Nee joh, je hebt geen tijd om Ben & Jerries te eten onderweg!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geen BJ tijdens het rijden dus
Haha we kijken wel, ik vind het idd leuker om niet helemaal alleen daar aan te komenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:02 schreef Greys het volgende:
Dizzy-Miss-Lizzy zocht ook nog een rijder (omg. Den Haag) of die ging misschien met Nokwanda mee.
Maar anders kunnen Maes en ik en Loveless altijd samen gaan vanuit regio Rotterdam als je geen zin hebt om alleen te gaan hoor Loveless. We kijken wel even wie er nog bijkomen
Dankjewel!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:02 schreef sinemet het volgende:
Heb even een linkje naar dit topic op buurtlink gezet
Logisch hoor! Zou ik ook niet gezellig vinden om daar alleen aan te komen. En het hele stuk alleen rijden lijkt me ook minder leuk dan samen. Nou ja, ligt een beetje aan het gezelschap natuurlijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Haha we kijken wel, ik vind het idd leuker om niet helemaal alleen daar aan te komenAangezien ik écht helemaal niemand 'ken'.
Het is nog 4 weken, komen vast nog hoop mensen bij, en dan kijken we zo rond die tijd wel even wat het handigste is qua vervoer enzoquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Dankjewel!![]()
[..]
Logisch hoor! Zou ik ook niet gezellig vinden om daar alleen aan te komen. En het hele stuk alleen rijden lijkt me ook minder leuk dan samen. Nou ja, ligt een beetje aan het gezelschap natuurlijk
Komt er aan!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:10 schreef Re het volgende:
kan iemand ff rekening nummer PMen... moet nog wat kraampjesgeld overmaken
Dat soort dingen liever in het F&F SC topic spammen alsjeblieft.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:28 schreef TheYoung1 het volgende:
Ff een zielig topic spammen....
Oude gezonde kat met nier problemen
okidokiequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat soort dingen liever in het F&F SC topic spammen alsjeblieft.
Dat is er veel meer geschikt voor dan het asieltopic
netjes!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:34 schreef Ravage het volgende:
Ik zag dat het vlooienmarkt-topic dicht is, maar vandaag dus eindelijk de Digitenne decoder verkocht voor 25 euro
Woehoehoeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:34 schreef Ravage het volgende:
Ik zag dat het vlooienmarkt-topic dicht is, maar vandaag dus eindelijk de Digitenne decoder verkocht voor 25 euro
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Woehoehoeeeeeeeeee
Ik zag het al! Echt tof! Nog meer vlooienmarkt opbrengst, wat is het goed gegaan he?
Top, Ravage!
@Oh-oh, ik heb ook je Belgische vriendin bedankt voor haar donatie per mail hoor! En gezegd dat we haar via jou of zelf wat foto's van de overdracht zullen mailen na 12 september!
Zijn mijn centjes al bij je?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]voor Ravage!
Thnx Greys, ze komt mss morgen hier wandelen dus dan zal ik haar nog eens in t eggie bedanken!
Aaahh oke, op die fiets. Dan doet rustig wakker wordenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb nachtdienst gehad hè, dus ik zit zat heerlijk met een bak koffie wakker te worden.
Sorry, helemaal overheen gelezen, net ff gekeken en ja ze zijn binnen, dank jequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Zijn mijn centjes al bij je?
De boeken zijn dus in elk geval al binnen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |