Ja...zoiets iddquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:45 schreef Greys het volgende:
En Ingetje wil ook niet op tv, weet ik nu al.
Want dan gaat het zo:
Ja euh... hoi! Nou eh... *slik* erhmm..... actie... leuk!... beestjes... erhm.... *slik*
Kunt u die camera even stopzetten? Ik moet alwéér plassen? *holt weg*
(Zoiets was het toch, Ing?)
Ach ik lach Ing echt niet uit hoor. Als ze mij voor die camera zouden trekken zou je alleen dit krijgen:quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:55 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Alleen van je post al, krijgt ze rooie wangetjes
Voor het oog van de natie op je platte muil in het plasje van Hummer, die daar net al piesend langs liep.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:05 schreef Ingetje79 het volgende:
En dan ook nog ff struikelen terwijl je weg probeert te rennen![]()
Nee, laten we het vooral leuk houden
Zo is het ook niet bedoeld hoor.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach ik lach Ing echt niet uit hoor. Als ze mij voor die camera zouden trekken zou je alleen dit krijgen:
Néé! Ik ga echt niet. *trekt aan arm*
Neeheeeee! *spartel*
Nou, ga weg met die camera!![]()
![]()
![]()
*wegholt*
Denk niet dat mijn moeder dat leuk gaat vinden, zo'n tv optreden
Ah wat lief! Toch gelukt!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:00 schreef Ingetje79 het volgende:
De donatie van die IBAN-mevrouw van oh-oh is binnen!![]()
Ik zou net zeggen; Greys, mail haar nog ffquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah wat lief! Toch gelukt!
Zal ik haar een emailtje sturen nog anders?
Of gaat oh-oh haar al bedanken?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:00 schreef Ingetje79 het volgende:
De donatie van die IBAN-mevrouw van oh-oh is binnen!![]()
NEEHEEEEEJ in een AYGO.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:15 schreef Greys het volgende:
SERIEUZE VRAAG!
Hoeveel pakken keukenrol (van 2 stuks per pak) denken jullie dat er in een gemiddelde personenauto passen? Roep eens serieus iets? Personenauto met de achterbank plat.
Ing had ook iets te enthousiast gegokt met de onderleggers namelijk, die pasten echt amper in haar (echt grote!) auto, dus nu ben ik bang dat we te enthousiast gokken met de keukenrollen
Is een Aygo dan groter of kleiner dan een gemiddelde personenauto?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
NEEHEEEEEJ in een AYGO.
Ik ga het binnenkort uitproberen, en dan weten we wie wintinc foto
Er past in de kofferbak van de aygo.. 2 kratten bier. Naast elkaar. En 2 op elkaar. Das dus 4. Dan issie volquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Is een Aygo dan groter of kleiner dan een gemiddelde personenauto?Ik weet dat dus niet.
Maar Heer G denkt dat een pak van 2 keukenrollen een inhoud heeft van ca. 5 liter en de bagageruimte van een Volkswagen Lupo heeft met neergeklapte achterbank een inhoud van 830 liter. Dus dat zouden dan 166 pakken zijnMaar dan moet je ze wel hutje mutje proppen
Even wachten dan, even doenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:21 schreef Greys het volgende:
Een Aygo heeft 712 liter bagageruimte met neergeklapte bank.
Kan iemand even een keukenrol opmeten, hoogte keer breedte keer diepte?
Maar da's zonder de neergeklapte achterbank neem ik aan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Er past in de kofferbak van de aygo.. 2 kratten bier. Naast elkaar. En 2 op elkaar. Das dus 4. Dan issie vol
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar da's zonder de neergeklapte achterbank neem ik aan?
Je hebt een bagageruimte van 712 liter dus hoor ik net uit betrouwbare bron
Moeten we nog even een pak keukenrol opmeten en die heb ik niet
Dan kunnen we het uitrekenen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |