Scheen met zo'n lasertje op de muurquote:Op zondag 16 augustus 2009 01:03 schreef Greys het volgende:Leuk, Loveless. Sprong hij net, of waar hing hij aan?
Ik zie nog wel wat lichte vlekken in je groen trouwens.
Groen! En zo zijn toch weer ontopic!![]()
OMG, geweldigquote:Op zondag 16 augustus 2009 08:30 schreef Tahiti het volgende:
Speciaal voor de lieve dames hier die alles regelen![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:15 schreef Qwea het volgende:
Ik wilde heel hard gillen " keuken papier is in de aanbieding! 2 pakken voor 1,25!"
Maar we hadden die van 36 centdus ik gil niet
have funquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:22 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Overigens ben ik zo weg en om een uur of half negen pas weer thuis voor tussenstanden o.i.d.Fijne dag allemaal!
Done!quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:22 schreef verita het volgende:
Kan iemand even het rekeningnummer in mijn pm gooien? bedankt
Hier ook graag!quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:22 schreef verita het volgende:
Kan iemand even het rekeningnummer in mijn pm gooien? bedankt
Ik speel effe Miss Organiseesjun: PM!quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik speel effe Miss Organiseesjun: PM!
Ik ga trouwens niet over groen. Da's iets voor de chicks, er zal gauw genoeg iemand langskomen met een pot verf.
Apart moment om over slapen te beginnenquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga straks wel ff bijlezen; nu eerst bijslapen
Ik ben net wakker, was een beetje tegen de bedoeling in op de bank in slaap gevallen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Apart moment om over slapen te beginnen
Beetje redelijk normale tijd voor jouw toch?quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben net wakker, was een beetje tegen de bedoeling in op de bank in slaap gevallen.
Nee, maar. Vandaag eigenlijk niet. Ben vandaag vrij en wil weer naar overdag leven. Meestal slaap ik dan een uurtje of anderhalf ofzo, nu dus iets teveel.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:38 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Beetje redelijk normale tijd voor jouw toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |