Is goed, geloof je het lekker niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:35 schreef Re het volgende:
oh ja...
ik begin toch een beetje moe te worden van je verzonnen topicjes hoor...
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:33 schreef delano.888 het volgende:
Update:
heb geen zin om lief te doen tegen iemand die me dood wilt. (wilde)
quote:ze is me leven.. Ik hou van dr..
maar verder zijn je topics behoorlijkquote:allebei in boosheid
Ik schreeuw ook wel eens sterf. lekker boeiendquote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
gadgets voor je vriendin kopen![]()
![]()
Sowieso vind ik wat zij roept nog wel erger eigenlijk, iedereen roept in een opwelling weleens wat, maar om elkaar nou toe te schreeuwen dat je hoopt dat de ander niet meer wakker word
dan is het te laat, zit ze waarschijnlijk al bij de buurman!!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 06:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ok, ga vanavond gewoon onverwacht langs, moet eerst werken
Mooi, dan kan ze vanavond mooi uithuilen bij de ander die haar zal gaan 'troosten'.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:33 schreef delano.888 het volgende:
Update:
Niks veranderd, ik ben er toch maar niet heen gegaan, heb geen zin om lief te doen tegen iemand die me dood wilt. (wilde)
Als ze dat doet mag ze zelf doodvallenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:13 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ze vanavond mooi uithuilen bij de ander die haar zal gaan 'troosten'.
...én tevens ook bedankt voor ook dát idee nog in mijn hoofd erbij", wilde je zeggen toch?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:19 schreef delano.888 het volgende:
Als ze dat doet mag ze zelf doodvallen...
Neehoor, ken dr, vreemdgaan zal ze nooit doen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
...én tevens ook bedankt voor ook dát idee nog in mijn hoofd erbij", wilde je zeggen toch?
Zie je wel, je bent er al mee bezig.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:25 schreef delano.888 het volgende:
En zo wel, dan zal t me een worst wezen, dan wil ik dr echt niet meer hoor.
okeee?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:20 schreef Buitendam het volgende:
Wat ben jij een aandachtshoer met je topics, zeg. De tering.
Ja vertel dat eens.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:33 schreef Re het volgende:
maar waar had je nou ruzie over, en waarom escaleerde dat dan tot zoiets?
wil ik liever niet vertellen..quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:33 schreef Re het volgende:
maar waar had je nou ruzie over, en waarom escaleerde dat dan tot zoiets?
ja ik weet het, ze heeft ook al sorry gezegd wat ik nog niet had gemeld.. maar ik ben er gewoon even helemaal moe van...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:36 schreef Re het volgende:
maar ze heeft toch min of meer wel al sorry gezegd via sms, laat je haar nu gewoon gaan omdat...
Vanmorgen hielde je onwijs van haar en wilde je haar niet kwijt blabla?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
ja ik weet het, ze heeft ook al sorry gezegd wat ik nog niet had gemeld.. maar ik ben er gewoon even helemaal moe van...
Je maakt het er wel een beetje zelf naar. Neemt weinig initiatief hierin.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als ze dat doet mag ze zelf doodvallen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |