wheheheh sluit haar gewoon op in een kooitje..quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:50 schreef delano.888 het volgende:
Trouwens we gaan allebei niet uit, maar ze is nu zelf ook echt bijna 18 en sluit niet uit dat ze het ooit eens gaat proberen, dat wordt dan helemaal kut voor me...
Hoe doe ik wat aan mn zelfverzekerdheid dan
13 in een dozijnquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:44 schreef delano.888 het volgende:
Ze is zooooooooooo mooi, echt zon meid die iedere jongen van mijn leeftijd (18) onderhand wel wil, ze heeft lang blond haar, blauwe ogen, enz enz, je kent het type wel.
Tracht een beetje zelfvertrouwen te kweken. Vrouwen hebben een voorkeur voor mannen die goed in hun vel zitten, en zelfverzekerdheid uitstralen (dat is iets anders dan macho overigens).quote:Wat kan ik hier aan doen? Ik maak het mezelf echt veel te moeilijk zo maar weet niet wat ik er tegen kan doen!
Mss kun je beginnen met wat meer vertrouwen in je vriendin te hebben.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:50 schreef delano.888 het volgende:
Trouwens we gaan allebei niet uit, maar ze is nu zelf ook echt bijna 18 en sluit niet uit dat ze het ooit eens gaat proberen, dat wordt dan helemaal kut voor me...
maak haar zwanger, wedden dat ze dan niet vreemdgaat..quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:50 schreef delano.888 het volgende:
Zelfvertrouwen, ja leuk, hoe?quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:52 schreef 49R het volgende:
[..]
13 in een dozijn![]()
[..]
Tracht een beetje zelfvertrouwen te kweken. Vrouwen hebben een voorkeur voor mannen die goed in hun vel zitten, en zelfverzekerdheid uitstralen (dat is iets anders dan macho overigens).
En het allerbelangrijkste, zorg er voor dat je riant gaat verdienen. Vrouwen vallen vooral op succesvolle types. Of je dan een beetje een scheve bek hebt maakt dan écht niet meer uit. Kijk maar naar Sarkozy, de president van Frankrijk. Onooglijk kereltje met een prachtige vrouw.
Ik heb echt wel vertrouwen in haar! Ik vertrouw alleen al die jongens niet!quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:52 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Mss kun je beginnen met wat meer vertrouwen in je vriendin te hebben.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:50 schreef delano.888 het volgende:
Alsof zelfvertrouwen gelijk is aan salarisquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen, ja leuk, hoe?![]()
Salaris zit wel goed, net begonnen met een superbaan toevallig
[..]
Ik heb echt wel vertrouwen in haar! Ik vertrouw alleen al die jongens niet!
Als je je vriendin vertrouwd, dan zijn al die jongens toch niet relevant meer?quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:55 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb echt wel vertrouwen in haar! Ik vertrouw alleen al die jongens niet!
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:00 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Als je je vriendin vertrouwd, dan zijn al die jongens toch niet relevant meer?
Hij zei dat geld belangrijk is, dus ik geef dat even aan, sjonge...quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:57 schreef matarazi het volgende:
[..]
Alsof zelfvertrouwen gelijk is aan salaris.. betaal je voor haar diensten ofzo..
En als die jongens nou met mn vriendin gaan zitten flirten? Dat krijg ik dan later te horen en voel ik me zwaar kutquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:00 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Als je je vriendin vertrouwd, dan zijn al die jongens toch niet relevant meer?
Dus je vind het een probleem dat anderen aandacht aan jouw vriendin besteden, omdat je een mooie vriendin hebt?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:02 schreef delano.888 het volgende:
En als die jongens nou met mn vriendin gaan zitten flirten? Dat krijg ik dan later te horen en voel ik me zwaar kut
post eens wat pics van haar..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Lang he, echt lang![]()
Owww ze is zo mooi, eigenlijk te mooi voor mij, dat is t kutte, ik heb t gevoel dat ik dr niet waard ben, en ze ooit een "mooiere" jongen zal vinden
Maar haar rokjes zijn best kort, en daar onder draagt ze dan een stringquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:15 schreef Appletree het volgende:
Zolang je haar vertrouwt, is er niks aan de hand. Kom op hé, balen omdat je vriendin in een rokje weggaat
So what?! Zoveel meisjes dragen precies hetzelfde. Als ze zonder jou weggaat, moet ze een coltrui aan?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Maar haar rokjes zijn best kort, en daar onder draagt ze dan een string![]()
Ik vind t trouwens zelf geweldig als ze ze in mijn bijzijn aan heeft, dat wel
Maar zoveel jongens willen haar, ik vind t gewoon kutquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:19 schreef Appletree het volgende:
[..]
So what?! Zoveel meisjes dragen precies hetzelfde. Als ze zonder jou weggaat, moet ze een coltrui aan?
Geen idee wat een trol topic is maar ik meen het allemaal...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:22 schreef Hukkie het volgende:
Begint een trol topic te worden, of ts is echt zielig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |