte in de auto. Hoef tot nu toe eigenlijk nog niks mee te nemen (ja behalve Dipkip)
mocht t nodig zijn, kan ik er ook nog wel mee nemen, aldi ligt hier 2 straten verderquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik het hier goed lees bij de Aldi.
ok.... pik je die bij TheYoung1 ook op? das in Heerlen, of moet ik dat wel doenquote:Oh ja Ynske: ik moet binnenkort in (de buurt van) Maastricht zijn, dus dan haal ik zelf de hoeslakens op bij Oh-oh. Hoef jij er niet speciaal voor te rijden. En krijg ik friet met zoërvleisch.![]()
Zeg ik iets raars?quote:
Nou dat wilde ik straks even doen, na Popstarsquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, had je mevr. IBAN oh-oh nog gemaild?
Jij had toch steeds contact met haar?
Nee hoor, maar ik ken Dipkip en bedacht me dat je de auto dan al aardig vol hebt. Gezellig vol. En niet fysiek als in dik. Of zo. En nu weet ik niet hoe ik mijn gedachtengang ujit moet leggen zonder dat het verkeerd overkomt want dat was echt niet zo bedoeld.quote:
Leuk hequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dat wilde ik straks even doen, na Popstars
Proest!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik ken Dipkip en bedacht me dat je de auto dan al aardig vol hebt. Gezellig vol. En niet fysiek als in dik. Of zo. En nu weet ik niet hoe ik mijn gedachtengang ujit moet leggen zonder dat het verkeerd overkomt want dat was echt niet zo bedoeld.![]()
Dippie is heel gezellig en jij vast ook irl.
Oh, had die ook nog spul? Daar kom ik dan weer niet, dus als jij dat zou willen doen? Kun je toch even langskomen om het te droppen (mocht je niet 100% zeker weten of je meekomt) en kun je meteen kennis maken met je fotomodellen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
ok.... pik je die bij TheYoung1 ook op? das in Heerlen, of moet ik dat wel doen
quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik ken Dipkip en bedacht me dat je de auto dan al aardig vol hebt. Gezellig vol. En niet fysiek als in dik. Of zo. En nu weet ik niet hoe ik mijn gedachtengang ujit moet leggen zonder dat het verkeerd overkomt want dat was echt niet zo bedoeld.![]()
Dippie is heel gezellig en jij vast ook irl.
ok is goequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oh, had die ook nog spul? Daar kom ik dan weer niet, dus als jij dat zou willen doen? Kun je toch even langskomen om het te droppen (mocht je niet 100% zeker weten of je meekomt) en kun je meteen kennis maken met je fotomodellen.
Ik ben er het hele weekend nietquote:
Oh nou dan doe ik hem wel. Mogen jullie nu niet meer postenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben er het hele weekend niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |