quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb hetzie je topic
ik heb me af gewassen met die butterball, mn haar gedaan met de shampoo bar, en mn eigen gescrubt!
Ja het varieert.. er zitten sommige dingen bij waarvan ik echt zoiets heb van "woahquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vlop meteen half leeg.
Al kun je met de shampoobar wel ontzettend lang doen.
![]()
Wat vond je ervan?
Mijn postbode geurde al op verre afstand. Ik zag haar aankomen en heb de envelop persoonlijk aangenomen om te voorkomen dat ze 'm in onze brievenbus zou proppen. Ik rook haar gewoon aankomen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:01 schreef Ingetje79 het volgende:
De brievenbus geurde hier gewoon toen ik em open deed![]()
Wat heerlijk allemaal Cat!
En wat heb je er een werk van gehad
Let op ; BUFFFY is NIET voor je feesquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga vanavond es ff onder de douche met Buffy en Snowballjelly.
Dus een klontje in de fluf en dan boenen maar?
Wijsneus.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Let op ; BUFFFY is NIET voor je fees![]()
Ik vind Buffy nu al liefquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:22 schreef Cat22 het volgende:
Grrr... 2 maal uitgebreide reactie getypt: 2 maal weg.![]()
Samenvatting: blij dat alles is aangekomen!
Ik heb mijn kraampje open gelaten voor centraal Lush vloppen gejubel, indien gewenst.
Ing: Jelly in de fluff, Buffy op de bips!
Tja... proefje.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vind Buffy nu al lief![]()
Al moet je wel uitkijken dat je niet te grof te werk gaat met zo'n klein blokje...straks blokje weg
Ik zag hetquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:55 schreef nokwanda het volgende:Heb net het hele bedrag overgemaakt
Er moet even serieus rustig aan gedaan worden anders gaan we met een noodgang over mijn schatting heen!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Inkomsten Vlooienmarkt volgens laatste lijst:1976,18
Saldo rekeningen excl. vlooienstortingen:4747,43
Maakt samen:6723,61
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat riep ik 1000 euro geleden ook.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Er moet even serieus rustig aan gedaan worden anders gaan we met een noodgang over mijn schatting heen!
ING --> ING is 2 secondenquote:
Wat ben ik vergeten bij te betalen???quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:10 schreef oh-oh het volgende:
Hey, Greys, ben jij vergeten bij te betalen ?
Als we eroverheen gaan wil ik dat shirt best missen. Alsof ik dat óóit aan zou trekken!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat riep ik 1000 euro geleden ook.![]()
Elisa: Joy OF jelly
Dat heb ik net hierboven ergens nog getypt, dat ik jou en Muis en Whiskers vandaag betaald heb!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:22 schreef oh-oh het volgende:
Oh Shit ik wilde MIJ typen.
Je boeken, hebbie nog nie betaald
Ik ben de draad kwijtquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik net hierboven ergens nog getypt, dat ik jou en Muis en Whiskers vandaag betaald heb!
Maar uiteraard van mijn privé rekening en dat is Rabo, dus dat zal niet meteen op jouw giro staan.
Morgen komt het binnen denk ik dan?
Ik heb zélf Raboquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben de draad kwijtrabo?
Jou rek zat toch bij de asielrek in? en das ing
Ja, dat heb ik al langs zien komen op de Asielrekening, zeker weten!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:26 schreef Qwea het volgende:
Greys, heb ik het geld voor liptick jungle eigk al overgemaakt?
oooooh, hey, kijk je PM eens.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb zélf Rabo
En de gezamenlijke boodschappenrekening van mij met Heer G zit aan de Asielactie-rekening gekoppeld bij de ING. Dus die kan Ing ook altijd inzien
[..]
Ja, dat heb ik al langs zien komen op de Asielrekening, zeker weten!
Das een vet lieve pmquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:32 schreef Muis006 het volgende:
NEE Greys doe het niet!!!
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Inkomsten Vlooienmarkt volgens laatste lijst:2006,18
Saldo rekeningen excl. vlooienstortingen:4747,43
Maakt samen:6753,61
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:43 schreef verita het volgende:
Whaaaaaa, Barbaaf is net weg, hij vond de verrekijker zo geweldig dat ie geen ¤ 90 maar ¤ 120 ervoor betaald heeft!
Dat was het zeker!quote:
Ja, toffe gozer zeg. We vroegen nergens om, hij lei 120 op tafel, ik zeg: wat is dat dan?Zegt ie: dat is hij mij waard, het is een goede kijker...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]Wat tof!
Hij was zeker heul aardig he, Barbaaf in het eggie!
[..]
Dat was het zeker!
En weer thuisquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:55 schreef verita het volgende:
[..]
Ja, toffe gozer zeg. We vroegen nergens om, hij lei 120 op tafel, ik zeg: wat is dat dan?Zegt ie: dat is hij mij waard, het is een goede kijker...
Nou, in dank aanvaard dan maar![]()
![]()
Lukt dat ergens deze week denk je?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:21 schreef Re het volgende:
nee nog niets over een datum, dat moet ff afgestemd worden
kraampje wordt opgeruimd ik ben de dozen al aan het pakken dus...wie maakt me los
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |