Altijd Q hè!! Wat een schatje ook. Q..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Soms?
En als die kerel me geen korting wil doen... ga ik het proberen bij 1 v/d andere 2 deka's
Ik wil géén kuikens zien de 12e hoor. Kunnen ze die zelf niet kopenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:01 schreef Greys het volgende:
Kuikenbroederij in Brabant, eventueel voor de eendagskuikens:
http://www.kuikenbroederijvanhulst.nl
Alleen toen ik de plaatjes zag moest ik al haast huilen, dus ik moet hier niet te lang aan denken![]()
![]()
k zou dat ook niet kunnen hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:01 schreef Greys het volgende:
Alleen toen ik de plaatjes zag moest ik al haast huilen, dus ik moet hier niet te lang aan denken![]()
![]()
Die gaan ik morg mailen!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:01 schreef Greys het volgende:
![]()
Hoeft niet hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:05 schreef Qwea het volgende:
Die gaan ik morg mailen!
Kunnen ze die niet gewoon NIET meer voerenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wil géén kuikens zien de 12e hoor. Kunnen ze die zelf niet kopen
Saai?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:50 schreef TheYoung1 het volgende:
Bof, vrijdag-avond en het lijkt een stormlooptopic
Wat zijn we ook saai afentoe hè...
Ooit een stukje docu van zo'n "kuikenfarm" op discovery gezien......quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:01 schreef Greys het volgende:
![]()
piepneuzen, het zijn gewoon kuikens, alleen dan dood.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Kunnen ze die niet gewoon NIET meer voeren![]()
[..]
Q, er zitten pluizige gele lévende kuikentjes op die foto's in een sorteerapparaat en dan flikkeren ze op een lopende band enzoquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
piepneuzen, het zijn gewoon kuikens, alleen dan dood.
Jaaaa maarrr,quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zegt zij, die MM bijna de kop insloeg nadat hij haar achterna zat met een piepkuiken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik eet best een kip, maar dan eentje die gescharreld heeft en in één keer dood is gemaakt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik vind dat ook niet zielig, ik eet zelf ook kippetjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik eet best een kip, maar dan eentje die gescharreld heeft en in één keer dood is gemaakt.
Die kuikens die zitten in sorteerapparaten enzo![]()
Dit vind ik een nare fotoMooi dat je tags failden want ik móet altijd klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Ik vind jou helemaal geen leuk persoon meer.quote:
Wellus!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind jou helemaal geen leuk persoon meer.
Nope.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wilde Q even overtuigen. Wat denk je? Gelukt?
Yup, in de roos schat ik zo.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wilde Q even overtuigen. Wat denk je? Gelukt?
If anything neemt ze nu een keer zoveel meequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:16 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Yup, in de roos schat ik zo.
-HOOP IK-
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik eet best een kip, maar dan eentje die gescharreld heeft en in één keer dood is gemaakt.
Die kuikens die zitten in sorteerapparaten enzo![]()
Dit vind ik een nare fotoAwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Das wel zielig, maar helaas door de consument in stand gehouden.
Dit soort mensen mogen van mij echter meteen nekschot:
http://www.telegraaf.nl/b(...)etakeld__.html?p=9,2
Ik ook niet hoor.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:16 schreef ElisaB het volgende:
Godver...
Bite me, maar ik kan er echt niet tegen
Ik 'hoop' maar dat het gekomen is door een rotongeluk en niet door iemand die dat moedwillig gedaan heeftquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aww![]()
Das wel zielig, maar helaas door de consument in stand gehouden.
Dit soort mensen mogen van mij echter meteen nekschot:
http://www.telegraaf.nl/b(...)etakeld__.html?p=9,2
Ik denk vooral niet na bij wat ik eet. In de zin van hoe of waar het vandaan komt. Ik zou anders accuut kappen met eten überhaupt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:18 schreef Harajuku. het volgende:
Ik was 10 jaar vegetarier, nu eet ik met moeite sporadisch wat kip omdat ik niets binnenkrijg anders ( ja sue me, die vervangers zijn goor en ik lust bijna niets) maar ik krijg t dus echt mn strot niet door hè. Met moeite 3 kleine stukjes, denk dat ik er maar helemaal weer mee ophoud. In deze mate zal t toch weinig toevoegen.
'k Kan maar niet begrijpen waarom de overheid ed zo lichtzinnig over alles met dieren doet. Dieren worden echt pas interessant als een seriemoordenaar ze vruugah mishandelde.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik 'hoop' maar dat het gekomen is door een rotongeluk en niet door iemand die dat moedwillig gedaan heeft
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als iemand het al voor elkaar krijg om zo'n weerloos beest dier iets aan te doen spoor je toch gewoon niet.
Ja, dat probeer ik maar lukt dus niet echtquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:23 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ik denk vooral niet na bij wat ik eet. In de zin van hoe of waar het vandaan komt. Ik zou anders accuut kappen met eten überhaupt.
Er moeten véél zwaardere straffen komen voor dat soort dingen. Wat dat betreft mogen ze hier een voorbeeld nemen aan Amerika (niet wat alles betreft, maar wat dat betreft welquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
'k Kan maar niet begrijpen waarom de overheid ed zo lichtzinnig over alles met dieren doet. Dieren worden echt pas interessant als een seriemoordenaar ze vruugah mishandelde.
Als iemand het al voor elkaar krijg om zo'n weerloos beest iets aan te doen spoor je toch gewoon niet.
Oh ja, dat had ik gelezen ook.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Er moeten véél zwaardere straffen komen voor dat soort dingen. Wat dat betreft mogen ze hier een voorbeeld nemen aan Amerika (niet wat alles betreft, maar wat dat betreft wel).
Vorig jaar waren er in Delft (geloof ik) mensen die ruzie als stel met elkaar hadden en de een mikte de hond en kat van de ander uit het raam van zoveel hoog. Om de ander daar lekker mee te pakken
Kunnen die dieren lekker wat aan doen, dat zij ruzie hadden!
Maar goed, da's misschien niet een onderwerp echt voor hier. Anders kunnen we nog wel dagen doorgaan denk ik met voorbeelden helaas
Het gebeurt toch, net zoals alle onrecht op deze aardkloot. Met sommige onuitstaanbare dingen, moet je je gewoon zien af te vinden. Anders worden het windmolens....quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat probeer ik maar lukt dus niet echt
Zware straffen schrikken in elk geval een béétje af misschien, voor sommige types.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh ja, dat had ik gelezen ook.
Nu ja, juist door die dingen moeten wij met deze actie komen.
Amerika is best ok met jaar celstraf of 1000 dollah boete, máár, zij doen ook echt alleen aan symptoombestrijding. En dat lost dus ook vrij weinig op.
Ik snap ook echt niet dat puppy factories gewoon mogen bestaanEcht wtf, waar is je verstand dan om niet in te zien dat dat gewoon pure mishandeling is.
Ja ik zei dat tegen Hara en toen lachtte ze me vet uitquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:52 schreef Greys het volgende:
We moeten wel allemaal deze keer een plakkerd op ons shirtje met onze FOK! nick he?
Dan weten we tenminste wie wie is, want dat weet ik van sommige mensen van de Zwolle asielactie nu nog steeds niet geloof ik
Ik weet ook nog steeds niet wie nou wie was bij de donatie bij onze kliniek... Ik weet dat nokwanda en morretje mee waren, maar wie nou wie is??quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:52 schreef Greys het volgende:
We moeten wel allemaal deze keer een plakkerd op ons shirtje met onze FOK! nick he?
Dan weten we tenminste wie wie is, want dat weet ik van sommige mensen van de Zwolle asielactie nu nog steeds niet geloof ik
WIJ doen in elk geval een plakkerd op!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik zei dat tegen Hara en toen lachtte ze me vet uit
Ja want ik ken hullie allemaal heul niet, ik kom nooit op meets enzoquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:07 schreef Greys het volgende:
[..]
WIJ doen in elk geval een plakkerd op!
En dan zet jij er op Her b3sT fr13nD 4evah! met een pijl naar mij.
En ik dan andersom
En dan zou Hara willen dat ze ook zo'n plakkerd had![]()
Ja shit, geen idee. Dat zag ik ook toen ik t deed copypastaen, en toen had ik t weggehaaldquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:16 schreef Greys het volgende:
Wat doen die streepjes op 'vóór' bij JJH eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |