tuurlijk moet je uitleggen hoe het terug goed gekomen is !quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:18 schreef delano.888 het volgende:
Het is eigenlijk weer goed, sinds gisteravond![]()
En doe maar gelijk een slotje, voordat ik helemaal moet uit leggen "hoe" t goed is gekomen
Ah, je hebt haar maandsalaris weer gestortquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:18 schreef delano.888 het volgende:
En doe maar gelijk een slotje, voordat ik helemaal moet uit leggen "hoe" t goed is gekomen
omdat ik niet wist of t goed zou komen..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:29 schreef _LotT het volgende:
[..]
tuurlijk moet je uitleggen hoe het terug goed gekomen is !
waarom open je anders een topic
TS is zelf ook een beetje raar.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:35 schreef Loveless85 het volgende:
TS ik vind dat wijf van je maar raar.
Real genuine Golddiger, al vraag ik me af wat ze dan met jou moet
Om even aandacht te krijgen, over een week of 2 heeft ie weer een nieuw dilemma wat met een sisser zal aflopen, maar wel mooi weer een topic met 100+ posts. Op de een of andere manier krijgt ie er een harde van.quote:
JAAAAAAAAAAAAH VERTEL !!!!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:18 schreef delano.888 het volgende:
uitleggen, anders wordt er niet gereageerd op je toekomstige topicsquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:18 schreef delano.888 het volgende:
Okeee, even kort danquote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Okeee, even kort dan
we mailden, en toen zei ze, wat zou ik toch graag nu langs komen alleen maar om je 1 knuffel te geven.
dus toen zei ik ok, toen kwam ze, en toen was t weer goed
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Neehoor, ken dr, vreemdgaan zal ze nooit doen.
En zo wel, dan zal t me een worst wezen, dan wil ik dr echt niet meer hoor.
Kansloos, echt kansloos.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Okeee, even kort dan
we mailden, en toen zei ze, wat zou ik toch graag nu langs komen alleen maar om je 1 knuffel te geven.
jammerquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Okeee, even kort dan
Tuurlijk was het goed. Het was toch niet uit?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Okeee, even kort dan
QFTquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |