Omg ben ik vernoemd zonder dat ik t wist!!!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:24 schreef Smallish het volgende:
En ik ga even in het tuintje bij Annie zitten.![]()
Bij de weg: Annie, ik las ergens (Beau Monde volgens mij) dat Monique Smit haar lievelingstas Annie noemt.Tas, Annie, Jas?
Ik kan het niet meer volgen. Jij?
Nee , maar moet ik nog steeds navragen, weet wel dat Liza's broer Robbert heet, maar dat terzijde, diegene die die foto opstuurt is misschien vriend van die ex Robert ofzo...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:13 schreef Eef999 het volgende:
Roosje![]()
[ afbeelding ]
Annie, ken jij deze Robert??
Nee volgens mij is dat een andere foto, want dat is Liza zeker niet, lijkt er totaal niet op ,ja en die was zeker rijkelijker bedeeld hahahaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:20 schreef Greys het volgende:
Dat is die blote borsten foto die al in het vorige topic heeft gestaan en waarvan we al vonden dat die borsten ineens drie keer zo groot zijn als die van Liza op de vakantiefoto's?
Dat was toch ook een meisje-dat-wegkijkt-foto?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:23 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee volgens mij is dat een andere foto, want dat is Liza zeker niet, lijkt er totaal niet op ,ja en die was zeker rijkelijker bedeeld hahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:34 schreef Greys het volgende:
Oh nee, de moedervlek was een vuiltje op mijn scherm geloof ik
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:33 schreef Greys het volgende:
Annie, denk je echt niet dat het om deze foto gaat? Want dit is ook een zogenaamd schuchter wegkijkend meisje met een moedervlek boven haar borst als je goed kijktNee ik zo al aan haar gezicht dat t Liza niet is,en die titten heb ik ook nog nooit gezien.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:40 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee ik zo al aan haar gezicht dat t Liza niet is,en die titten heb ik ook nog nooit gezien.....
Ja heel stom, in dat oude topic waar die foto geplaatst stond had ze een moedervlek en in dit topic ineens niet meer toen ik hem posttequote:
Ja dat snap ikquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:40 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee ik zo al aan haar gezicht dat t Liza niet is,en die titten heb ik ook nog nooit gezien.....
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:33 schreef Greys het volgende:
Annie, denk je echt niet dat het om deze foto gaat? Want dit is ook een zogenaamd schuchter wegkijkend meisje met een moedervlek boven haar borst als je goed kijktHet zou kunnen dat ze deze bedoelen, ook het "schuchter wegkijken"...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ze lijkt totaal niet, gezicht en bouw![]()
Whoeha ha ,lollquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:34 schreef Greys het volgende:
Oh nee, de moedervlek was een vuiltje op mijn scherm geloof ik
jij hebt alle andere volendamse titten wel gezien??quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:40 schreef Anniebab het volgende:
[..]
nou dat denk ik niet, dat lugubere figuur schijnt heel zeker te zijn van zijn zaak, en als hij deze foto bedoelt is t een lacchertje, een blik van wie dan ook ziet dat t een ander is,zal wel een topless foto van Liza zijn op vakantie ofzo met ouwe vlam? Maar vroeg of laat we komen erachter....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja heel stom, in dat oude topic waar die foto geplaatst stond had ze een moedervlek en in dit topic ineens niet meer toen ik hem postte![]()
[..]
Ja dat snap ik
Maar zou dit dan die foto zijn waar dat artikel over ging? Waar Japio al van heeft gezegd dat het Liza niet is? Die aan een blad aangeboden is door ene Robert?
Whaaaaa nee Niznootje ....ik zat al op zon reactie van iemand te wachten.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij hebt alle andere volendamse titten wel gezien??
haha dacht ook al meteen: welke wel dan allemaal?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:19 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Whaaaaa nee Niznootje ....ik zat al op zon reactie van iemand te wachten.
Nou ja ik heb er in de loop der jaren al wel wat gezien op vakansie ensssso, maar geloof me ze zien er hetzelfde uit als de niet- Volendamse ,alleen een beetje mooier.hahahahahahahahahaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:18 schreef Deisyy het volgende:
Een heel topic over Volendamse titten door vrouwen![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |