Ja Tss. Dat hadden jullie van te voren maar moeten bedenken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Vast wel, al willen niet alle organisatiechicks op de foto
ah, bedankt voor het roepen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:27 schreef JJH het volgende:
Hebben jullie problemen met het vinden van het topic of zo?![]()
JOEHOE!!! Hier zijn we!
Merciiiiquote:
Je komt hier binnen en verlaat het topic gewoon weer... weer... ik kan het bijna niet over mijn lippen krijgen... maar je verlaat het topic gewoon ZWART ipv groen?quote:
Dit is een groene user met een ander account,quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Je komt hier binnen en verlaat het topic gewoon weer... weer... ik kan het bijna niet over mijn lippen krijgen... maar je verlaat het topic gewoon ZWART ipv groen?![]()
posten met klonen = donerenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dit is een groene user met een ander account,
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
posten met klonen = doneren
*Bedenkt zich dat ze maar niet met dr 31 klonen moet gaan posten
sorryquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:18 schreef oh-oh het volgende:
HOOOOOOOO, WIL JIJ ONS NOOIT MEER ZO LATEN SCHRIKKEN 3nhScnds
Groene verf?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:18 schreef Greys het volgende:
Nou he?
Ik stond al op het punt een emmer verf over hem heen te kwakken!
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:21 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
... zit nu even erg krap, anders had ik nog wel een donatie gedaan (had ik dus zelf ook al aan gedacht)...
Dat hebben wij bijna ver 7 voudigdquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:08 schreef Jessy.G het volgende:
Vandaag was er een groep van 40 mensen ongeveer gekomen! Allemaal vrijwilligers uit Ede die daar een rommelmarkt organiseren en de opbrengst doneren aan het lokale dierenasiel. En vandaag kwamen ze dus een kijkje nemen bij ons, echt superleuk! En ze hadden ook nog eens heel veel spullen en een cheque van 1000¤ meegenomen.
Ja ik zie het! Echt geweldigquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat hebben wij bijna ver 7 voudigd
MAARquote:
* G * ipv * O * (en dan aan elkaar)quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:09 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja maaaaaaar, ik weet toch niet hoe dat moehoet!!!!![]()
Tuuuuuuurlijkquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
MAAR
DAT
MOGEN
ZE
DUS
NIET
WETEN
(Heeft die Sjaan de boel niet al gevonden? Weet jij wie Sjaan de internetpluizert is?)
En Kweej, een cheque van duizend is ook prachtig natuurlijk
(Al hebben wij idd wel meer)
Zeg maar als jij er vandaag was, dan was je er samen met mijn favo DA assistente (miranda) en mijn DA (shirley)quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:08 schreef Jessy.G het volgende:
Vandaag was er een groep van 40 mensen ongeveer gekomen! Allemaal vrijwilligers uit Ede die daar een rommelmarkt organiseren en de opbrengst doneren aan het lokale dierenasiel. En vandaag kwamen ze dus een kijkje nemen bij ons, echt superleuk! En ze hadden ook nog eens heel veel spullen en een cheque van 1000¤ meegenomen.
Je bent al groen, dus dat is al heel wat!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:51 schreef retuow82 het volgende:
He ik wil ook bij de sponsoren staan!
*heen rentquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent al groen, dus dat is al heel wat!![]()
We lopen een PIETSIE achter met de fipo lijst
Qwea, aan de slag!
Of we doen voortaan op elke bladzijde van dit topic een boodschap aan Sjaan, voor als ze écht alles leest:quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Of we doen voortaan op elke bladzijde van dit topic een boodschap aan Sjaan, voor als ze écht alles leest:
LIEVE, LIEVE SJAAN.
Zou je zo goed willen zijn om, als je dit topic vindt tijdens je Dierenthuis-speurderij op internet, je ongetwijfeld lieftallige snaveltje te willen houden over de opbrengst? Het moet een verrassing blijven.
Dank Sjaan! Over and out!
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:21 schreef Qwea het volgende:
jora ging mij vandaag nog bellen. Over de carnibest. Want ze zei eerst alle soorten en ruimte genoeg, en toen een sms van "ik bel je straks want het is toch anders"
Lieve Qwea, als je volgende keer toch bezig ben en nog eens heen rent, zou ik er dan ook bij mogen pleeeaaase?quote:
*terug rent*quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:31 schreef HaveANiceDay het volgende:
[..]
Lieve Qwea, als je volgende keer toch bezig ben en nog eens heen rent, zou ik er dan ook bij mogen pleeeaaase?![]()
Het heeft geen haast hoor, mijn dag is al geslaagd met het vooruitzicht straks groen en wel in een Lush-bubbelbadje te kunnen liggen.
Niet te hard! Dadelijk moet je weer douchen!quote:
Dan pak ik de fluffquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet te hard! Dadelijk moet je weer douchen!
Jij hebt je portie lichaamsbeweging voor vandaag weer gehad.quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
* G * ipv * O * (en dan aan elkaar)
In een koelbox passen misschien 4 van die grote carnibest worstenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:34 schreef Cat22 het volgende:
Als je een beetje een knappe koelbox hebt kan dat volgens mij best. En desnoods ontdooit het dan een beetje: je kunt het een paar dagen in de koelkast bewaren, geven ze dat als eerste aan de beestjes.
Ja ik was er vandaag ook, een buslading met mensen uit ede haha!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:08 schreef Jessy.G het volgende:
Heb jij Sjaan gespot?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:39 schreef jora23 het volgende:
[..]
Ja ik was er vandaag ook, een buslading met mensen uit ede haha!
Alice zelf weet het bedrag niet hoorquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Of we doen voortaan op elke bladzijde van dit topic een boodschap aan Sjaan, voor als ze écht alles leest:
LIEVE, LIEVE SJAAN.
Zou je zo goed willen zijn om, als je dit topic vindt tijdens je Dierenthuis-speurderij op internet, je ongetwijfeld lieftallige snaveltje te willen houden over de opbrengst? Het moet een verrassing blijven.
Dank Sjaan! Over and out!
Haha nee ik heb geen sjaan gezien, maar zoals ik weet weten enkele vrijwilligers van het bedrag, maar Alice zelf verder niet hoor. Ze is wel heel nieuwsgierig naar deze actiequote:
Daar gaan we dan wel even naar kijken binnenkort jaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:45 schreef jora23 het volgende:
Kan anders iemand ook diepvrieskuikens regelen, die gaan namelijk heel hard! Ze gebruiken ook wel gourmet gold. En van royal canin kunnen ze de convalescence poeder goed gebruiken. Gewoon paar ideeen. En heeeeel veel keukenrollen
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:43 schreef jora23 het volgende:
[..]
Haha nee ik heb geen sjaan gezien, maar zoals ik weet weten enkele vrijwilligers van het bedrag, maar Alice zelf verder niet hoor. Ze is wel heel nieuwsgierig naar deze actie
Ja waarschijnlijk wel, maar ik heb niks gezegdquote:
Hm. Dat zou wel jammer zijn. Misschien moeten we het dan toch anders gaan doen hier, met verborgen bedragen enzo...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:51 schreef jora23 het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk wel, maar ik heb niks gezegd![]()
Haha dat was best moeilijk hoor. Was een pittige dag. We waren om half negen weggegaan en was om kwart over tien thuis vanavond. Maar weer heel bijzonder!
Nee nou, beheerders of 20 vrijwilligers is mij om t evenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:01 schreef Greys het volgende:
Ik geloof niet dat de beheerders er zelf naar op zoek zullen gaan eigenlijk, daar hebben ze geen tijd voor
Maar dan moeten degenen die het wel weten daar wel hun mond houden.
We kunnen hier ook moeilijk iedere keer de tussenstand naar iedereen gaan PM-en
Waar de fuck regel je kuikens?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:45 schreef jora23 het volgende:
Kan anders iemand ook diepvrieskuikens regelen, die gaan namelijk heel hard! Ze gebruiken ook wel gourmet gold. En van royal canin kunnen ze de convalescence poeder goed gebruiken. Gewoon paar ideeen. En heeeeel veel keukenrollen
Half 9??? ik dacht half 6quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:51 schreef jora23 het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk wel, maar ik heb niks gezegd![]()
Haha dat was best moeilijk hoor. Was een pittige dag. We waren om half negen weggegaan en was om kwart over tien thuis vanavond. Maar weer heel bijzonder!
Aaaaaaahquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:15 schreef jora23 het volgende:
[..]
Nee vorige keer 5 uur, maar toen gingen we om 16.00 uur weg, nu pas om 19.00 uur
Nee ben niet tussen de grote honden geweest vandaag sorry, maar bomba was wel flink aan het spelen vandaagquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aaaaaaah
Heb je boemba, bommel en max kusje en aai gedaan van me?
kutwijfquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:20 schreef jora23 het volgende:
[..]
Nee ben niet tussen de grote honden geweest vandaag sorry, maar bomba was wel flink aan het spelen vandaag
http://www.prooidier.nl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_new.tpl&product_id=1&category_id=2&option=com_virtuemart&Itemid=111&vmcchk=1&Itemid=111quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Als ik koekel, kom ik op IVF-sites
Volgens koekel kun je ze bij Pet's Place bestellen...nou staan de Pet's Place en ikke hier in dit durp niet echt op goede voet...dussssquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:20 schreef Qwea het volgende:
Ik weet dat koopman ze bij ons in het dorp verkoopt. Volgens jora
Ik wel, maar no way dat die dingen in mijn buurt komen, sorry hoorquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgens koekel kun je ze bij Pet's Place bestellen...nou staan de Pet's Place en ikke hier in dit durp niet echt op goede voet...dussss
Ik heb ze wel es in de vriezer gehad, voor shirley. Meegenomen uit DH, van Sorella gekregen,quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wel, maar no way dat die dingen in mijn buurt komen, sorry hoor
Hmmzzzz....dus als je vervelend bent in de auto weet ik wut toe doequote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wel, maar no way dat die dingen in mijn buurt komen, sorry hoor
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb ze wel es in de vriezer gehad, voor shirley. Meegenomen uit DH, van Sorella gekregen,
Werkelijk, ik dacht serieus dat ik over mn nek zou gaan. En MM pakt er dan gewoon 1 uit de vriezer en gaat mij ermee achtervolgen
Als jij MM na gaat doen, dan zitten we vast in Meppel want no way dat jij dan nog kunt autorijdenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hmmzzzz....dus als je vervelend bent in de auto weet ik wut toe doe
Ik schijt zelf ook in m'n broek van die dingen...dus bent nie bangquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[..]
Als jij MM na gaat doen, dan zitten we vast in Meppel want no way dat jij dan nog kunt autorijden!!!
En ik knip ze regelmatig in stukken als we weer een buizerd ofzo hebben zitten en ze vriezen in allerlei vormen in en dan kan je ze rechtop zetten enz. Dan is het net spoelgoed voor kinderen. Je weet wel van die boerderijdierenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb ze wel es in de vriezer gehad, voor shirley. Meegenomen uit DH, van Sorella gekregen,
Werkelijk, ik dacht serieus dat ik over mn nek zou gaan. En MM pakt er dan gewoon 1 uit de vriezer en gaat mij ermee achtervolgen
GAT-VER-DAMMEquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:36 schreef jora23 het volgende:
[..]
En ik knip ze regelmatig in stukken als we weer een buizerd ofzo hebben zitten en ze vriezen in allerlei vormen in en dan kan je ze rechtop zetten enz. Dan is het net spoelgoed voor kinderen. Je weet wel van die boerderijdieren
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[..]
Als jij MM na gaat doen, dan zitten we vast in Meppel want no way dat jij dan nog kunt autorijden!!!
Wtfquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:36 schreef jora23 het volgende:
[..]
En ik knip ze regelmatig in stukken als we weer een buizerd ofzo hebben zitten en ze vriezen in allerlei vormen in en dan kan je ze rechtop zetten enz. Dan is het net spoelgoed voor kinderen. Je weet wel van die boerderijdieren
Nou soms heb ik ook van die kokhals dagenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
WtfDoe je dat zonder problemen?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:40 schreef jora23 het volgende:
[..]
Nou soms heb ik ook van die kokhals dagenMaar een geintje op zijn tijd moet kunnen toch? En soms lijkt het net of ze dansen
Volgens mij hebben MM en ik wel een beetje hetzelfde gevoel voor humor.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind en vond het alles behalve grappig. Ik heb mezelf in de badkamer opgesloten en gedreigd hem te vermoorden alstie niet op zou flikkeren met die kut kuikensquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij hebben MM en ik wel een beetje hetzelfde gevoel voor humor.Ik bescheur me hier
![]()
*Mental Imagequote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind en vond het alles behalve grappig. Ik heb mezelf in de badkamer opgesloten en gedreigd hem te vermoorden alstie niet op zou flikkeren met die kut kuikens
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:53 schreef Harajuku. het volgende:
Note to self:
Niet bij Jora en MM in de buurt komen.
hoe bedoel je? vrijwilligers bij de asiels?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Wel jammer dat blijkbaar vrijwilligers van het bedrag afweten,.
We moeten een beetje uikijken dat de FP lezers niet 'flauw' van ons worden, snap je wat ik bedoel?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:47 schreef Misan het volgende:
Op hoeveel staat de teller inmiddels? Misschien leuk om nog een bericht hierover op de FP te zetten
Sommige mensen die soms als vrijwilliger bij Dierenthuis werken, kijken wel eens hier.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:01 schreef Misan het volgende:
[..]
hoe bedoel je? vrijwilligers bij de asiels?
Bij de MCD ook; wij gebruiken ze altijd en ik kan het er heel prima meequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:18 schreef oh-oh het volgende:
Bij de Aldi heb je 4 keukenrollen voor een euro
Dat hadden wij zelf gister ook per PM bedacht, van die goedkopere van de supermarktquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:18 schreef oh-oh het volgende:
Bij de Aldi heb je 4 keukenrollen voor een euro
Veel plek in je auto of in hun opslag bedoel je?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bij de MCD ook; wij gebruiken ze altijd en ik kan het er heel prima mee
Maarrrr.... ik ben niet leidend. Dus ik vind alles best! Vergeet niet dat keukenrollen erg veel plek innemen!
Leuk idee!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:25 schreef oh-oh het volgende:
Greys, trouwens, wat ik al de hele tijd zit te bedenken. Er zit hier achter bij mn werk een kringloopwinkel voor een goed doel ( vrouwenopvang ) en die hebben altijd veel liggen aan beddengoed en zo. Ik zat te denken om daar heen te gaan en voor een symbolisch bedrag van mijn kraampje al hun handdoeken, kussenslopen en 1 persoonshoeslakens te kopen. Cat komt toch 7 sept. naar mij toe om die spullen op te halen. Is dat een idee? Ik vind het leuk als er naast al dat geld ook heeeeeel veel bruikbare spullen gebracht worden namelijk
Nee hoor, dat kunnen we niet hebben dat jij dingen gaat zeggen!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:31 schreef draculettetje het volgende:
mag ik even zeggen dat ik het idee van oh -oh met haar opbrengst een goed idee vind?
Is 53 cent per onderlegger. Das netjes, want de apotheek verkoopt ze voor 60 cent kwam ik net achter. En ja, ik ben vroeg wakkerquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:14 schreef Greys het volgende:
DAMES ORGANISATIECHICKS:
Onderleggers: 53 euro per 100 stuks --> 500 stuks doen maar?
Keukenrol 1,85 per twee, vrij duur, maar goede kwaliteit --> elders (laten/zelf) kopen of bestellen? 100 pakken dus 200 stuks?
ZSM antwoord alsjeblieft!
Dekaquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat hadden wij zelf gister ook per PM bedacht, van die goedkopere van de supermarkt
Maar ze moeten wel héél goed absorberen en Qwea had het bv over hele goedkope van de ehm... Edah geloof ik? En die absorbeerden voor geen meter zei ze.
(Deze prijzen komen van een medische groothandel trouwens, die hierboven genoemd...)
Mijn eigen stem gaat ook naar goedkopere. En... ik noem maar iets hoor... dat JJH die bijvoorbeeld gaat halen dan op zaterdagochtend de 12e omdat hij met een busje komt. Dat hij die week even gaat kijken in een winkel en dat we het geld daarvoor aan hem overmaken.
Of dat we dat even anders oplossen.
Onderleggers hebben ze daar wel héél erg nodig. Die keukenrollen doen we zelf wel denk ik?
Even Qwea en Hara afwachten, als het goed is hebben ze de wekker gezet omdat ze wisten dat ze vanmorgen vroeg mee moesten beslissen!![]()
Ik vind het een prima plan. Maar we moeten wel even kijken welke bedragen we gaan spenderen.... want er moeten wel bedragen enzo bijgehouden wordenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk idee!
Mogen we dat uiterlijk vanavond zeggen? Ik ben voor, maar de meissies moeten er ook even iets over roepen want ik wil het niet alleen beslissen, we doen het samen.
Als zij het er ook mee eens zijn, dan kan jij misschien dit weekend even inventariseren daar hoeveel het zou zijn en wat dat zou gaan kosten. Dan kunnen we dat ook even noteren in onze optel-aftrek-overzicht-lijst-van-bedragen zodat alles nog klopt aan het eind
Ja die keukenrollen komen wel goedquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dekaen dat waren die van 39 cent. Die van een euro hebben we normaal altijd, en die absorberen IHMHO wel goed.
Ik kan eventueel alst nodig is de hele auto wel vol pleuren met keukenrollen van de deka. En ik wil ook wel kijken of ik iets met die kerel kan regelen, omdat we veel inkopen?
Is prima. Ik zal tegen die tijd eens informeren bij de deka, en bij de AH wil ik ook wel informeren trouwens. Die in de schooten hier is aardigquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die keukenrollen komen wel goedDenk ik ook.
Als jij de auto vol gooit met keukenrollen en bv JJH nog wat pakken keukenrol en wat dozen met bleek ofzo, dan komen we een eind. Ik kan zelf ook nog spullen meenemen en we hebben zat rijders.
Dus de keukenrollen regelen we zelf, deal? Daar komen we dan nog op terug waar we die gaan kopen en of we ergens korting kunnen krijgen.
Ik ga vanavond wel even in mijn speciale boekje (gister bij de Ekkkkksjon gekauftquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het een prima plan. Maar we moeten wel even kijken welke bedragen we gaan spenderen.... want er moeten wel bedragen enzo bijgehouden worden
En we moeten weten hoeveel we aan "cheque" willen geven
Doe jij ing doorgeven van die onderleggers dan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga vanavond wel even in mijn speciale boekje (gister bij de Ekkkkksjon gekauft) wat we tot nu toe hebben uitgegeven/gaan uitgeven. 178 euro aan handschoenen en Dettol tot nu toe en dan nu die onderleggerts. Geef jullie vanavond wel even een overzichtje, oke?
Dat van oh-oh gaat om euro's, tientjes hooguit denk ik!
Tja, ga maar na... er gingen gisteren 40 door. En ze leggen ze ook bij de katten in het hok (poekie heeft ze ook gehad, omdat ze niet naar buiten kon en daarop moest plassen. Bij poekie gingen er 3 per dag door). Dus ik denk zeker niet te weinig.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:37 schreef Greys het volgende:
Kweej heeft écht de wekker gezet!![]()
Maar:
265 euro onderleggers doen dan? Voor 500 stuks? Goed aantal?
Te veel, te weinig?
Ja, ik ben haar NU aan het smsen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doe jij ing doorgeven van die onderleggers dan?
Pas op, want dan heb je weer het ontdooi probleem!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:43 schreef Qwea het volgende:
ooh hey, en we hadden het over kuikens he?
Sorella, van wie ik kuikens heb gekregen voor shirley.. heb ik een PM gedaan. Blokker (dierenwinkel in Den Helder) Heeft er volgens haar 20 voor 2,50
Onderliggersquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik ben haar NU aan het smsen.
En dan maak ik meteen het geld voor de onderliggers aan haar over, dan kan ze ze meteen betalen!
500 stuks voor 265 euro lijkt mij een goeie.
We kunnen altijd begin september beslissen dat we er nog een keer 500 bij kopen
Als we weten wat het totaalbedrag is! Toch?
Ik zeg doen. Als je er toch bent, tjek dan gelijk voor kussens?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk trouwens dat ik helemaal niet veel geld kwijt ben hoor, daar bij die kringloop.
Ik zat er zelf aan te denken om bv een euro per item te geven of zo.
Of minder. En ik denk dat ik mss 1 blauwe vuilniszak met voornamelijk kussenslopen en handdoeken zou kunnen kopen daar. En dat ik nog zeker meer dan 100 euro cash zou overhouden
Ik was ook niet van plan het mee te nemenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Pas op, want dan heb je weer het ontdooi probleem!
Den Helder is denk ik echt te ver weg van Dierenthuis als we het moeten gaan vervoeren!
Kunnen we niet beter een leverancier in hun buurt zoeken?
Owjaquote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:47 schreef draculettetje het volgende:
ik bedenk met net dat ik nog van die onderleggers (2 of 3) heb liggen die we bij ronja in d'r bench zouden doen
maak ik wel even foto van, kunnen jullie kijken of ik ze mee kan nemen!
Het gaat geloof ik om van die wegwerpdingen, die wij kopen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:47 schreef draculettetje het volgende:
ik bedenk met net dat ik nog van die onderleggers (2 of 3) heb liggen die we bij ronja in d'r bench zouden doen
maak ik wel even foto van, kunnen jullie kijken of ik ze mee kan nemen!
Prima. EN zoals ik gisteren al zei, 2000 euro uitgeven is wat mij betreft helemaal hip. Aangezien ze die spullen toch écht nodig hebbenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:51 schreef Greys het volgende:
[..]
OwjaLéggers! LEGGERS!
Tot nu toe uitgegeven:
148,70 --> plastic handschoenen en Dettol
265,00 --> 500 onderleggers
Wij hebben die met groene onderkant alst goed is. En een soort verband aan de bovenkant. 60x90quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Het gaat geloof ik om van die wegwerpdingen, die wij kopen.
Wat heb jij voor onderleggers? Volgens mij kunnen het trouwens sowieso wel gebruiken hoor!
Ja ik wil gewoon ff kijken wat ze hebben liggen en dan een bod doen afhankelijk van wat het is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zeg doen. Als je er toch bent, tjek dan gelijk voor kussens?
ik vind prima ideequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik wil gewoon ff kijken wat ze hebben liggen en dan een bod doen afhankelijk van wat het is.
Ook wel leuk, zo help ik twee goede doelen in 1 keer
We moeten o.a. nog kopen:quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Prima. EN zoals ik gisteren al zei, 2000 euro uitgeven is wat mij betreft helemaal hip. Aangezien ze die spullen toch écht nodig hebben
Heel leuk plan!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik wil gewoon ff kijken wat ze hebben liggen en dan een bod doen afhankelijk van wat het is.
Ook wel leuk, zo help ik twee goede doelen in 1 keer
ook van die wegwerpdingenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Het gaat geloof ik om van die wegwerpdingen, die wij kopen.
Wat heb jij voor onderleggers? Volgens mij kunnen het trouwens sowieso wel gebruiken hoor!
is t nog nodig dan dat ik bij mijn mams haar werk vraag? die wilden ook wel meewerken als t luktequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel leuk plan!
Dan hebben we het slopen/kussen/hoeslakens gebeuren wel een beetje afgedicht al!
Die kattenvoer... ik fix altijd met kerst voor shirley gratis shizzle bij dobey in nieuw-amsterdam. Ik kan geert (eigenaar) een vragen wat ie voor me kan doen... Wordt wel pas 31 augquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:55 schreef Greys het volgende:
[..]
We moeten o.a. nog kopen:
- bleekmiddel/schoonmaakspul
- kattenvoer Gourmet o.a.
- carnibest
- eendagskuikens evt.
- kattenbakken zonder deksel
- evt. kadobonnen van de plaatselijke slager aldaar voor botten etc.
Gewoon doen. Hoe meer hoe beter!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
is t nog nodig dan dat ik bij mijn mams haar werk vraag? die wilden ook wel meewerken als t lukte
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ook van die wegwerpdingen
alleen ronja begon ze op te eten dus vandaar dat ik er maar 1 gebruikt is en ik de rest van het pak ook nog heb
Psies, van zulke dingen kun je ook altijd veel voorraad gebruiken hoor.quote:
* Cat22 gaat busje huren*quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:25 schreef oh-oh het volgende:
Greys, trouwens, wat ik al de hele tijd zit te bedenken. Er zit hier achter bij mn werk een kringloopwinkel voor een goed doel ( vrouwenopvang ) en die hebben altijd veel liggen aan beddengoed en zo. Ik zat te denken om daar heen te gaan en voor een symbolisch bedrag van mijn kraampje al hun handdoeken, kussenslopen en 1 persoonshoeslakens te kopen. Cat komt toch 7 sept. naar mij toe om die spullen op te halen. Is dat een idee? Ik vind het leuk als er naast al dat geld ook heeeeeel veel bruikbare spullen gebracht worden namelijk
* Cat22 zegt busje weer af*quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Psies, van zulke dingen kun je ook altijd veel voorraad gebruiken hoor.
Ik heb ook niet echt een buslading vol hoor!
Gefeliciteerd guppy! Ga je nu ook weer visjes voor je aquarium kopenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Jongens!!Ik
heb
een
nieuwe
baan
Per 1 september. Mijn huidige contract loopt 31 augustus af, dus jullie kunnen je voorstellen hoe ik me nu voel. Ik ben zo blij (en opgelucht).
En om het te vieren ga ik vanavond jullie rekeningnummer terugzoeken en nòg een donatie doenGewoon, omdat het kàn
Ik heb geen idee! Gisteren waren er echt superveel vrijwilligers maar geen Sjaan te bekennen..quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
MAAR
DAT
MOGEN
ZE
DUS
NIET
WETEN
(Heeft die Sjaan de boel niet al gevonden? Weet jij wie Sjaan de internetpluizert is?)
En Kweej, een cheque van duizend is ook prachtig natuurlijk
(Al hebben wij idd wel meer)
@ Cat: komt goed, het kan zomaar opeens gebeuren!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:55 schreef rene90 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd guppy! Ga je nu ook weer visjes voor je aquarium kopen?
Heb je wat extra anubias :p dan mag je die wel opsturen tegen betaling want hier in mijn bak is het een drama met plantjesquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
@ Cat: komt goed, het kan zomaar opeens gebeuren!
en dat aquarium... tja... m'n anubias ana's doen het heel goeden de ancistrus ook. misschien moet ik weer eens Guppy's halen
Oh, dat is goed nieuws!! Ik werd vaak alleen al op m'n mail afgewezen, dus dat je op gesprek mag komen is een goed teken!!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:25 schreef Cat22 het volgende:
Wat zijn jullie allemaal lief.Volgende week maandag en dinsdag moeten jullie maar duimen: dan heb ik twee gesprekken!
Heul veul suuk6 gewenst en zet je beste pootje voor hèquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:25 schreef Cat22 het volgende:
Wat zijn jullie allemaal lief.Volgende week maandag en dinsdag moeten jullie maar duimen: dan heb ik twee gesprekken!
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:11 schreef Qwea het volgende:
We hebben nu ;
3000 handschoenen
10 liter dettol
450 onderleggers
Dat was het toch, greys?
Waarschijnlijk ga jij ook in onze concrete plannen betrokken worden, so be preparedquote:
Prima, had ik al gelezen inderdaad, vandaar dat ik even mijn neus liet zien. Als ik zelf ergens actie voor moet ondernemen hoor ik het wel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ga jij ook in onze concrete plannen betrokken worden, so be prepared![]()
(Misschien dat er van te voren vast wat bij je afgegeven wordt dat je dan de 12e in het busje kunt vervoeren)!
Gaat allemaal in overleg met jou uiteraard, je krijgt er nog PM over!
Yes yes, er zijn al diverse fabrikanten benaderd.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:04 schreef retuow82 het volgende:
Heeft er iemand al eens aan gedacht om fabrikanten te benaderen? Kattenvoer kun je best bij een dierenspeciaalzaak halen maar je kunt ook naar Purina bellen (maken gourmet, felix, tom poes, beneful en bonzo producten) om te vragen of er niet bij hun ingekocht kan worden en of ze eventueel ook interesse hebben om een kleine donatie te doen qua voer....
Direct bij de bron valt altijd meer te halen
Alleen dan géén tompoes, dat vermeldden ze toch ook uitdrukkelijk meen ik me te herrinneren...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:04 schreef retuow82 het volgende:
Heeft er iemand al eens aan gedacht om fabrikanten te benaderen? Kattenvoer kun je best bij een dierenspeciaalzaak halen maar je kunt ook naar Purina bellen (maken gourmet, felix, tom poes, beneful en bonzo producten) om te vragen of er niet bij hun ingekocht kan worden en of ze eventueel ook interesse hebben om een kleine donatie te doen qua voer....
Direct bij de bron valt altijd meer te halen
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:24 schreef JJH het volgende:
[..]
[compleet offtopic]Check mijn sig![/compleet offtopic]
Ben ik druk aan het werk krijg wordt ik gewoon gevraagd om z.s.m. hier ff te kijken....... Bedankt zus. Wat nou constant over vlees kleppen zal ik jou vanavond 'ns gaan vervelen met mijn vleesmolen..................quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:11 schreef gothic-blackie het volgende:
hmmm over die kuikens, ik ga ff mn zus een sms sturen, dat ze dit topic weer moet doorlezen, misschien dat zij ideeen heeft, vooral omdat ze met haar katten nu over is op een vleesdieet, dus het constant heeft over eendennekjes, kippenlevertjes en ga zo maar door
Je moet natuurlijk ook wel de voordelen aangeven in zo'n gesprek, van alleen spullen weggeven kunnen ze ook geen bestaan opbouwen. Gewoon aangeven dat er via een landelijk forum dat al vaker in de media is gekomen (3fm glazen huis) een actie loopt om ieder jaar een diesenasiel te helpen. Nu is dat Dierenthuis en die zijn erg gebaat bij hulp. Die hulp gaan wij geven en we willen dan ook groot inslaan qua voer en dachten gelijk aan hun (slijm slijm). En daarnaast zou het leuk zijn als hun ook nog wat deden...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Yes yes, er zijn al diverse fabrikanten benaderd.
Tot nu toe met weinig succes helaas
Weet niet of Purina er bij zat trouwens! Mevroi Qwea zal zich daar even over buigen!
Dank voor het meedenken!
Dat glazen huis ligt ietwat gevoelig.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:48 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk ook wel de voordelen aangeven in zo'n gesprek, van alleen spullen weggeven kunnen ze ook geen bestaan opbouwen. Gewoon aangeven dat er via een landelijk forum dat al vaker in de media is gekomen (3fm glazen huis) een actie loopt om ieder jaar een diesenasiel te helpen. Nu is dat Dierenthuis en die zijn erg gebaat bij hulp. Die hulp gaan wij geven en we willen dan ook groot inslaan qua voer en dachten gelijk aan hun (slijm slijm). En daarnaast zou het leuk zijn als hun ook nog wat deden...![]()
En wordt er nog wat media benaderd wanneer de overhandiging is? Dan moet je dit zeker aangeven bij die producenten, dat is namelijk de beste reclame die ze kunnen krijgen, spullen weggeven aan goede doelen. Hart van Nederland is meestal wel te porren voor deze acties en de lokale krantjes komen ook wel voor zo'n actie.
Zou misschien wel moeten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:52 schreef TheYoung1 het volgende:
Misschien iets voor de dames van het origamie/team om bevenop te duiken
Het is toch niet van Fok!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:53 schreef Greys het volgende:
We mogen sowieso niet deze actie uit naam van FOK! houden (afgesproken met FOK!) en al zeker geen tegenprestatie beloven retuow82. Dus dan wordt dat wat lastig om ze publiciteit te beloven
De lokale krantjes daar weet ik ook niet eerlijk gezegd (lekker negatief he?) want de buurt daar is ze liever kwijt dan rijk he? Ze moeten weg daar en gaan verhuizen naar Almere.
En we hebben het er dus al over gehad maar niemand wil sowieso op tv.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou misschien wel moeten.
Maar mijn eigen gevoel er bij (maar ik bepaal het niet alleen) is dat ik me er zelf persoonlijk niet prettig bij voel. Ik ga in elk geval in géén geval met mijn snavel op tv iets vertellen over de actie. Ik hoef helemaal niet op tv eerlijk gezegd. Dus we moeten wel iemand hebben die dan het woord wil doen.
Vorig jaar hebben we het niet gedaan, omdat je een stipte tijd moet kunnen noemen aan zo'n cameraploeg. Die gaan daar echt niet zitten wachten tot wij daar allemaal eens een keer zijn aangekomen met 20 auto's. En we konden toen geen stipte tijd noemen (uiteindelijk was dat maar goed ook, aangezien toen bleek dat de hele A28 er uit lag naar Zwolle...).
Kortom: het is leuk en makkelijk om te roepen 'Ja jottem, een tv-ploeg!' maar dan moeten we het allemaal wel heel strak regelen dat we allemaal op tijd zijn met de spullen én we moeten iemand hebben die graag het woord wil gaan doen
Lees even het andere stukje.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:57 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Het is toch niet van Fok!
Wel door users van de site....
En dan gewoon zo´n mailtje naar sbs, waarin ze te weten komen dat op 12 september een overhandiging plaats vindt die onwijs is geslaagd en door vrijwilligers tot stand gekomen is...
Ik herhaal hem nog maar een keer. Je liegt niet en toch geef je geen garantie dat het op tv komt of de krant haalt. Maar de kans dat dit wel gebeurt is voor prducenten vaak al genoeg, een tv spotje kost namelijk ook een bult geld.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:54 schreef retuow82 het volgende:
"Lokale media en nationale media zijn benaderd".... Prachtige zin die eigenlijk niets aangeeft en toch werkt.
Jaja, alleen krijg je dan wel mail dat je hun naam moet noemen ed eer je iets krijgt, en dat gebeurt dus niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:01 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Ik herhaal hem nog maar een keer. Je liegt niet en toch geef je geen garantie dat het op tv komt of de krant haalt. Maar de kans dat dit wel gebeurt is voor prducenten vaak al genoeg, een tv spotje kost namelijk ook een bult geld.
Jaaaa dat weet ik nog wel. Maar waarom vinden jullie dat dan zo ergquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Lees even het andere stukje.
Geen van ons organisatiechicks wil graag op tv. Dus dan lopen we die dag, die heel erg leuk en gezellig zou moeten zijn net als vorig jaar, te zenuwlijen als er wel een cameraploeg komt
een beetje? nog even en je zegt dat ze mee moeten doen aan BlootGewoonquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:02 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Jaaaa dat weet ik nog wel. Maar waarom vinden jullie dat dan zo erg![]()
Ik zou ook niet graag met mn kop op tv willen, zelfs niet op foto´s. Maar die paar seconden wat je dan ff in beeld zou zijn....
Neemt niet weg dat ik begrip voor jullie standpunt heb, ben alleen een beetje aant pushen
Nou dan wees maar blij, want dat kijk ik nietquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
een beetje? nog even en je zegt dat ze mee moeten doen aan BlootGewoon
Fokusers in combinatie met naakt en goede doelenactie gaat niet, ik herhaal niet, samen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
een beetje? nog even en je zegt dat ze mee moeten doen aan BlootGewoon
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Fokusers in combinatie met naakt en goede doelenactie gaat niet, ik herhaal niet, samen.
We hebben vorige jaren genoeg spullen gekregen met hetzelfde bericht.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:14 schreef retuow82 het volgende:
Och het is best te begrijpen dat er niemand zich geroepen voelt om op tv te komen en er wordt al een aardig bedrag geschonken dus de organisatie mag trots zijn wat er al bereikt is![]()
Mocht je een slag willen slaan bij producenten (eventueel voor de volgende keer) dan zul je (helaas) wel zo'n stap moeten nemen om op hun steun te kunnen rekenen.
Kun je nagaan wat je nog meer kunt krijgen met die media aanpakquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We hebben vorige jaren genoeg spullen gekregen met hetzelfde bericht.
PMquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:00 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben weer eens briljant.Ik wil het bedrag van mijn kraampje overboeken naar de asielrekening, maar nu blijk ik de PM met dat rekeningnummer +naam gewist te hebben.
![]()
Organisatiechicks, kan iemand me even dat nummer+naam PMen!?!? Het internetbankiervenster staat open.
Ik kan er niet om liegen hoor. Helemaal als ik er dan een vraag over terug krijgquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:33 schreef Greys het volgende:
Retuow82 heeft wel gelijk hoor.
Maar we houden het geloof ik liever wat kleinschalig. Soms willen ze ook al best korting geven als we maar veel afnemen enzo. En vorig jaar kregen we idd best veel gratis spullen zonder te beloven dat ze in de media kwamen
Er zijn gewoon stricte afspraken gemaakt van te voren, dat we niemand een tegenprestatie mogen beloven. Wat jij zegt retuow, dat 'de media zijn benaderd' (en dat het geen garantie is dat die ook komen) is inderdaad wel een goeie, alleen zal je er dan net een bedrijf bij hebben dat op de hoogte gebracht wil worden van uiteindelijk aanwezige media enzo![]()
Fabrikanten willen niet sponsoren. Dit jaar niet, en vorig jaar niet, en het jaar daarvoor ook niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Yes yes, er zijn al diverse fabrikanten benaderd.
Tot nu toe met weinig succes helaas
Weet niet of Purina er bij zat trouwens! Mevroi Qwea zal zich daar even over buigen!
Dank voor het meedenken!
Nee, want dit is een actie door users, en niet door fokquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:48 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk ook wel de voordelen aangeven in zo'n gesprek, van alleen spullen weggeven kunnen ze ook geen bestaan opbouwen. Gewoon aangeven dat er via een landelijk forum dat al vaker in de media is gekomen (3fm glazen huis) een actie loopt om ieder jaar een diesenasiel te helpen. Nu is dat Dierenthuis en die zijn erg gebaat bij hulp. Die hulp gaan wij geven en we willen dan ook groot inslaan qua voer en dachten gelijk aan hun (slijm slijm). En daarnaast zou het leuk zijn als hun ook nog wat deden...![]()
uhuquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou misschien wel moeten.
Maar mijn eigen gevoel er bij (maar ik bepaal het niet alleen) is dat ik me er zelf persoonlijk niet prettig bij voel. Ik ga in elk geval in géén geval met mijn snavel op tv iets vertellen over de actie. Ik hoef helemaal niet op tv eerlijk gezegd. Dus we moeten wel iemand hebben die dan het woord wil doen.
eensquote:Vorig jaar hebben we het niet gedaan, omdat je een stipte tijd moet kunnen noemen aan zo'n cameraploeg. Die gaan daar echt niet zitten wachten tot wij daar allemaal eens een keer zijn aangekomen met 20 auto's. En we konden toen geen stipte tijd noemen (uiteindelijk was dat maar goed ook, aangezien toen bleek dat de hele A28 er uit lag naar Zwolle...).
Kortom: het is leuk en makkelijk om te roepen 'Ja jottem, een tv-ploeg!' maar dan moeten we het allemaal wel heel strak regelen dat we allemaal op tijd zijn met de spullen én we moeten iemand hebben die graag het woord wil gaan doen
fotoboek.asielactie.nlquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:06 schreef Harajuku. het volgende:
Volgend jaar trouwens wel misschien de Photobucket erbij, dan zien ze dat het ook daadwerkelijk naar t doel gaat.
-edit-quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:06 schreef Harajuku. het volgende:
Volgend jaar trouwens wel misschien de Photobucket erbij, dan zien ze dat het ook daadwerkelijk naar t doel gaat.
Daar ben jij dus ook veuls te lief voor, poekiequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik kan er niet om liegen hoor. Helemaal als ik er dan een vraag over terug krijg
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:45 schreef Greys het volgende:
En Ingetje wil ook niet op tv, weet ik nu al.
Want dan gaat het zo:
Ja euh... hoi! Nou eh... *slik* erhmm..... actie... leuk!... beestjes... erhm.... *slik*
Kunt u die camera even stopzetten? Ik moet alwéér plassen? *holt weg*
(Zoiets was het toch, Ing?)
Ja...zoiets iddquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:45 schreef Greys het volgende:
En Ingetje wil ook niet op tv, weet ik nu al.
Want dan gaat het zo:
Ja euh... hoi! Nou eh... *slik* erhmm..... actie... leuk!... beestjes... erhm.... *slik*
Kunt u die camera even stopzetten? Ik moet alwéér plassen? *holt weg*
(Zoiets was het toch, Ing?)
Ach ik lach Ing echt niet uit hoor. Als ze mij voor die camera zouden trekken zou je alleen dit krijgen:quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:55 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Alleen van je post al, krijgt ze rooie wangetjes
Voor het oog van de natie op je platte muil in het plasje van Hummer, die daar net al piesend langs liep.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:05 schreef Ingetje79 het volgende:
En dan ook nog ff struikelen terwijl je weg probeert te rennen![]()
Nee, laten we het vooral leuk houden
Zo is het ook niet bedoeld hoor.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach ik lach Ing echt niet uit hoor. Als ze mij voor die camera zouden trekken zou je alleen dit krijgen:
Néé! Ik ga echt niet. *trekt aan arm*
Neeheeeee! *spartel*
Nou, ga weg met die camera!![]()
![]()
![]()
*wegholt*
Denk niet dat mijn moeder dat leuk gaat vinden, zo'n tv optreden
Ah wat lief! Toch gelukt!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:00 schreef Ingetje79 het volgende:
De donatie van die IBAN-mevrouw van oh-oh is binnen!![]()
Ik zou net zeggen; Greys, mail haar nog ffquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah wat lief! Toch gelukt!
Zal ik haar een emailtje sturen nog anders?
Of gaat oh-oh haar al bedanken?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:00 schreef Ingetje79 het volgende:
De donatie van die IBAN-mevrouw van oh-oh is binnen!![]()
NEEHEEEEEJ in een AYGO.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:15 schreef Greys het volgende:
SERIEUZE VRAAG!
Hoeveel pakken keukenrol (van 2 stuks per pak) denken jullie dat er in een gemiddelde personenauto passen? Roep eens serieus iets? Personenauto met de achterbank plat.
Ing had ook iets te enthousiast gegokt met de onderleggers namelijk, die pasten echt amper in haar (echt grote!) auto, dus nu ben ik bang dat we te enthousiast gokken met de keukenrollen
Is een Aygo dan groter of kleiner dan een gemiddelde personenauto?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
NEEHEEEEEJ in een AYGO.
Ik ga het binnenkort uitproberen, en dan weten we wie wintinc foto
Er past in de kofferbak van de aygo.. 2 kratten bier. Naast elkaar. En 2 op elkaar. Das dus 4. Dan issie volquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Is een Aygo dan groter of kleiner dan een gemiddelde personenauto?Ik weet dat dus niet.
Maar Heer G denkt dat een pak van 2 keukenrollen een inhoud heeft van ca. 5 liter en de bagageruimte van een Volkswagen Lupo heeft met neergeklapte achterbank een inhoud van 830 liter. Dus dat zouden dan 166 pakken zijnMaar dan moet je ze wel hutje mutje proppen
Even wachten dan, even doenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:21 schreef Greys het volgende:
Een Aygo heeft 712 liter bagageruimte met neergeklapte bank.
Kan iemand even een keukenrol opmeten, hoogte keer breedte keer diepte?
Maar da's zonder de neergeklapte achterbank neem ik aan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Er past in de kofferbak van de aygo.. 2 kratten bier. Naast elkaar. En 2 op elkaar. Das dus 4. Dan issie vol
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar da's zonder de neergeklapte achterbank neem ik aan?
Je hebt een bagageruimte van 712 liter dus hoor ik net uit betrouwbare bron
Moeten we nog even een pak keukenrol opmeten en die heb ik niet
Dan kunnen we het uitrekenen.
quote:
Nou, ik zei dus tegen grees dat die van 40 cent echt geen drol opnamen.... ze zien er idd niet zo uit als edet en ze zien er echt vet simpel uit... maar mn sinas was echt vetje snel opgenomenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:26 schreef oh-oh het volgende:
Ja echt die aldikeukenrollen hier kunnen dr ook wat van hoor!
Duhquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is een pak van twee dan neem ik aan?
Mooi, en stout kan wat meenemen alst niet past.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:27 schreef Greys het volgende:
5 liter dus ongeveer per pak van twee.
Dus dan zou je 130-140 pakken er in moeten kunnen proppen in je Aygo!
(Rekening houdend met tussenruimte/lucht).
Ja, echt goedkoop!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:29 schreef Qwea het volgende:
maar las je dat nog van die van 40 cent?
Heer G trok een verongelijkt gezicht toen ik niet direct wist hoeveel kubieke cm's een liter isquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:30 schreef oh-oh het volgende:
Oh oh als dr mannen meelezen liggen ze echt in een deuk nu.
Tis weer een typisch voorbeeld van vrouwen en ruimtelijk inzicht en zo
Ja, maar dan hebben we voor niets al die rijders geregeld vanuit het hele landquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:41 schreef hecoson het volgende:
beste organisatiedames .
waarom doen jullie niet in aarle rixtel *daar zit dierenthuis toch * .
een winkel binnenstappen en daar een hele lading opkopen en vragen of bezorgen mogelijk is
ik zie meerdere supermarkten op http://www.super-zoeker.nl/Noord-Brabant/Aarle%20rixtel/\
lijkt mij een stuk sneller en slimmer of niet .
Nou, de Appie heeft al een eigen bezorgdienst in elk gevalquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:43 schreef Harajuku. het volgende:
Sinds wanneer bezorgen supermarkten?
Ik zweer, mn sinas was zo opgenomen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, echt goedkoop!En als die het gewoon goed doen, mij prima hoor!
[..]
Heer G trok een verongelijkt gezicht toen ik niet direct wist hoeveel kubieke cm's een liter is
Dus dan zijn we maar 40 euro kwijt per 100 pakken?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zweer, mn sinas was zo opgenomen.
Het is zo geil om alle auto's uit te pakken, en dan heel die binnenplaats volquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:43 schreef Greys het volgende:
Wel lief dat je meedenkt en leuk dat je meeleest trouwens.
Waarom ben jij nog niet groen?![]()
![]()
Je kan rekenen! Zullen we er dan 200 halen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus dan zijn we maar 40 euro kwijt per 100 pakken?
Ja, maar das andersquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, de Appie heeft al een eigen bezorgdienst in elk geval
Oh da's klote inderdaad. En geld dat je niet hebt kan je ook niet uitgeven.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:46 schreef hecoson het volgende:
@ greys helaas ik wilde wel doneren maar de belastingdienst was net iets sneller *belastingdienst leuker kunnen we je niet naaien wel makkelijker
Oh!quote:
Doe dan maar 300 pakkenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:48 schreef Qwea het volgende:
ik zit zelfs op mn briefje te kijken van wat ze nou kosten (had het opgeschreven) en daar staat zelfs 36 cent op
300quote:
Nee dat was een grapjequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
300fuck me. Ik ga eerst ff stout PM'en dan
Nou, ik heb nou al gevraagdquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat was een grapje
Tenminste, als jij nou 150 rollen regelt (Stout heeft ook nog een stretcher en matras in die auto joh!Dan zit ie wel vol hoor!) dan kunnen we toch bv vragen of een ander ook nog 150 rollen haalt en rijdt?
Als ik het hier goed lees bij de Aldi.quote:
* Cat22 bijt op haar tong*quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:15 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb ook nog ruimte in de auto. Hoef tot nu toe eigenlijk nog niks mee te nemen (ja behalve Dipkip)
mocht t nodig zijn, kan ik er ook nog wel mee nemen, aldi ligt hier 2 straten verderquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik het hier goed lees bij de Aldi.
ok.... pik je die bij TheYoung1 ook op? das in Heerlen, of moet ik dat wel doenquote:Oh ja Ynske: ik moet binnenkort in (de buurt van) Maastricht zijn, dus dan haal ik zelf de hoeslakens op bij Oh-oh. Hoef jij er niet speciaal voor te rijden. En krijg ik friet met zoërvleisch.![]()
Zeg ik iets raars?quote:
Nou dat wilde ik straks even doen, na Popstarsquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, had je mevr. IBAN oh-oh nog gemaild?
Jij had toch steeds contact met haar?
Nee hoor, maar ik ken Dipkip en bedacht me dat je de auto dan al aardig vol hebt. Gezellig vol. En niet fysiek als in dik. Of zo. En nu weet ik niet hoe ik mijn gedachtengang ujit moet leggen zonder dat het verkeerd overkomt want dat was echt niet zo bedoeld.quote:
Leuk hequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dat wilde ik straks even doen, na Popstars
Proest!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik ken Dipkip en bedacht me dat je de auto dan al aardig vol hebt. Gezellig vol. En niet fysiek als in dik. Of zo. En nu weet ik niet hoe ik mijn gedachtengang ujit moet leggen zonder dat het verkeerd overkomt want dat was echt niet zo bedoeld.![]()
Dippie is heel gezellig en jij vast ook irl.
Oh, had die ook nog spul? Daar kom ik dan weer niet, dus als jij dat zou willen doen? Kun je toch even langskomen om het te droppen (mocht je niet 100% zeker weten of je meekomt) en kun je meteen kennis maken met je fotomodellen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
ok.... pik je die bij TheYoung1 ook op? das in Heerlen, of moet ik dat wel doen
quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik ken Dipkip en bedacht me dat je de auto dan al aardig vol hebt. Gezellig vol. En niet fysiek als in dik. Of zo. En nu weet ik niet hoe ik mijn gedachtengang ujit moet leggen zonder dat het verkeerd overkomt want dat was echt niet zo bedoeld.![]()
Dippie is heel gezellig en jij vast ook irl.
ok is goequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oh, had die ook nog spul? Daar kom ik dan weer niet, dus als jij dat zou willen doen? Kun je toch even langskomen om het te droppen (mocht je niet 100% zeker weten of je meekomt) en kun je meteen kennis maken met je fotomodellen.
Ik ben er het hele weekend nietquote:
Oh nou dan doe ik hem wel. Mogen jullie nu niet meer postenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben er het hele weekend niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |