Zie je wel dat jij een naar mens bent!!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:22 schreef Greys het volgende:
Geeft ook niets hoor, ik moest er om lachen.
En ach, bedolven onder de onderleggerts en de 634 pakken keukenrollen heeft ie in dat busje straks toch geen plek meer vóór 8 personen
(JJH, grapje hoor!)
Volgens mij gaan wij de 12e keigoede seks hebben.quote:
Pleurt op, ik kom voor die beessies niet voor jouquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:26 schreef Harajuku. het volgende:
Volgens mij gaan wij de 12e keigoede seks hebben.
Das waarquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:32 schreef Greys het volgende:
Die berg keukenrollen biedt best perspectieven volgens mij daar!
Da's origineler dan hooi.
Nok was er niet bij, toch? Q, kom helpen!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:06 schreef jora23 het volgende:
[..]
Ik weet ook nog steeds niet wie nou wie was bij de donatie bij onze kliniek... Ik weet dat nokwanda en morretje mee waren, maar wie nou wie is??![]()
Gelukkig herken ik Q al van verre![]()
Ik vind het zo jammer dat ik niet met jullie mee kan de 12e... Ik moet nu weer wachten tot december.
Hey babe.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:06 schreef jora23 het volgende:
[..]
Ik weet ook nog steeds niet wie nou wie was bij de donatie bij onze kliniek... Ik weet dat nokwanda en morretje mee waren, maar wie nou wie is??![]()
Gelukkig herken ik Q al van verre![]()
Ik vind het zo jammer dat ik niet met jullie mee kan de 12e... Ik moet nu weer wachten tot december.
Ja? En?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Q, er zitten pluizige gele lévende kuikentjes op die foto's in een sorteerapparaat en dan flikkeren ze op een lopende band enzo
Ja, hallo. Ze hebben in je vriezer is 1, ermee achtervolgd worden hoeft van mij nietquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zegt zij, die MM bijna de kop insloeg nadat hij haar achterna zat met een piepkuiken.
Of zit er nog een Qwea hier?
de hypocritiequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor.
Toen ik die plaatjes zag dacht ik meteen dat we mooi geen kuikens voor ze gaan kopen
Jakkes. Kan dat niet op een normale manier gaan daar, die visuele controle?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 05:28 schreef JJH het volgende:
Ik heb ook al eens voor Fok! op een Ikeamatras ín een auto gelegen. Mij is niet te dol. Maar als ik nog moet sturen prefereer ik wat meer ruimte.
Nou ja, daar hebben we het al eerder over gehad.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
de hypocritieJe eet zelf koeien, kip, varkens, ect.
!
Last time I checked at ik geen hond of katquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, daar hebben we het al eerder over gehad.
Het is zieliger om het te ZIEN van die kleine pluizige kuikentjes dan. Dan maar hypocriet
Dan is het ook hypocriet dat we deze actie doen voor de asieldieren.
"Want we eten ook dieren".
@Ing, héél veel plezier op je BBQ weekend! Je hebt er in elk geval goed weer voor!
Ik ook ja! Heb jij hoop op korting nog? Omdat ie gister niet terug belde?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:00 schreef Qwea het volgende:
Nou, deka gebeld, kerel is ff weg, belt zo terug. Ik ben benieuwd
Nah, hij is vet druk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook ja! Heb jij hoop op korting nog? Omdat ie gister niet terug belde?
Ben echt benieuwd!
Ja daar heb je ook wel een puntquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:03 schreef Qwea het volgende:
Trouwens... 36 cent per 2... wat voor korting zou je daar dan eventueel af kunnen schooien vraag ik me af.
Nou, neequote:
Geen idee! Echt niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, neeik bedoelde het eigk serieus.... ze hebben altijd een winst marge. Maar ik vraag me dus serieus af hoeveel die is. Is die bv 10 cent per pak?
150? ik dacht 300quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee! Echt niet.
Hij moet ons gewoon 5 cent per pak korting geven ofzo
Keer 150 is toch 7,50 euro
Zal ik dan afspreken met die gozer dat ik mn auto volpleur... + 10? dozen extra voor stout?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:12 schreef Greys het volgende:
Waar woont DABA dan? In de buurt van Den Helder?
We kunnen niet definitief bepalen hoeveel als we nog niet weten hoeveel er vanuit Den Helder vervoerd kunnen worden toch?
Als het aan mij ligt mogen het ook best 300 pakken worden, maar als er mensen ver voor moeten gaan omrijden vind ik dat zonde, dan kost het meer aan benzine (in verhouding) dan dat we besparen op die rollen.
Dus gewoon hoeveel jij kunt zorgen dat er mee kunnen, maar er moeten niet mensen speciaal voor naar Den Helder gaan rijden (Stout kwam sowieso al, da's wat anders).
En dan haalt JJH desnoods nog 100 pakken in een supermarkt bij hem in de buurt voor in zijn busje!
ruimte zat volgens joraquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:14 schreef Ynske het volgende:
misschien een gekke vraag, maar kan t dierenthuis 300 pakken kwijt?
Ja hoor, ze hadden ruimte zat hadden ze tegen Jora gezegd volgens mij.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:14 schreef Ynske het volgende:
misschien een gekke vraag, maar kan t dierenthuis 300 pakken kwijt?
Zoiets jaquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zal ik dan afspreken met die gozer dat ik mn auto volpleur... + 10? dozen extra voor stout?
En dan zien we wel hoeveel er in de auto past... en dan reken ik het af. Goed idee?
Ik schiet het eerst wel ff voor, en dan hoor je wel hoeveel het wasquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hoor, ze hadden ruimte zat hadden ze tegen Jora gezegd volgens mij.
En anders leggen ze het maar op zolder ofzoZe wilden graag véél spullen, dat vonden ze fijner en beter dan alleen maar geld, hebben ze zelf gezegd
(Scheelt ze ook weer tijd enzo om zelf spullen te moeten gaan halen, dus dat snap ik wel!)
[..]
Zoiets jaAuto vol plus even goed inschatten wat Stout nog kwijt zou kunnen naast een matras en stretcher. En dan reken je af en haal je die dozen van Stout nog even een keertje op als je de rest thuis hebt gebracht. Dat lijkt me handig.
Laat maar weten of je het dan even een dag voor kunt schieten en dat ik het van de Asielrekening aan je overmaak zodra je me het totaalbedrag noemt, of dat je meteen geld nodig hebt
(Maar dat er niet speciaal mensen voor moeten gaan rijden ben je wel met me eens he?).
Nou ik heb jaren in supermarkt gewerkt, en ik kan je vertellen dat echt op pleepapier en keukenpapier enzo echt alleen de dure A-merken wat opleveren, B-merken en huismerken worden soms gewoon met -20% of -30% marge verkochtquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, neeik bedoelde het eigk serieus.... ze hebben altijd een winst marge. Maar ik vraag me dus serieus af hoeveel die is. Is die bv 10 cent per pak?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:36 schreef Harajuku. het volgende:
Wie gaan heen de 12e:
Trutten on top
Muis & mister
Greys & Maes
Ingetje & Chipszak & Hara
Qwea & MM
Cat22
Re & MissBliss + Dipkip
Nokwanda & Nokmanda
ElisaB
Draculettetje
Loveless85 -> Wil wel volk vervoeren Regio Rotterdam/Delft/Zwijndrecht
bigbird & mister
DABAMaster
JJH -> Eventueel nog ruimte vóór 8 andere personen die tussen Zwolle en Aarle Rixtel in willen stappen.
Iedereen die mee wil mag dus gewoon mee
PM mij even als je nog niet in de lijst staat maar wel heen gaat.
Hoe zat het nu eik met de pillen die ohoh geregeld had, zijn die al ergens?
Geen probleem hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:42 schreef Greys het volgende:
TirannetjeWat ben je goed bezig!
En sorry als we je aanbod over het hoofd hebben gezien in de drukte
Wie gaan heen de 12e:quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:40 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Haai
Ja de pillen heb ikEn dat had ik ook gemeld in het topic maar jullie gaan te snel
En er staat een bench in de buurt van Ehv te wachten die ik 12 sept. wilde ophalen om dan door naar Dierenthuis te rijden!
Ik had tijdje terug ook al gelezen dat er een bench in Culemborg? stond...
Moet ik die ook nog ophalen?
Ik had t toen ook aangeboden. Maar kon jullie vervolgens niet meer bijhouden met dat geklets en mijn baas die me te hard laat werken
maar ja ik wil dus ook komen
Mijn gezelschap voor in de auto/co-piloot ontbreekt nog in het lijstjequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wie gaan heen de 12e:
Trutten on top
Muis & mister
Greys & Maes
Ingetje & Chipszak & Hara
Qwea & MM
Cat22
Re & MissBliss + Dipkip
Nokwanda & Nokmanda
ElisaB
Draculettetje
Loveless85 -> Wil wel volk vervoeren Regio Rotterdam/Delft/Zwijndrecht
bigbird & mister
DABAMaster
JJH -> Eventueel nog ruimte voor 8 andere personen die tussen Zwolle en Aarle Rixtel in willen stappen.
Stout
tirannetje24
Iedereen die mee wil mag dus gewoon mee
PM mij even als je nog niet in de lijst staat maar wel heen gaat.
You're there!
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mijn gezelschap voor in de auto/co-piloot ontbreekt nog in het lijstje
Nee joh, je hebt geen tijd om Ben & Jerries te eten onderweg!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geen BJ tijdens het rijden dus
Haha we kijken wel, ik vind het idd leuker om niet helemaal alleen daar aan te komenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:02 schreef Greys het volgende:
Dizzy-Miss-Lizzy zocht ook nog een rijder (omg. Den Haag) of die ging misschien met Nokwanda mee.
Maar anders kunnen Maes en ik en Loveless altijd samen gaan vanuit regio Rotterdam als je geen zin hebt om alleen te gaan hoor Loveless. We kijken wel even wie er nog bijkomen
Dankjewel!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:02 schreef sinemet het volgende:
Heb even een linkje naar dit topic op buurtlink gezet
Logisch hoor! Zou ik ook niet gezellig vinden om daar alleen aan te komen. En het hele stuk alleen rijden lijkt me ook minder leuk dan samen. Nou ja, ligt een beetje aan het gezelschap natuurlijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Haha we kijken wel, ik vind het idd leuker om niet helemaal alleen daar aan te komenAangezien ik écht helemaal niemand 'ken'.
Het is nog 4 weken, komen vast nog hoop mensen bij, en dan kijken we zo rond die tijd wel even wat het handigste is qua vervoer enzoquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Dankjewel!![]()
[..]
Logisch hoor! Zou ik ook niet gezellig vinden om daar alleen aan te komen. En het hele stuk alleen rijden lijkt me ook minder leuk dan samen. Nou ja, ligt een beetje aan het gezelschap natuurlijk
Komt er aan!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:10 schreef Re het volgende:
kan iemand ff rekening nummer PMen... moet nog wat kraampjesgeld overmaken
Dat soort dingen liever in het F&F SC topic spammen alsjeblieft.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:28 schreef TheYoung1 het volgende:
Ff een zielig topic spammen....
Oude gezonde kat met nier problemen
okidokiequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat soort dingen liever in het F&F SC topic spammen alsjeblieft.
Dat is er veel meer geschikt voor dan het asieltopic
netjes!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:34 schreef Ravage het volgende:
Ik zag dat het vlooienmarkt-topic dicht is, maar vandaag dus eindelijk de Digitenne decoder verkocht voor 25 euro
Woehoehoeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:34 schreef Ravage het volgende:
Ik zag dat het vlooienmarkt-topic dicht is, maar vandaag dus eindelijk de Digitenne decoder verkocht voor 25 euro
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Woehoehoeeeeeeeeee
Ik zag het al! Echt tof! Nog meer vlooienmarkt opbrengst, wat is het goed gegaan he?
Top, Ravage!
@Oh-oh, ik heb ook je Belgische vriendin bedankt voor haar donatie per mail hoor! En gezegd dat we haar via jou of zelf wat foto's van de overdracht zullen mailen na 12 september!
Zijn mijn centjes al bij je?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]voor Ravage!
Thnx Greys, ze komt mss morgen hier wandelen dus dan zal ik haar nog eens in t eggie bedanken!
Aaahh oke, op die fiets. Dan doet rustig wakker wordenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb nachtdienst gehad hè, dus ik zit zat heerlijk met een bak koffie wakker te worden.
Sorry, helemaal overheen gelezen, net ff gekeken en ja ze zijn binnen, dank jequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Zijn mijn centjes al bij je?
De boeken zijn dus in elk geval al binnen!
Is er al een offciele nieuwe stand?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:04 schreef TheYoung1 het volgende:
Elisaaaaaa, doe eens wat streepjes zetten in het goktopic aubeetjes!!!
De origamiedames zijn van de zon aan het genieten, schijnbaarquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is er al een offciele nieuwe stand?
Orgiedames las....quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:20 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
De origamiedames zijn van de zon aan het genieten, schijnbaar![]()
En terecht
2106,18quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
Cat22: 212,50
Muis006: 52.50
Greys en Maes:: 135
MissBliss: 232
Re: 82,50
Pagan/Strega: 40,00
Poohy: 14,00
ChipsZak.: 23,00
Qwea: 65,75 = 66 euro!
Dipkip: 182,75
Nokwanda: 205,00
ElisaB: 285,00
Pisces29: 12,00
verita: 135,00
conleche: 10,00
JJH:15.00
Morretje: 15,50
Angelcakes: 28.25
Whiskers: 30,00
Disana 79,84
oh-oh: 190,34
Ynske: 60,00
Ik heb dit bovenstaande lijstje nu 3 keer opgeteld met 3 keer een andere uitkomst
Is het nou 2216,02 of 2066,22 of 2106,18?
Heeft er iemand een rekenmachine?
Oh gelukkig, heb het net maar van ellende in een Excellsheetje zitten invullen en toen kwam ik daar ook op uit!quote:
Ik weet het niet eigenlijk...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:41 schreef conleche het volgende:
Ik was er van overtuigd dat ik een tshirt zou winnen!! Maar ik denk dat we over de 7500 heengaan!!!
Nee, vanochtend kwam wel de postmeneer met een pakje van H&M, net voordat ik weer de deur uit moest en hij jubelde: o je bent er een keertje wel! Ik was er van de week ook met EEN HEEEEEL ZWAAR PAKKET!!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:45 schreef oh-oh het volgende:
Co, heb je je doos opgehaald inmiddels?
Wat goed dat we al op 7000 zitten zeg![]()
Dit klinkt wel heel dubieus!!quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:01 schreef Greys het volgende:
Co, we hebben je doos nog besproken vanmiddag in F&F SC
Dat inmiddels niet meer, maar wel helemaal stijf! We hebben griep in tha house, dus het valt heul niet mee!quote:
HAAAAAAAI!quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:48 schreef Loveless85 het volgende:
HALLO!
Had ik trouwens al gezegd dat mijn poesjah beroemd wordTenminste poes waar m'n ex en ik de voogdij over delen (
) en die nu bij mij is
Ze staat in dit boek:quote:
Muts...You know who!quote:Van 6.000 tot en met 6.999:
6.800 - TheYoung1
6.853 - bbfakir
6.947 - Ole
6.976 - Whiskers
Tof! Heb je de foto ook?quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze staat in dit boek:
http://www.amazon.com/How-Take-Over-Teh-Wurld/dp/1592405169/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1250376616&sr=8-1
Toch geen griepje met sobrero?quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat inmiddels niet meer, maar wel helemaal stijf! We hebben griep in tha house, dus het valt heul niet mee!
quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Tof! Heb je de foto ook?
Voor pussy van Loveless en voor de tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet eens heel speciaal ofzo, maar had al maanden terug mail of toestemming gaf die foto te gebruiken en paar weken geleden mail dattie het boek heeft gehaald
Scheen met zo'n lasertje op de muurquote:Op zondag 16 augustus 2009 01:03 schreef Greys het volgende:Leuk, Loveless. Sprong hij net, of waar hing hij aan?
Ik zie nog wel wat lichte vlekken in je groen trouwens.
Groen! En zo zijn toch weer ontopic!![]()
OMG, geweldigquote:Op zondag 16 augustus 2009 08:30 schreef Tahiti het volgende:
Speciaal voor de lieve dames hier die alles regelen![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:15 schreef Qwea het volgende:
Ik wilde heel hard gillen " keuken papier is in de aanbieding! 2 pakken voor 1,25!"
Maar we hadden die van 36 centdus ik gil niet
have funquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:22 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Overigens ben ik zo weg en om een uur of half negen pas weer thuis voor tussenstanden o.i.d.Fijne dag allemaal!
Done!quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:22 schreef verita het volgende:
Kan iemand even het rekeningnummer in mijn pm gooien? bedankt
Hier ook graag!quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:22 schreef verita het volgende:
Kan iemand even het rekeningnummer in mijn pm gooien? bedankt
Ik speel effe Miss Organiseesjun: PM!quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik speel effe Miss Organiseesjun: PM!
Ik ga trouwens niet over groen. Da's iets voor de chicks, er zal gauw genoeg iemand langskomen met een pot verf.
Apart moment om over slapen te beginnenquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga straks wel ff bijlezen; nu eerst bijslapen
Ik ben net wakker, was een beetje tegen de bedoeling in op de bank in slaap gevallen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Apart moment om over slapen te beginnen
Beetje redelijk normale tijd voor jouw toch?quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben net wakker, was een beetje tegen de bedoeling in op de bank in slaap gevallen.
Nee, maar. Vandaag eigenlijk niet. Ben vandaag vrij en wil weer naar overdag leven. Meestal slaap ik dan een uurtje of anderhalf ofzo, nu dus iets teveel.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:38 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Beetje redelijk normale tijd voor jouw toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |