ik vind prima ideequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik wil gewoon ff kijken wat ze hebben liggen en dan een bod doen afhankelijk van wat het is.
Ook wel leuk, zo help ik twee goede doelen in 1 keer
We moeten o.a. nog kopen:quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Prima. EN zoals ik gisteren al zei, 2000 euro uitgeven is wat mij betreft helemaal hip. Aangezien ze die spullen toch écht nodig hebben
Heel leuk plan!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik wil gewoon ff kijken wat ze hebben liggen en dan een bod doen afhankelijk van wat het is.
Ook wel leuk, zo help ik twee goede doelen in 1 keer
ook van die wegwerpdingenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Het gaat geloof ik om van die wegwerpdingen, die wij kopen.
Wat heb jij voor onderleggers? Volgens mij kunnen het trouwens sowieso wel gebruiken hoor!
is t nog nodig dan dat ik bij mijn mams haar werk vraag? die wilden ook wel meewerken als t luktequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel leuk plan!
Dan hebben we het slopen/kussen/hoeslakens gebeuren wel een beetje afgedicht al!
Die kattenvoer... ik fix altijd met kerst voor shirley gratis shizzle bij dobey in nieuw-amsterdam. Ik kan geert (eigenaar) een vragen wat ie voor me kan doen... Wordt wel pas 31 augquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:55 schreef Greys het volgende:
[..]
We moeten o.a. nog kopen:
- bleekmiddel/schoonmaakspul
- kattenvoer Gourmet o.a.
- carnibest
- eendagskuikens evt.
- kattenbakken zonder deksel
- evt. kadobonnen van de plaatselijke slager aldaar voor botten etc.
Gewoon doen. Hoe meer hoe beter!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
is t nog nodig dan dat ik bij mijn mams haar werk vraag? die wilden ook wel meewerken als t lukte
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ook van die wegwerpdingen
alleen ronja begon ze op te eten dus vandaar dat ik er maar 1 gebruikt is en ik de rest van het pak ook nog heb
Psies, van zulke dingen kun je ook altijd veel voorraad gebruiken hoor.quote:
* Cat22 gaat busje huren*quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:25 schreef oh-oh het volgende:
Greys, trouwens, wat ik al de hele tijd zit te bedenken. Er zit hier achter bij mn werk een kringloopwinkel voor een goed doel ( vrouwenopvang ) en die hebben altijd veel liggen aan beddengoed en zo. Ik zat te denken om daar heen te gaan en voor een symbolisch bedrag van mijn kraampje al hun handdoeken, kussenslopen en 1 persoonshoeslakens te kopen. Cat komt toch 7 sept. naar mij toe om die spullen op te halen. Is dat een idee? Ik vind het leuk als er naast al dat geld ook heeeeeel veel bruikbare spullen gebracht worden namelijk
* Cat22 zegt busje weer af*quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Psies, van zulke dingen kun je ook altijd veel voorraad gebruiken hoor.
Ik heb ook niet echt een buslading vol hoor!
Gefeliciteerd guppy! Ga je nu ook weer visjes voor je aquarium kopenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Jongens!!Ik
heb
een
nieuwe
baan
Per 1 september. Mijn huidige contract loopt 31 augustus af, dus jullie kunnen je voorstellen hoe ik me nu voel. Ik ben zo blij (en opgelucht).
En om het te vieren ga ik vanavond jullie rekeningnummer terugzoeken en nòg een donatie doenGewoon, omdat het kàn
Ik heb geen idee! Gisteren waren er echt superveel vrijwilligers maar geen Sjaan te bekennen..quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
MAAR
DAT
MOGEN
ZE
DUS
NIET
WETEN
(Heeft die Sjaan de boel niet al gevonden? Weet jij wie Sjaan de internetpluizert is?)
En Kweej, een cheque van duizend is ook prachtig natuurlijk
(Al hebben wij idd wel meer)
@ Cat: komt goed, het kan zomaar opeens gebeuren!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:55 schreef rene90 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd guppy! Ga je nu ook weer visjes voor je aquarium kopen?
Heb je wat extra anubias :p dan mag je die wel opsturen tegen betaling want hier in mijn bak is het een drama met plantjesquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
@ Cat: komt goed, het kan zomaar opeens gebeuren!
en dat aquarium... tja... m'n anubias ana's doen het heel goeden de ancistrus ook. misschien moet ik weer eens Guppy's halen
Oh, dat is goed nieuws!! Ik werd vaak alleen al op m'n mail afgewezen, dus dat je op gesprek mag komen is een goed teken!!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:25 schreef Cat22 het volgende:
Wat zijn jullie allemaal lief.Volgende week maandag en dinsdag moeten jullie maar duimen: dan heb ik twee gesprekken!
Heul veul suuk6 gewenst en zet je beste pootje voor hèquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:25 schreef Cat22 het volgende:
Wat zijn jullie allemaal lief.Volgende week maandag en dinsdag moeten jullie maar duimen: dan heb ik twee gesprekken!
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:11 schreef Qwea het volgende:
We hebben nu ;
3000 handschoenen
10 liter dettol
450 onderleggers
Dat was het toch, greys?
Waarschijnlijk ga jij ook in onze concrete plannen betrokken worden, so be preparedquote:
Prima, had ik al gelezen inderdaad, vandaar dat ik even mijn neus liet zien. Als ik zelf ergens actie voor moet ondernemen hoor ik het wel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ga jij ook in onze concrete plannen betrokken worden, so be prepared![]()
(Misschien dat er van te voren vast wat bij je afgegeven wordt dat je dan de 12e in het busje kunt vervoeren)!
Gaat allemaal in overleg met jou uiteraard, je krijgt er nog PM over!
Yes yes, er zijn al diverse fabrikanten benaderd.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:04 schreef retuow82 het volgende:
Heeft er iemand al eens aan gedacht om fabrikanten te benaderen? Kattenvoer kun je best bij een dierenspeciaalzaak halen maar je kunt ook naar Purina bellen (maken gourmet, felix, tom poes, beneful en bonzo producten) om te vragen of er niet bij hun ingekocht kan worden en of ze eventueel ook interesse hebben om een kleine donatie te doen qua voer....
Direct bij de bron valt altijd meer te halen
Alleen dan géén tompoes, dat vermeldden ze toch ook uitdrukkelijk meen ik me te herrinneren...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:04 schreef retuow82 het volgende:
Heeft er iemand al eens aan gedacht om fabrikanten te benaderen? Kattenvoer kun je best bij een dierenspeciaalzaak halen maar je kunt ook naar Purina bellen (maken gourmet, felix, tom poes, beneful en bonzo producten) om te vragen of er niet bij hun ingekocht kan worden en of ze eventueel ook interesse hebben om een kleine donatie te doen qua voer....
Direct bij de bron valt altijd meer te halen
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:24 schreef JJH het volgende:
[..]
[compleet offtopic]Check mijn sig![/compleet offtopic]
Ben ik druk aan het werk krijg wordt ik gewoon gevraagd om z.s.m. hier ff te kijken....... Bedankt zus. Wat nou constant over vlees kleppen zal ik jou vanavond 'ns gaan vervelen met mijn vleesmolen..................quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:11 schreef gothic-blackie het volgende:
hmmm over die kuikens, ik ga ff mn zus een sms sturen, dat ze dit topic weer moet doorlezen, misschien dat zij ideeen heeft, vooral omdat ze met haar katten nu over is op een vleesdieet, dus het constant heeft over eendennekjes, kippenlevertjes en ga zo maar door
Je moet natuurlijk ook wel de voordelen aangeven in zo'n gesprek, van alleen spullen weggeven kunnen ze ook geen bestaan opbouwen. Gewoon aangeven dat er via een landelijk forum dat al vaker in de media is gekomen (3fm glazen huis) een actie loopt om ieder jaar een diesenasiel te helpen. Nu is dat Dierenthuis en die zijn erg gebaat bij hulp. Die hulp gaan wij geven en we willen dan ook groot inslaan qua voer en dachten gelijk aan hun (slijm slijm). En daarnaast zou het leuk zijn als hun ook nog wat deden...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Yes yes, er zijn al diverse fabrikanten benaderd.
Tot nu toe met weinig succes helaas
Weet niet of Purina er bij zat trouwens! Mevroi Qwea zal zich daar even over buigen!
Dank voor het meedenken!
Dat glazen huis ligt ietwat gevoelig.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:48 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk ook wel de voordelen aangeven in zo'n gesprek, van alleen spullen weggeven kunnen ze ook geen bestaan opbouwen. Gewoon aangeven dat er via een landelijk forum dat al vaker in de media is gekomen (3fm glazen huis) een actie loopt om ieder jaar een diesenasiel te helpen. Nu is dat Dierenthuis en die zijn erg gebaat bij hulp. Die hulp gaan wij geven en we willen dan ook groot inslaan qua voer en dachten gelijk aan hun (slijm slijm). En daarnaast zou het leuk zijn als hun ook nog wat deden...![]()
En wordt er nog wat media benaderd wanneer de overhandiging is? Dan moet je dit zeker aangeven bij die producenten, dat is namelijk de beste reclame die ze kunnen krijgen, spullen weggeven aan goede doelen. Hart van Nederland is meestal wel te porren voor deze acties en de lokale krantjes komen ook wel voor zo'n actie.
Zou misschien wel moeten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:52 schreef TheYoung1 het volgende:
Misschien iets voor de dames van het origamie/team om bevenop te duiken
Het is toch niet van Fok!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:53 schreef Greys het volgende:
We mogen sowieso niet deze actie uit naam van FOK! houden (afgesproken met FOK!) en al zeker geen tegenprestatie beloven retuow82. Dus dan wordt dat wat lastig om ze publiciteit te beloven
De lokale krantjes daar weet ik ook niet eerlijk gezegd (lekker negatief he?) want de buurt daar is ze liever kwijt dan rijk he? Ze moeten weg daar en gaan verhuizen naar Almere.
En we hebben het er dus al over gehad maar niemand wil sowieso op tv.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou misschien wel moeten.
Maar mijn eigen gevoel er bij (maar ik bepaal het niet alleen) is dat ik me er zelf persoonlijk niet prettig bij voel. Ik ga in elk geval in géén geval met mijn snavel op tv iets vertellen over de actie. Ik hoef helemaal niet op tv eerlijk gezegd. Dus we moeten wel iemand hebben die dan het woord wil doen.
Vorig jaar hebben we het niet gedaan, omdat je een stipte tijd moet kunnen noemen aan zo'n cameraploeg. Die gaan daar echt niet zitten wachten tot wij daar allemaal eens een keer zijn aangekomen met 20 auto's. En we konden toen geen stipte tijd noemen (uiteindelijk was dat maar goed ook, aangezien toen bleek dat de hele A28 er uit lag naar Zwolle...).
Kortom: het is leuk en makkelijk om te roepen 'Ja jottem, een tv-ploeg!' maar dan moeten we het allemaal wel heel strak regelen dat we allemaal op tijd zijn met de spullen én we moeten iemand hebben die graag het woord wil gaan doen
Lees even het andere stukje.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:57 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Het is toch niet van Fok!
Wel door users van de site....
En dan gewoon zo´n mailtje naar sbs, waarin ze te weten komen dat op 12 september een overhandiging plaats vindt die onwijs is geslaagd en door vrijwilligers tot stand gekomen is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |