ik vind prima ideequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik wil gewoon ff kijken wat ze hebben liggen en dan een bod doen afhankelijk van wat het is.
Ook wel leuk, zo help ik twee goede doelen in 1 keer
We moeten o.a. nog kopen:quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Prima. EN zoals ik gisteren al zei, 2000 euro uitgeven is wat mij betreft helemaal hip. Aangezien ze die spullen toch écht nodig hebben
Heel leuk plan!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik wil gewoon ff kijken wat ze hebben liggen en dan een bod doen afhankelijk van wat het is.
Ook wel leuk, zo help ik twee goede doelen in 1 keer
ook van die wegwerpdingenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Het gaat geloof ik om van die wegwerpdingen, die wij kopen.
Wat heb jij voor onderleggers? Volgens mij kunnen het trouwens sowieso wel gebruiken hoor!
is t nog nodig dan dat ik bij mijn mams haar werk vraag? die wilden ook wel meewerken als t luktequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel leuk plan!
Dan hebben we het slopen/kussen/hoeslakens gebeuren wel een beetje afgedicht al!
Die kattenvoer... ik fix altijd met kerst voor shirley gratis shizzle bij dobey in nieuw-amsterdam. Ik kan geert (eigenaar) een vragen wat ie voor me kan doen... Wordt wel pas 31 augquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:55 schreef Greys het volgende:
[..]
We moeten o.a. nog kopen:
- bleekmiddel/schoonmaakspul
- kattenvoer Gourmet o.a.
- carnibest
- eendagskuikens evt.
- kattenbakken zonder deksel
- evt. kadobonnen van de plaatselijke slager aldaar voor botten etc.
Gewoon doen. Hoe meer hoe beter!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
is t nog nodig dan dat ik bij mijn mams haar werk vraag? die wilden ook wel meewerken als t lukte
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ook van die wegwerpdingen
alleen ronja begon ze op te eten dus vandaar dat ik er maar 1 gebruikt is en ik de rest van het pak ook nog heb
Psies, van zulke dingen kun je ook altijd veel voorraad gebruiken hoor.quote:
* Cat22 gaat busje huren*quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:25 schreef oh-oh het volgende:
Greys, trouwens, wat ik al de hele tijd zit te bedenken. Er zit hier achter bij mn werk een kringloopwinkel voor een goed doel ( vrouwenopvang ) en die hebben altijd veel liggen aan beddengoed en zo. Ik zat te denken om daar heen te gaan en voor een symbolisch bedrag van mijn kraampje al hun handdoeken, kussenslopen en 1 persoonshoeslakens te kopen. Cat komt toch 7 sept. naar mij toe om die spullen op te halen. Is dat een idee? Ik vind het leuk als er naast al dat geld ook heeeeeel veel bruikbare spullen gebracht worden namelijk
* Cat22 zegt busje weer af*quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Psies, van zulke dingen kun je ook altijd veel voorraad gebruiken hoor.
Ik heb ook niet echt een buslading vol hoor!
Gefeliciteerd guppy! Ga je nu ook weer visjes voor je aquarium kopenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Jongens!!Ik
heb
een
nieuwe
baan
Per 1 september. Mijn huidige contract loopt 31 augustus af, dus jullie kunnen je voorstellen hoe ik me nu voel. Ik ben zo blij (en opgelucht).
En om het te vieren ga ik vanavond jullie rekeningnummer terugzoeken en nòg een donatie doenGewoon, omdat het kàn
Ik heb geen idee! Gisteren waren er echt superveel vrijwilligers maar geen Sjaan te bekennen..quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
MAAR
DAT
MOGEN
ZE
DUS
NIET
WETEN
(Heeft die Sjaan de boel niet al gevonden? Weet jij wie Sjaan de internetpluizert is?)
En Kweej, een cheque van duizend is ook prachtig natuurlijk
(Al hebben wij idd wel meer)
@ Cat: komt goed, het kan zomaar opeens gebeuren!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:55 schreef rene90 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd guppy! Ga je nu ook weer visjes voor je aquarium kopen?
Heb je wat extra anubias :p dan mag je die wel opsturen tegen betaling want hier in mijn bak is het een drama met plantjesquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
@ Cat: komt goed, het kan zomaar opeens gebeuren!
en dat aquarium... tja... m'n anubias ana's doen het heel goeden de ancistrus ook. misschien moet ik weer eens Guppy's halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |