quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:40 schreef jora23 het volgende:
[..]
Nou soms heb ik ook van die kokhals dagenMaar een geintje op zijn tijd moet kunnen toch? En soms lijkt het net of ze dansen
Volgens mij hebben MM en ik wel een beetje hetzelfde gevoel voor humor.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb ze wel es in de vriezer gehad, voor shirley. Meegenomen uit DH, van Sorella gekregen,
Werkelijk, ik dacht serieus dat ik over mn nek zou gaan. En MM pakt er dan gewoon 1 uit de vriezer en gaat mij ermee achtervolgen
Ik vind en vond het alles behalve grappig. Ik heb mezelf in de badkamer opgesloten en gedreigd hem te vermoorden alstie niet op zou flikkeren met die kut kuikensquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij hebben MM en ik wel een beetje hetzelfde gevoel voor humor.Ik bescheur me hier
![]()
*Mental Imagequote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind en vond het alles behalve grappig. Ik heb mezelf in de badkamer opgesloten en gedreigd hem te vermoorden alstie niet op zou flikkeren met die kut kuikens
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:53 schreef Harajuku. het volgende:
Note to self:
Niet bij Jora en MM in de buurt komen.
hoe bedoel je? vrijwilligers bij de asiels?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Wel jammer dat blijkbaar vrijwilligers van het bedrag afweten,.
We moeten een beetje uikijken dat de FP lezers niet 'flauw' van ons worden, snap je wat ik bedoel?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:47 schreef Misan het volgende:
Op hoeveel staat de teller inmiddels? Misschien leuk om nog een bericht hierover op de FP te zetten
Sommige mensen die soms als vrijwilliger bij Dierenthuis werken, kijken wel eens hier.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:01 schreef Misan het volgende:
[..]
hoe bedoel je? vrijwilligers bij de asiels?
Bij de MCD ook; wij gebruiken ze altijd en ik kan het er heel prima meequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:18 schreef oh-oh het volgende:
Bij de Aldi heb je 4 keukenrollen voor een euro
Dat hadden wij zelf gister ook per PM bedacht, van die goedkopere van de supermarktquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:18 schreef oh-oh het volgende:
Bij de Aldi heb je 4 keukenrollen voor een euro
Veel plek in je auto of in hun opslag bedoel je?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bij de MCD ook; wij gebruiken ze altijd en ik kan het er heel prima mee
Maarrrr.... ik ben niet leidend. Dus ik vind alles best! Vergeet niet dat keukenrollen erg veel plek innemen!
Leuk idee!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:25 schreef oh-oh het volgende:
Greys, trouwens, wat ik al de hele tijd zit te bedenken. Er zit hier achter bij mn werk een kringloopwinkel voor een goed doel ( vrouwenopvang ) en die hebben altijd veel liggen aan beddengoed en zo. Ik zat te denken om daar heen te gaan en voor een symbolisch bedrag van mijn kraampje al hun handdoeken, kussenslopen en 1 persoonshoeslakens te kopen. Cat komt toch 7 sept. naar mij toe om die spullen op te halen. Is dat een idee? Ik vind het leuk als er naast al dat geld ook heeeeeel veel bruikbare spullen gebracht worden namelijk
Nee hoor, dat kunnen we niet hebben dat jij dingen gaat zeggen!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:31 schreef draculettetje het volgende:
mag ik even zeggen dat ik het idee van oh -oh met haar opbrengst een goed idee vind?
Is 53 cent per onderlegger. Das netjes, want de apotheek verkoopt ze voor 60 cent kwam ik net achter. En ja, ik ben vroeg wakkerquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:14 schreef Greys het volgende:
DAMES ORGANISATIECHICKS:
Onderleggers: 53 euro per 100 stuks --> 500 stuks doen maar?
Keukenrol 1,85 per twee, vrij duur, maar goede kwaliteit --> elders (laten/zelf) kopen of bestellen? 100 pakken dus 200 stuks?
ZSM antwoord alsjeblieft!
Dekaquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat hadden wij zelf gister ook per PM bedacht, van die goedkopere van de supermarkt
Maar ze moeten wel héél goed absorberen en Qwea had het bv over hele goedkope van de ehm... Edah geloof ik? En die absorbeerden voor geen meter zei ze.
(Deze prijzen komen van een medische groothandel trouwens, die hierboven genoemd...)
Mijn eigen stem gaat ook naar goedkopere. En... ik noem maar iets hoor... dat JJH die bijvoorbeeld gaat halen dan op zaterdagochtend de 12e omdat hij met een busje komt. Dat hij die week even gaat kijken in een winkel en dat we het geld daarvoor aan hem overmaken.
Of dat we dat even anders oplossen.
Onderleggers hebben ze daar wel héél erg nodig. Die keukenrollen doen we zelf wel denk ik?
Even Qwea en Hara afwachten, als het goed is hebben ze de wekker gezet omdat ze wisten dat ze vanmorgen vroeg mee moesten beslissen!![]()
Ik vind het een prima plan. Maar we moeten wel even kijken welke bedragen we gaan spenderen.... want er moeten wel bedragen enzo bijgehouden wordenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk idee!
Mogen we dat uiterlijk vanavond zeggen? Ik ben voor, maar de meissies moeten er ook even iets over roepen want ik wil het niet alleen beslissen, we doen het samen.
Als zij het er ook mee eens zijn, dan kan jij misschien dit weekend even inventariseren daar hoeveel het zou zijn en wat dat zou gaan kosten. Dan kunnen we dat ook even noteren in onze optel-aftrek-overzicht-lijst-van-bedragen zodat alles nog klopt aan het eind
Ja die keukenrollen komen wel goedquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dekaen dat waren die van 39 cent. Die van een euro hebben we normaal altijd, en die absorberen IHMHO wel goed.
Ik kan eventueel alst nodig is de hele auto wel vol pleuren met keukenrollen van de deka. En ik wil ook wel kijken of ik iets met die kerel kan regelen, omdat we veel inkopen?
Is prima. Ik zal tegen die tijd eens informeren bij de deka, en bij de AH wil ik ook wel informeren trouwens. Die in de schooten hier is aardigquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die keukenrollen komen wel goedDenk ik ook.
Als jij de auto vol gooit met keukenrollen en bv JJH nog wat pakken keukenrol en wat dozen met bleek ofzo, dan komen we een eind. Ik kan zelf ook nog spullen meenemen en we hebben zat rijders.
Dus de keukenrollen regelen we zelf, deal? Daar komen we dan nog op terug waar we die gaan kopen en of we ergens korting kunnen krijgen.
Ik ga vanavond wel even in mijn speciale boekje (gister bij de Ekkkkksjon gekauftquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het een prima plan. Maar we moeten wel even kijken welke bedragen we gaan spenderen.... want er moeten wel bedragen enzo bijgehouden worden
En we moeten weten hoeveel we aan "cheque" willen geven
Doe jij ing doorgeven van die onderleggers dan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga vanavond wel even in mijn speciale boekje (gister bij de Ekkkkksjon gekauft) wat we tot nu toe hebben uitgegeven/gaan uitgeven. 178 euro aan handschoenen en Dettol tot nu toe en dan nu die onderleggerts. Geef jullie vanavond wel even een overzichtje, oke?
Dat van oh-oh gaat om euro's, tientjes hooguit denk ik!
Tja, ga maar na... er gingen gisteren 40 door. En ze leggen ze ook bij de katten in het hok (poekie heeft ze ook gehad, omdat ze niet naar buiten kon en daarop moest plassen. Bij poekie gingen er 3 per dag door). Dus ik denk zeker niet te weinig.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:37 schreef Greys het volgende:
Kweej heeft écht de wekker gezet!![]()
Maar:
265 euro onderleggers doen dan? Voor 500 stuks? Goed aantal?
Te veel, te weinig?
Ja, ik ben haar NU aan het smsen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doe jij ing doorgeven van die onderleggers dan?
Pas op, want dan heb je weer het ontdooi probleem!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:43 schreef Qwea het volgende:
ooh hey, en we hadden het over kuikens he?
Sorella, van wie ik kuikens heb gekregen voor shirley.. heb ik een PM gedaan. Blokker (dierenwinkel in Den Helder) Heeft er volgens haar 20 voor 2,50
Onderliggersquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik ben haar NU aan het smsen.
En dan maak ik meteen het geld voor de onderliggers aan haar over, dan kan ze ze meteen betalen!
500 stuks voor 265 euro lijkt mij een goeie.
We kunnen altijd begin september beslissen dat we er nog een keer 500 bij kopen
Als we weten wat het totaalbedrag is! Toch?
Ik zeg doen. Als je er toch bent, tjek dan gelijk voor kussens?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk trouwens dat ik helemaal niet veel geld kwijt ben hoor, daar bij die kringloop.
Ik zat er zelf aan te denken om bv een euro per item te geven of zo.
Of minder. En ik denk dat ik mss 1 blauwe vuilniszak met voornamelijk kussenslopen en handdoeken zou kunnen kopen daar. En dat ik nog zeker meer dan 100 euro cash zou overhouden
Ik was ook niet van plan het mee te nemenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Pas op, want dan heb je weer het ontdooi probleem!
Den Helder is denk ik echt te ver weg van Dierenthuis als we het moeten gaan vervoeren!
Kunnen we niet beter een leverancier in hun buurt zoeken?
Owjaquote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:47 schreef draculettetje het volgende:
ik bedenk met net dat ik nog van die onderleggers (2 of 3) heb liggen die we bij ronja in d'r bench zouden doen
maak ik wel even foto van, kunnen jullie kijken of ik ze mee kan nemen!
Het gaat geloof ik om van die wegwerpdingen, die wij kopen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:47 schreef draculettetje het volgende:
ik bedenk met net dat ik nog van die onderleggers (2 of 3) heb liggen die we bij ronja in d'r bench zouden doen
maak ik wel even foto van, kunnen jullie kijken of ik ze mee kan nemen!
Prima. EN zoals ik gisteren al zei, 2000 euro uitgeven is wat mij betreft helemaal hip. Aangezien ze die spullen toch écht nodig hebbenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:51 schreef Greys het volgende:
[..]
OwjaLéggers! LEGGERS!
Tot nu toe uitgegeven:
148,70 --> plastic handschoenen en Dettol
265,00 --> 500 onderleggers
Wij hebben die met groene onderkant alst goed is. En een soort verband aan de bovenkant. 60x90quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Het gaat geloof ik om van die wegwerpdingen, die wij kopen.
Wat heb jij voor onderleggers? Volgens mij kunnen het trouwens sowieso wel gebruiken hoor!
Ja ik wil gewoon ff kijken wat ze hebben liggen en dan een bod doen afhankelijk van wat het is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zeg doen. Als je er toch bent, tjek dan gelijk voor kussens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |