Ik herhaal hem nog maar een keer. Je liegt niet en toch geef je geen garantie dat het op tv komt of de krant haalt. Maar de kans dat dit wel gebeurt is voor prducenten vaak al genoeg, een tv spotje kost namelijk ook een bult geld.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:54 schreef retuow82 het volgende:
"Lokale media en nationale media zijn benaderd".... Prachtige zin die eigenlijk niets aangeeft en toch werkt.
Jaja, alleen krijg je dan wel mail dat je hun naam moet noemen ed eer je iets krijgt, en dat gebeurt dus niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:01 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Ik herhaal hem nog maar een keer. Je liegt niet en toch geef je geen garantie dat het op tv komt of de krant haalt. Maar de kans dat dit wel gebeurt is voor prducenten vaak al genoeg, een tv spotje kost namelijk ook een bult geld.
Jaaaa dat weet ik nog wel. Maar waarom vinden jullie dat dan zo ergquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Lees even het andere stukje.
Geen van ons organisatiechicks wil graag op tv. Dus dan lopen we die dag, die heel erg leuk en gezellig zou moeten zijn net als vorig jaar, te zenuwlijen als er wel een cameraploeg komt
een beetje? nog even en je zegt dat ze mee moeten doen aan BlootGewoonquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:02 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Jaaaa dat weet ik nog wel. Maar waarom vinden jullie dat dan zo erg![]()
Ik zou ook niet graag met mn kop op tv willen, zelfs niet op foto´s. Maar die paar seconden wat je dan ff in beeld zou zijn....
Neemt niet weg dat ik begrip voor jullie standpunt heb, ben alleen een beetje aant pushen
Nou dan wees maar blij, want dat kijk ik nietquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
een beetje? nog even en je zegt dat ze mee moeten doen aan BlootGewoon
Fokusers in combinatie met naakt en goede doelenactie gaat niet, ik herhaal niet, samen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
een beetje? nog even en je zegt dat ze mee moeten doen aan BlootGewoon
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Fokusers in combinatie met naakt en goede doelenactie gaat niet, ik herhaal niet, samen.
We hebben vorige jaren genoeg spullen gekregen met hetzelfde bericht.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:14 schreef retuow82 het volgende:
Och het is best te begrijpen dat er niemand zich geroepen voelt om op tv te komen en er wordt al een aardig bedrag geschonken dus de organisatie mag trots zijn wat er al bereikt is![]()
Mocht je een slag willen slaan bij producenten (eventueel voor de volgende keer) dan zul je (helaas) wel zo'n stap moeten nemen om op hun steun te kunnen rekenen.
Kun je nagaan wat je nog meer kunt krijgen met die media aanpakquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We hebben vorige jaren genoeg spullen gekregen met hetzelfde bericht.
PMquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:00 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben weer eens briljant.Ik wil het bedrag van mijn kraampje overboeken naar de asielrekening, maar nu blijk ik de PM met dat rekeningnummer +naam gewist te hebben.
![]()
Organisatiechicks, kan iemand me even dat nummer+naam PMen!?!? Het internetbankiervenster staat open.
Ik kan er niet om liegen hoor. Helemaal als ik er dan een vraag over terug krijgquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:33 schreef Greys het volgende:
Retuow82 heeft wel gelijk hoor.
Maar we houden het geloof ik liever wat kleinschalig. Soms willen ze ook al best korting geven als we maar veel afnemen enzo. En vorig jaar kregen we idd best veel gratis spullen zonder te beloven dat ze in de media kwamen
Er zijn gewoon stricte afspraken gemaakt van te voren, dat we niemand een tegenprestatie mogen beloven. Wat jij zegt retuow, dat 'de media zijn benaderd' (en dat het geen garantie is dat die ook komen) is inderdaad wel een goeie, alleen zal je er dan net een bedrijf bij hebben dat op de hoogte gebracht wil worden van uiteindelijk aanwezige media enzo![]()
Fabrikanten willen niet sponsoren. Dit jaar niet, en vorig jaar niet, en het jaar daarvoor ook niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Yes yes, er zijn al diverse fabrikanten benaderd.
Tot nu toe met weinig succes helaas
Weet niet of Purina er bij zat trouwens! Mevroi Qwea zal zich daar even over buigen!
Dank voor het meedenken!
Nee, want dit is een actie door users, en niet door fokquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:48 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk ook wel de voordelen aangeven in zo'n gesprek, van alleen spullen weggeven kunnen ze ook geen bestaan opbouwen. Gewoon aangeven dat er via een landelijk forum dat al vaker in de media is gekomen (3fm glazen huis) een actie loopt om ieder jaar een diesenasiel te helpen. Nu is dat Dierenthuis en die zijn erg gebaat bij hulp. Die hulp gaan wij geven en we willen dan ook groot inslaan qua voer en dachten gelijk aan hun (slijm slijm). En daarnaast zou het leuk zijn als hun ook nog wat deden...![]()
uhuquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou misschien wel moeten.
Maar mijn eigen gevoel er bij (maar ik bepaal het niet alleen) is dat ik me er zelf persoonlijk niet prettig bij voel. Ik ga in elk geval in géén geval met mijn snavel op tv iets vertellen over de actie. Ik hoef helemaal niet op tv eerlijk gezegd. Dus we moeten wel iemand hebben die dan het woord wil doen.
eensquote:Vorig jaar hebben we het niet gedaan, omdat je een stipte tijd moet kunnen noemen aan zo'n cameraploeg. Die gaan daar echt niet zitten wachten tot wij daar allemaal eens een keer zijn aangekomen met 20 auto's. En we konden toen geen stipte tijd noemen (uiteindelijk was dat maar goed ook, aangezien toen bleek dat de hele A28 er uit lag naar Zwolle...).
Kortom: het is leuk en makkelijk om te roepen 'Ja jottem, een tv-ploeg!' maar dan moeten we het allemaal wel heel strak regelen dat we allemaal op tijd zijn met de spullen én we moeten iemand hebben die graag het woord wil gaan doen
fotoboek.asielactie.nlquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:06 schreef Harajuku. het volgende:
Volgend jaar trouwens wel misschien de Photobucket erbij, dan zien ze dat het ook daadwerkelijk naar t doel gaat.
-edit-quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:06 schreef Harajuku. het volgende:
Volgend jaar trouwens wel misschien de Photobucket erbij, dan zien ze dat het ook daadwerkelijk naar t doel gaat.
Daar ben jij dus ook veuls te lief voor, poekiequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik kan er niet om liegen hoor. Helemaal als ik er dan een vraag over terug krijg
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:45 schreef Greys het volgende:
En Ingetje wil ook niet op tv, weet ik nu al.
Want dan gaat het zo:
Ja euh... hoi! Nou eh... *slik* erhmm..... actie... leuk!... beestjes... erhm.... *slik*
Kunt u die camera even stopzetten? Ik moet alwéér plassen? *holt weg*
(Zoiets was het toch, Ing?)
Ja...zoiets iddquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:45 schreef Greys het volgende:
En Ingetje wil ook niet op tv, weet ik nu al.
Want dan gaat het zo:
Ja euh... hoi! Nou eh... *slik* erhmm..... actie... leuk!... beestjes... erhm.... *slik*
Kunt u die camera even stopzetten? Ik moet alwéér plassen? *holt weg*
(Zoiets was het toch, Ing?)
Ach ik lach Ing echt niet uit hoor. Als ze mij voor die camera zouden trekken zou je alleen dit krijgen:quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:55 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Alleen van je post al, krijgt ze rooie wangetjes
Voor het oog van de natie op je platte muil in het plasje van Hummer, die daar net al piesend langs liep.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:05 schreef Ingetje79 het volgende:
En dan ook nog ff struikelen terwijl je weg probeert te rennen![]()
Nee, laten we het vooral leuk houden
Zo is het ook niet bedoeld hoor.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach ik lach Ing echt niet uit hoor. Als ze mij voor die camera zouden trekken zou je alleen dit krijgen:
Néé! Ik ga echt niet. *trekt aan arm*
Neeheeeee! *spartel*
Nou, ga weg met die camera!![]()
![]()
![]()
*wegholt*
Denk niet dat mijn moeder dat leuk gaat vinden, zo'n tv optreden
Ah wat lief! Toch gelukt!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:00 schreef Ingetje79 het volgende:
De donatie van die IBAN-mevrouw van oh-oh is binnen!![]()
Ik zou net zeggen; Greys, mail haar nog ffquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah wat lief! Toch gelukt!
Zal ik haar een emailtje sturen nog anders?
Of gaat oh-oh haar al bedanken?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:00 schreef Ingetje79 het volgende:
De donatie van die IBAN-mevrouw van oh-oh is binnen!![]()
NEEHEEEEEJ in een AYGO.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:15 schreef Greys het volgende:
SERIEUZE VRAAG!
Hoeveel pakken keukenrol (van 2 stuks per pak) denken jullie dat er in een gemiddelde personenauto passen? Roep eens serieus iets? Personenauto met de achterbank plat.
Ing had ook iets te enthousiast gegokt met de onderleggers namelijk, die pasten echt amper in haar (echt grote!) auto, dus nu ben ik bang dat we te enthousiast gokken met de keukenrollen
Is een Aygo dan groter of kleiner dan een gemiddelde personenauto?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
NEEHEEEEEJ in een AYGO.
Ik ga het binnenkort uitproberen, en dan weten we wie wintinc foto
Er past in de kofferbak van de aygo.. 2 kratten bier. Naast elkaar. En 2 op elkaar. Das dus 4. Dan issie volquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Is een Aygo dan groter of kleiner dan een gemiddelde personenauto?Ik weet dat dus niet.
Maar Heer G denkt dat een pak van 2 keukenrollen een inhoud heeft van ca. 5 liter en de bagageruimte van een Volkswagen Lupo heeft met neergeklapte achterbank een inhoud van 830 liter. Dus dat zouden dan 166 pakken zijnMaar dan moet je ze wel hutje mutje proppen
Even wachten dan, even doenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:21 schreef Greys het volgende:
Een Aygo heeft 712 liter bagageruimte met neergeklapte bank.
Kan iemand even een keukenrol opmeten, hoogte keer breedte keer diepte?
Maar da's zonder de neergeklapte achterbank neem ik aan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Er past in de kofferbak van de aygo.. 2 kratten bier. Naast elkaar. En 2 op elkaar. Das dus 4. Dan issie vol
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar da's zonder de neergeklapte achterbank neem ik aan?
Je hebt een bagageruimte van 712 liter dus hoor ik net uit betrouwbare bron
Moeten we nog even een pak keukenrol opmeten en die heb ik niet
Dan kunnen we het uitrekenen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |