Gaan we nou grappig doen omdat er alleen nog nachtbagger aanwezig is op dit uur? Reageer dan gewoon niet...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 06:30 schreef Teezie het volgende:
http://www.mr-online.nl/content/view/2739/186/
Ok, ga vanavond gewoon onverwacht langs, moet eerst werkenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 06:38 schreef Isabeau het volgende:
In ieder geval 1 wijze les: Bij ruzie nooit dingen zeggen die je niet meent, je bent zelden dusdanig buiten jezelf van woede dat je daar geen onderscheid in kan maken.
En dan hoe te handelen? Door het stof kruipen, zo snel mogelijk een gesprek aangaan het liefst niet via telefoon/msn/sms, duidelijk je excuses aanbieden en zeggen dat je stomme dingen hebt gezegd die je zeker niet meent en dat je nog heel veel om haar geeft etc. Vooral geen verwijten gaan maken ('ja, maar jij begon eigenlijk' fout!!) Misschien helpt het en anders hoop ik dat je er iets van leert voor een volgende relatie. Sterkte.
Tja.. maar nu is er wel zon sfeer van "het is toch al over" ... maarja ga vanavond langs kijken of het nog te redden is..quote:Op donderdag 13 augustus 2009 06:39 schreef DABAMaster het volgende:
als zij heeft gezegd dat ze het niet meende... en jij meende het niet, bel haar op, maak het goed !
Waarom onverwachts langsgaan?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 06:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ok, ga vanavond gewoon onverwacht langs, moet eerst werken
Licht haar in over je komst. Misschien is ze er nog even niet aan toe.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 06:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Tja.. maar nu is er wel zon sfeer van "het is toch al over" ... maarja ga vanavond langs kijken of het nog te redden is..
Voor haar of voor jou?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 07:06 schreef Pupp3t het volgende:
Ik heb die van mij vannacht ook aan de kant geschopt.
Wel een hele opluchting hoor.
En uiteraard grote bos bloemen mee.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 06:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ze kon toch niet tegen onverwachte dingen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 06:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dit riekt naar omkoperij. Slijmbal. Zij heeft toch net zo goed nare dingen geroepen? Je kunt wel zien wie de troef in handen heeft.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 07:56 schreef Sakura het volgende:
[..]
En uiteraard grote bos bloemen mee.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 07:56 schreef Sakura het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 07:56 schreef Sakura het volgende:
[..]
Je geeft vrouwen geen bloemen als ze zich KUT hebben gedragen. Alleen wanneer ze zich goed en lief hebben gedragen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 07:56 schreef Sakura het volgende:
[..]
Lees dit topic maarquote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:15 schreef FANN het volgende:
TS even een vraagje![]()
waar hadden jullie eigenlijk ruzie over
1. omdat je zo stom bent om de hele nacht je frituurpan aan te laten staan
Frituurpan heeft hele nacht aangestaan, erg?
2. omdat je een huilie bent Ik ben ziek :(
Sjonge, moet nou iedereen mijn hele leven erbij halenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:32 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Lees dit topic maar![]()
Wat voor "lief" cadeau voor vriendin, 18 & 1 jaar samen.
gadgets voor je vriendin kopenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:32 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Lees dit topic maar![]()
Wat voor "lief" cadeau voor vriendin, 18 & 1 jaar samen.
Nee!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Posten!
Hoest trouwens met je griepje?
Moet zo naar mn werk..quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:39 schreef motorbloempje het volgende:
mailen
als je d'r echt niet kwijt wilde was je al bij haar geweest nu
Ik zit nog in me proeftijd, maar wil graag in vaste dienst.quote:
God je hebt wel hart voor de zaak zeg, eerst je huis bijna in de hens door een frituurpan -> je gaat werken, je ligt zelf zogezegd op bed met mexicaanse griep -> je gaat werken, je relatie met je vriendin gaat op dramatische wijze uit en je wil het kostte wat het kost (maar niet teveel!) goedmaken -> je gaat werken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik zit nog in me proeftijd, maar wil graag in vaste dienst.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
God je hebt wel hart voor de zaak zeg, eerst je huis bijna in de hens door een frituurpan -> je gaat werken, je ligt zelf zogezegd op bed met mexicaanse griep -> je gaat werken, je relatie met je vriendin gaat op dramatische wijze uit en je wil het kostte wat het kost (maar niet teveel!) goedmaken -> je gaat werken.
Ik zou gewoon lekker verzamelaartje van André Hazes cadeau doen, doet het altijd goed. Of ligt de nieuwe Toppers DVD al in de schappen?
Anders een abo'tje op de Telegraaf, of lidmaatschap bij SBS6?![]()
Dat zou wellicht nog een investering kunnen zijn. In het andere topic wil hij niet met haar naar Parijs omdat dat onveilig is, want het is zo'n mooie meid met lang blond haar.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
waarvoor?
de griep? de vriendin? de frituurpan?
of gewoon alledrie?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:41 schreef motorbloempje het volgende:
je wilt haar dus niet graag genoeg terug
Dat. Eenvoudig de shit opgeruimd.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:47 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou Joran van der S. even tippen
Ik durf niet te klikken is het NSFW?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 06:30 schreef Teezie het volgende:
http://www.mr-online.nl/content/view/2739/186/
Goatse. Zeer smerig.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:23 schreef Deetch het volgende:
[..]
Ik durf niet te klikken is het NSFW?
Dat is wel beetje afhankelijk waardoor de ruzie is ontstaan.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:43 schreef Nijns het volgende:
Ik zou niet door het stof kruipen voor haar, dat heb je volgens mij al genoeg gedaanZij heeft net zoveel verkeerd gedaan als jij dus waarom zou JIJ naar haar toen moeten met bloemen? Volgens mij is ze gewoon aan het uitzoeken wat ze allemaal van je gedaan kan krijgen..
Dat is ook zo. Maar 'ik hoop dat ik je nooit meer spreek' tegenover 'ik hoop dat je nooit meer wakker wordt' vind ik nogal een verschil, ook in woede.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is wel beetje afhankelijk waardoor de ruzie is ontstaan.
Het gaat zeker ver wat zij zegt. helemaal mee eens. Alleen dan is het jammer dat je de voorgeschiedenis niet weet.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Maar 'ik hoop dat ik je nooit meer spreek' tegenover 'ik hoop dat je nooit meer wakker wordt' vind ik nogal een verschil, ook in woede.
Ben een beetje bevooroordeeld hoor, uit het kadootjes-topic leek het me ook al een ondankbaar en vrij verwend kind
Nee, al was het maar voor de sensatiequote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het gaat zeker ver wat zij zegt. helemaal mee eens. Alleen dan is het jammer dat je de voorgeschiedenis niet weet.
Ow dat topic heb ik niet gelezen, maar anders
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:55 schreef solaire het volgende:
had TS niet ook een topic: "Mijn vriendin is te knap voor mij"?
Denk even goed na waar je haar voor het laatste gelegd hebt. Denk waar je gisteren bent geweest en volg die route, ongetwijfeld zul je haar dan wel ergens vinden. Misschien is ze ergens achter het dressoir of onder het bed gevallen?quote:Ik ben me meisje kwijt.. Denk ik..![]()
Zeg dan: "ik hoop dat je eeuwig in je REM-slaap blijft hangen!!!", het klinkt minder hard.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Zoiets kan ik me ook herinneren.
Either way "ik hoop dat je nooit meer wakker wordt" ? Sjonge, dat had ik me niet laten zeggen. Ik bedoel, als je ruzie hebt, dat kan, maar euh, dergelijke uitspraken hoef ik niet naar m'n hoofd geslingerd te krijgen. Ook als je kwaad bent kun je nog wel nadenken wat je zegt..
Waar is het probleem? ze meenden het niet, had het geweldig met je en jij houdt van haar?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 06:29 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb/had zon geweldige vriendin.. Ze is me leven.. Ik hou van dr..
Maar nu heb ik nog 1 mailtje van haar, met het bericht dat ze het niet meende, en ze het geweldig met me gehad heeft enz,
Ja jij wel... Hij moet hard to get spelen he.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:39 schreef motorbloempje het volgende:
mailen
als je d'r echt niet kwijt wilde was je al bij haar geweest nu
Deze:quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:55 schreef solaire het volgende:
had TS niet ook een topic: "Mijn vriendin is te knap voor mij"?
Ik kreeg anders net al een pm waar dit hele topic wordt uitgelicht en wie er vermoedelijk met haar zijn vreemdgegaan inclusief een aantal fokkers.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:35 schreef Loveless85 het volgende:
Ik denk dat ze zich laat uitwonen door een van de vele aanbidders, TS
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:38 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Ik kreeg anders net al een pm waar dit hele topic wordt uitgelicht en wie er vermoedelijk met haar zijn vreemdgegaan inclusief een aantal fokkers.
En toch vind ik "ik hoop dat je nooit meer wakker word" niet iets wat ik zou vergeten! Dat is iemand dood wensen, en in dit geval doet je eigen partner dat......quote:Op donderdag 13 augustus 2009 06:38 schreef Isabeau het volgende:
In ieder geval 1 wijze les: Bij ruzie nooit dingen zeggen die je niet meent, je bent zelden dusdanig buiten jezelf van woede dat je daar geen onderscheid in kan maken.
En dan hoe te handelen? Door het stof kruipen, zo snel mogelijk een gesprek aangaan het liefst niet via telefoon/msn/sms, duidelijk je excuses aanbieden en zeggen dat je stomme dingen hebt gezegd die je zeker niet meent en dat je nog heel veel om haar geeft etc. Vooral geen verwijten gaan maken ('ja, maar jij begon eigenlijk' fout!!) Misschien helpt het en anders hoop ik dat je er iets van leert voor een volgende relatie. Sterkte.
Ban voor TS zijn partnerquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:02 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
En toch vind ik "ik hoop dat je nooit meer wakker word" niet iets wat ik zou vergeten! Dat is iemand dood wensen, en in dit geval doet je eigen partner dat......
Ziek.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:26 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Zeg dan: "ik hoop dat je eeuwig in je REM-slaap blijft hangen!!!", het klinkt minder hard.
Jij toch ook?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:09 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ik snap er niks van? Zijn tjikie zit ook op Fok?
Ben jij TS z'n chickiequote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:09 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ik snap er niks van? Zijn tjikie zit ook op Fok?
Pff, wat een typische vrouwenreactie weer.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:02 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
En toch vind ik "ik hoop dat je nooit meer wakker word" niet iets wat ik zou vergeten! Dat is iemand dood wensen, en in dit geval doet je eigen partner dat......
Ziek.
Mensen die dat soort dingen zzeggen zijn niet bepaald mijn type dus ja ik zou me wel een beetje zorgen maken omdat ik zou denken wat voor pauper heb ik nu weer opgedokenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:45 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Pff, wat een typische vrouwenreactie weer.
Het zou mij een rotzorg zijn als mijn vriendin dat in een ruzie zegt hoor
Eensch. Sowieso spreek ik al van een pauper waar ik niets mee te maken wil hebben als je jezelf op een dergelijke manier moet uitlaten.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Mensen die dat soort dingen zzeggen zijn niet bepaald mijn type dus ja ik zou me wel een beetje zorgen maken omdat ik zou denken wat voor pauper heb ik nu weer opgedoken
Preciesquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:49 schreef IgnitioN het volgende:
[..]
Eensch. Sowieso spreek ik al van een pauper waar ik niets mee te maken wil hebben als je jezelf op een dergelijke manier moet uitlaten.
In een ruzie zeg je wel vaker dingen die je niet zo meent, ik zou er ook niet mee zitten.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:45 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Logisch, als je de dag daarna niet meer wakker bent.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:45 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
euh, da's makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op donderdag 13 augustus 2009 06:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb het wel begrepen. Dat betekent dat je de ander niet echt zo mag.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:00 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Logisch, als je de dag daarna niet meer wakker bent.
Ik heb sowieso nooit begrepen waarom er gescholden moet worden in een ruzie. Mijn woordenschat wbt schelden is echt ieniemienie. Heb het nut nooit van schelden of doodwensen naar een ander begrepen.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:33 schreef delano.888 het volgende:
Update:
Niks veranderd, ik ben er toch maar niet heen gegaan, heb geen zin om lief te doen tegen iemand die me dood wilt. (wilde)
Is goed, geloof je het lekker niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:35 schreef Re het volgende:
oh ja...
ik begin toch een beetje moe te worden van je verzonnen topicjes hoor...
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:33 schreef delano.888 het volgende:
Update:
heb geen zin om lief te doen tegen iemand die me dood wilt. (wilde)
quote:ze is me leven.. Ik hou van dr..
maar verder zijn je topics behoorlijkquote:allebei in boosheid
Ik schreeuw ook wel eens sterf. lekker boeiendquote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
gadgets voor je vriendin kopen![]()
![]()
Sowieso vind ik wat zij roept nog wel erger eigenlijk, iedereen roept in een opwelling weleens wat, maar om elkaar nou toe te schreeuwen dat je hoopt dat de ander niet meer wakker word
dan is het te laat, zit ze waarschijnlijk al bij de buurman!!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 06:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ze vanavond mooi uithuilen bij de ander die haar zal gaan 'troosten'.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:33 schreef delano.888 het volgende:
Update:
Niks veranderd, ik ben er toch maar niet heen gegaan, heb geen zin om lief te doen tegen iemand die me dood wilt. (wilde)
Als ze dat doet mag ze zelf doodvallenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:13 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ze vanavond mooi uithuilen bij de ander die haar zal gaan 'troosten'.
...én tevens ook bedankt voor ook dát idee nog in mijn hoofd erbij", wilde je zeggen toch?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:19 schreef delano.888 het volgende:
Als ze dat doet mag ze zelf doodvallen...
Neehoor, ken dr, vreemdgaan zal ze nooit doen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
...én tevens ook bedankt voor ook dát idee nog in mijn hoofd erbij", wilde je zeggen toch?
Zie je wel, je bent er al mee bezig.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:25 schreef delano.888 het volgende:
En zo wel, dan zal t me een worst wezen, dan wil ik dr echt niet meer hoor.
okeee?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:20 schreef Buitendam het volgende:
Wat ben jij een aandachtshoer met je topics, zeg. De tering.
Ja vertel dat eens.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:33 schreef Re het volgende:
maar waar had je nou ruzie over, en waarom escaleerde dat dan tot zoiets?
wil ik liever niet vertellen..quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:33 schreef Re het volgende:
maar waar had je nou ruzie over, en waarom escaleerde dat dan tot zoiets?
ja ik weet het, ze heeft ook al sorry gezegd wat ik nog niet had gemeld.. maar ik ben er gewoon even helemaal moe van...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:36 schreef Re het volgende:
maar ze heeft toch min of meer wel al sorry gezegd via sms, laat je haar nu gewoon gaan omdat...
Vanmorgen hielde je onwijs van haar en wilde je haar niet kwijt blabla?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
ja ik weet het, ze heeft ook al sorry gezegd wat ik nog niet had gemeld.. maar ik ben er gewoon even helemaal moe van...
Je maakt het er wel een beetje zelf naar. Neemt weinig initiatief hierin.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als ze dat doet mag ze zelf doodvallen
tuurlijk moet je uitleggen hoe het terug goed gekomen is !quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:18 schreef delano.888 het volgende:
Het is eigenlijk weer goed, sinds gisteravond![]()
En doe maar gelijk een slotje, voordat ik helemaal moet uit leggen "hoe" t goed is gekomen
Ah, je hebt haar maandsalaris weer gestortquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:18 schreef delano.888 het volgende:
En doe maar gelijk een slotje, voordat ik helemaal moet uit leggen "hoe" t goed is gekomen
omdat ik niet wist of t goed zou komen..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:29 schreef _LotT het volgende:
[..]
tuurlijk moet je uitleggen hoe het terug goed gekomen is !
waarom open je anders een topic
TS is zelf ook een beetje raar.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:35 schreef Loveless85 het volgende:
TS ik vind dat wijf van je maar raar.
Real genuine Golddiger, al vraag ik me af wat ze dan met jou moet
Om even aandacht te krijgen, over een week of 2 heeft ie weer een nieuw dilemma wat met een sisser zal aflopen, maar wel mooi weer een topic met 100+ posts. Op de een of andere manier krijgt ie er een harde van.quote:
JAAAAAAAAAAAAH VERTEL !!!!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:18 schreef delano.888 het volgende:
uitleggen, anders wordt er niet gereageerd op je toekomstige topicsquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:18 schreef delano.888 het volgende:
Okeee, even kort danquote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Okeee, even kort dan
we mailden, en toen zei ze, wat zou ik toch graag nu langs komen alleen maar om je 1 knuffel te geven.
dus toen zei ik ok, toen kwam ze, en toen was t weer goed
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Neehoor, ken dr, vreemdgaan zal ze nooit doen.
En zo wel, dan zal t me een worst wezen, dan wil ik dr echt niet meer hoor.
Kansloos, echt kansloos.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Okeee, even kort dan
we mailden, en toen zei ze, wat zou ik toch graag nu langs komen alleen maar om je 1 knuffel te geven.
jammerquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Okeee, even kort dan
Tuurlijk was het goed. Het was toch niet uit?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Okeee, even kort dan
QFTquote:
Kijk, normale berichtjes kunnen dus ook nogquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:32 schreef Forevah het volgende:
Delano, ik ben blij voor je. Ik zou willen dat het altijd voor iedereen zo zou lopen.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Kijk, normale berichtjes kunnen dus ook nog
En ook met zn 2en naar Parijs geweest zelf, knap he voor die leeftijd?quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:33 schreef stevenmac26 het volgende:
jullie hebben al verkering sinds groep 4 en je begint dit jaar aan groep 5 zeker? Wel goed hoe jong die kids tegewoordig al niet zijn met een pc en internet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |