quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Of we doen voortaan op elke bladzijde van dit topic een boodschap aan Sjaan, voor als ze écht alles leest:
LIEVE, LIEVE SJAAN.
Zou je zo goed willen zijn om, als je dit topic vindt tijdens je Dierenthuis-speurderij op internet, je ongetwijfeld lieftallige snaveltje te willen houden over de opbrengst? Het moet een verrassing blijven.
Dank Sjaan! Over and out!
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:21 schreef Qwea het volgende:
jora ging mij vandaag nog bellen. Over de carnibest. Want ze zei eerst alle soorten en ruimte genoeg, en toen een sms van "ik bel je straks want het is toch anders"
Lieve Qwea, als je volgende keer toch bezig ben en nog eens heen rent, zou ik er dan ook bij mogen pleeeaaase?quote:
*terug rent*quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:31 schreef HaveANiceDay het volgende:
[..]
Lieve Qwea, als je volgende keer toch bezig ben en nog eens heen rent, zou ik er dan ook bij mogen pleeeaaase?![]()
Het heeft geen haast hoor, mijn dag is al geslaagd met het vooruitzicht straks groen en wel in een Lush-bubbelbadje te kunnen liggen.
Niet te hard! Dadelijk moet je weer douchen!quote:
Dan pak ik de fluffquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet te hard! Dadelijk moet je weer douchen!
Jij hebt je portie lichaamsbeweging voor vandaag weer gehad.quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
* G * ipv * O * (en dan aan elkaar)
In een koelbox passen misschien 4 van die grote carnibest worstenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:34 schreef Cat22 het volgende:
Als je een beetje een knappe koelbox hebt kan dat volgens mij best. En desnoods ontdooit het dan een beetje: je kunt het een paar dagen in de koelkast bewaren, geven ze dat als eerste aan de beestjes.
Ja ik was er vandaag ook, een buslading met mensen uit ede haha!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:08 schreef Jessy.G het volgende:
Vandaag was er een groep van 40 mensen ongeveer gekomen! Allemaal vrijwilligers uit Ede die daar een rommelmarkt organiseren en de opbrengst doneren aan het lokale dierenasiel. En vandaag kwamen ze dus een kijkje nemen bij ons, echt superleuk! En ze hadden ook nog eens heel veel spullen en een cheque van 1000¤ meegenomen.
Heb jij Sjaan gespot?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:39 schreef jora23 het volgende:
[..]
Ja ik was er vandaag ook, een buslading met mensen uit ede haha!
Alice zelf weet het bedrag niet hoorquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Of we doen voortaan op elke bladzijde van dit topic een boodschap aan Sjaan, voor als ze écht alles leest:
LIEVE, LIEVE SJAAN.
Zou je zo goed willen zijn om, als je dit topic vindt tijdens je Dierenthuis-speurderij op internet, je ongetwijfeld lieftallige snaveltje te willen houden over de opbrengst? Het moet een verrassing blijven.
Dank Sjaan! Over and out!
Haha nee ik heb geen sjaan gezien, maar zoals ik weet weten enkele vrijwilligers van het bedrag, maar Alice zelf verder niet hoor. Ze is wel heel nieuwsgierig naar deze actiequote:
Daar gaan we dan wel even naar kijken binnenkort jaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:45 schreef jora23 het volgende:
Kan anders iemand ook diepvrieskuikens regelen, die gaan namelijk heel hard! Ze gebruiken ook wel gourmet gold. En van royal canin kunnen ze de convalescence poeder goed gebruiken. Gewoon paar ideeen. En heeeeel veel keukenrollen
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:43 schreef jora23 het volgende:
[..]
Haha nee ik heb geen sjaan gezien, maar zoals ik weet weten enkele vrijwilligers van het bedrag, maar Alice zelf verder niet hoor. Ze is wel heel nieuwsgierig naar deze actie
Ja waarschijnlijk wel, maar ik heb niks gezegdquote:
Hm. Dat zou wel jammer zijn. Misschien moeten we het dan toch anders gaan doen hier, met verborgen bedragen enzo...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:51 schreef jora23 het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk wel, maar ik heb niks gezegd![]()
Haha dat was best moeilijk hoor. Was een pittige dag. We waren om half negen weggegaan en was om kwart over tien thuis vanavond. Maar weer heel bijzonder!
Nee nou, beheerders of 20 vrijwilligers is mij om t evenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:01 schreef Greys het volgende:
Ik geloof niet dat de beheerders er zelf naar op zoek zullen gaan eigenlijk, daar hebben ze geen tijd voor
Maar dan moeten degenen die het wel weten daar wel hun mond houden.
We kunnen hier ook moeilijk iedere keer de tussenstand naar iedereen gaan PM-en
Waar de fuck regel je kuikens?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:45 schreef jora23 het volgende:
Kan anders iemand ook diepvrieskuikens regelen, die gaan namelijk heel hard! Ze gebruiken ook wel gourmet gold. En van royal canin kunnen ze de convalescence poeder goed gebruiken. Gewoon paar ideeen. En heeeeel veel keukenrollen
Half 9??? ik dacht half 6quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:51 schreef jora23 het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk wel, maar ik heb niks gezegd![]()
Haha dat was best moeilijk hoor. Was een pittige dag. We waren om half negen weggegaan en was om kwart over tien thuis vanavond. Maar weer heel bijzonder!
Aaaaaaahquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:15 schreef jora23 het volgende:
[..]
Nee vorige keer 5 uur, maar toen gingen we om 16.00 uur weg, nu pas om 19.00 uur
Nee ben niet tussen de grote honden geweest vandaag sorry, maar bomba was wel flink aan het spelen vandaagquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aaaaaaah
Heb je boemba, bommel en max kusje en aai gedaan van me?
kutwijfquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:20 schreef jora23 het volgende:
[..]
Nee ben niet tussen de grote honden geweest vandaag sorry, maar bomba was wel flink aan het spelen vandaag
http://www.prooidier.nl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_new.tpl&product_id=1&category_id=2&option=com_virtuemart&Itemid=111&vmcchk=1&Itemid=111quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Als ik koekel, kom ik op IVF-sites
Volgens koekel kun je ze bij Pet's Place bestellen...nou staan de Pet's Place en ikke hier in dit durp niet echt op goede voet...dussssquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:20 schreef Qwea het volgende:
Ik weet dat koopman ze bij ons in het dorp verkoopt. Volgens jora
Ik wel, maar no way dat die dingen in mijn buurt komen, sorry hoorquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgens koekel kun je ze bij Pet's Place bestellen...nou staan de Pet's Place en ikke hier in dit durp niet echt op goede voet...dussss
Ik heb ze wel es in de vriezer gehad, voor shirley. Meegenomen uit DH, van Sorella gekregen,quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wel, maar no way dat die dingen in mijn buurt komen, sorry hoor
Hmmzzzz....dus als je vervelend bent in de auto weet ik wut toe doequote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wel, maar no way dat die dingen in mijn buurt komen, sorry hoor
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb ze wel es in de vriezer gehad, voor shirley. Meegenomen uit DH, van Sorella gekregen,
Werkelijk, ik dacht serieus dat ik over mn nek zou gaan. En MM pakt er dan gewoon 1 uit de vriezer en gaat mij ermee achtervolgen
Als jij MM na gaat doen, dan zitten we vast in Meppel want no way dat jij dan nog kunt autorijdenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hmmzzzz....dus als je vervelend bent in de auto weet ik wut toe doe
Ik schijt zelf ook in m'n broek van die dingen...dus bent nie bangquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[..]
Als jij MM na gaat doen, dan zitten we vast in Meppel want no way dat jij dan nog kunt autorijden!!!
En ik knip ze regelmatig in stukken als we weer een buizerd ofzo hebben zitten en ze vriezen in allerlei vormen in en dan kan je ze rechtop zetten enz. Dan is het net spoelgoed voor kinderen. Je weet wel van die boerderijdierenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb ze wel es in de vriezer gehad, voor shirley. Meegenomen uit DH, van Sorella gekregen,
Werkelijk, ik dacht serieus dat ik over mn nek zou gaan. En MM pakt er dan gewoon 1 uit de vriezer en gaat mij ermee achtervolgen
GAT-VER-DAMMEquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:36 schreef jora23 het volgende:
[..]
En ik knip ze regelmatig in stukken als we weer een buizerd ofzo hebben zitten en ze vriezen in allerlei vormen in en dan kan je ze rechtop zetten enz. Dan is het net spoelgoed voor kinderen. Je weet wel van die boerderijdieren
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[..]
Als jij MM na gaat doen, dan zitten we vast in Meppel want no way dat jij dan nog kunt autorijden!!!
Wtfquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:36 schreef jora23 het volgende:
[..]
En ik knip ze regelmatig in stukken als we weer een buizerd ofzo hebben zitten en ze vriezen in allerlei vormen in en dan kan je ze rechtop zetten enz. Dan is het net spoelgoed voor kinderen. Je weet wel van die boerderijdieren
Nou soms heb ik ook van die kokhals dagenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
WtfDoe je dat zonder problemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |