ja ik weet het, ze heeft ook al sorry gezegd wat ik nog niet had gemeld.. maar ik ben er gewoon even helemaal moe van...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:36 schreef Re het volgende:
maar ze heeft toch min of meer wel al sorry gezegd via sms, laat je haar nu gewoon gaan omdat...
Vanmorgen hielde je onwijs van haar en wilde je haar niet kwijt blabla?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
ja ik weet het, ze heeft ook al sorry gezegd wat ik nog niet had gemeld.. maar ik ben er gewoon even helemaal moe van...
Je maakt het er wel een beetje zelf naar. Neemt weinig initiatief hierin.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als ze dat doet mag ze zelf doodvallen
tuurlijk moet je uitleggen hoe het terug goed gekomen is !quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:18 schreef delano.888 het volgende:
Het is eigenlijk weer goed, sinds gisteravond![]()
En doe maar gelijk een slotje, voordat ik helemaal moet uit leggen "hoe" t goed is gekomen
Ah, je hebt haar maandsalaris weer gestortquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:18 schreef delano.888 het volgende:
En doe maar gelijk een slotje, voordat ik helemaal moet uit leggen "hoe" t goed is gekomen
omdat ik niet wist of t goed zou komen..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:29 schreef _LotT het volgende:
[..]
tuurlijk moet je uitleggen hoe het terug goed gekomen is !
waarom open je anders een topic
TS is zelf ook een beetje raar.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:35 schreef Loveless85 het volgende:
TS ik vind dat wijf van je maar raar.
Real genuine Golddiger, al vraag ik me af wat ze dan met jou moet
Om even aandacht te krijgen, over een week of 2 heeft ie weer een nieuw dilemma wat met een sisser zal aflopen, maar wel mooi weer een topic met 100+ posts. Op de een of andere manier krijgt ie er een harde van.quote:
JAAAAAAAAAAAAH VERTEL !!!!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:18 schreef delano.888 het volgende:
uitleggen, anders wordt er niet gereageerd op je toekomstige topicsquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:18 schreef delano.888 het volgende:
Okeee, even kort danquote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Okeee, even kort dan
we mailden, en toen zei ze, wat zou ik toch graag nu langs komen alleen maar om je 1 knuffel te geven.
dus toen zei ik ok, toen kwam ze, en toen was t weer goed
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Neehoor, ken dr, vreemdgaan zal ze nooit doen.
En zo wel, dan zal t me een worst wezen, dan wil ik dr echt niet meer hoor.
Kansloos, echt kansloos.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Okeee, even kort dan
we mailden, en toen zei ze, wat zou ik toch graag nu langs komen alleen maar om je 1 knuffel te geven.
jammerquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Okeee, even kort dan
Tuurlijk was het goed. Het was toch niet uit?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Okeee, even kort dan
QFTquote:
Kijk, normale berichtjes kunnen dus ook nogquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:32 schreef Forevah het volgende:
Delano, ik ben blij voor je. Ik zou willen dat het altijd voor iedereen zo zou lopen.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Kijk, normale berichtjes kunnen dus ook nog
En ook met zn 2en naar Parijs geweest zelf, knap he voor die leeftijd?quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:33 schreef stevenmac26 het volgende:
jullie hebben al verkering sinds groep 4 en je begint dit jaar aan groep 5 zeker? Wel goed hoe jong die kids tegewoordig al niet zijn met een pc en internet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |